Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda Auto loni prodala rekordní počet vozů

Mladoboleslavské Škodě Auto scházel loni jen krůček k prolomení hranice půl milionu prodaných vozů. Nakonec za celý rok dodala na téměř 90 světových trhů 492 111 automobilů. Největší zájem byl o modely Fabia.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thomas

Zmatený článek
"Poprvé v historii se Škoda stala nejprodávanější značkou v Polsku, kde má téměř dvanáctiprocentní podíl na trhu. Lídrem je také na Slovensku, v Polsku, Bulharsku a Bosně a Hercegovině," sdělil Rudolf Dreithaler z tiskového oddělení automobilky.
0/0
23.1.2006 22:36

poslanec_termit

hlavne pozor na Nemce
Nemci jsou falesni, zakerni, arogantni a hlavne se ulisne pretvaruji, kdyz z vas mohou mit byt jediny cent. Kdyz z vas nic nemaji jde veskera 'slusnost'  stranou. Ano, Cesi jsou nekdy hulvati, ale jsou uprimni, a ne tak hnusne falesni. Tzv. nemecka 'slusnost' je jen pretvarka.
 
Po ctyrech letech pracovniho pobytu v Nemecku mam toho naroda az po krk.
Za chvili se stehuji zpet do vlasti a jsem stasny ze uz nikdy neuslysim to falesne 'schone Wochenende noch'. Hnus. A ten jejich hnusny pajazyk. Bleee.
0/0
22.1.2006 0:59

seš případ k poblití

Re: hlavne pozor na Nemce
po čtyřech letech lezení do prdele tu teď budeš pomlouvat? No to je hnus.........
0/0
22.1.2006 23:41

poslanec_termit

Re: Re: hlavne pozor na Nemce
Lezeni do prdele ? Ne, ja delam uplne jinou praci nez ty, blbecku.
 
A nejedna se o pomlouvani, ale o informovani na zaklade osobni zkusenosti.
0/0
23.1.2006 0:48

PAVLIK

Re: hlavne pozor na Nemce
Mam podobne zkusenosti
0/0
23.1.2006 22:31

petrelin

Nepochopil jsem
tuhle debatu. Patřím k lidem s poměrně slušnými příjmy, Kája Ponocný by nade mnou ohrnul nos, ale tu slavnou průměrnou mzdu víc než dvakrát překročím. Autem jezdím prakticky denně už léta, potřebuju spolehlivý a odolný vůz. Můžete mi napsat, že jsem máčo, ale představa, že dám za auto 300,400,500k mne přivádí k úsměvu. A že si ho beru na leasing ke vzteku. Když potřebuju auto, projdu nabídky ojetin, koupím si něco, co mi neukradnou a zároveň co nastartuju napoprvé a předjedu sr@če, aniž bych se musel bát. Dám za to kolik - 50, 60, když se praštím přes kapsu i 80k.Žádný leasing, žádný pojištění mimo povinnýho ručení, dva tři roky to jezdí a pak jde dál do světa. Za hubičku, už se zaplatilo.Je Vám jasný, že za 500k pořídíte investici, která vám bude vydělávat do smrti? A budou z ní - ne žít, ale přiživovat se - i vaši vnuci?
0/0
21.1.2006 4:45

Admin.

Re: Nepochopil jsem
, Můžeš napsat, co jsi nakoupil v posledních letech a jaké s tím měl zkušenosti, zejména s nutností oprav? Pokud vím, tak v bazarech je to u AAA hodně velká loterie, v těch menších už rovnou křivárna. Když má ze 40i aut na place 35 natočeno na tachometru něco mezi 60 a 75i asi to není úplně v pořádku. Docela by mne zajímalo, který exot by prodal auto po 70i tisících (krom majitelů trabantů a Škody 105). Ideální je, když máš možnost koupit od podniku auto, se kterým jsi 4 roky jezdil. Některé podniky to nabízejí, jednak jako stimul k udržení zaměstnanců, druhak jako motivaci k tomu, aby se zaměstnanec o vůz dobře staral a aby se snížili výdaje za opravy. Osobně bych nekoupil auto, kdybych neznal člověka, který s ním jezdil.
0/0
21.1.2006 12:47

pacient24

Re: Re: Nepochopil jsem
No, nevim ze ktere jste planety, ale urcite ne ze zeme a ne z ceska. Kolem 70 tis. rozhodne neni problem koupit ojetinu ve slusnem stavu. Ale ono take zalezi, co od toho auta cekate ze ? PS: Kupovat auto v jakemkoliv bazaru je vzdy riziko a je lepsi nakup od konkretni osoby a to i kvuli cene. Vetsina lidi co se zbavuje auta si totiz prvne zjisti co za nej dostanou v bazaru a za o neco vetsi cenu ho prodaj mimo bazar.
0/0
21.1.2006 16:22

