Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Ruzyni začala cenová válka o cestující

První letadla slovenské společnosti SkyEurope mají z pražské Ruzyně vzlétnout až 10. dubna, cenová válka už ale vypukla. Společnost TravelServis, která nízkonákladovým letům z Prahy až dosud vládla, citelně zlevnila. Ceny za jednosměrnou letenku do evropských měst začínají na 190 korunách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sambiliong007

Levný letenky
Minulej rok letěl kamarád do Curychu. vybíral s kým poletí a vybral si ČSA. Travestiti (SmartWings) měli sice letenku asi o 2000 korun levnější, ale nebyly v tom poplatky, takže to vyšlo skoro na stejno, a ještě se najedl (pokud se to tak dá říct)
0/0
21.2.2006 8:25

ian69

2Slováci
Vy jste najatí brigádníci nebo co? To je děs. Plná Praha Slováků...
0/0
21.2.2006 7:54

Mufi

Re: 2Slováci
Preco je to des? Breco by mali byt na brigade? Preco by mali byt najati?
Zobud sa chlape, zijes v Europe!!!  Ja povazujem Prahu za kozmopolitne europske mesto, pracujem tu pre americku firmu (presiel som niekolkymi konkurzami a vybrali si ma)  a napr. aj vdaka mne mozes platit kartou na internete u ceskych obchodnikov pr. vltava.cz 
0/0
21.2.2006 8:35

Que

Re: Re: 2Slováci
pašák
0/0
21.2.2006 9:06

Lambordziny

Re: Re: 2Slováci
Jeste aby v Blave nekoukali na Cechy skrz prsty a nenadavali jim do zäsränych cehunov a nalili nam tam i pivo a pak to bude vsechno v poradku.
0/0
21.2.2006 9:54

ia69

Re: Re: 2Slováci
2Mufi: tak ať se probudí Slovačiska, co třeba tady na iDnes v těchto debatách dělí zásadně na to slovenské a pak ten zbytek. Když se cítíte jako Evropané, chovejte se tak a nechte své jánošictví doma.
0/0
22.2.2006 8:01

fajn

SkyEurope brzo zkrachujou...
...za loňský rok měly ztrátu ve výši poloviny tržeb, taková společnost se asi dlouho neudrží. Navíc tam kde lítají je všude konkurence, mluví se o tom že je koupí Ryanair nebo EasyJet. A SmartWings jsou k smíchu, ty nejen že zkrachujou, ale ani je nikdo nekoupí.
0/0
21.2.2006 0:11

hombre

Re: SkyEurope brzo zkrachujou...
aha... tak to asi preto teraz kupuju 32 novych boeingov.
0/0
21.2.2006 6:23

hombre

Re: SkyEurope brzo zkrachujou...
Okrem toho obsadenost letov maju 76% a len v minulom roku prepravili 2miliony cestujucich.
0/0
21.2.2006 6:27

Lambordziny

Re: Re: SkyEurope brzo zkrachujou...
No vidis a presto prodelavaji kalhoty...
0/0
21.2.2006 9:51

hombre

Re: Re: Re: SkyEurope brzo zkrachujou...
No tym som chcel poved, ze neprodelavaji.
0/0
21.2.2006 12:25

Lambordziny

Re: Re: Re: Re: SkyEurope brzo zkrachujou...
No to z tech key figures, co jsi uvedl, nikterak neplyne...
0/0
21.2.2006 12:28

Ondrej

Letadla
V dnesni dobe v cicilni doprave jiz tolik nezalezi na "stari" konkretniho letadla co se tyce bezpecnosti. Na letadle jako takovem se zejmena sleduje pocet naletanych hodin. Obecne jsou predpisy tak prisne ze pravdepodobnost padu je podobna pro "nova" i "stara" letadla stejne.
0/0
20.2.2006 23:05

Evropě začala připočítávat 3 e

Evropě začala připočítávat 3 eura, tedy asi 340 korun
Evropě začala připočítávat 3 eura, tedy asi 340 korun
0/0
20.2.2006 21:54

Totedyne

jakých korun?
, Euro za 113 korun ?
0/0
20.2.2006 23:28

Evropě začala připočítávat 3 e

Re: jakých korun?
zavolame do redakce, ze jim prodame euro za pade, sice se na tom na pekne napakuji, ale co...
0/0
20.2.2006 23:55

Wekslak

Cejndz voe, cejndz voe
"Naposledy v říjnu loňského roku, kdy se k letům po Evropě začala připočítávat 3 eura, tedy asi 340 korun. - "
Abyste me nemeli za sketu, tak vam dam ty eura po stofce...
0/0
20.2.2006 21:53

