Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Papírovou Kartu Z nahradí čipová, ušetří nejen na dráze

Kupujete si lístek do kina a dostanete slevu na slevovou kartu Českých drah? Podle ČD je i toto možné. Dráhy totiž výrazně mění dosavadní systém slevových průkazek. Namísto papírové Karty Z, Junior či Senior pasů mají přijít nové čipové In-karty. Ty mají nabídnout celou škálu služeb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

velkorypal

děkuji
nechci slevu zadarmo.
0/0
8.2.2006 9:19

Barbarossa

Hned bych si tu sitovku za 22k koupil
Ja snad dam 5 korun na modleni, jen at uz to CD konecne ZKRACHUJE. Jedinym lekem je jen privatizace a masivni propousteni.
Prvni 2 roky jsem jejich "sluzeb" vyuzival jako student.To byvaly vlaky jeste v nedeli narvane k prasknuti.
HRUZA v 90% zpozdeni vetsi nez 20 minut. Rekord: Brno-Vsetín jen zpoždění 190 minut a to 2x za sebou.
Jinak zima, spina, zahulene,cigani, navsteva "WC" = žloutenka, vubec je to nesere.
Nedovedu si vubec predstavit, ze bych do zamestnani vlakem dojizdel ani 5km
I kdyz by se mi to na delsi trate velmi zamlouvalo.
Ale zatim je to nespolehlive.
0/0
7.2.2006 18:47

Alf

Nedochazi vam podstata
Nemate objektivni pohled na zeleznici. V nedeli vecer proste musi byt vlaky naplnene, protoze se vyda naraz velka spousta lidi jednim smerem. Jedinym resenim by bylo nakoupit daleko vic vlakovych souprav, a to by bylo extremne drahe.
Stejne tak celkove zlepseni vozu CD by stalo priserne penize. Ano, bylo by to dobre, ale tezko si to muzeme dovolit. :-/
0/0
7.2.2006 19:18

Jirka

Re: Nedochazi vam podstata
No, a proto raději vlakem nejezdím a koupili jsme si s přítelkyní raději  auto. Hezky pohodlně, v čistitě, s klimatizací ..... a za 5,7l naf tyna 100 km a dva lidi to je ještě levnějším, než vlak
0/0
8.2.2006 8:06

pedr64

Re: Nedochazi vam podstata
v odpolední špičce vlak se 4 vagony našlapaný k prasknutí a noční rychlík s 20vagony prázdnými. Jestliže jsou dráhy schopny vypravit zvláštní vlaky pro odboráře nebo fotbalové fanoušky, pak by měly být schopny ke spojům ve špičce přihodit pár vagonů. Možná by neškodilo, kdyb se i vedení někdy v té špičce svezlo vlastním produktem
0/0
8.2.2006 8:08

Dr. Fe1

Je pěkná ......
.... ta Jaroslava.
0/0
7.2.2006 16:46

mpixel

Re: Je pěkná ......
To jo, a i přesto 33 let stará.
0/0
7.2.2006 17:55

231

To by mě zajímalo,
až taková karta nahradí KMB, jak to bude fungovat v praxi. Hlavní výhoda KMBpro mě byla, že jsem nemusel čekat u pokladny a mohl jsem si ji vyplnit už cestou na nádraží.
0/0
7.2.2006 16:07

loptajn

Re: To by mě zajímalo,
no vidiš, jak se máš..
0/0
7.2.2006 16:28

butch2

kušujte
Už jdete do pr*ele s nakejma blbejma ceskejma drahama, je to jen berlicka pro socialy, aby nebyli na davkach - i kdyz tam sou i ted, ale rikaj tomu mzdy zamestnancu. Uz aby to krachlo a ja to nemusel platit ze svejch dani.
0/0
7.2.2006 16:04

231

Re: kušujte
Až to krachne začnu jezdit autem a nebudu jediný. Takže počítejte, že se vám silnice slušně zaplní.
0/0
7.2.2006 16:08

Crash84

Re: Re: kušujte
Silnice jsou plný už teď...
0/0
7.2.2006 16:10

231

Re: Re: Re: kušujte
V případě krachu ČD by jsme na současný stav vzpomínali, jako na idylku.
0/0
7.2.2006 16:14