petrelin

Re: Re: Nepochopil jsem
Nekupuju v bazarech, to jsem udělal jednou a už nikdy. Jdu po inzerátech a taky se prostě v době, kdy cítím potřebu pomalu měnit auto, poptávám. Prostě pustím mezi známé hlášku, že kupuju auto - odpověď na další otázku - co jsem koupil - za absolutní rekord považuji za 56 k 11 let starýho medvěda 1,9l, se kterým jsem jezdil skoro čtyři roky a prodal ho za 28 k - mohli mi urvat ruce, další bylo asi osm let stará Toyota - koupil za 40k, po roce a půl prodal za 21 k. Nepominu ani Samaru 1,5l, koupenou za 36 k a po třech letech prodanou za 15 k. Tuhle jsem viděl stát na ulici starýho žigula s cedulí, že ho prodá za 1500Kč- už jsem tahal telefon, ale přítelkyně na mně začala ječet, že už toho má dost. Škoda, končila mu technická až za tři měsíce a na náhradní díly bych ho prodal za 2000.Počítej, že nedám za auto víc než 10 k ročně, najezdím s ním za ten rok cca 15-20 tis km, pracovně, to máš 80-100 k odčitaleknejch položek z daní - to je při 20% dani cca 15-20 k úspory a dalších 15-20k
0/0
22.1.2006 7:44

petrelin

Re: Re: Re: Nepochopil jsem
ma sociál.a zdr. pojištění. Reálná úspora je 30-40k ročně, takže jezdím v podstatě zadarmo. Může to dělat kdokoli, je to naprosto poctivý a jediný, co mi kdo může vyčítat, je, že nepodporuju prodejce a výrobce aut. A ekonomický rozvoj. Na to jsem ovšem hrdý.
0/0
22.1.2006 7:49

Berňák

Re: tak to se na tebe podívám
0/0
21.1.2006 16:37

Zwerg

Hledáte-li opravdu kvalitní zdroj informací o zkušenostech uživatelů s jejich auty, vč. hodnocení, atd...
Tak výborný informační server na toto téma je:
 
O Škodovkách je zde
 
Fakt vřele doporučuji k prolistování - jsou tak velmi hodnotné informace!
0/0
21.1.2006 1:45

Tomáš

Re: Hledáte-li opravdu kvalitní zdroj informací o zkušenostech uživatelů s jejich auty, vč. hodnocení, atd...
a nebo take  na  reklaklamace.vyrobce.cz  pristup Renaultu jako za casu Mototechny
0/0
21.1.2006 13:25

tv

Re: Re: Hledáte-li opravdu kvalitní zdroj informací o zkušenostech uživatelů s jejich auty, vč. hodnocení, atd...
reklamace.
0/0
21.1.2006 13:28

Zwerg

Re: Re: Hledáte-li opravdu kvalitní zdroj informací o zkušenostech uživatelů s jejich auty, vč. hodnocení, atd...
Však se podívej do sekce Renault. Tato značka tam má od lidí prakticky z celého světa kam Renault vyváží, velmi negativní ohlasy. Většina lidí tam poslední 2-3 roky od koupě vozu této značny ostatní spíše odrazuje. Pozitivních ohlasů je tam poslední roky velmi málo.
Skoro bych řekl, že Frantící mají poslední roky problémy nejen se svými muslimskými spoluobčany, ale také i se schopností kvalitně vyrábět.....
0/0
21.1.2006 13:42

tomas

Re: Re: Re: Hledáte-li opravdu kvalitní zdroj informací o zkušenostech uživatelů s jejich auty, vč. hodnocení, atd...
mas naprostou pravdu, staci se podivat na nektera diskusni fora napr. v anglii a zjistis ze pristup podobny ceskemu zastoupeni renault maji i tam. pak se nelze divit ceskemu zastoupeni ze si dovoli takovy pristup k zakaznikum. AROGANCE  a neochota cokoliv resit. U nas si staci zadat do internetoveho vyhledavace "seznam" slovo reklamace renault a mas informace jako na dlani
0/0
23.1.2006 23:24

poslanec_termit

Re: Hledáte-li opravdu kvalitní zdroj informací o zkušenostech uživatelů s jejich auty, vč. hodnocení, atd...
URYVEK
I'd definitely buy Skoda again, forget the badge, it's Audi quality at great prices.
 
