Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tesco se pere s Coca-Colou

Coca-Cola? Tu nemáme a hned tak mít nebudeme, odvětí zaměstnanec Teska na Národní třídě v Praze. Do regálu přitom rovná nápoje Pepsi Cola a Kofola. Podobné je to ve všech pětatřiceti prodejnách Tesco v Česku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KirovReporting

příživníci

pseudofilozofie typu hlavní poloha na regalu hlavní ulička atp.. dovedete si predstavit kolik zm rdu se na tomhle zivi (vyjednavaci, kalulatori, tesko projektanti)... a jaky maj platy? to se nedivim vyrobkum E-kure-238 E-voda-102... fuj kdo to ma zrat? ;-€;-€;-€

0/0
2.12.2006 10:58

the_mole

cola je fajn
při pročítání diskuse jsem na ní dostal děsnou chuť....jediný co mi teď na ní vadí je ten hnusnej xicht na obalu co posílá úsměv dál
0/0
1.3.2006 12:52

ouchi

Tesco - vydiera
je to jasny pohlad na situaciu kedy velka firma ako Coca cola nesporne je uz nieje dalej ochotna znasat vydieracsky tlak nakupcich v tescu. myslim ze kto bol na jednani vie o com je rec
0/0
1.3.2006 9:14

Alf

Jake vydirani?
Proboha, o jakem vydirani to mluvite. Jste zrejme jeden z rady nekonkurenceschopnych radobydodavatelu. Jako dodavatel mate jen dve moznosti: bud prijmout podminky zakaznika (Tesco), nebo nedodavat. A nahradi vas nekdo efektivnejsi. To je proste trzni ekonomika. Jake vydirani?
0/0
1.3.2006 12:12

myty

Není to jediná značka která mizí z regálu Tesco
Jako další můžu uvést třeba jogurty Jogobela. Je to cca 1 měsíc zpátky, kdy zmizely všechny druhy jogurtů této značky a už je zde nemají   Prostě Tesco jakožto jeden z mamutích řetězců si s dodavateli hlavu neláme, zaměstnacům platí minimální mzdy, zákazníkům zužuje sortiment a jako další perličku pro ně zrušil možnost placení stravenkami. Proto teď chodím jinam....
0/0
1.3.2006 6:32

Alf

Chova se efektivne
Tesco se proste chova efektivne. Stejne jako jine firmy v trznim hospodarstvi. Vy mozna chodite nakupovat jinam, ale statisice zakazniku zustavaji. Mne jako zakaznika hlavne zajima, aby mi prodavali levne. A opravdu neminim platit kuprikladu o korunu vic za jogurt jen proto, aby meli pokladni a dalsi pracovnici Tesca vyssi mzdu.
0/0
1.3.2006 12:16

Milhaus

coca cola
ještě že ji nepiju, mají stejný výrobní náklady jako kdokoliv jiný zde v ČR, tak nevím, proč bych měl za tu jejich bublinkovou vodu platit víc - můžou si ji nechat
0/0
28.2.2006 21:20

thomasCZ

kam pujdu nakupovat
Timto krokem me aspon Tesco ulehcilo rozhodnuti, kam jezdit NEjezdit nakupovat. Velmi se mi prici, kdyz si neco nemohu koupit, to se vazne uz vracime o nekolik let zpatky. Jsem bezny spotrebitel a zajima me celkova sire nabidky, takze souhlasim s tvrzenim at se prodavaji cele produktove rady. Neresim cenu ani male obchodniky, proste chci rychle a pohodlne nakoupit.
0/0
28.2.2006 18:23

spunlock

A zase článek o hovn..
v celém članku se pořád oběvuje ta samá věta akorát trochu jinak formulovaná. Trochu trapné idnes
0/0
28.2.2006 17:57

