Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Reklamy je moc, někdy musí šokovat

Pravdivá, důvěryhodná a srozumitelná. Taková má být podle názoru většiny českého obyvatelstva reklama. Volání po reklamě jako o zdroji informací se ale mnohdy bije s přáním zadavatelů, aby reklama přinášela co nejlepší výsledky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kropáč

TV reklama
Hodně reklam je hodně pitomých. Ale nechápu, proč se v reklamách nepříjemně zesiluje zvuk, proč se proti tomu musím bránit příjmem přes počítač s programem, který mi zvuk drží na nastavené úrovni. Za ČTV jsem povinen platit ze zákona. Co kdyby za mé peníze ČTV fungovala jako veřejnoprávní TV a nekopírovala manýry soukromých TV?
0/0
9.2.2006 8:52

gagaryn

Re: TV reklama
onehdá to vysvětloval pravdomil svého času ředitel TV Nova pan Železný v hitprogramu Volejte řediteli.
Řekl něco v tom smyslu, že to prostě není technicky možné a všechno je v naprostém pořádku a vlastně se to vůbec neděje.
Od těch dob to akceptuji a myslím si, že moje uši vždy při reklamách získají vyšší citlivost.
0/0
9.2.2006 11:38

ferdafs

Re: Re: TV reklama
Máš pravdu, říkal to, vzpomínám si na to a taky mi nějak při reklamě víc fungují uši...
0/0
9.2.2006 15:40

p-ako

Re: TV reklama
no odpich je od toho aby reklama byla výraznější ;) jinak některé TV už mají AVLS, automatickou úpravu hlasitosti.
0/0
9.2.2006 18:59

karoten

Re: Re: TV reklama
Ale nefunguje to. Nikdy to nebude fungovat, leda by to byla neautorizovaná montáž.
0/0
9.2.2006 19:05

gagaryn

***
mě se nejvíc líbí reklamy s dětma jsou absolutně přirozené a člověk jim věří. Třeba klučík v super bílé košily je prostě neodolatelný. Taky ten co má plnou ledničku mléčné pochoutky je takový malý roztomilý rošťák.Prostě děti v reklamách jsou nejlepší. A což teprve ty roztomilé reklamy na hračky, u toho musí zaplesat  srdíčko každého milujícího rodiče. Líbí se mi, že si na nic ty reklamy nehrajou a ukazují dětem svět jaký doopravdy je. Například: koupíš si SuprStar set s mikrofonem a je z tebe SuperStar, jedním slovem - úžasné.
0/0
9.2.2006 8:06

forhend

Re: ***
Gagaryne ty ses vrátil????  Je ti vidět na tobě žes tu tak dlouho nebyl...hehehe
0/0
9.2.2006 8:09

gagaryn

Re: Re: ***
dobří holuby se vracejí.
v kapesníku.
0/0
9.2.2006 8:15

rrejpal

Re: ***
já jen doufám, že ty děti co vystupují v reklamách se svým rodičům pomstí tím, že je na stará kolena strčí do starobince
0/0
10.2.2006 0:19

forhend

Reklama
to je to nejstupidnější, co může v TV být. Předčí ve stupiditě i rádobynovácké estrády a to už je co říct. Na reklamy se už nedívám drahná léta...fuj
0/0
9.2.2006 8:00

s(h)arka

a pamatujete na tu reklamu, jak chlap natíral plot?
vrcholilo to větou: Ale to Vy, už tu nebudete..a říkal to zeť svojí tchýni....na tu jsme čekali, ta měla vtip...podobně jsme se chcechtali u Bóbika...
0/0
9.2.2006 5:17

kočka Pepík

Re: a pamatujete na tu reklamu, jak chlap natíral plot?
jj, tyhle reklamy jsou fakt povedený. Taky Oskar měl dobrý reklamy
0/0
9.2.2006 10:07

Danny_Kay

Erotika v reklamach...
...me nepoburuje,ale je trapna...Takove typicke lacine gesto, podobne jako kdyz pouziji/zneuziji nejakeho maleho parchanta,co umi sotva mluvit a ten se snazi vyblekotat text, ktery se pred tim 4 dny ucil nazpamet...Trapne...
0/0
8.2.2006 17:03

stambly

Super reklama:-)
jedna z nej reklam posledni doby a je smutny ze si lidi neumej udelat srandu sami ze sebe. Me spis pohorsuji reklamy na praci prasky a jine uzasne vtipna slogany jako maminka ti zase pribalila hodne monte Filipku
0/0
8.2.2006 16:10

karoten

Re: Super reklama:-)
Byla to babička....uáááááá-pamatuju si to
0/0
8.2.2006 17:12

Dr. Fe1

Když musíš, tak musíš ......
Spíš mě překvapilo, že nikoho nepohoršila reklama na Fidorku s výše uvedeným sloganem, kde jakási holčička, když dostane chuť na Fidorku, tak jí prostě někomu cizímu na ulici klidně ukradne ............... oproti těm pošťuchujícím se důchodcům, kteří se přou v rámci rodiny, mi to připadá mnohem drsnější.
0/0
8.2.2006 15:46

ZVO_RADS

Re: Když musíš, tak musíš ......
Ale jo, mou mámu celkem pohoršila
0/0
8.2.2006 16:05

Antik

Re: Když musíš, tak musíš ......
myslím, že ta reklama byla pak zakázaná
0/0
8.2.2006 16:22

Gaston

Re: Když musíš, tak musíš ......
Ano, ta byla obzvlášť nechutná.
0/0
9.2.2006 10:05

Dr. Fe1

Zajímalo by mě kolik lidí popudila .......
..... ta reklama na bramborový lupínky s těma důchodcema. Možná pár zapšklejch netolerantních důchodců bez špetky schopnosti pro sebeironii. Na rozdíl od mnoha jiných reklam, měla tato reklama alespoň nějáký nápad a vtip. 
0/0
8.2.2006 15:16

collega

Re: Zajímalo by mě kolik lidí popudila .......
No jo někdo neunese pravdivý pohled na sebe. Stačí co důchodci občas předvedou v MHD nebo v obchoďáku  Tato reklama je proti tomu hadra
0/0
8.2.2006 15:30

rudastraka

Re: Zajímalo by mě kolik lidí popudila .......
me pripada trapna a zesmesnujici a to snesu hodne a mam do duchodu hodne daleko
0/0
8.2.2006 15:37

Dr. Fe1

Re: Re: Zajímalo by mě kolik lidí popudila .......
To je věc osobního názoru (pocitu, vkusu). Samozřejmě že je to na hraně a trochu provokující, ale pro mě osobně to mez nepřekročilo.
0/0
8.2.2006 15:42

Gaston

Re: Zajímalo by mě kolik lidí popudila .......
Díky té reklamě jsem se jejich lupínkům vždy úmyslně vyhnul.
 
Jsou-li stejně nechutné jako reklama, o nic jsem nepřišel.
0/0
9.2.2006 9:57

kočka Pepík

Re: Zajímalo by mě kolik lidí popudila .......
mě to připadalo velmi vtipné
0/0
9.2.2006 10:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.