Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Porucha vyřadila z provozu i poslední pendolino

Kvůli poruše přestalo jezdit i poslední dosud funkční pendolino. Při cestě z Prahy do Ostravy muselo zastavit v Krasíkově mezi Českou Třebovou a Zábřehem. Náhradní přepravu zajistily dráhy pro cestující v EuroCity Košičan. Na začátku ledna zkolabovaly už předchozí čtyři soupravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nikola

si dobrej

V:-);-)R^

0/0
13.1.2007 17:17

James

Vyjádření výrobce k Pendolinu
Važena kunčaft mi timto odpovidala na Vaseho nemyla topis gde vi si stěžovala na naše super približovadlo Pendolino, gde vi psat ja citovat: žebrak a křap. Mi Vas při koupi a pak potpis smlouva upozornoval že naš Pendllinej byt určen pro kratka meziosadova jizda např. z Detwitz do Ruzyň a ne honit jak nadmuty koza aš někam do Ostrawa. Na to neni stavjeny. Co vi víc chtit za Vaše měka měna? Abi vi byl spokojeny mi posilat uno sada ersatz teil und zubehor: - 7 par šif bidlo a šif plachta pro nouzova dojeti pokud foukat přihodna vitr - masker forichtung na kamuflaž jako guterzug - nakladni vlak prži odtaženi aby nebyla ostuda - několik pajcr pačidlo pro oteviret dverž při porucha - 350 vatovany kabat a 350 vatovany kalhota pro cestujici při vypadne klimatizace To fše mi Vam zdarma poslala aby spokojenost. Mit Genossene Grusse Frieden die Welt Giacomo Nedelini , Director Alstom Feroviara
0/0
27.1.2006 14:33

pierrek

pindalíno
moucha sem moucha tam a je z toho masařka jak swinje......Pindolíno
0/0
26.1.2006 13:44

Petasek

Porucha vyřadila z provozu i poslední pendolino
Z Ostravy, z Ostravy
jede Pinďa do Prahy
všichni mají obavy
kam dnes dojede.
Nestaví, nestaví,
skoro nikde nestaví,
ale když sám zastaví
dál už nejede.
Z topení, ze dveří,
z motorů se blýská
strojvůdce bezmocn do kompj ůtru tříská Ten kdo k nám nastoupí dobrodružství podstoupí a než v cíli vystoupí moc zážitk ù získá.
0/0
26.1.2006 11:22

Jirka

Re: Porucha vyřadila z provozu i poslední pendolino
Prestoze jsem priznivec pendolina, musim rict ze tohle je OK.
0/0
26.1.2006 18:44

Pavel

Bublina
Pendolino uz mi pekne leze na nervy.
Kazdy tyden se musim mlatit ve starym vlaku a poslouchat a vsude cist plky o pendolinu. Navic jednicka je standardne nabita eiznbony , kteri se tam roztahojou, jako kdyby jim to patrilo.
Radsi bych videl ty penize investovane do zvyseni celkove urovne CD a ne jen do nalesteneho prdu, s kterym se ted nemuze CD ani vytahovat.
0/0
26.1.2006 9:06

zdenda

pomoc ČD
Navrhuji vytáhnout z z muzea Albatrosa, ten při zkušebních jízdách s maďarským rychlíkáčem dosáhl rychlosti 162 km, jezdí to na uhlí, takže žádná ropná krize a je to. Dalšího funkčního mají v Bratislavě, takže najmout a můžou "pendolínovat" mezi Prahou a Ostravou 
0/0
26.1.2006 7:36

karoten

Re: pomoc ČD
Super nápad  To by měly ČD udělat a obrátěj ten marketingovej průser ve svůj prospěch
0/0
26.1.2006 10:08

Michal

Ju uz je mi to jasny....
Oni to koupili od Italu, jo tak to joooo....
0/0
25.1.2006 16:43

Jirka

???
Ja mam spis pocit ze ono zcela amaterske zavedeni neotestovanych pendolin do provozu neni nahoda. Je nutne si rict, ze pendolina nejsou spatne vlaky, pokud ale uvedete takovyto stroj do provuzu bez testu, je jasne ze se zhrouti. Pokud pendolina vratime, pochybuji, ze je Alstom do 14 dni vsechny sesrotuje. Pendolina vyladi, jako ostatne vsechna ktera byla do sveta prodana a proda je napr. DB, ktere po roce 2008, kdy se otevre volny trh s mez. zel. dopravou, budou provozovat "nase" uz plne provozuschopna pendolina a my jim za to budem pekne platit. V teto kauze je nutne oddelit samotne hmotne vlaky, od politickych tahanic a korupce ve vedeni CD.
0/0
25.1.2006 13:40

