Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

SOS: Spotřebitel se nesmí vzdávat

Bankovní poplatky, nevyžádané letáky, klamavé reklamy, neuznané reklamace - to je jen malý výčet záležitostí, se kterými musí poprat zákazník při každodenním jednání s obchodníky. Institucí, která pomáhá lidem dovolat se jejich práv je Sdružení obrany spotřebitelů. Jeho zástupkyně byly hosty iDNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Patacek

Reklamace u bot
Pokud nevíte zda jde o oprávněnou reklamaci u bot dá se zeptat na www.obuv-kuze.cz. Pár podobných témat jsem tam už zahlédl.
0/0
17.1.2006 15:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.