Petra

Coca cola
Jeste ze to nepiju
0/0
27.2.2006 16:11

asi

Tak honem ovečky
běžte kupovat ten hnus, pasáček má malé příjmy, pískne a už běžíte a ještě u toho bučíte.
Cola je hnus, jedovatý a pro tělo škodlivý, návykový, že pak ani oběť není schopna rozumně si svou hloupost uvědomit a jen platí a platí, občas něco békne a zase platí
0/0
27.2.2006 14:19

Admin_

Re: Tak honem ovečky
, Každé jídlo je jed. Ale pokud chce člověk umřít pomalu, musí se otravovat jídlem :-)
0/0
27.2.2006 17:46

Mirco1

Re: Tak honem ovečky
Áaa, pan bača, vyrávějící si sám ovčí sýr a pečící si na peci žitné placky, které zapije vodou ze studánky, v haleně z vlny svých ovcí nám ze své salaše po internetu zaslal trochu své bodré lidové moudrosti a laskavosti.
0/0
27.2.2006 19:25

Radek

jak to vidím já
To co se na českém trhu prodává vlastně ani Cocacola není ! Je to sra čka mající podobnou chuť ve značkové lahvi .To platí o všech produktech Cocacola.Obzvláštní sra čka cocacola ze Slovenska je to co prodávají nyní 2l za 20ku v Tescu.Jak když poctivou colu naředíte 1:3 vodou.Hnus.Projezdil jsem půl světa a nikde ve světě jsem nepil tak hnusnou Coca colu.Není tudíž ani omylem  pravdou že si Firma hlídá a složení kvalitu.Zrovnatak bývá pravidlem že v plechovkách bývá kvalitnější cola jak v plastu.Vážení kupujete pouze značku a podobnou chuť která do originálu má hodně daleko   
0/0
27.2.2006 14:04

eMan

Re: jak to vidím já
Sorac, ale nelze napsat nic jineho, nez ze JSI DEMENT :-))) To ti asi nekde dali 3x silnejsi koncentrat. Chtel bych po nem videt tvou hubu... :-)))
0/0
27.2.2006 14:09

Radek

Re: Re: jak to vidím já
Je to můj názor a za tím si stojím ! Ještě bych chtěl poznamenat že se mě párkrát stalo že jsem si objednal orig.Cocacolu čepovanou z automatu a zrovnatak byla evidentně ředěná vodou tak že se to nedalo pít a vrátil jsem to.Vymlouvali se na tu mašinu.To je absolutně největší hnus.Proto si u nás colu dávám už jen velmi vyjímečně.Lepší kvalitní pivko než hnědá žíravina
0/0
27.2.2006 15:31

Marv

Re: Re: Re: jak to vidím já
Záleží na tom, jaký nastavíš mísící poměr v mašině (postmixu). Týká se jak množství sirupu, tak množství bublinek. nastavit by to měl autorizovaný dodavatel bez možnosti zásahu. Ale jak známe zlaté české ručičky, nic jim neodolá (viz třeba taxametry...)
0/0
27.2.2006 15:49

Devil

Re: Re: Re: jak to vidím já
Myslíš to pivko, který se dělá týden místo dřívějších 60ti dnů. To je panečku ležák!!!
0/0
27.2.2006 20:32

veeger_x

Re: Re: jak to vidím já
Není dement, bohužel.. Navlas to samé je s cigaretama. Venku si jejich kvalitu a hlavně jakost tabáku, hlídají mnohem víc. Z toho samého důvodu se třeba také u nás neprodávají JPS cigarety, protože jejich výrobce - co jsem slyšel - odmítá své výrobky pančovat druhojakostním tabákem jen proto, aby se uchytil na malých trzích. V praxi to znamená, že nešizená směs by našince vyšla za krabičku na 250,- Kč (v Anglii stojí cca kolem 4,5 liber). Stejně tak do střední Evropy kdysi odmítal vstoupit disributor parfému Celvin Klein. Svým malým rozsahem a nízkou kupní silou byl pro jeho luxusní parfémy tenhle trh nezajímavý. Někdy, neříkám, že vždy, se prostě sází na to, že "blb z východu" kupuje častěji než kvalitu značku, a proto si ho velké řetězce a firmy vychutnávají..
0/0
27.2.2006 16:01

veeger_x

Re: Re: Re: jak to vidím já
..ještě technická, co se těch cigaret týče, poznáte to samozřejmě navíc také podle chuti. Ten rozdíl je často dost otřesný a velmi případný hlavně u značek jako Marlboro nebo Lucky Strike...
0/0
27.2.2006 16:04