Petr

Re: ???
Velmi strizlive shrnuti. A obavam se, ze dost mozna i realny odhad dalsiho vyvoje...
0/0
26.1.2006 11:58

lolek77

Lepší než jsme čekali.
0/0
24.1.2006 22:38

technik11

A co ta zbývající 2 Pendolina?
Nějak se při těch diskuzích zapomnělo na zbývající 2 Pendolina. Proč vlastně nejsou nasazena v provozu? Nemají certifikát Drážního úřadu, fajn, ale proč? Proč se stále mluví jen o pěti?
0/0
24.1.2006 20:38

Asi takhle ...

Re: A co ta zbývající 2 Pendolina?
Možná proto, že v té smlouvě je napsáno, že jakmile je převezmeme, tak je už nemůžeme vrátit ani kdyby nejezdila!!!
0/0
24.1.2006 20:54

Asi takhle ...

Dovětek ...
To tom FAKT napsané je!!!
0/0
24.1.2006 20:55

Bobr

Re: A co ta zbývající 2 Pendolina?
007 nemá povolení od drážního úřadu a 001 má zavázané zkušební podvozky a vybavení pro verifikaci tratí
0/0
24.1.2006 23:45

MrVertigo

Re: Re: A co ta zbývající 2 Pendolina?
007 sice nema povoleni od drazniho uradu, ale 007 ma "povoleni zabijet"
0/0
25.1.2006 8:54

Alf

Proc tvrdite, ze byly ceske lokomotivy/soupravy dobre?
Mnoho prispevku otevrene nebo implicitne predpoklada, ze ceske lokomotivky a vagonky byly po listopadu 1989 konkurenceschopne. Tak tomu v zadnem pripade nebylo!!!
Ano, meli jsme tradici vyroby lokomotiv i vagonovych souprav, ale na podstatne nizsi urovni, nez dodava vetsina zapadoevropskych firem (aktualni problemy Pendolina v CR jsou v evropskem meritku spise vyjimkou).
Stejne tak, jako nebyla po listopadu konkurenceschopna Skoda Favorit vuci poradnym zapadnim vozum. Jenze lokomotivam rozumi daleko mene lidi, nez autum, a tak porad omilaji dokola tu pomylenou domnenku.
Dobry priklad je u letadel: L159 jsme si vyrobili doma (takze srdecka nekterych zde diskutujicich radosti roztala), ale bylo to extremne drahe a do zahranici se neprodal ani kus.
Hodte sentiment za hlavu!
0/0
24.1.2006 20:06

barbudo

Re: Proc tvrdite, ze byly ceske lokomotivy/soupravy dobre?
... když je řeč o letadlech - představte si, že by na nich dělali stejní idioti, jako ti, co psali SW Líné Pindy ...
0/0
24.1.2006 20:33

Asi takhle ...

Meleš pindolíny, víš?!
Zdaleka ne všechno bylo zase až tak úplně špatné a nekonkurenceschopné. Ale místo proklamované péče o hospodářství a velkohubě slibovaného dynamického tržního rozvoje následovalo UTRŽNÍ (urvi co můžeš!) hospodaření ve stylu rozkrádání, tunelování a plundrování.
TEĎ SE ALE TĚM KOŽENÝM A KREJČÍŘŮM NÁRAMNĚ HODÍ TVRDIT, ŽE TO VŠECHNO STEJNĚ STÁLO ZA "ONO", ŽE?!
0/0
24.1.2006 20:49

Kei

Re: Proc tvrdite, ze byly ceske lokomotivy/soupravy dobre?
Proč? Protože ještě dnes jezdí lokomotivy z 70.let, ač patří do šrotu a kupodivu nejezdí Italský zázrak jménem Pendolíno  Zažil jsem v posledních letech dost poruch, ale ani jedna nebyla kvůli lokomotivě. Hořel vagón, hořely brzdy vagónů, 3x chcípla nová příměstská jednotka zvaná "ešus", Pendolínu nejezdí, ale nesmrtelné lokomotivy přežijou i nás. Proto, pane. Dneska se vše dělá fórově, aby to vydrželo po dobu záruky a pak? Odpad. Toto myslím obecně.
0/0
24.1.2006 23:20

Crash84

Re: Re: Proc tvrdite, ze byly ceske lokomotivy/soupravy dobre?
Nevim jestli je to známo, ale například při zavádění peršingů do provozu (ta lokomotiva co je na fotce) byly taky celkem solidní problémy...
0/0
25.1.2006 0:04

