Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvaj od Porsche měla poruchu, musela do depa

Novou škodováckou tramvaj s designem Porsche zastavila v pátek v centru Prahy porucha. Cestující museli na Václavském náměstí vystoupit a tramvaj odjela do motolského depa. Technici v depu zjistili, že v jednom z elektrických zařízení je nečistota.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marie

Nízkopodlažní tramvaj
Hlavně, že máme svoji, českou nízkopodlažní tramvaj. Bude dobrá a jezdít už bez problému
0/0
11.2.2006 16:52

karoten

Chtělo by to další povodeň
Aby ta kráva Kuchařová konečně vypadla. Jsem na ní alergickej.
0/0
6.2.2006 16:47

dziada

Re: Chtělo by to další povodeň
Ale procpak, mily kolego? Vzdyt ta mila a privetiva dama vzdy tak fundovane pobeseduje o problemu, ze i babka Dymakova z Hornej Dolnej ma vzdy naprosto jasno... :P
Aha, pan jest obeznamenym odbornikem, ze? Pak jo, taky bych tu nablblou arogantni cuzu vykopal...!!
0/0
7.2.2006 15:56

Ingbazant

Článek pro "odborníky"
Nevíte, co se teda opravdu pokazilo? Termín elektrické zařízení  se dá použít na celou tramvaj včetně troleje, nečistota může být třeba zapomenutá špona nebo solanka z vozovky. Pochybuji, že tam mají program, který na základě vnitřní kamery vyhodnotí špinavého bezdomovce jako "nečistotu" a zasekne řídící program až do doby, kdy bude tato "nečistota" vykázána z tramvaje a příslušná sedačka bude vydesinfikována.
0/0
6.2.2006 9:46

Pavel Sudoplatov

Kočkopes
Ta tramvaj vypadá otřesně. Dokonalý kočkopes. Buď měla mít moderní design, nebo retrostyl. Tohle je k zblití.
0/0
5.2.2006 16:50

petr

Re: Kočkopes
Já jen doufám, že budete zvracet mimo tuto tramvaj! A mimochodem, ta "retro tramvaj" je vlak!
0/0
5.2.2006 17:12

Wolf

Re: Re: Kočkopes
Soudruh je patrne odbornik :o) Mne design extra nenadchl, ale rozhodne bych nerekl, ze ta tramvaj je skareda. Nekd ev CR jsem uz ale videl hezci (aspon dle mych kriterii). Tusim, ze v Brne.
0/0
6.2.2006 10:48

petr

Co chcete?
No tak na této diskuzi je naprosto jasně vidět, že když posadíte Čecha na pytel zlata, dáte mu zámek se stovkou lokajů a zahrnete ho životní rentou, tak bude nespokojen
0/0
5.2.2006 13:32

roland

inteligenti
Vsichni co tady nadavate se muzete stydet, vidno ze do toho nevidite, jen se hrate na mudrlanty, co na vsechno nadavaji. Cest tem kteri jsou tolerantni. Vsechno nove se preci musi testovat aby se tomu vychytali nemoci. Ono to trosku vyladi a bude to v pohode. A co se tyce toho designu, zrazu jsou vsichni odbornici a kritici. NAVRHLI BY STE NECO LEPSIHO???? NE! TAK DO TOHO NEKECEJTE. a argumenty typu ze Bombardier dava svym vyrobkum lepsi design: to chcete mit v plzni par tisic nezamestanych??? Prvni serie bude jak je, a verim ze u druhe serie se ten vnitrek mirne modifikuje, treba otoci sedacky. I u T3 se lisila serie od serie. Ale hlavne ze vsichni jsou moudri. MNE SE TA TRAMVAJ LIBI. TESIM SE AZ SE Z NI SVEZU ZNOVU a VERIM ZE JICH TADY BUDE VIC NEZ TECH 60!!!!!
0/0
3.2.2006 22:56

iv2

Re: inteligenti
Tramvaj je "hovadsky" velka, treba ve Vidni jsem videl hezci nizkopodlazne tramvaje.
0/0
3.2.2006 23:01

majkyho_pupik

Re: Re: inteligenti
a co ma byt?tak se prestehuj do Vidne..
0/0
4.2.2006 9:17

Anndy

Re: Re: inteligenti
No, lenze viedensku "tramvaj" je tazko zaplatit. Je to jedna z najdrahsich elektriciek na svete, vdaka svojej unikatnej konstrukcii.
A je tu aj dalsia vec - stav trati je oproti tym, ktore vyzaduje Ulf (viedenska "tramvaj") doslova zalostny :(...
 
Ale inak je super - to uznavam.
0/0
4.2.2006 11:14

Lidney

Re: inteligenti
Zato ty si asi sežral rádio. Testovat si to snad maj především před uvedením do provozu. Anebo bez lidí.
0/0
4.2.2006 8:17

majkyho_pupik

Re: Re: inteligenti
myslis,ze prvni jizda,kterou tu tramvaj vykonala byla s cestujicima ve zkusebnim provozu?
0/0
4.2.2006 9:18

Josefprav

Re: inteligenti
Roland z tebe bude ministr.
0/0
5.2.2006 1:43

tonda

Re: inteligenti
Naprosto souhlasim.... neni potreba nic dodavat... snad jen... zabyvam se designem a ta tramvaj mi prijde nadherna, kazdy ma holt jiny vkus...a neco pohanet to umi kazdy... zejmena kdyz je to anonymne na diskuznim foru
0/0
6.2.2006 13:04

zapvit

STÁT NEVÍ CO S PENĚZI - 20tramvají 1mld. 7pinďů 40mld.
20 tramvají 1 mld. 7 úindů 40 mld. tady vidimé nádherně jak se na státních zakázkách dá napakovat a neskutečně nakrástpeníze! Je sice pravda že tramvaj není tak dlouhá, ale je to podobné a důkaz toho že pinda je moc předraženej
0/0
3.2.2006 20:17

Bobr

Re: STÁT NEVÍ CO S PENĚZI - 20tramvají 1mld. 7pinďů 40mld.
Odkdy je pražská MHD státu? A Pendolína stály 4,4 mld. ne 40.
0/0
3.2.2006 23:26

Jouda

Re: Re: STÁT NEVÍ CO S PENĚZI - 20tramvají 1mld. 7pinďů 40mld.
Statu nebo mesta, to je prece prakticky jedno a to stejne.
0/0
4.2.2006 17:33

marzena

Re: Re: Re: STÁT NEVÍ CO S PENĚZI - 20tramvají 1mld. 7pinďů 40mld.
hele joudo a odkudpak ty seš? ze te tak se*e prazskej rozpocet..
0/0
4.2.2006 18:00

cestujici

No, hlavne ze je to zase nizkopodlazni
vypada hrozne, kraval dela jako strasidelny zamek a urcite je (po vzoru nizkopodlaznich autobusu) minimalne dvakrat tak draha nez normalni tramvaj. Pro normalni lidi to moc neni. Myslim, ze je na case, aby DP prestal kupovat nizkopodlazni blbosti pro bandu kryplu co si tam pak jezdi zadarmo a nakoupit vetsi mnozstvi normalnich dopravnich prostredku pro normalni lidi, co mu plati nehorazne penize. Klidne si zdrazi a potom za to nakupuji kryplkary. Nebo at se jezdi za darmo (a usetri na revizorech, automatech... a ztratu budou mit stejnou jako ted) a pak at si delaji co chteji a pouzivaji ruzne nizkopodlazni hovadiny do kterych se normalni clovek ani normalne neposadi ani nepostavi, kde neni misto pro sama madla a plosiny... Nesnasel jsem lidi, co jezdi po Praze autem. Od posledniho zdrazeni DP s nim jezdim... At si DP uzivi ti kryplici co jezdi zadarmo v nizkopodlaznich nesmyslech. Ja jim to tedy platit nebudu.
0/0
3.2.2006 19:42

Christo

Re: No, hlavne ze je to zase nizkopodlazni
klid do Bohnic MHD nemusis, veme te tam sanitka..
0/0
3.2.2006 19:48

Wolf

Re: Re: No, hlavne ze je to zase nizkopodlazni
Kdyby meli vsichni pristup jako soudruh cestujici, tak lidi s jeho IQ, tj. do IQ 50, nemaji pristup k internetu. Nikomu nic zleho nepreju, ale mozna by obcas neuskodilo, kdyby se podobni dusevni ubozaci dostali na cca 1 rok na vozik. A ne vlastni vinnou. Rok by zkouseli zit v barierovem prostredi. Aby to nebylo tak krute, tak by se po roce "uzdravili", coz by ale dopredu nevedeli. Zajimalo by me, jak by se pak zmenilo jejich chovani. Inu, nekdo je "krypl" fyzicky, nekdo je "krypl" dusevni. Ten druhy se s tim ale v zivote nesmiri...
0/0
6.2.2006 10:56

