Diskuze
VW propustí na 20 000 lidí
Děkujeme za pochopení.
Totedyne
Volkswagen prosperuje
, Volkswagen oznámil EPS za rok 2005 ve výši 2,9 Eur, čekalo se 2,4. Tržby a provozní zisk byl mírně nad očekáváním trhu. Autor: Mgr. Ondřej Svoboda, Cyrrusdali
VW a propusteni,
jestli jste cetli dobre clanek, tak se jedna o to aby byla firma zase vice ziskova. To znamena, aby mely akcie vysssi hodnotu.Managment firem dostal proste takovy ukol. To je proste kapitalismus. VW vybudoval nejvesi firmu v Evrope, ted se asi chysta nekam expandovat. V soucasne dobe se z nemecka firmy "stehuji" ve velkem. Po pripojeni novych statu EU se proste veci dali do pohybu.Modracek
Evropa a USA
pavelthelong
neni co dohanet......
otazka je, zda ma Evropa vubec cil USA dohanet. Ekonomove se netvari prilis nadsene z ekonomiky USA, stejnych vysledku nebo lepsich dosahuje v Evrope Norsko, Dansko, Svycarsko a daleko pred USA je Lucembursko (podle HDP..) Nemecko s tezkym balastem ve forme byvale NDR se porad drzi v prvni lize, coz je skoro zazrak. Hlavni je ale socialni politika statu, v USA jsou minimalni socialni jistoty, zatimco treba ve Svedsku je snad lepsi byt nezamenstnay nez pracovat. VW je taky takovy socialni produkt, nemcum zamestnanym mimo VW se o socialnich programech ani nesni, pracovnici VW prakticky od 60 let (i drive) v penzi a kazde 2 roky nove auto za rezijni cenuartur111
At už VW, Ford, nebo GM
mají podle mě jedno společné. Nemají konkurenceschopný produkt. Prostě těm autům něco chybí, VW nemá design, Ford a GM jsou neprodejné americké káry, protože i v americe už začínají koukat na spotřebu, ekologii atd. Menší a úspornější asijské vozy jdou hlavně po hurikánech a prudkém zdražení ropy (a tím i benzínu) více na odbyt. A pak ani 1 automobilka nemá dobrý management. Jak je možné, že za minulého šéfa byl VW jednou z nejziskovějších automobilek, a během asi 3 - 4 let je sotva na 0?Modracek
Re: At už VW, Ford, nebo GM
pete
Takové propuštění bych si nechal líbit!
Potom budou smìt odpoèívat doma a budou dostávat skoro stejnì vysoký èistý pøíjem jako do nynìjška. A to až do svých 62 let, kdy budou mít nárok na normální státní penzi.Stíhací vzducholoď Karel
Re: Takové propuštění bych si nechal líbit!
To by se mi taky líbilo. Myslel jsem, že VW tím chce dsáhnout úspor a oni zatím dají lidem několikaletou placenou dovolenou.Thyronx
VW a dalsim...
VW a dalsim automobilkam nezbyva nez zestihlovat po americkem zpusobu. Je nadvyroba aut, zustavaji dlouho na skladech, neni zajem. Lidi v EU maji prilis nizke platy a vehlasne evropske znacky maji prilis vysoke ceny aut. Jsou nadhodnoceny. To se v soucasne konkurenci nepromiji ani Mercedesu,VW ani jinym. Socialni vyhody pracovniku v autoprumyslu musi jit do hajzlu. Zacina to propoustenim a skonci ocesavanim veskerych vyhod.Admin_
Re: VW a dalsim...
, Po americkém způsobu raději snad ani ne. F a GM mají absolutně neufinancovatelné závazky k budoucím penzistům (nejde jen o penze ale i o zdravotní péči). Dtto jejich odpadlé větve, jako Delphi.Thyronx
Podobne jako v USA:
Kvalita, cena vyrobku a inovace rozhoduje. Asijske automobilky prevalcuji Evropske pokud nezvednou produktivitu a nebudou si moci dovolit SNIZIT ceny aut. Toyota,Nissan,Honda, korejske Kia a Hyundai. Pokud se zvedne cena ropy, nezachrani to ani hybridy ani motory na etanol. V USA jezdi prvni Fordy, GM vozy na palivove clanky (vodik)a do seriove vyroby prijdou zhruba do 10ti let.Admin_
Re: Podobne jako v USA:
, Děsně plácáš. Palivové články slouží fakticky jen k "úschově" energie. Na to, aby auto jelo, musí nejprve nějak článek nabít. Nějak = elektrickým proudem. Vzhledem k tomu, že se v USA vyrábí nezanedbatelná část elektřiny z ropy, nedovedu si představit v čem vidíš to kouzlo. Jo, kdyby se místo ropa, plyn, uhlí ve výrobě elektřiny přešlo na atom, nejlépe termojadernou syntézu, pak by měly palivové články smysl. Ty Thyronxi, vysvětli mi, proč se v USA v automobilkách propouští a jdou na hubu, když jsou tak dobré a v Čechách se staví nové, když je to tady tak zabité. Nějak tomu nerozumím.Vaclav Havel
Proc zestihlovat?
Vaclav Havel
Re: Proc zestihlovat?
Rejpal
VW zavírá fabriky a u nás je budujeme ?
Ve světle článku VW se jeví stavba Hyundaie jako velice riziková a sporná investice, která dopadne jako Philips v Hranicích. Než vyjedou první auta, tak budou neprodejná. Nebude trvat dlouho a i kolínská auta bude Moutfield dávat jako prémii k sekačkám a bazénům.Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....
České dráhy vydělaly téměř čtyři miliardy korun. Tahounem byla osobní doprava
Státem vlastněné České dráhy dosáhly v loňském roce hrubého zisku 3,8 miliardy. Na rozdíl od...
Najdete na iDNES.cz
Střední školy
Nepřehlédněte
- Novým majitelem Zbrojovky Brno se stal hokejový boss Libor Zábranský
- „Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně
- Siláci přestěhovali vzácné sousoší neznámého autora, Olomoucí jen procházel
- Nezvládla jsem prodat svou práci. Neměla jsem lajky, řekla končící Langšádlová
- I did it my way. Troška, Nový i Vyskočil se rozloučili s Josefem Lauferem
- Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
- Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má 6 miliard korun ročně
- El Nordico a zimák? Šéf Ústí by jezdil i ještěrkou, kouč říká ne, Děčín překvapil