Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy nepustily nejmladší pendolino do Ostravy

Sedmá souprava rychlovlaku Pendolino, která je v provozu necelé dva týdny, dorazila v pondělí ráno zdárně z Ostravy do Prahy. Na zpáteční cestu už ale nevyjela. Dráhy zjistily odchylku v jednom z kontrolních měření a rozhodly se vlak podrobně prozkoumat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

.

.
Nejlepsi soupravy jsou ICE od Siemense. Nemecka kvalita prace, skvele provedeni a dlouholeta zkusenost a vyvoj zarucuji pouze prvotridni kvalitu souprav. Pri pristim nakupu by si mely Ceske drahy poradne rozmyslet, komu penize daji. 
0/0
28.2.2006 4:15

Bimbac_007

Jsme tak bohati
abysme mohli kupovat laciny zbozi?
0/0
27.2.2006 16:14

honzin73

ach jo
prominte tu cestinu,pisu z danska apropo danove zprovoznuji soupravy ICE4 jiz 4 roky
0/0
27.2.2006 15:11

masinfira

Re: ach jo
jake ICE4? Nic takoveho neexistuje...
0/0
27.2.2006 20:36

honzin73

ach jo
Vsem kritikum:Uz ne to Vase plkani o blbostech,vazne stve!!!!!Napred se seznamte blize s problamatikou a pak kritizujte,pomlouvejte,ocernujte,spinte.
Vsem zastancum zdraveho rozumu:
Jednotky 680 jezdi,a budou jezdit!!!!!!!!
0/0
27.2.2006 15:09

Vagabond_

To se spravi.
Takovehle veci se u zavadeni novych veci stavaji. Casem se to spravi a vsichni budou spokojeni.
0/0
27.2.2006 14:38

killy

No hlavně aby to nefungovalo jako Windovs 98 !
.. Aby cestující nemuseli po vypadnutí systému všichni vystoupit a znovu nastoupit, že?
0/0
27.2.2006 15:08

Bobr

Re: No hlavně aby to nefungovalo jako Windovs 98 !
Mě fungovaly Win98 bez problémů!
0/0
27.2.2006 18:51

Bimbac_007

Re: To se spravi.
Budou. Clovek ma tu vlastnost, ze si postupem casu zvykne i na sibenici. Ale jen na tak dlouho, nez zas pozna, jaky je to bez ni. Treba kdyz se dovi, jak jezdej nemecky ICE nebo francouzsky TGV.
0/0
27.2.2006 16:52

bapial

...
Jsem jel předminulý týden pendolinem v pátek do Ostravy a v neděli zpátky a v obou případech jsem dojel na minutu přesně. Za ty 3:30 hodiny to nejde zajet autem. Tak jsem byl docela spokojený, asi jsem měl štěstí.
Akorát jsem nepochopil rozdíl mezi 1. a 2. třídou, kromě barvy sedaček. Zpátky jsem jel v 1-čce.
0/0
27.2.2006 14:09

JBXXX

Re: ...
Včera jsem jel z Prahy do Ostravy autobusem SA ve 3:00, z Brna do Ostravy jel neustále 100 km/h bez ohledu na průjezd vesnicemi nebo sníženou rychlost během trasy a to nemluvím o úseku Praha - Brno na skvělé D1, kdy to bylo jak při zemětřesení. Občerstvení žádné,prý nefunkční kávovar. Celou trasu zvládl za 4:25. Večer jsem se vracel SC Pendolino v 1.třídě. Trasu zvládl za 3:33, dostal jsem občerstvení a rozhodně si víc odpočinul než v buse za nižší cenu.
0/0
27.2.2006 14:21

sat037

Re: ...
mno ani v tomto vlaku nejsou ve 2. tride el. zasuvky - bohuzel. Pochopim u starych vagonu, ze tam ty zasuvky nikdo dodavat nebude, ale u naprosto novych souprav je to v dnesni dobe, kdy je na elektrinu skoro vsechno skutecne nad my chapani.
0/0
27.2.2006 14:27

Konstrukter

No a co?
Neznám žádnou velkou investici, která by byla při zavádění do provozu bezporuchová (ať už je to Temelín, nebo Pendolíno). Tyhle poruchy jsou naprosto běžné a je jen chybou českých drah, že nevyzkoušené stroje nasazují do ostrého provozu.
0/0
27.2.2006 13:08

rysa69

Re: No a co?
Dovolil bych si trochu nesouhlasit. Chyba byla, že je ČD kupovaly. Ve "stodole" stály pendolína dostatečně dlouhou dobu (zhruba sedm let), aby je stihl někdo vyzkoušet. No a že je koupili a neměli na ně koleje, to je zase věc jiná. Každopádně jsou pendolína problém. Velikej a hlavně drahej a zbytečnej
0/0
27.2.2006 13:18

Konstrukter

Re: Re: No a co?
Nevím o tom, že by stály 7 let ve stodole. Zkoušení někde na zkušební dráze a na drahách v rakousku je jedna věc. A dlouhodobý provoz věc druhá. Není náhoda, že ta souprava, která jezdila půl roku do Děčína je dnes jediná bezproblémová. Každá z těch nových souprav by měla nejdřív absolvovat několikaměsíční zkušební provoz (klidně i s pasažérama,ale za sníženou cenu) a až poté být nasazena s pompou do ostrého provozu. Jak říkám to ale není problém výrobce a vlaku, ale problém provozovatele.
0/0
27.2.2006 13:24

drevak_patlak

Re: Re: Re: No a co?
Tak ani Pendolino 3 (tuším), které jezdilo rok do Děčína, nebylo bez poruch, vydrželo ale jezdit nejdéle...
0/0
27.2.2006 15:38

Bimbac_007

Re: Re: Re: No a co?
Jenze dnes zijeme v trohu jiny dobe. Pamatujes si jeste, kdyz se kazdy auto muselo asi 5000 km zajizdet? Dnes do nej sednes a jedes, pozadavek na nejaky podstatny zajizdeni by byla ostuda vyrobce, ze dava na trh polotovar. Je fakt, ze ty pendolina se serou vsude, at uz v Cesku nebo ve Svycarsku a jak pise kolega honzin73 v 15:11, tak i v Dansku . Jenze v tom Svycarsku aspon, kdyz sjistej, ze ten vlak nemuze, tak hned pristavej nahradni a zpozdeni je minimalni.
Tenhle kseft uzabrel bud nekdo totalne neznalej situace nebo na tom dostal hodne privydelat. Soudruzi od FIATa at se nedivej, ze maj co delat, aby udrzeli vlajkovou lod svyho prumyslu nad vodou.
 
0/0
27.2.2006 16:43

Konstrukter

Re: Re: Re: Re: No a co?
Auto, kterého vyrábíš hromadně statisíce kusů je něco jiného než vlak který vyvýjíš podle požadavků zákazníka. To už bych to spíš srovnával se zajížděním elektrárny, přecejen to pendolino má blíž k investiční výstavbě, než k hromadné typizované výrobě.
Co se týče Švýcarska a Dánska tak jsem o jejich problémech s pendoliny zatím nečetl. Naopak jsem četl o Finsku, kde jezdí pendolina už 20 let a nedávno si objednali novou várku (a myslím že Finové rozeznají líp než my co je šunt a co ne).
0/0
27.2.2006 17:00

monstrum

...
Jen více a houšť takových Pendolín...
0/0
27.2.2006 12:58

Pitris

Huráá někdy i jede!!
Stejně blbá tvrzení o super kvalitě Pindolína jako pindy Ráta o záchraně zdravotnictví pod jeho vedením! Tak je to správné a tak to má být soudruzi!
0/0
27.2.2006 12:46

Ralf

"vysokou provozní spolehlivost a bezzávadový provoz"
Tak tímto krmte paroubkovi voliče, ale ne ostatní, kteří celé měsíce četli články o poruchách pendolina!!
0/0
27.2.2006 12:37

strowfan

Re: "vysokou provozní spolehlivost a bezzávadový provoz"
nauč se česky, pak můžeš urážet, takhle si za pitomce a zároveň tím na stejnou úroveň srážíš podobně založené tvory
0/0
27.2.2006 12:45