Kei

Re: Re: Re: Proc tvrdite, ze byly ceske lokomotivy/soupravy dobre?
Mouchy se vychytaly, zůstalo to doma. Ale když sem cizina pošle průserový vlaky (od začátku nesplňující normy, sakra, jak je to vůbec možný? To snad věděli, ne?) a tváří se, že je to detail, tak se nediv...
0/0
25.1.2006 0:09

Crash84

Re: Re: Re: Re: Proc tvrdite, ze byly ceske lokomotivy/soupravy dobre?
Jo, měli to vědět, tohle právě teoreticky mělo vychytat ČKD, který znalo český koleje jak svý boty. Jenže když ČKD krachlo, tak bylo zaděláno na problém a už v tu chcíli se to možná mohlo utnout a byl by pokoj. Mohlo se vypsat nový výběrový řízení a trvat na tom aby byla zúčastněná ve výrobě i česká strana. V tomhle případě například Škodovka. Možná
0/0
25.1.2006 0:23

Nassrrranej ...

Re: Re: Re: Re: Re: Proc tvrdite, ze byly ceske lokomotivy/soupravy dobre?
Protože i krach a konkurz firmy a ohrožení projektu může být pro někoho dalšího setsakra výhodné, tak se to dá i koupit a pěkně na tom vydělat. Však to ti VOLIči zase ze svých daní zatáhnou, víš?!
0/0
25.1.2006 8:43

8technik8

Re: Proc tvrdite, ze byly ceske lokomotivy/soupravy dobre?

Konkurence neschopne a zastarale ceske lokomotivy....mozna,ale kdyby je ceske drahy nemely tak by ty supermoderni a ne zrovna lacina pendolina nemeli ani cim odtahnout do depa.P.S. bez sentimentu;-€

0/0
29.12.2006 6:25

vw

van Damme?
van Damme prodava Pendolíná. Pravda uz jsem dlouho v nicem nevidel hrat
0/0
24.1.2006 19:55

vw

Re: van Damme?
ho
0/0
24.1.2006 19:56

Nassrrranej ...

Zajímavé počtení ...
Pro více informací si klikni zde -->  Nezávislý železničář, čtvrté číslo (7. června 1999)
0/0
24.1.2006 18:38

Kei

Re: Zajímavé počtení ...
No vidíš, to už byl u koryta Zeman...
0/0
24.1.2006 18:43

Nassrrranej ...

Proč bych měl dávat přednost Belzebubovi před čertem???
Z toho článku:
ČSSD hodila ČKD Vagonku Studénka přes palubu! Toť holá skutečnost! Jak vyplývá z informací uveřejněných v Právu ze dne 29. května, vláda se zřejmě v rozporu s předvolebními sliby o podpoře ČESKÝCH podniků rozhodla zradu ČKD podpořit! Obdobně jako v jiných případech i zde potvrzuje, že má s předešlou vládou Občanské demagogické strany hodně společného a že i u ní je na prvním místě tvrdý ultrakapitalismus - peníze! Termíny jako morálka, česká tradice, česká hrdost, zaměstnanost českých lidí ap. jí evidentně také nic neříkají!
 
Ale proč bych měl dávat přednost té, jak pisatel toho článku píše, té Občanské demagogické straně???
Proč bych měl dávat přednost Belzebubovi před čertem???
0/0
24.1.2006 18:55

Kei

Re: Proč bych měl dávat přednost Belzebubovi před čertem???
Nechápu proč to píšeš, od 98 vládl Zeman, "o vládních slibech" v tom příspěvku se rozumí "o Zemanových slibech". Všichni si snad pamatujem, že socky dělaj opak toho, co slibujou...
0/0
24.1.2006 18:59

Asi takhle ...

Re: Re: Proč bych měl dávat přednost Belzebubovi před čertem???
Ani bych neřekl. Ale modrá šance, to je teprve velevýtvor
0/0
24.1.2006 19:16

Kei

Re: Re: Re: Proč bych měl dávat přednost Belzebubovi před čertem???
Četls ji? Howwno jsi čet, viď?
0/0
24.1.2006 23:15

Nassrrranej ...

Re: Re: Re: Re: Proč bych měl dávat přednost Belzebubovi před čertem???
Klikni si zde na to --> waše modré h0wwn0
(Pozor, neplést se slovem moudré!)
0/0
25.1.2006 8:31

Igor

ČKD+VS
At zije ČKD a Vagonka Studénka!!!!
0/0
24.1.2006 18:05

knp

Re: ČKD+VS
myslim ze ani jeden prave uz nezije
0/0
24.1.2006 18:12

manman

Re: Re: ČKD+VS
Bane, Vagónka Studénka ještě exituje, ta vyrábí příméstké soupravy...
0/0
24.1.2006 18:20

Asi takhle ...