Admin_

Re: Re: Re: Re: kušujte
, Proč? Kdyby stát do výstavby dálnic a silnic vrážel to, co vybere na spotřební dani z paliv a dráhy omezil na velkoobjemovou přepravu nákladu, tak bude na dálnicích volněji. Momentálně se dráhy snaží likvidovat nákladní přepravu zvyšováním cen.
0/0
7.2.2006 18:27

loptajn

Re: Re: kušujte
ty seš ale moula, viď?
0/0
7.2.2006 16:13

231

Re: Re: Re: kušujte
Gratuluji. Jste první, který mě odhalil. Podle čeho jste mě poznal
0/0
7.2.2006 16:15

loptajn

Re: Re: Re: Re: kušujte
podle toho proužkovanýho saka.
0/0
7.2.2006 16:16

231

Re: Re: Re: Re: Re: kušujte
To na sebě nemám, asi jste si mě s někým spletl? Nepotřeboval byste monitor s antireflexní úpravou, abyste se v něm nezrcadlil?
0/0
7.2.2006 16:20

loptajn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kušujte
ano, dekuju
0/0
7.2.2006 16:25

primeminister

seru na čd
na jaře zase na stopa
0/0
7.2.2006 15:48

loptajn

Re: seru na čd
tak tak.
0/0
7.2.2006 16:13

ums

Re: seru na čd
Dřív nebo později vydají slevovou kartu i na stopa...
0/0
8.2.2006 7:48

jairocon

oplati sa (kiez by aj na pendolino)
ak ta in-karta plati aj na pendolino, tak sa sakra oplati.
ak by som cestoval kazdy pracovny den do roboty (napr olomouc-praha), tak len tak zhruba:
12 mesiacov/rok * 4 tyzdne/mesiac * 5 prac.dni/tyzden * 2 cesty (tam a spat) = 480 jazd.
 
22,000 CZK / 480 jazd ~ 48 KC/jazdu
 
To je len priblizne, niekto pracuje viac, niekto menej, ale tak ak musi niekto kazdy pracovny den dochadzat, tak sa to myslim oplati.
 
A ak by to bolo mozne uplatnit na pendolino (co nie je celkom jasne), tak by to bolo fakt super!
0/0
7.2.2006 15:31

TrueRobos

Re: oplati sa (kiez by aj na pendolino)
Jezdit každý den z Olomouce do Prahy za prací je PEKLO.
0/0
7.2.2006 15:35

Robin Ood

Re: Re: oplati sa (kiez by aj na pendolino)
2 hod 23 ve vlaku je sice hodně, ale můžeš v něm už bez problémů pracovat. Když děláš něco s hodně volnou pracovní dobou, nemusí to být špatné.
0/0
7.2.2006 16:06

Admin_

Re: Re: Re: oplati sa (kiez by aj na pendolino)
, To jistě. 2h23 minut to jezdí Pendolíno, ale jednak musíte trefit ten šťastný okamžik kdy vlak dojede a druhak si připlatit za rezervaci. Rychlík to zvládá kolem 3 hodin. Pokud nepracujete zrovna na nádraží, tak připočtěte ještě bratru 2x30 minut. A máte fantastických 8 hodin denně ztrávených v dopravě. Samozřejmě "když to jede" a když vám to neujede. Není lepší spáchat Harakiri?
0/0
7.2.2006 18:32

231

Re: Re: oplati sa (kiez by aj na pendolino)
Ono by se to vyplatilo i na dojíždění z Pardubic do Prahy. Pochybuji, že bude platit i na pendolino.
0/0
7.2.2006 16:13

Robin Ood

Re: Re: Re: oplati sa (kiez by aj na pendolino)
ty PCE mě zaujaly to by bylo super..a myslím že to právě platit bude - dlouhodobé jízdenky mají vždycky výhody a tohle by bylo docela přirozené..když už u nich necháš 22K, tak máš na něco nárok.
0/0
7.2.2006 17:04

jarno

Re: oplati sa (kiez by aj na pendolino)
A to jako vsichni pracujou bez dovolene a svatku 240 dni v roce???
0/0
7.2.2006 16:18

Admin_

Re: Re: oplati sa (kiez by aj na pendolino)
, Někteří ano. Ale normálně se počítá s cca 230i pracovními dny po odečtení dovolené.
0/0
7.2.2006 18:51

strycek_Pompo

A bude to povinnost,
dávat na kartu patnáct let starou fotku?
0/0
7.2.2006 15:08

sibirian_boy

Chaos a korupce vládnou v ČD nadále...
Je to tragédie, že v dnešní době ještě někdo bere prachy (z našich daní!) za vymýšlení takových pí.ovin. Jsem zvědav, jestli si někdo dá práci například se zveřejněním obsazenosti "fantastických" souprav SC za 5 mld díky nimž nejsou a nebudou prostředky na výměnu katastrofálního stávajícího vozového parku. Všelék: radikální řez, mohutné propouštění, privatizace, setínání hlav. Bohužel se toho asi nedožiju...  
0/0
7.2.2006 14:44

-Chilli-

Re: Chaos a korupce vládnou v ČD nadále...
0/0
7.2.2006 15:08

phenomenon

Re: Chaos a korupce vládnou v ČD nadále...
a tím všelékem bych celkem souhlasil, ale ty elektronické karty jako pi.ovinu nevidim...
0/0
7.2.2006 15:35

NERATHRATHA

Najde se někdo , kdo to blíže vysvětlí ?
Z kartu nahradí In-Zákazník za 600 korun, ale bude platit tři roky. In-Junior bude stát 600 korun za rok, což je o sto korun méně než současná Junior karta. A In-Senior bude stát stejně jako dnes, tedy 600 korun na rok.
0/0
7.2.2006 14:21

pedr64

Re: Najde se někdo , kdo to blíže vysvětlí ?
co je na tom k vysvětlování, snad jen, že Z karta stojí v současnosti 200/rok
0/0
7.2.2006 14:44

-Chilli-

Hezká holka
ale že by byla rocnik 1973 se mi nejak nechce verit
0/0
7.2.2006 14:01

pedr64

Re: Hezká holka
proč ne, ta fotka je černobílá tak může být klidně 15 let stará
0/0
7.2.2006 14:15

jarno

Cena In-Gold
No to jsem zvedavy kolik lidi si koupi tu kartu In-Gold za 22 tisic. Kdyby udelali sitovou jizdenku klidne jen pro druhou tridu za nejakou rozumnou cenu (cca 8-10 tisic), bylo by to urcite pro lidi zajimavejsi... Ale vlastne proc by se nekdo namahal kdyz drahy nepotrebuji cestujici...
0/0
7.2.2006 13:48

JPNB

Re: Cena In-Gold
čtvrtletní siťovka stojí 7920 Kč
0/0
7.2.2006 14:58

jarno

Re: Re: Cena In-Gold
a co jako? ja se bavim o cene rocni sitovky...
0/0
7.2.2006 16:13

Crash84

Re: Re: Re: Cena In-Gold
Tady patrně šlo o porovnání roční síťovky co budea stávající čtvrtletní síťovky. Vychází mi zlevnění cca o 31%
0/0
7.2.2006 16:15

jarno

Re: Re: Re: Re: Cena In-Gold
No v tom pripade muzeme teda polemizovat o cene ctvrtletni jizdenky... Tak by me teda zajimalo kolik kusu takovych jizdenek CD prodaji...
0/0
7.2.2006 16:21

Crash84

Re: Re: Re: Re: Re: Cena In-Gold
Vždyť to vychází podstatně levnější. Už zde bylo napsáno, že čtvrtletní stťovka stojí něco kolem 8000 Kč. Roční síťovka = 4xčtvrtletní = 32000 Kč celkem. Nově je to 22000 Kč roční síťovka. Nebo mi něco uniklo?
0/0
7.2.2006 16:25

jarno

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena In-Gold
To je mi ale prece jasne ze to vychazi levneji v porovnani s ctvrtletni - to si umi spocitat i male dite. Ja se jen bavim o tom ze by CD mohly nabidnout rocni sitovou jizdenku za cenu, ktera pri pritahla spoustu cestujicich. Neznam presna cisla, ale v soucasnosti pocet prodanych sitovych jizdenek asi nebude moc velky... Napr. 66 % obyvatel Svycarska vlastni predplatni sítovou nebo tratovou jizdenku a kolik asi tak u nas??? Navic by timto krokem drahy mohly usetrit naklady na pokladni, pruvodci apod.
0/0
7.2.2006 16:34

Admin_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena In-Gold
, Až bude u nás sněžit jako ve Švýcarsku a až se dostatečně zvrásní terén tak, že budeš co chvíli projíždět placeným tunelem... pak možná.
0/0
7.2.2006 18:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.