Mirek

Re: Re: "vysokou provozní spolehlivost a bezzávadový provoz"
Vždyť má pravdu, ve článku se tvrdí přesně toto: Výrobce vlaků - italský Alstom - ale do konce ledna pendolina opravil a od té doby vykazují podle drah "vysokou provozní spolehlivost a bezzávadový provoz"..... Takže to doporučení si raději nech pro sebe.
0/0
27.2.2006 12:48

strowfan

Re: Re: Re: "vysokou provozní spolehlivost a bezzávadový provoz"
má tam hrubku jak vrata, nevím, proč pleteš tohle
0/0
27.2.2006 12:52

Raul

Re: Re: Re: Re: "vysokou provozní spolehlivost a bezzávadový provoz"
Pro mi ještě nemusíš nadávat do pitomců, ty inteligente. Mimochodem, když už bazíruješ na češtině, na začátku věty se píší velká písmena, na konci tečka a místo "si" "jsi"... ;o)
0/0
27.2.2006 13:44

killy

No, pokud jde o tu inkriminovanou "hrubku".....
..pak jsou dvě možnosti: 1) "Krmit voliče (komu) panu Paroubkovi" nebo "Krmit voliče (čí) pana Paroubka"... V prvním případě "Paroubkovi", ve druhým "Paroubkovy".. Čeština má takový všelijaký cestičky.......
0/0
27.2.2006 15:15

Dan_C

Re: Re: "vysokou provozní spolehlivost a bezzávadový provoz"
Zato Ty si za génia
0/0
27.2.2006 12:52

Vagabond_

Re: "vysokou provozní spolehlivost a bezzávadový provoz"
paroubkovi - Paroubkovy
0/0
27.2.2006 14:44

Zelenej Raul

Re: Re: "vysokou provozní spolehlivost a bezzávadový provoz"
Pouze to i/y má špatně, p se píše malé.
0/0
27.2.2006 14:52

Helena1

Vysoká spolehlivost Pendolína?
A co kdyby to někdo místo keců dokázal nějak číselně? Každý by porozuměl, že třeba z 100 jízd jich 50 nedojelo a dalších 50 mělo problémy, nebránící dojetí. A dtto u "normálních" vlaků.
0/0
27.2.2006 12:25

sat037

Re: Vysoká spolehlivost Pendolína?
no me je celkem jedno kolik jich nedojelo. pro me je podstatne ze nedojelo to, ve kterem jsem sedel ja u krasikova, misto abych byl v ostrave jak bylo dohodnuto. i kdyby vsechny ostatni vlaky CD nemely ani minutu zpozdeni, tak je mi to jaksi houby platny.
0/0
27.2.2006 12:30

sat037

Re: Vysoká spolehlivost Pendolína?
no me je celkem jedno kolik jich nedojelo. pro me je podstatne ze nedojelo to, ve kterem jsem sedel ja u krasikova, misto abych byl v ostrave jak bylo dohodnuto. i kdyby vsechny ostatni vlaky CD nemely ani minutu zpozdeni, tak je mi to jaksi houby platny.
0/0
27.2.2006 12:54

míša

Pendolina -
lepší než jste čekali ....
0/0
27.2.2006 12:20

roba

proč já to tu vůvec čtu
Jediný proč iDnes ještě čtu jsou už asi jen ty dukáty, je mi líto zahodit 14000 dukátů před výběrem nějaké odměny za čtení těch novinářských zvratků co nám tu denně servírují. Konkrétně teď se snažím marně přijít na to, proč je nutné informovat ve zpravodajském deníku o nějaké pitomé odchylce na nějakém pitomém vlaku. To jako teď bude iDnes hlásit každou nestandardní hlášku diagnostiky na všech soupravých Pendolino? Nebo ne všech vlacích? Možná třeba v celé Evropě? Vážně páni redaktoři, mě stršně zajímá, jestli náhodou 22. února nehlásila diagnostika čtvrté soupravy TGV drobnou odchylku v teplotě na WC. Dále bych rád věděl, kdy a jak přesně se řeší výměna žárovek na kontrolním panelu nových souprav metra. Pokud možno každý případ do samostatného článku prosím.
0/0
27.2.2006 12:14

