Diskuze

Volkswagen dá zaměstnancům čtyři roky prázdnin

Šéfové největší evropské automobilky Volkswagen si uvolnili ruce k obrovskému propouštění. Dotáhnou-li svůj plán do konce, udělají zřejmě rekord v tom, kolika lidí se německá firma dokáže kvůli drahé pracovní síle zbavit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fitipaldi

7. 2. 2006 11:54
výsledek debilního jednání vedení firmy
Nepříliš kvalitní konstrukce a poruchovost, šíleně drahé náhradní díly, příšerné chování v servisech a přístup k zákazníkovi. Šílené pořizovací náklady a příplatková výbava. Pokud jsem šel do mototechny od VW , tak z 10 návštěv jsem odešel 9x bez zakoupeného zboží - naprosto nehorázné ceny. V servisech naprosto neprofesionální přístup, kdy zákazník toho o autě ví víc než servis.
0 0
možnosti

Vaclav Havel

7. 2. 2006 12:34
Re: výsledek debilního jednání vedení firmy
Vazeny Fitipaldi, toto by se Vam zrejme jeste pred nekolika lety v puvodni zemi vyrobce VW jiste nestalo. Do techto kvalit musime jeste dorust. Ty se bohuzel nedaji jen tak premistit.
0 0
možnosti

Petr

7. 2. 2006 10:09
Volkswagen made in China
Tak to bych si určitě koupil...
0 0
možnosti

Vaclav Havel

7. 2. 2006 8:32
Asijske podminky v EU
Vazeni spoluobcane,
je zvlastni, ze kazdy chce mit hodne penez. Jak pracujici, tak i zamestnavatele a to kazdym rokem o par procet vic. Pokud zamestnavatel tento narust na konci roku neprokaze, je jiz ztratovy a musi delat opatreni. Zapadnim zamestnavatelum se naskytla nevidana prilezitost po odstraneni zelezne opony. Vymysleli si, ze EU prijme nove vychodni staty k sobe, da jim z nastradanych penez danovych poplatniku starych clenskych statu prispevky a ma hned par km za svou hrani asijske podminky. Presune svou vyrobu tam, zacne vyrabet levneji, aniz by finalni produkt na cene slevnil a muze zase na par let vykazovat cerna cisla. Problem je ale v tom, ze ti kteri prisli timto presunem o svou praci nemaji najednou dost penez si finalni vyrobek koupit a ti kteri ho nyni vyrabeji za daleko mene penez, nemaji ty penize take. Proto krici, my chceme vic a nejmene tolik, jako ti na Zapade a cele se to bude opakovat a vysledek si muze kazdy spocitat sam. Nikdo k nam do Cech nepris
0 0
možnosti

Vaclav Havel

7. 2. 2006 8:32
Re: Asijske podminky v EU
...Nikdo k nam do Cech neprisel investovat jenom proto, ze tu mame mozna dobre pivo a hezka devcata. Vsechno je to o necem jinem.
0 0
možnosti

foxy2

7. 2. 2006 8:07
Levnejsi
je zadne zamestnance nepribirat.
0 0
možnosti

bodlo

7. 2. 2006 7:54
s
přesunout do škodovky na lajnu místo slováků a poláků, těch 500 euro jim to hodí, když trošku máknou
0 0
možnosti

odborar

7. 2. 2006 7:50
pokračování
http://www.odborar.webzdarma.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.odborar.webzdarma.cz/
Snad právě proto odbory rychle přichází k rozumu, zatáhly snad za záchranou brzdu svých požadavků a letos proběhly dohody o kolektivních smlouvách v podnicích bez větších třenic.Pokud se neumírní dopadneme jako Německo.
0 0
možnosti

odborar

7. 2. 2006 7:47
Malý vzorek, jak agresivní odbory v Německu zničiliy pracovní sílu....
Stále vyhrocovaly požadavky tak, že nyní přichází o možnost zaměstnání pro své odboráře, kteří se stanou nezaměstnanými. Volkswagen přestěhuje výroby na východ za levnou pracovní silou s obrovskými daňovými úlevami a Německo, pokud to tak bude pokračovat, se stane prázdným státem, bez výrobních podniků. Z tohoto příkladu by si měl vzít příklad Štěch, Vondrová, Dušek a další odborářští bossové, protože pokud budou ve svém tažení pokračovat, čeká po vyčerpání investičních pobídek stejný osud i ČR.A nenechá na sebe dlouho čekat.Flextronix či LG Phiolips jsou prvními vlaštovkami. Už dávno nejsme tím státem s levnou pracovní silou.Vždyť sám Škromach na popud odborů neustále zvyšuje minimální mzdu a zvedá nesmyslně životní minimum, takže se lidem na podporách nevyplácí pracovat.mzda ve státní sféře už dávno předběhla podnikovou an nezdravý mzdový vývoj likviduje náše šance stát se státem prosperity.Vnější zadlužení přesahuje 1,12 bilionu a vnitřní zadlužení přesahuje 698 miliard.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů

25. března 2024  18:42

Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon

28. března 2024  19:41

Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...

Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem

28. března 2024  18:51

V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...

Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují

28. března 2024

Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!