Becherman

Re: Cejndz voe, cejndz voe
Dobře, já to tedy beru šefe
0/0
20.2.2006 23:46

miro

haha
z Prahy budu lietat nove boeingy 737-700, takze o lietadla sa nemusite bat.
0/0
20.2.2006 21:35

Liliput

Re: haha
No ještě aby se o ně dobře starali
můžou být nové, ale jak toho hodně nalítají tak nezáleží na stáří...
0/0
21.2.2006 15:44

Aborigine

Ajeje
A jeje...Nízká cena tak to bude určitě i nízká kvalita a ještě horší letadla.
To zas bude další socka. Už vidím ty titulky v novinách na první straně otom, že jim některý z těch křápů třískl o zem.
0/0
20.2.2006 20:24

brekek

Re: Ajeje
SkyEurope ma resp bude mat modernejsiu a novsiu flotilu ako maju Ceske Aerolinky ;)
 
ale samozrejme je to low-cost, netreba od toho vela ocakavat ;)
0/0
20.2.2006 20:29

ten fesak odvedla

Re: Ajeje
Maju lepsie a novsie lietadla ako nejake CSA a letenky asi tak za stvrtinovu cenu. Akurat na palube nedostanes rezen z mikrovlnky.
0/0
20.2.2006 20:45

anders22

Re: Re: Ajeje
rezen z mikrovlnky? nevim, kdy jsi letel s CSA naposledy, ale rizku bych se chtel nekdy dozit... CSA maji suverenne nejhorsi palubni servis v Evrope...
0/0
21.2.2006 9:40

Vlado

Re: Ajeje
Stačí když nebudou během letu podávat jídlo, což stejně nemá smysl, když to neletí ani dvě hodiny a cena letenky je poloviční.
0/0
20.2.2006 21:27

Atreid

Re: Ajeje
Je vidiet, ze si informovany kaspare. SkyEurope ma objednane 32 lietadiel typu Boeing Next-Generation 737-700, ktorých prvá dodávka sa plánuje už na marec 2006! http://hnonline.sk/3-17831850-SkyEurope-k00000_detail-17 Zase sa ukazalo, ako podcenujete vsetko, co suvisi so Slovenskom.
0/0
20.2.2006 22:17

Aborigine

Re: Re: Ajeje
No no ..slovaci aby se hned nezastávalí .....
Nepodceňuju, ale ani nepřeceňuju
Jestli tohle je prava tak se divím, kdo a kde že si to tam u vás na to nakrad...
0/0
20.2.2006 22:25

Lambordziny

Re: Re: Re: Ajeje
Na slovensku se nekrade, ty kököt.
0/0
20.2.2006 23:57

Maly pazgrivec

Re: Re: Re: Re: Ajeje
No ták kídek hoši slovenští, asi nežerete maso, tak nepoznáte vtip.
Přece nebudeme oslavovat to,že knám přišla další levná konkurence a naše ČSA bude zachvili kvuli nim žrát trávu a kameny. Taková až moc levná konkurence nikomu neprospěje, zachvili se většina kvuli snížování bude válet v dluzích . No a stejně ty jejich letenky od 290,- dávají jen ze zoufalství den předem jak nemůžou zaplnit let, co sem se díval jinak cena jde nahoru.
0/0
21.2.2006 9:00

david

Re: Re: Re: Re: Re: Ajeje
pekne kecas. cim skor si rezervujes letenku, tym je cena v SkyEurope nizsia. Ako sa naplna kapacita lietadla, cena letenky stupa.
0/0
21.2.2006 13:31

adorable

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ajeje
Nechci ti do toho kecat, ale s kapacitou to nema co spolecnyho.... *S* pouvazuj o elasticite poptavky den pred odletem a mesic pred odletem *S*
0/0
21.2.2006 15:31

Liliput

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ajeje
No tak možná jak u kterých letů.
Některé lety sem tam našel stylem odlet v pondělí 290 ve středu 550 a v pátek 990..
Tak jak čím dřív tím líp ?...
0/0
21.2.2006 15:40

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ajeje
takovy rozdily najdes na vsech low costech, jsou jiny ceny na ruzny dny v tydnu. O vikendu nejdrazsi pres tyden levnejsi
0/0
21.2.2006 23:38

Maly pazgrivec

Re: Re: Re: Re: Ajeje
Tak u vás se nekrade?  Už asi není co ukrást že?....To je škoda. Taky vás už mají pod palcem zahraniční investoři jako je to u nás....
0/0
21.2.2006 9:06

hombre

Re: Re: Re: Ajeje
Ale iste, niekto kradol cely zivot len preto, aby si mohol kupit 32 boeingov, este k tomu na uver. Inac zacinali tusim s troma malimi lietadlami embreaer.
0/0
21.2.2006 6:31