Alf

Iluze
Sve osobni dojmy mylne vydavate za fakta. JPS cigarety stoji v UK hodne proto, ze tam maji daleko vyssi spotrebni dane na tabakove vyrobky. Ze sem nechtel vstoupit Calvin Klein (ano, tak se to spravne pise) nema nic spolecneho s tim, zda jsou jeho vyrobky srovnatelne kvalitni v ruznych zemich, ale s tim, ze tu byla mala kupni sila. Jste schopen nejak realne prokazat ty vase dojmy?
0/0
27.2.2006 16:28

Patrik

Re: Re: Re: jak to vidím já
Jo, Vy nejste žádnej blb z východu. Vy jste jen úplně běžnej globální blb*ček bez schopnosti analyzovat fakta a logicky je hodnotit. Ale jako zákazník jste ideální, prodejci a výrobci Vás musí zbožňovat :-)
0/0
27.2.2006 17:24

Alf

Divil bych se
Dost bych se divil, kdybyste mel pravdu. Nebylo by to v zajmu vyrobce, mit rozdilnou kvalitu napoje. Ale vy taky mate v ruce jen subjektivni hodnoceni. Na druhou stranu, vas "pocit" se da jednoduse otestovat: nalejte kolu stejne teploty z ruznych vami zminenych baleni do neoznacenych kelmiku a zkuste poznat, ktera je z plechovky, ktera z 2l lahve, atd. No schvalne...
0/0
27.2.2006 14:11

Jirka

Re: Divil bych se
No pozor, pan muze mit pravdu. Pereme v jinem Tidu nez se pere treba v USA, ackoliv je znacka stejna a co se tyce napr. pletovych kremu, tak slozeni je taky rozdilne
0/0
27.2.2006 14:16

janko

Re: Re: Divil bych se
přesně tak! dokonce i v USA má coca-cola jinou chutť na východě a na západě... Fanta má proměnný podíl ovocné složky přizpůsobený regionálním chutím...
0/0
27.2.2006 14:23

Alf

Rozdilne priklady
Jde o nesrovnatelne priklady. Chut zakaznik rozlisuje subjektivne a senzoricky, zatimco napriklad praci prasek je velmi obtizne subjektivne srovnavat (a senzoricky temer nemozne). Coca-Cola je proslula tim, ze se snazi celosvetove drzet srovnatelnou recepturu. Dovedu si jeste predstavit mirnou odlisnost slozeni v CR a v USA, ale na nasem trhu by mela byt chut ruznych baleni zcela srovnatelna.
0/0
27.2.2006 14:24

Radek

Re: Rozdilne priklady
Vážený pane,jsem přesvědčen o tom co jsem napsal a mnohokrát při zahraničních cestách si na to vzpomenu.Je to názor nejen můj.Naprosto propadný je rozdíl např.u Fanty.To co jsem pil např.v Jižní americe nebo na Mauriciu,v Thaisku se nedá s tou českou vůbec srovnat.Mám pocit že výrobce uvažuje zrovnatak jako vy.Je to prostě limonáda a málokdo se zajímá blíže o chuťovou kvalitu.Ta se dá víceméně nastavit podle regionu dle vstupů a nároků aby se při ohromných objemech maximalizoval zisk.Lepší kvalita v malých skleněných lahvích a plechovkách je sledovatelná opět hl.v zahraničí a je to dle mého názoru proto že se jimi zásobují restaurace
0/0
27.2.2006 15:19

