Diskuze
Každý kraj bude mít „vlajkový“ motorák, slíbily dráhy
Děkujeme za pochopení.
CEZ13
A co místo na kola?
Možná jsem to přehlédl, ale není nikde zmínka, jestli tam bude míso i pro kola. Cykloturistika se u nás čím dál více rozmáhá a dráhy by s tím měli počítat a ne reagovat za pár let nějakou dodatečnou úpravou.JTB
Marie Faturová???
To je kdo? Studentka, která napíše naprosto neinformovaný článek a pak si ho ještě nafotí na mobil? Proboha, co to je za fotky????Ich
Re: Marie Faturová???
Maruška mám tady předložila 16 uměleckých fotek, které nafotila mobilem a ty ji za to ještě kritizuješ . Teď si chudák ani nekoupí foťák , až nedostane od MAFRy plat za nepovedené fotkymr. Young
jojo
Pche. Lidi budou kritizovat ze to radsi neinvestovali do vylepseni trati a za par tydnu to nejaky bastardi rozmlatej. Vitejte v CR...........Maxx-IP
Ať žije starej Hurvínek!
To byl vlak pro lokálky! Okna na kšandu se dala stáhnout až dolů a kochat se krajinou, nebo česat za jízdy švestky podle tratě, dveře nebyly blokované. Jen dřevěné lavice nebyly moc pohodlné, ale ani Orchestrijen je nemá o nic pohodlnější.Jirka
vlaky
To je prekvapeni!!! Ono jsou bohuzel nove vagony vlemi drahe a jejich nakupy jdou proto velmi pomalu, hlevne v ceskych podminkach, kdy politici maji plne "pusy" podpory regionalni doprave, ale zatim jsou spise pod palcem silnicni lobby. POdivejte se reba do Rakouska, kdy nyni stat formou cilenych v hodnotach stovem mil. Eur podporuje nakup novych regionalnich vlaku. 400mil Kc od ceskeho statu je v porovnani s tim jenom almuzna, radsi se to cpe do bezednych vytunelovanych bank a podobne. Take se zde ukazuje ze pendolino nani zas tak drahe, pokud vezmeme nakup 7 novych vozu + 1 lokomotiva, tak tj cca 450mil KC pendolino stoji 600mil Kc. Kdyz si to porovnate, je o 1/4 drazsi, ale zato muze jezdit mnohem rychleji. Chtel bych upozornit ze soucasna jizdni doba pendolina do ostravy neni zdaleka konecna!! V prubehu 1-2 let muzeme ocekavat zkraceni jizdni doby nejmene o dalsich 40min, hlavne proto, ze chybi pouze verifikace velke casti trate, coz je otazka nekolika letnich mesicu tento rok.drevak_patlak
Re: vlaky
Já bych to viděl jinak. Pendolino má kapacitu asi 330 míst, z toho cca 120 v 1.třídě. Na ekvivalentní klasický vlak jsou tak potřeba 2 vozy 1. třídy (kapacita cca 60 lidí) a 3 2. třídy (kapacita 60-80 lidí, velkoprostoroy jsou kapacitnější). K tomu jídelňák, celkem 6 vozů, za cca 260 miliónů, loko za 100 miliónů, suma 360 miliónů, Pendolino cca 620 miliónů, tj. klasika je pouze za cca 60% ceny. To je strašný luxus, který si mohou dovolit např. Německé nebo Švýcarské dráhy, které mají několikanásobné jízdné i několikanásobné dotace. ČD rozhodně ne. Máte pravdu, že jízdní doba do Ostravy není konečná, ale jízdní doba klesne po dokončení koridoru i pro klasiky, úspora Pendolina nebude z Prahy do Ostravy více než nějakých 15 minut a to za ty peníze nestojí.Max-IP
Já se picnu!
Těm repasovaným ešusům říkají modernizace regionálních tratí??!!Karlos
Re: Já se picnu!
Myslím, že buďme rádi i za tyhle ešusy, i tak budou babičky spokojené...qqq
20 mega
hovnivál
Re: 20 mega
HTB
Jsem přesvědčen, že se na kolejích začíná něco dít," komentoval zavádění nových regionálních souprav náměstek středočeského hejtmana Karel Vyšehradský
taky si myslim ze se neco zacina dit - u nas chtej zrusit trat Kadan -KasticeRohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Najdete na iDNES.cz
Střední školy
Nepřehlédněte
- Pro čtrnáctý titul za sebou, pro 303. výhru v řadě. Anebo USK zaskočí Žabiny?
- Před 100 lety padl světový rekord v délce letu vrtulníkem
- Státu propadly pozemky za pět miliard. Vlastníci se o ně včas nepřihlásili
- Režim nás zatáhne do války, děsí se Íránci. Ultrakonzervativci v zemi posilují
- Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
- Moje Plzeň to není, ale... Horváth o historickém tažení a proč u něj chyběl
- Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
- Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT