Diskuze

Obchody a firmy se přou o poplatky

Velké obchodní řetězce a jejich dodavatelé se opět pustili do křížku kvůli poplatkům. Výrobci si už zvykli na to, že když chtějí mít svůj džus nebo špekáček na pultě obchodu, musí zaplatit řadu poplatků. Vadí jim však, že se každý rok dále zvyšují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jack

9. 2. 2006 13:05
Řetězcúm je fuk jestli něco prodají nebo ne protože 90% jejich zisku je z poplatků viz Carref. vybral 800 milionů za rok !!!
0 0
možnosti

Jack

9. 2. 2006 13:01
Zákazník, který si myslí, že za levný peníz něco dostane je bllb, protože jediné co dostane je pěkný shiit.
0 0
možnosti

Demeter

9. 2. 2006 9:08
kdo ma zakazniky vyhrava
Cela debata se toci o tom, ze obri proste umi prilakat zakazniky a tak si stanovily poplatky za pulty, ktere jsou videt. Dodavatele breci, protoze neumi sami prodat? Tak to je mi jich lito, protoze zakladem podnikani je najit si sveho zakaznika.
Existuje snad omezeni pro to postavit si vlastni obchod a dostat tam zakazniky?
0 0
možnosti

Ranař

9. 2. 2006 7:28
Mnoo
Nemyslím, že je stejné platit poplatky za umístění nebo je zrušit a promítnout do nižších odběrních cen suprošů. Malý výrobce totiž třeba bude schopen dodávat za nízkou cenu omezené množství zboží dané jeho výrobní kapacitou, ale nebyl schopen zalepit "plnokrevné" pultovné ve výši set tisíc, které mu otevírá pulty ve velkém, ale on je nedokáže zaplnit tak, aby ho ten přístupový poplatek zabolel přijatelně...
0 0
možnosti

LK

9. 2. 2006 6:08
Zdaněný úplatek
Svým charakterem naplňuje všechny znaky trestného činu nabízení a přijímání úplatků, kormě jednoho. Úplatek, protože je vykázán jako příjem, tak je i zdaněný, a proto stát nemá zájem s tím něco dělat.  Tyto úplatky sjeou stejně mravné jako poplatky za vklad peněz na účet, správu úrokového zvžhodnění, za vedení účtu, za uzavření smlouvy, zprostředkovné, za ostatní práce za každou započatou čtvrthodinu... Nemravná je také ochota výrobců takové úplatky platit.
Lepší by mohl být nějaký motivační systém, systém slev typu, když odebereš za milión, dostaneš takovou slevu, ale jen, když budeš mít vyrovnané splatné pohledávky... doplněné reklamu typu "Je nám líto, ale naše výrobky v řetězci XY nekoupíte, protože dlouhodobě neplatil faktury včas. Výrobce Vašeho oblíbeného výrobku."
0 0
možnosti

Pozorovatel

9. 2. 2006 9:28
Tvůj odstavec o motivaci je správný a tak by to mělo být!!
Vyšší poplatky jedině za vyšší prodej - ten je pro výrobce rozhodující a ne, že si platí fix za něco co pro mě nemusí mít žádný přínos a nebo dokonce meziročně zvyšovat výši těch fixních poplatků. Někteří zmiňované motivační poplatky - bonusy dle výše prodeje používají, ale k tomu mají další různé fixní.A ta splatnost faktur by měla být též podmínkou. Bohužel platební morálku si tento stát zničil hned na začátku "kapitalismu" v 90tých letech, kdy s tím tehdejší vlády nic legislativně nedělaly a právně nebyla snaha najít tvrdé a rychlé řešení pro vymáhání dluhu a penalizačních úroků rychlým a důrazným rozhodnutím soudu. Takže dnes z neplacení a opožděného placení je zcela běžná záležitost, která "jen" otravuje a komplikuje toky hotovosti podniků, ovšem rychlé a radikální řešení dlužníků je stále nereálné (pravda situace je již lepší než v 90tých letech, ale zase optimální zdaleka není)
0 0
možnosti

Mr. Keynes

9. 2. 2006 1:52
deformace
Ja bych to zakazal, jenom to deformuje trh. Na volnem trhu ma rozhodovat cena a kvalita zbozi, ne nejake penize bokem.
0 0
možnosti