Best of the best, my next car will be the same brand
 
I would strongly reccomend you ignore the badge and try one for yourself and you'll be amazed how far they've come.
0/0
23.1.2006 22:27

Zwerg

Re: Re: Hledáte-li opravdu kvalitní zdroj informací o zkušenostech uživatelů s jejich auty, vč. hodnocení, atd...
Jsem přesvědčen, že serveru carsurvey se rozhodně dá věřit, protože tam přispívají lidi z celého světa a také komentáře přidané k jednotlivým hodnocením na mě působí velmi fundovaně - je vidět, že přispívající mají v dutině lebeční skutečný funkční mozek (ne jako ti, kteří přispívají na jiné, nejmenované zpravodajské servery.... ).
No a Škoda (díval jsem se na Superb, Octavia, Fabia, Felicia) tam má takřka výhradně jen samá pozitivní (velmi pozitivní) hodnocení, takže určitě na kvalitě Škodovek něco bude.
Tak pozitivní hodnocení, jako od lidí z celého světa dostává Škodovka, na tom serveru rozhodně není pravidlem. Stačí se podívat třeba do sekce Renault - tam naopak dobrá polovina (OK, možná, že jen třetina ) přispěvatelů od nákupu auta této značky silně varuje!
0/0
23.1.2006 22:47

jirka

cest skodovkam
skodovky zde ve Spanelsku slouzi jako taxiky velmi casto a jsou velmi oblibene,dela to jiste spolehlivost, navic asi take jejich cena,nemohu to posoudit dukladne, ale neni dobre si myslet, ze jenom"cizina" umi postavit dobra auta.
0/0
20.1.2006 23:01

katano

dobrý výsledek ale ...............
500 tisíc aut je dobrý výsledek. Ale vraťme se na zem. VW prodalo jenom Golfů 530 tisíc, Renault prodal 570 tisíc Méganů a třeba Ford prodal 580 tisíc Focusů. A v tom to je. Škodovka vyrobí celkem 500 tisíc aut. Ostatní silní výrobci prodají víc kusů jen od jednoho modelu. Škodovka prodává tři modely a prodá celkově méně. Ale buďme rádi, že je škodovka v zisku a dává lidem práci. Ale nedělejme ze škodovky to co není. Škodovka je na český poměry zázrak, ale globálně vzato je jen malá automobilka. Neberte to jako urážku škodovky, jen chci upozornit že velkej svět je trošičku jinde.         
0/0
20.1.2006 22:39

škodovák

Re: dobrý výsledek ale ...............
Sice máš v pravdu , ale Takovej VW, Renault, Ford , dělali statisíce už před rokem než vstoupila škodovka do koncernu.Škodovka dělala nějakých 170tisíc dnes zkoro půl milionu.Řekni mi , která automobilka zdvojnásobila výrobu od roku 1994.Není umění vyrobit , ale prodat..
0/0
21.1.2006 8:57

kokrspanel

Re: Re: dobrý výsledek ale ...............
Porsche prodej asi z desetinásobilo, Aston Martin zosminásobil,....  Ale já vím, že se to nedá srovnávat
0/0
21.1.2006 11:57

brekek

Re: Re: dobrý výsledek ale ...............
skoada od roku 2000 az do minuleho roku klesala s vyrobou.
 
az nova octavia ich vytrhla z marazmu.
 
 
z asi 460 tisic to kleslo v roku 2004 na 444 tisic aut. preto ten "narast: lebo skoda niekolko rokov klesala ;)
0/0
21.1.2006 14:19

IK78

Výbava v ČR a v EU
Škodovce jako věrný zákazník fandím, ale nechápu, proč jsou auta prodávána v ČR s tak mizernou výbavou za evropské ceny.
Octavie Classic r.v. 2002, které se teď vozí jako ojetiny z Francie mají oproti českým Classicům ve výbavě mj. centrál, palubní počítač, klimatizaci, zadní stěrač, 4 airbagy a mohl bych pokračovat...
Češi jsou v tomhle ohledu takoví patrioti, že za hodně peněz koupí málo muziky.   
0/0
20.1.2006 17:33

Totedyne

Re: Výbava v ČR a v EU
0/0
20.1.2006 18:22

škodovák

Re: Výbava v ČR a v EU
Nemáš pravdu , do Classicu si můžeš dát   až na pár prvků , taky co chceš.Nakonfiguruj si auto přímo na škodováckých stránkách a zjistíš přesně co si můžeš do Classicu dát a co ti konfigurant zamítne..Takže to není tím , že by škodovkja dávala do zahraničních aut něco jioného , ale dává tam to, co si zákazník obědná..
0/0
20.1.2006 19:18