krald

Re: proč já to tu vůvec čtu
Hm, takže inaksovat odměny ti nevadí, ale jinak tě to děsně se.e, viď? Docela by mě zajímalo, jestli bys byl taky takhle v klidu, kdybys měl v Ostarvě dohodutou na ráno schůzku a místo toho trčel v Holešovicích v nepojízdné soupravě.
0/0
27.2.2006 12:19

idnesKROKODYL

Re: proč já to tu vůvec čtu
nNechapes na cele veci to podstatne. Co cechacka nejvic potesi ? Kdyz si poridi kozu nebo kdyz sousedovic koza chcipne ? Kazdy prostacek z medialni masaze vi, jak ta Pendolina byla draha a jak si italove namastili kapsu a to se u nas nenosi a tak kazdy byt drobny problem proste POTESI ... To ze by vetsina posmevacku nesestrojila ani plechovej kybl to uz je vec druha ale to vis, tohle kazdyho dementa zahreje u srdce kdyz slysi ze se zase neco nepovedlo a proto se o tom i pise protoze je o to zajem :(
0/0
27.2.2006 12:22

Helena1

Re: proč já to tu vůvec čtu
...ono to třeba pomůže, že při výběru dalších zařízení ze státních ("našich") peněz se nebude tolik krást a podvádět jako např. v tonto případě.
0/0
27.2.2006 12:27

Mirek

Re: Re: proč já to tu vůvec čtu
:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Tak to je zatím nejlepší vtip!!!
0/0
27.2.2006 12:40

rychloslimejs

Re: proč já to tu vůvec čtu
jestli to nechapes, pak jsi magor. Pendolina jsou ci byla poruchova, proto o nich nejen iDNES informuje. Informuje o tom take z toho duvodu, ze tyto predrazene a poruchove vlaky byly zaplaceny z nasich dani, proto mne treba zajima, ze jeden z nich opet nevyjel. A nech si kecy o WC, odchylku na softwaru, ktery je provozne dulezity s odchylkou teploty na zachode muze skutecne srovnavat jen psychicky vysinute individuum. A rada na zaver, sezen si jiny portal, at se nemusis rozcilovat, v tom ti nikdo nebrani.
0/0
27.2.2006 12:29

Jiri

Lzou, jak kdyz tiskne
Osobne jsem rano ve vlaku sedel shodou oklnosti v souprave 1.tridy, tudiz v podstate hned za kabinou srojvedouciho. Z kabiny jsem slysel diskuzi provoznich techniku, kteri zminovali problem nefunkcnich menicu - zrejme tedy slo o zavaznou zavadu motorovych jednotek.
0/0
27.2.2006 12:13

chroustík

Re: Lzou, jak kdyz tiskne
Potom bych buď dal Italům předělat izolaci kabiny strojvedoucího, protože co se tam mluví, nesmí být slyšet mezi cestujícími. Dalším krokem by byl vyhazov provozních techniků, neboť problémy se řeší na pracovišti, nikoliv mezi cestujícími. Co se doma upeče, to se doma sní. Bohužel to je problém všech státních zaměstnanců. Novináři tomu říkají zdroj z ... Takoví lidé, kteří vynášejí informace ze své práce, mají být při přistižení na hodinu vyhozeni.
0/0
27.2.2006 13:22

Bimbac_007

Re: Re: Lzou, jak kdyz tiskne
Hlavne ze se zase vsechno ututla.
 
Jak to meli pohodlny za totalne cenzurovanejch sdelovacich prostredku.
0/0
27.2.2006 16:22

KROKODYL

Jen aby...
nemel odchylku od standardního fungování prav e ten sofistikovaný analytický systém :)
0/0
27.2.2006 12:04

Vlk-Honzi

Re: Jen aby...
No to by možná byl ten největší prů*er - jestli nefunguje kontrolní mechanismus ...
0/0
27.2.2006 12:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.