Ani omylem!
Američané po více než sto letech zastavili ve Studénce v srpnu 2003 výrobu nákladních vagonů, protože se jim kvůli nízké poptávce a velké konkurenci v Evropě na severní Moravě údajně nevyplácela. Celou výrobu přestěhovali do Rumunska a propustili 450 z 820 zaměstnanců Thrall Vagonky. Ta dnes spravuje tu část podniku, ve které vyrábí zisková kovárna s 350 zaměstnanci. Výroba osobních kolejových vozidel, kterou Američané nekoupili a která zůstala majetkem společnosti ČKD Vagonka, byla v roce 2000 přemístěna do Ostravy, kde pokračuje.
Pro více informací klikni zde --> http://www.stavebni-forum.cz/detail.php?id=6032
0/0
24.1.2006 20:33

Bobr

A naštěstí
ji v roce 2005 ovládla Škoda Plzeň, respektive její divize Transportation
0/0
24.1.2006 23:51

angr

To je kvalitka.
Ale drželo se sviňa dlouho, co?
0/0
24.1.2006 18:04

Jarda4

Lepsi nez jsme cekali.
Ja nevim, ale 10 let od podpisu smlouvy k prevzeti vlaku je nejak dlouho. V Cesku tyhle ty veci vzdycky nejak dopadnou blbe.
0/0
24.1.2006 18:02

Nassrrranej ...

Re: Lepsi nez jsme cekali.
Protože i krach a konkurz firmy a ohrožení projektu může být pro někoho dalšího setsakra výhodné a dá se na tom i pěkně vydělat. Však to ti VOLIči zase ze svých daní zatáhnou, víš?!
0/0
24.1.2006 18:12

Leva

Zase socan podplacený!
A je tu další důvod, proč ve volbách nevolit socany, kteří se nechali uplatit a koupili zmetek Pendolíno.
0/0
24.1.2006 17:59

Nassrrranej ...

Re: Zase socan podplacený!
V roce 1995 byli u moci socani???
0/0
24.1.2006 18:04

Nassrrranej ...

Fiat Ferroviaria - později Alstom
V soutěži s vlaky Pendolino zvítězilo konsorcium Fiat Ferroviaria - později Alstom, Siemens a ČKD Praha, Vagónka Studénka. Dráhy v dobré víře nebo spíš nadšení dopředu zaplatily zálohu šest set tisíc korun a těšily se na deset luxusních železničních korábů. Do čtyř let je měly mít za 4,4 miliardy korun. A právě Fiat Ferroviaria - později Alstom byl největším podílníkem a nosným trámem tohoto konsorcia!
A s ohledem na smlouvu z roku 1995 krach vagónky Studénka nahrál Alstomu na smeč! Pročpak asi musela ta vagónka Studénka zkrachovat???
0/0
24.1.2006 17:07

Kei

Re: Fiat Ferroviaria - později Alstom
Vážený pane, Vagónka Studénkaa nezkrachovala, to si pletete!
0/0
24.1.2006 18:35

Asi takhle ...

Re: Re: Fiat Ferroviaria - později Alstom
Američané po více než sto letech zastavili ve Studénce v srpnu 2003 výrobu nákladních vagonů, protože se jim kvůli nízké poptávce a velké konkurenci v Evropě na severní Moravě údajně nevyplácela. Celou výrobu přestěhovali do Rumunska a propustili 450 z 820 zaměstnanců Thrall Vagonky. Ta dnes spravuje tu část podniku, ve které vyrábí zisková kovárna s 350 zaměstnanci. Výroba osobních kolejových vozidel, kterou Američané nekoupili a která zůstala majetkem společnosti ČKD Vagonka, byla v roce 2000 přemístěna do Ostravy, kde pokračuje.
Pro více informací klikni zde --> http://www.stavebni-forum.cz/detail.php?id=6032
0/0
24.1.2006 20:37

Kei

Re: Re: Re: Fiat Ferroviaria - později Alstom
Teď se to jmenuje Vagónka a.s., já vím.
0/0
24.1.2006 23:16

Nassrrranej ...

Re: Re: Re: Re: Fiat Ferroviaria - později Alstom
Ty víš úplný H0WWN0!
P.S.  KULOVÝ!!!
0/0
25.1.2006 8:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.