Xladi

Re: Re: Výbava v ČR a v EU
On měl asi na mysli že za stejnou cenu jako u nás dostaneš v cizině líp vybavený auto. Sice tam třeba stojí o pár tisíců víc ale když se podíváš na ¨stupeň výbavy u nás a v cizině tady něco chybí a když to dokonfiguruješ vychází v cizině levnějc. Myslím že třeba Superb u nás stojí snad nejvíc v evropě i když se u nás vyrábí.
0/0
20.1.2006 20:42

Isbjoerna

Re: Re: Výbava v ČR a v EU
, Standart vybava pro auto v Nemecku: Skoda Superb 1.8 T Comfort; novy (0 km), cena 18.500 €; 150 PS (110 kW), Benzin, Klimaautomatik, metallic; ABS, 6 Airbags; Stabilitätskontrolle, Zentralverriegelung, Tempomat, el. Wegfahrsperre, Sitzheizung, el. Fensterheber; Radio/ Cassette, Regensensor, Bordcomputer, Nebelscheinwerfer, Außenspiegel elektr., Spiegel abblendbar, Außenspiegel beheizt, Colorverglasung, Lenksäule einstellbar... ------- Samozrejme, zakaznik si muze objednat extras, ale standard je standard za nizkou cenu...
0/0
20.1.2006 21:39

IK78

Re: Výbava v ČR a v EU
Nechci to moc rozvádět, ale v jednom bazaru, který se specializuje na dovoz z Francie jsem viděl několik Classiců, které měly téměř totožnou výbavu. Samozřejmě skoro na úrovni verze Ambiente, která se prodává v ČR. Podle mne to na využití konfigurátoru moc nevypadá.
0/0
20.1.2006 22:24

škodovák

Re: Re: Výbava v ČR a v EU
 ty to vidíš v bazaru a já každý den na montáži.Takže mam zřejmně větší přehled.jednak kam se co prodává a Francie není zrovna nejlepší ( co se týče prodaných aut)odbytiště..Zarazilo mě třeba auto co šlo do Anglie ,mělo super výbavu , ale jen motor 1.4 Myslím novou oktávku.
0/0
21.1.2006 8:53

Admin.

Re: Re: Re: Výbava v ČR a v EU
, Na popojíždění v Londýně průměrnou rychlostí 6 km/hodinu je to až až.
0/0
21.1.2006 13:01

gronholm

nejsem typický Škodovák
ale Boleslav si mě získala posledním modelem Octy . Tak designově čistý solidní vůz je v dnešní době plné banálnosti a dekoru bohužel výjimkou.
0/0
20.1.2006 16:03

Daňový soumar

Škodupeněz jsem na věky vypral z baráku
a už nikdy se mi nesmí vrátit.
ŠKODA SIMPLY NEVER!
0/0
20.1.2006 14:31

Tomas Holek

Re: Škodupeněz jsem na věky vypral z baráku
ŠKODA SIMPLY CLEVER !
0/0
20.1.2006 14:51

Pepa

Re: Re: Škodupeněz jsem na věky vypral z baráku
I have to agree - ŠKODA SIMPLY NEVER !
0/0
21.1.2006 1:36

TH

Re: Re: Re: Škodupeněz jsem na věky vypral z baráku
ŠKODA SIMPLY CLEVER !
0/0
23.1.2006 22:30

smudlik budlik

Re: Škodupeněz jsem na věky vypral z baráku
to je zajimavy, ty jsi ve vsem tak dokonalej, nebudes ty nakej uvozhrenej admin, co celej den vopruzuje na internetu a vecer jde normalne do ty svy sedivy reality, ktera jde odnikud nikam?
0/0
20.1.2006 16:49

Pablo

Re: Škodupeněz jsem na věky vypral z baráku
Tohle je typicka reakce zakomplexovaneho uprdence ktery ma jakysi mindrak z toho ze je cech a dava okazale na odiv jak pohrda ceskymi vyrobky/auty. Nevim jestli se tento vyrok da kvalifikovat jako vomit, exkrement, nebo jiny typ naproste dusevni sracky, nicmene fakt je ze skodovky, hlavne nove oktavie, jsou vysoce kvalitni vyrobky. Bohuzel je obecny fakt ze smrdute plechove piksly (auta) jsou vseobecne predrazena jako nakonec vetsina jinych veci. Myslim ze cesi berou auta tochu moc osobne a take je prilis casto kupuji. Auta je potreba pouzivat rozumne a nedelat z nich nastavec na penis nebo prodlouzeni mozku.
0/0
20.1.2006 17:07