Alf

Hodne subjektivni nazor
No, tezko se da polemizovat se subjektivnimi a nicim nepodlozenymi tvrzenimi jako "jsem presvedcen o tom, co jsem napsal" a "nazor je nejen muj". Jak rikam, dovedu si predstavit, ze v ruznych regionech je chut mirne odlisna, ale v jednom regionu by mela byt konstantni. Dost mozna je vas dojem zpusoben ruznymi podminkami, v nichz tentyz napoj konzumujete.
0/0
27.2.2006 15:32

Radek

Re: Hodne subjektivni nazor
Kupte si slovenskou Cocacolu 2L za 20 Kč v nynější akci Tesco.Schválně. Pokud máte alespoň trochu vytříbenou chuť tzn. poznáte od sebe třeba různé značky piva,červené víno od bílého ap.,musíte poznat rozdíl i od té naší.Ikdyž je fakt že znám spustu lidí kteří tvrdí že piva jsou např.také už všechna stejná.A nemyslím si že tak výrazný rozdíl by byl způsoben pouze vodou.
0/0
27.2.2006 15:52

madmike

Re: Re: Hodne subjektivni nazor
nesmis kupovat tesco colu, hnupe
0/0
27.2.2006 16:08

Alf

Ja to nepoznam
No ja prave ten rozdil nepoznam. Naopak, vy si je anonymne nalejte do stejnych kelimku a urcete, ktery je ktery, kdyz to poznate.
0/0
27.2.2006 16:35

Admin_

Re: Hodne subjektivni nazor
, Výrobní cena originál sirupu "coca cola" je vůbec vůči prodejní ceně nápoje mizivá, takže IMHO je to nesmysl. Hlavní výchozí surovinou je cukr :-)) Coca cola je klasický příklad, kdy zákazník neplatí užitnou hodnotu, ale značku.
0/0
27.2.2006 17:52

Ebo

Re: Re: Divil bych se
jo.. má pravdu.. cola co jsem pil v Itálii byla naprosto super, oproti tomu co se prodává tady... prostě chutná jinak..  tady to má trochu nádech těch PET flašek.. a vůbec.. je to něaký divný...  
0/0
27.2.2006 14:25

Marv

Re: Re: Re: Divil bych se
Baď, baď, sousedovic tráva je vždycky zelenější, to je stará pravda.
0/0
27.2.2006 14:33

noname

Re: Re: Re: Divil bych se
no, viděl jsem jak tady kolu skladují - otevřené sklady, v zimě zmrlé, v létě na to svítí sluníčko atd., takže klidně i stejná kola může chutnat jinak. Co se týče chuť plech/plastik, tady bych spíše tipoval na vliv velikosti balení a nebo právě na vliv působení slunce, protože to dělá oboje jedna linka a je nesmysl, aby lila pokaždé něco jiného
0/0
27.2.2006 15:54

ygg

Re: jak to vidím já
...u Coly nevím, ale ve Státech jsem se naučil pít Dr Pepper od Pepsi...to, co se prodává tady, je něco HODNĚ jiného...netvrdím, že se to nedá pít, ale chuť je velmi nepodobná.
0/0
27.2.2006 14:32

Ladislaw

Re: jak to vidím já
Nabyl jsem obdobnou zkusenost. Jen jsem si rikal, ze to prece neni mozne, ale cim vice clovek jezdi, tim vice se v tom utvrzuje.Coke opravdu nechutna vsude stejne !! (ani ten nazev vlastne neni stejny). Je ale docela mozne, ze je to opravdu tim skladovanim a PET lahvema
0/0
28.2.2006 23:34

Richi

Pepsi je lepší
Kdo by chlastal coca colu když Pepsi je mnohem lepší?
0/0
27.2.2006 14:01

