Diskuze

Pendolino: rychlovlak, který nemůže jet tak rychle

Příběh pendolina je skoro jako od autorů Járy Cimrmana. Je to nejrychlejší vlak na českých kolejích, ale na českých kolejích nemůže jezdit tak rychle, jak umí. Deset let trvalo, než první pendolino začalo vozit lidi. Po měsíci provozu ze sedmi jezdí jen jedno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

FRAJER

10. 10. 2007 18:18
(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

RvRvRvRvRvRvRvRv

0 0
možnosti

FRAJER

10. 10. 2007 18:18
(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

0 0
možnosti

Anunnaki

30. 1. 2006 20:04
strasne. do lagru s nima
uz aby tady byl spatky komunizmus, nebo na to vsichni doplatime. Aspon ze se za komousu pred XXX deseti letmi postavilo metro, a trate na 120km v case, kdy vojnou zdevastovane znicene japonsko na male zemicce bez nerostnych surovin stavelo v 60tych letech (15let po totalni destrukci) trate na 200 az 250km/s a poprve se zacal realizovat/restovat maglev (350km az 550m/h). Jiz v 80-90letech se jezdi v japonsku nad 300km/h. Tady nase zeme i bez vojny a s nerostnymi surovinami nedosahla po 15 letech od komunizmu ktomu, aby sme modernizovali trate ze 120km na aspon 200km, ne, nejaky debil rekl 160km staci :). Ty co o tom rozhoduji tady preci zit nebudou, potrebuji prachy a uplatky aby pak dozili v zdravy a bohatstvi v jinych zemich, kde rychlovklaky jezdi 300km/h. Doufam ze si nekdo dela seznam, a jednou az bude prevrat je budeme strilet a lovit i jejich manzelky, deti a prizbuzne pro vystrahu. Ke zdi a zastrelit, rodina do lagru.
0 0
možnosti

karoten

31. 1. 2006 10:27
Re: strasne. do lagru s nima
To je útok na hlavu státu. Dej si bacha. Klausovy úsporné balíčky řekly, že 160 stačí.......
0 0
možnosti

mikola

24. 1. 2006 16:51
Pendo -líno
Již před mnoha léty se snažil
výrobce tohoto teoreticky fajn vláčku prodat svůj výrobek ve Švýcarsku kde byl po delších testech odmítnut jako super šmejd.
Učit se, říkal soudruh Lenin!
0 0
možnosti

Hujer z Praglu

30. 1. 2006 23:35
Re: Pendo -líno
Haleluja... Kdyz uz Svycari prohlasili tento vrak za zupersmejd... Jak je mozne ze ceskym odbornikum ve vlade tato malickost nepatrne unikla (zrejme za 10% provize z ceny nekomu do soukrome vlastni kapsy)
0 0
možnosti

Bleu-ptica

24. 1. 2006 11:46
Kdo podepsal?
Výmluvy, že  podepsala ODS proto aby podpořila český podnik je blbost a jen člověk s IQ tykve to bere jako argument. V jakékoliv, tržní, socialistické  ekonomice  platilo  a platí - co je psáno, to je dáno. Doufám, že veřejnost alespoň za 4,4 miliardy poznala  kdo víc škodí této zemi. Socdem ani Komančí v roce 1995 u kormidla nebyly. Vina je jasná - Plákostrana a její 5% pijavice.
0 0
možnosti

Děd Nevěd

24. 1. 2006 11:43
zírám
Takže dle názoru  někoho z pléna, za smlouvu nemůže ten, kdo ji odepsal, ale ten kdo ji nezrušil ? Hm, interesantní. Mnohé smlouvy nejde zrušit vůbec, jiné  nejdou zrušit bez sankcí. Asi mám špatnou logiku, ale zlodějem je ten kdo kradl, ne ten kdo mu za ukradené peníze prodal kus salámu.
0 0
možnosti

Pepa

20. 1. 2006 22:51
Trefná připomínka Miroslava Macka!
Ministr dopravy Šimonovský v rozhovoru pro Lidovky řekl á margo poruchového pendolina:
Smlouva s výrobcem, firmou Alstom " je velmi špatná. Domnívám se, že zejména sankce, které tam jsou proti výrobci, jsou nedostatečné.
Pane ministře, to ovšem nestačí: někdo ty smlouvy musel připravit a někdo za českou stranu podepsat a za tuto mizernou práci dostali jistě dobře zaplaceno!
A to snad není tajné a měl byste to veřejnosti, která to nakonec všechno zacáluje, říct!
 
0 0
možnosti

JTB

21. 1. 2006 2:24
Re: Trefná připomínka Miroslava Macka!
Nikdo nic cálovat nebude. Ale kdo ty smlouvy připravoval, to ti řeknu z voleje-kabinet, v němž byl Macek ministrem a pak kabinet se spoluúčastí mackovy strany, byť nepsanou. Ten by měl akorát tak mlčet. Zase divadýlko na lidi, kteří o problému nic nevědí. Pro ně bude možná viníkem Šimonovský, pro nás, co o problému víme poněkud více to ovšem vypadá trochu jinak...
0 0
možnosti

Irish Stout

20. 1. 2006 18:34
Mnohem horší,
než jsme čekali...
0 0
možnosti

Kupředu

20. 1. 2006 14:57
Bezpečnost Pendolina je diskutabilní
Sám jsem byl dne 9.1. v Pendolinu 5.50 z Ostravy-Svinova svědkem toho, jak po dobu cca 1 a půl hodiny nefungovaly dveře nejen na záchod v posledním voze soupravy (za příplatek za 1. třídu si mnoho lidí mohlo počůrat kalhoty), ale nešly otevřít ani dveře do předchozího vagónu (takže ani nešlo jít na jiné WC). Kdyby např. hořelo, tak všichni uhoříme v tom jednom voze, nikdo neuteče. Když si k tomu připočtu tiskové zprávy o nedostatečné kvalitě brzdného systému (kvůli tomu se údajně přizpůsobovaly i české normy, aby Pendolino prošlo), novinové zprávy o problémech s rušením zabezpečovacího systému železničních přejezdů (takže může s vyšší pravděpodobností dojít ke kolizi s auty) a k tomu vezmu vyšší rychlost Pendolin, je to spíše na trestní oznámení na České dráhy za všeobecné ohrožení než na gratulace.
0 0
možnosti

chroustík

20. 1. 2006 15:24
Re: Bezpečnost Pendolina je diskutabilní
Každý vagón má nouzové otevírání dveří, až bude hořet, zkus se líp podívat.
0 0
možnosti

Charis Matic

20. 1. 2006 8:17
Vyřeší to metro
-prndolíno se nasouká to tunelu metra-tam žádný závory nejsou - plány už má Bém na stole -z Holešovic už se začlo razit loni -už jsou někde za Havl.Brodem - v prosinci jsou v Brně -plánuje se to protáhnout až do Splitu -cena bude platná v rámci ceníku PID,takže to vyjde na slušný prachy.Hola hej.
0 0
možnosti