Pepa

Re: Re: Škodupeněz jsem na věky vypral z baráku
Na Škodovce je něco českého?
Proboha co?
0/0
21.1.2006 1:37

Smějící se bestie

Re: Re: Škodupeněz jsem na věky vypral z baráku
Vypadá to, že ti někdo přišlápnul penis... :-))) Řídím 20 let, přes polovinu ve Škodifkách a mám stejnou zkušenost: Škodu už nikdy víc! Zvlášť po tom, co jsem měl přes 4 roky Ochcávku. Něco tak příšernýho jsem ještě nezažil a dodnes chvlořečím den, kdy jsem se ji zbavil. Výpis závad, včetně 3 odtahů, by se do této diskuse nevešel. A to nebyla nikdy jinde, než ve značkovým servisu. K tomu už nemá vůbec smysl se vyjadřovat...
0/0
21.1.2006 11:18

Admin.

Re: Re: Škodupeněz jsem na věky vypral z baráku
, Mýlíš se. Plechové piksly, tedy auta, jsou všeobecně velmi levná věc, konkurenční boj je u automobilů extrémní. ČEZ vyrobí zisk jednoduše, zvedne ceny a protože fyzicky není možnost kudy do Čech dovést levnější elektřinu, může si dovolit malý pokles výroby a přesto bude mít větší zisk. V době, kdy byla v Německu silová elektřina levnější, exportoval ČEZ svou elektřinu klidně pod domácí cenou, hlavně že "zacpal díru", kterou mu mohla konkurence srážet domácí ceny. Tomu říkám zdravý socialistický podnik.
0/0
21.1.2006 13:11

Alfréd

Re: Škodupeněz jsem na věky vypral z baráku
To věřím, že to je pro tebe celoživotní úspěch vyměnit Š-105 za FORD Siera. Gratuluji.
0/0
20.1.2006 19:16

Pablo

Re: Re: Škodupeněz jsem na věky vypral z baráku
Nikdy jsem ani jedno z techto aut nevlastnil, nicmene jsem v Kanade mel mnoho auta jako VW, Honda, a GM. S Octavii jsem naprosto spokojen a kdo si na tohle auto dokaze stezovat je neskutecny debil - tecka.
0/0
20.1.2006 19:33

Smějící se bestie

Re: Re: Re: Škodupeněz jsem na věky vypral z baráku
Vidím, že tě v Kanadě naučili respektu k cizím názorům a zkušenostem...
0/0
21.1.2006 11:20

Jacques

Skoda je dobre auto
Skodovkou jezdim od doby co jsem se pristehoval z Kanady pred 10 lety a nechapu jak se muze najit tolik cechu co na Skodovky plive spinu. Mam prvni verzi Octavie Kombi a skutecne si nedovedu predstavit lepsi auto na bezne uzivani. Jiste, clovek muze utratit spoustu penez za luxusni vybaveni nebo pseudo-zavodnicke auto, nicmene penize investovane takovym smerem jsou vyhozene penize. Co se tyce nove Octavie, tato je proste a jednoduse lepsi auto nez jeji VW protejsek a ma skutecne velmi zdarile promysleny design. Na to ze je to v podstate dost male auto je v ni obrovsky prostor (podle meho pruzkumu je pouze Ford Mondeo vetsi) a jedine co se da vytknout je prilis siroky stredovy panel. Prave jsem se vratil z navstevy Rakouska a muzu rict ze Viden je plna Skodovek.
0/0
20.1.2006 14:19

Nyx

Where is REVO
Myslím, že se všichni shodneme na tom, že je na této diskuzi úzkostlivě očekávám Mr. Revo and his luxury car 3200ccm Audi A3 250 PS.
0/0
20.1.2006 13:49

Corwin_x

Škodovka prodala rekordní počet aut...
a kolik jich bylo za týden zpátky?
0/0
20.1.2006 13:06

poslanec_termit

Re: Škodovka prodala rekordní počet aut...
divna otazka
0/0
20.1.2006 13:11

Ezóp

Re: Škodovka prodala rekordní počet aut...
nejseš debil? ´asi jo
0/0
20.1.2006 14:04

Daňový soumar

Re: Re: Škodovka prodala rekordní počet aut...
Spíš jeden z mnoha, co si taky naběhl...
0/0
20.1.2006 14:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.