Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ožeň se, zbohatneš, radí ekonom

Vdát se nebo se oženit se vyplácí. Vědci zjistili, že zadaní lidé bohatnou rychleji než svobodní a rozvedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Květák

Petrovi alias Petrolínovi
Jo tak ty chceš vážně tvrdit, že nějaký tvoje směšný daně nebo nějaký přídavky někomu zaplatěj práci, kterou má s dětma? Ale ne, ty jenom provokuješ, viď? (Ostatně si myslím, že ty sám jseš původní autor Petr Míka, ty potrefená husičko.) A pro případ, že bys to snad vážně myslel: to ne ty doplácíš na rodiny, naopak ony svou prací platí na tvoje stáří. Takže laskavě TY mlč. A budu to opakovat pokaždý, až se zase nějakej arogantní sobeckej kok-t začne chlubit, jak si svůj život cpe do chřtánu a nikomu nic nedluží, takže je přece slušnej člověk...
0/0
25.1.2006 10:27

petrelin

Re: Petrovi alias Petrolínovi
Původní autor opravdu nejsem, a moje daně skutečně nejsou směšný.Nepřál bych ti je. Kdo ale platí na moje stáří? Já, kterej pokud to poctivě spočítá, narval do sociálního pojištění asi tak šestset tisíc za posledních 13 let ? Já, kterej svoje volný peníze kapitalizuju a už teď z nich mám docela slušný příjmy a budu je mít až do smrti, pokud nepřijde bolševik.
0/0
26.1.2006 9:58

karoten

Re: Re: Petrovi alias Petrolínovi
Nebo Kožený ....
0/0
26.1.2006 10:10

petrelin

Re: Re: Petrovi alias Petrolínovi
A v čem jsem arogantní? V tom, že žádný ženský nelžu a poctivě jí říkám, že mi jde jen o jedno? V tom, že nemám doma žádnou služku - manželku a všechno si dělám sám? V tom, že jsem se svoji poctivou dřinou dopracoval pohody? V tom, že jsem schopný realizovat svoje sny a přání? Anebo v tom a to máš asi na mysli - že mi žádnej tlustej kamarád(manželka nad 40) neradí, co s mejma vydělanejma penězma?
0/0
26.1.2006 10:31

pancho10

Má pravdu!
Ideální bohatá rodina je za předpokladu že jste rom,nepracujete a máte 12 dětí.Co to je za propopulační politiku státu když ten kdo má zodpovědnost a založí si rodinu až ví že je ji schopen uživit tak je jaksi po škole?
0/0
21.1.2006 8:21

vymrzovač

DEBIL ! ! !
pisálek a šéf výzkumu sice správně vyzkoumali,že po rozvodu je každej chudší.Ale neřekl bych,že ženatí jsou bohatší než svobodní.ten výzkum dělal ekonom,kterej zná jen čísla.Leckterý svobodňák je MNOHEM,MNOHEM,MNOHEM bohatší o zážitky,který si za stejný prachy užil !!!!
0/0
20.1.2006 12:45

pavel

óooo to je blábol
Zřejmě pisálek zapomněl, že v čechách je vše naruby. Já na vlastním příkladu můžu dokladovat, že zatímco jsem z platu dokázal něco vyšetřit, když jsem byl svobodný, po svatbě už jsme šli z měsíce do měsíce. A po narození dítěte..... Kontokorent.
0/0
20.1.2006 11:33

mutawa

dodatek
autor asi zapomel napsat Ožeň se s nejakou hodně bohatou, zbohatneš. Jinak nevim nevim....jeste jsem to neokusil, je mi 23.
0/0
20.1.2006 10:34

karoten

Re: dodatek
Nedělej to, nedělej to, nedělej to.
0/0
26.1.2006 10:11

jouda

rusky vedec
objevil, ze kdyz utrhne blese vsechny nohy, blecha ohluchne....
0/0
20.1.2006 10:29