Al-Aziz

Albert a Pepsi Cola
V některých prodejnách sítě Albert pro změnu často nemají "klasickou" Pepsi Colu ve 2 l. balení. Přitom Pepsi light, Max či Twist k dostání jsou. Zajímalo by mě, zda je problém v zásobování, nebo v neochotě zaměstnanců doplňovat průběžně zboží na regály. Jelikož jsem ale zaznamenal stejný problém i v Delvitě (byť ojediněle), zřejmě bude chyba na straně dodavatele...
0/0
27.2.2006 13:53

Alf

Muze byt vice pricin
Pricin toho muze byt daleko vic. Napriklad mohl dodavatel zamerne prestat dodavat toto baleni do tohoto typu prodejen. Anebo bylo zruseno zalistovani konkretniho druhu baleni (napriklad kvuli malemu prodeji). Anebo prechazeji na novy druh obalu a nejprve chteji ve vsech obchodech vyprodat ten puvodni. Pricin muze byt opravdu nespocet.
0/0
27.2.2006 14:06

freecoolinek

Na sezónu
je Cola zpátky v regálech.... Tak nevím co tady řešíte
0/0
27.2.2006 13:36

kwasar

Re: Na sezónu
Je to zajimavy!
0/0
27.2.2006 13:38

freecoolinek

Re: Re: Na sezónu
Jasně, ale kromě zaměstnanců Tesca nebo Coly, kteří teď sedí u netu a baví se tady.....  do toho nikdo stejně neuvidí....
0/0
27.2.2006 13:41

Alf

100% pravda
Tak pod tohle se mohu na 100% podepsat. Vetsina diskutujicich je zcela mimo misu, co se obchodnich vztahu v retezcich tyce. A o nic jineho tu nejde.
0/0
27.2.2006 14:08

eMan

Re: 100% pravda
tak utikej doplnovat regaly, at ti neutecou nejnovejsi informace :-))
0/0
27.2.2006 14:11

Pavel Kucera

Nerozumim tomu kam se zvrtla tato diskuze...
Meli bychom se zamyslet nad tim co to vlastne znamena pro nas konecny spotrebitele, ze Coca-Cola a dalsi velke znacky jsou takto tlaceny do uzkych. Konsolidace MO trhu atd.
0/0
27.2.2006 12:26

asi

Re: Nerozumim tomu kam se zvrtla tato diskuze...
Pro nás konečné spotřebitele to znamená asi to, že si sami ničíme svou maloobchodní síť a domácí výrobce, když jako smyslů zbavení nakupujeme v super-hyper zahraniční šunty.
0/0
27.2.2006 12:58

Admin_

Re: Re: Nerozumim tomu kam se zvrtla tato diskuze...
, Já žádnou maloobchodní síť nemám. Soudruhům vedoucím, kteří si "svou" za socíku dojenou sámošku zprivatizovali silnou konkurenci přeju, potřebovali ji jak prase drbání. Ti nejmenší mají šanci přežít jen tam, kde zákazníci nejsou příliš cenově citliví, tj. v rekreačních střediscích a nebo místech, kde je nejbližší diskont pro 1/2 obyvatel daleko. Co se šuntů týče, pod značkou ETA jsem viděl výrobek dovezený z Číny, takže fakt nechápu, proč by měli Češi vyšší zaplacenou cenou podporovat českou firmu v jejím dovozu z Číny.
0/0
27.2.2006 17:58

Alf

Je to pro nas pozitivni
Je to pro nas, spotrebitele, pozitivni jev. Obchodni retezce svou silou tlaci na velke vyrobce, aby nam nezdrazovali vyrobky. Takze kdyz chtela Cola prodavat prilis draze, nekdo se ji postavil do cesty.
0/0
27.2.2006 12:59

Tereza

Re: Je to pro nas pozitivni
ale negativní je to v tom, že když budeš chtít cocacolu, nemůžeš jít do tesca, ale například nestlé čokoládky budou mítjen v hypernově a ve výsledku si ušoupeme nohy.
0/0
27.2.2006 13:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.