x

Re: No, hlavne ze je to zase nizkopodlazni
nizkopodlazni dopravni prostredky urychluji nastupy a vystupy tak, ze se v prubehu dne dojde k relativne velke uspore casu, takze to neni jen pro kriply ty idiote - a kripl se nepise s y idiote
0/0
3.2.2006 22:21

animator

Re: No, hlavne ze je to zase nizkopodlazni
Pravdepodobne jste v ni nejel. Ja ano. Je daleko tissi, rozhodne pohodlnejsi - vsude je vice mista. Sedadla standart pohoda, nizkopodlazni - supr, usetri to namahu lidem o berlich a maminkam s kocarkem. Pohled z okna je bezvadny, na stejne trase to s vami netrese jako v te stare tramvaji. Takze, mily pane cestujici, jste idiot.
0/0
3.2.2006 22:58

petr

Re: No, hlavne ze je to zase nizkopodlazni
tebe meli v porodnici rovnou splachnout do zachoda, lidstvu by tim jen prospeli
0/0
4.2.2006 18:40

tonda

Re: Re: No, hlavne ze je to zase nizkopodlazni
to souhlasi :-) vystizne
0/0
6.2.2006 13:05

manicka

Re: No, hlavne ze je to zase nizkopodlazni
Ze te radsi fotr nevystrikal do kopriv...
0/0
6.2.2006 10:51

radek

už zase jezdí
byla opravená během pár minut, jen trocha špíny tam, kam nepatří - už zase jezdí na l. 3
0/0
3.2.2006 18:11

bla

zavada
Tady srovnani s pendolinem trochu kulha. Stroj kterej si rekne o vycisteni a jeste tyz den je schopny provozu ... Neni nad zlaty cesky rucicky.
0/0
3.2.2006 18:06

savers

Tramvaj
Tak jsem jí nedávno viděl v provozu a je to docela obluda. Přijde mi, že se do pražským ulic moc nehodí.
0/0
3.2.2006 16:22

Gogolima

Re: Tramvaj
je to obluda. Jenže nejde asi zařídit, aby historickým centrem jezdila historická tramvaj a aby mezi obludné paneláky jezdila obludná tramvaj.
0/0
3.2.2006 16:41

iv2

Pendolino 2
a ted ho maji na svedomi "zlate" ceske rucicky , ne Italove
0/0
3.2.2006 15:56

Gogolima

Re: Pendolino 2
jenže Škodovka patří němcům - Volkswagen. Příliš mnoho kuchařů zkazí  polévku.
0/0
3.2.2006 16:38

keepa

Re: Re: Pendolino 2
chyba, nemci maj pouze skoda auto, skodu holding ma appian group, svycarska firma, americky kapital a cesky managment, podezrele,ne?:)
0/0
3.2.2006 16:51

Gogolima

Re: Re: Re: Pendolino 2
to je skoro hrůza. To o kuchařích neplatí - nyní = mnoho katů zkazí popravu :-)
0/0
3.2.2006 18:14

Pavel Sudoplatov

Re: Re: Re: Re: Pendolino 2
Také někdy.
0/0
7.2.2006 11:54

mctom

co vy škarohlídi
kolikrát vám spadne za 45 dní počítač? kdyby tramvaje a pendolína tahali koně, ubylo by softwarových chyb
0/0
3.2.2006 15:06

Pražačka

Re: co vy škarohlídi
ale těch hoven
0/0
3.2.2006 15:20

Officer Tuddrussel

Re: co vy škarohlídi
Kolikrat mi spadne za 45 dni pocitac? Mmmmmmm.... ani jednou? Ani jeden z nich :-) Ale zase nevozi lidi po Praze, to je fakt, takze maj asi v lepsi stavu nervy :-)
0/0
3.2.2006 15:21

Pražačka

Re: Re: co vy škarohlídi
kdyby jsi cpal do svého compu tolik chechtáků, co se cpe do dopravních podniků, tak pohybuji, že by ti někdy "spadly wokna"
0/0
3.2.2006 15:26

teta Agáta

asociace
to mi něco připomíná
0/0
3.2.2006 14:18

sdaf

Re: asociace
Podobnost to bude určitě čistě náhodná
0/0
3.2.2006 14:43

Pavel Sudoplatov

Re: Re: asociace
Snad...
0/0
5.2.2006 17:42

p_m

Re: asociace
No nevím, tady asi nebyly nevýhodné smlouvy typu nákup nepotřebných náhradních dílů, snížení počtu tramvají za stejnou cenu,.. :)
0/0
3.2.2006 14:45

Tom

Re: asociace
Akorat, ze tohle jeste nema za sebou 10 let zkusebniho provozu... ;-)
0/0
3.2.2006 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.