Aborigine

Re: Re: Re: Re: Ajeje
Klíd hoši. Jen mě udivuje tenhle malý ekonomocký slovenský zázrak   Je to vůbec slovenské, nebo v čem ještě podnikají? Kolik mají kde po světě ještě rozeseto svojich firem pod jiným názvem?...
Jen mě udivuje, že si tohle dovolí. To jen tak přišli co GECASU koupit letadla za 1,76 miliardy, oni se jich zeptali jak dlouho to můžete se svojim nynějším nejistým výdělkem splácet. Oni řekli 68 let a oni to bez váhání s radostí vzali?  Nemájí taky dlouhé prsty v GECASU teda?
0/0
21.2.2006 9:28

Atreid

Re: Re: Re: Ajeje
Aborigine, ak sa chces dozvediet viac , treba zagooglit... http://www.skyeurope.com/start.php?lang=sk Kto je vlastnikom SkyEurope...Balík 43 % akcií SkyEurope vlastní holding Európskej banky pre obnovu a rozvoj, fondy ABN Amro a Európsky investičný fond. Ďalších 40 % držia investori, ktorých depozitárom je Bank Austria Creditanstalt a 17-percentný balík akcií majú zakladatelia firmy - Christian Mandl a Alain Skowronek. Akcie SkyEurope su obchodovatelne na Viedenskej burze,atd. Nie je to cisto slovenska spolocnost,je to jedno. Pre Slovensko je vyhodne, ze centrala je v Bratislave a tym padom zisk sa dani na Slovensku. Pre CR a hlavne Prahu ma vstup SkyEurope obrovsky prinos, zvysi sa konkurencia a tym padom cesky spotrebitel ziska lacnejsie lety.
0/0
21.2.2006 10:42

Atreid

Re: Re: Re: Re: Ajeje
Na doplnenie: Veľké fondy projekt SkyEurope neoslovil Dvaja Belgičania - Alain Skowronek a Christian Mandl dostali pred časom nápad: prečo nevytvoriť nízkonákladovú leteckú spoločnosť v krajine, v ktorej žiadna nie je? Po dvoch rokoch analýz a plánovania presvedčili investorov a založili v Bratislave SkyEurope, a.s., Bratislava, v ktorej majú v súčasnosti 28-percentný podiel. Zvyšok vlastní konzorcium investorov, ktoré spravuje East Fund Management, maďarský fond Euroventures Danube Invest a podnikateľ Peter Struhár. Rokovania o kapitálovom vstupe prebehli v minulých mesiacoch aj s Niki Laudom, ktorý sa nedávno stal pilotom spoločnosti, no zatiaľ sa neskončili dohodou. "Chceli sme venture-kapitál investora, pretože získať bankový úver na Slovensku bolo veľmi ťažké," rozpráva o začiatkoch Ch. Mandl. Najprv sa snažili pre svoj projekt získať veľké fondy rizikového kapitálu v Európe a USA. To sa im nepodarilo: "Fondy vo Veľkej Británii alebo v USA ani poriadne nevedia, kde je Slovensko
0/0
21.2.2006 11:24

Atreid

Re: Re: Re: Re: Re: Ajeje
To sa im nepodarilo: "Fondy vo Veľkej Británii alebo v USA ani poriadne nevedia, kde je Slovensko," konštatuje Ch. Mandl. Po viac ako šiestich mesiacoch rokovaní sa nakoniec dohodli so Slovenským postprivatizačným fondom (SPPF), ktorého správca je East Fund Management. "Do roku 2006 budeme musieť spraviť exit a svoj podiel predať," vysvetľuje Juraj Koman. SPPF je totiž zriadený len na desať rokov, keď bude musieť vrátiť finančné prostriedky aj s výnosmi investorom. Sú nimi Európska banka pre obnovu a rozvoj a Nadácia pre podporu postprivatizačného podnikania. http://www.seedcapital.sk/top.php?lng=sk&act=7&sec=24 Informacie su z roku 2004.
0/0
21.2.2006 11:26

Aborigine

Re: Re: Re: Re: Ajeje
No právě nic moc Slovenského a to jim tak fandíte?... Hlavní zisky plynou daleko za hranice. A ten hlavní přínos bych viděl spíš asi takhle, je to jako příliv levného textilu a obuvi z Číny...Zachvíli nikdo nic nebude mít ale hlavně ceny budou dole... Hurá vzhuru vstříc novým zážitkům. Jak se trh přežere tak zákonitě mnoho firem zkrachuje  
0/0
21.2.2006 15:55

andik308

Meli by jste upravit tu tabulku
vypada dost zmatene  Ta 1 a 2 v sloupci celkem  by mela byt na jednom radku.
0/0
20.2.2006 17:35