Petr Míka

Co je dražší?
Je mi 33 a jsem svobodný. Hodlám svobodným zůstat do konce života. Průběžně měním milenku, vždy když začne moc uvažovat o svatbě. Občas to prokládám aziatskými prostitutkami. Ano za sex dám asi 6000Kč měsíčně. No ale to je daleko levnější než sex "neplacený". Mám svůj byt a také samozřejmě počítám s tím, že se o mě nebude na stáří nikdo starat, proto různě investuji - mám hypotéku na druhý byt, který pronajímám, mám penzijní připojištění a průběžně kupuji zlaté mince. Ze svého platu 40tis hrubého to všechno v pohodě zvládám. A hlavně - mám svatý klid. Jo a aby ste nemysleli, že jsem egoista, pravidelně přispívám žebrákům.
0/0
20.1.2006 10:21

dan

Re: Co je dražší?
Byt na hypoteku nemuzes pronajimat, zaroven je potreba tvrdde zdanit tak prodelas ve vysledku
0/0
20.1.2006 11:13

Květák

Re: Co je dražší?
To je fakt úžasný. Ty dáváš měsíčně pár pětek žebrákům ze svýho 40tisícovýho platu a myslíš si, že víc nikomu nedlužíš. Mít děti? Kdo by se s tim sral, když se můžeš válet a mít vietnamský štětky!
Samozřejmě, kdyby se všichni chovali jako ty, tak by se děti nerodily žádný a tebe by ve stáří neměl kdo krmit a utírat ti řiť, ani kdybys měl bůhvíkolik miliard. Ale co je ti konec konců po tom, viď? Oni už se nějaký blbci najdou, co budou ochotný mi toho budoucího ošetřovatele vychovat... Ale v jednom máš přece jenom kliku: že tví rodiče nebyli takoví chytráci jako ty. Kdyby byli, těžko bys jim stál za tu námahu.
0/0
20.1.2006 12:46

vymrzovač

Re: Re: Co je dražší?
0/0
20.1.2006 12:52

jdu do toho

Re: Re: Co je dražší?
diky, tak nejak jsem to chtela rict taky. Jsou " Chlapi " a " chlapi".
0/0
20.1.2006 13:31

petrelin

Re: Re: Re: Co je dražší?
doufám, že pro tebe budu já a mně podobný vždy nezajímavou kulisou tvýho upocenýho pinožení. Nechci být Chlapem pro samici, která chce prdelatět u vychovávání dětí. Můžu bbejt pro tebe tím posledním votroubkem, to je mi fuk. Chci být ale příjemným a žádaným partnerem inteligentní ženě, která si umí vážit sama sebe a ráda mne pozve po divadle na kávu domů. A dala by mi facku přes celou hubu, kdybych si jí dovolil požádat, aby mi něco vyprala.
0/0
21.1.2006 5:39

petrelin

Re: Re: Co je dražší?
proč urážíš, co ti na jeho názoru vadí? Já nejsem žádný cynik, děti se mají rodit z lásky a do pohody. Pokud o sobě vím, že radši sex bez následů, potom čau, tak jsem poctivej a slušnej člověk, protože nikomu nic nenalhávám. A ty zaprděný katolický rodiny s osmnácti dětma co byli tuhle v televizi stejně přiživuju já ze svých daní. Takže ty si užívej se svejma dětičkama, já budu holt vydělávat, abys mohl/a/ pobírat paroubkovy dotace, ale proboha mlč! Naflákat děti umí každej, ale zodpovědně se starat jen někdo.
0/0
21.1.2006 5:34

Květák

Re: Re: Re: Co je dražší?
Jo tak ty chceš vážně tvrdit, že nějaký tvoje směšný daně nebo nějaký přídavky někomu zaplatěj práci, kterou má s dětma? Ale ne, ty jenom provokuješ, viď? (Ostatně si myslím, že ty sám jseš původní autor Petr Míka, ty potrefená husičko.) A pro případ, že bys to snad vážně myslel: to ne ty doplácíš na rodiny, naopak ony svou prací platí na tvoje stáří. Takže laskavě TY mlč. A budu to opakovat pokaždý, až se zase nějakej arogantní sobeckej kok-t začne chlubit, jak si svůj život cpe do chřtánu a nikomu nic nedluží, takže je přece slušnej člověk...
0/0
25.1.2006 9:46

vymrzovač

Re: Co je dražší?
kolikrát do měsíce to máš za těch šest litrů?Možná je to levnější než bejt ženatej!!!
0/0
20.1.2006 12:47

vymrzovač

Re: Co je dražší?
žebrákům nepřispívám,jsou to lenoši! Teď přispívám lékárníkům! Ti makaj jako šroubi,a stejně jsou před krachem. Zrovna včera jsem nechal dýško lékárnici se slovy ať něco koupí dětem,když krachujou a dřou tu bídu!!! Čuměla na mě jak trubka!
0/0
20.1.2006 12:50

petrelin

Re: Co je dražší?
Plně s tebou souhlasím, je to nejlepší způsob. Nenech se otrávit urážlivými reakcemi. Tenhle stát mi akorát krade kde může, proč bych mu plodil děti. Jak se tak dívám na známé, jejich děti se nepřetrhnou, pokud od nich něco potřebují. Prostitutky nahrazuji intelektuálkami, ty jsou zdarma a je jich jak nasr@no.O to víc investuji.
0/0
21.1.2006 5:28

karoten

Re: Re: Co je dražší?
Jsi hnusná kreatura. To na úvod. Jinak ale obdivuhodně srovnanej člověk
0/0
26.1.2006 10:16

petrelin

Re: Re: Re: Co je dražší?
proč mám pocit, že je to lichotka?
0/0
26.1.2006 17:28

kukulin

PCHE
Já se oženil, a najednou jsem musel živit manželku, jejího bratra, bratrovi přispívat na bydlení, no, moc jsem nezbohatl. Naštěstí jsem již rozvedený a bývalá teď běhá na sociálku.
0/0
20.1.2006 9:43

Chnapka

Ach jo
Totalni slatanina, pro me jako cecha, nulova informacni hodnota
0/0
20.1.2006 9:08

melkor

Re: Ach jo
Inu, chytremu napovez, ...
0/0
20.1.2006 10:32

Mirek29

nesmysl a slátanina...
Souhlasím s dovětkem, že po rozvodu je člověk ještě chudší, než kdyby se neženil :-) Ale zase o to bohatší na zážitky, které za peníze nekoupí, co na tom, že vcelku není o co stát, taková facka od života je lepší než tisíc rad.
Ale k článku, autor vyvozuje zcela mylná závěry. Syndrom ženatých mužů je v tom, že silně zredukují své osobní výdaje ve prospěch rodiny, tím se samozřejmě daleko více posílí "bohatství" rodiny. Naproti tomu ne-ženatý muž tolik nešetří, nemá proč, a o to víc si dopřává nejrůznějších požitků, je tedy "chudší", ale přesto je na tom neporovnatelně lépe, než škudlící ženáč
0/0
20.1.2006 7:34

pedr64

Re: nesmysl a slátanina...
co píšeš v druhém odstavci je naprostá pravda. Ale článek nehodnotí míru osobních prožitků a uspokojení, ale výši konta a nahromaděného majetku a tady má pravdu. Co jsem za svobodna probendil, teď veskrze dávám do uspokojení materiálních potřeb rodiny a jsem na tom tedy materiálně lépe (za předpokladu, že stejně činí i druhý partner). I když tzo asi není taková sranda, jako za svobodna.
0/0
20.1.2006 8:01

Rado

No to je teda blbost..... :-)
Jsem šťastně rozvedený a mohu zodpovědně říct, že rozvod mě obohatil mnohem více, nejen materiálně :-)
0/0
20.1.2006 6:56

snubni prsten

cha cha cha
ve vyzkumnem ustavu cha cha cha jsme zjistili ze prsticky a rucicky na obrazku patri teplousum z ohaja
0/0
20.1.2006 5:14

fgj

Re: cha cha cha
pisou ze je te ze spanelska
0/0
20.1.2006 8:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.