Diskuze

Auta z Kolína Čechy neoslovila, kupují je v cizině

Od okamžiku, kdy kolínská TPCA začala vyrábět tři nové typy osobních vozů uplynul rok. Továrna od té doby chrlí modely Toyota Aygo, Peugeot 107 a Citroën C1. V průměru jich z pásů sjede 1050 denně - 25 tisíc za měsíc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KOMIK

6. 3. 2006 20:37
proc se to nekupuje..?
Hmm. Cinquecento stoji 149, Ford Ka s ABS a 4valcem 1.3 189.ooo. Panove asi nespocitali, ze 2. auto do rodiny se plati vetsinou z 2.-nizsiho platu a tak splatka 5-6.ooo Kc za mesic je na cechy dost... Rikejte si, co chcete, za ty lovace bych sel do kacenky
0 0
možnosti

balalajka01

3. 3. 2006 16:39
jestli se v Kolíně diví,
proč Češi za ty prachy jejich miniauta nekupují, tak jsou úúplně padlí na hlavu
0 0
možnosti

Andee

4. 3. 2006 17:48
Re: jestli se v Kolíně diví,
Ale oni s tím od začátku počítali, že to auto je zejména pro jiné trhy než ten náš... to jen "místní diskuzní odborníci" čekali jakousi nesmyslnou konkurenci škodovky...
0 0
možnosti

jiri

3. 3. 2006 9:16
Srovnatelna fabia
Tak nevim, ale i pres to ze na fabii je zvykem remcat na kazdem rohu, tak je to auto. Sice male ale auto. To co vyrabi v koline jsou nakupni tasky do ktere se ani ten nakup nevejde. Tak nepiste ze je srovnatelne. Jsou to uplne jine tridy aut a navic to vozitko je jeste nelogicky drazsi. Tak cemu se divit.
0 0
možnosti

Alf

3. 3. 2006 13:09
Jina skupina zakazniku
To je jasne, male Toyoty maji zcela jiny okruh zakazniku, nez Fabie. V jinych zemich. Z jinych prijmovych skupin.
Zatimco u nas je Fabia mnohdy hlavni rodinne auto, v bohatych zemich se bavime o trhu 2.-3. aut do rodiny, u nichz velikost nehraje roli (nebo naopak mensi auto vitezi, protoze zabere mene mista ve spolecne rodinne garazi).
0 0
možnosti

tzreuerzžu

3. 3. 2006 9:00
Já bych si ho nekoupil protoža mi vyvlastnili pozemek
A stouhletou sprosťárnou u mě všechy tyhle firmy skončili.
0 0
možnosti

Alf

3. 3. 2006 13:05
Chudinky firmy
No to urcite ve dne v noci tyto firmy placou, ze jste s nimi vy osobne (a mozna dokonce cela vase rodina!) skocil...
0 0
možnosti

Iridium

3. 3. 2006 8:41
Cesta kupředu
V roce 2007 má Honda dát na trh Jazz s hybridním pohonem. Kombinovaná spotřeba okolo 3 litrů benzínu na 100 km. A cena prý do 330 000. Uvidíme.
0 0
možnosti

Alf

3. 3. 2006 13:07
A co takhle kalkulacku do ruky?
Moc toho neuvidime. Staci vzit kalkulacku a spocitat, kolik bude stat ten druhy, nebenzinovy pohon (at uz pujde o elektrinu, nebo vodik).
Spotreba benzinu sama o sobe u hybridniho motoru asi moc nerika, ze?
0 0
možnosti

vymrzovac

3. 3. 2006 8:35
co Vás na tom míchá?
levně vyrobit v česku a draho prodat v unii.to chce snad každej podnikatel! Kvůli tomu se unie snad rozšiřovala,ne?
0 0
možnosti

petr

3. 3. 2006 7:52
cena
ono to z velky casti bude tou cenou, si teda myslim. jako prvni auto do rodiny je to za ty penize moc drahy, druhy zase nemusi mit kazdej a i tak se da poridit neco praktictejsiho a levnejsiho.
 
znam jenom 1 rodinu co si to koupila, ale tam si auto vybirala manzelka podle vzhledu. jsou docela za vodou, takze cenu moc neresej. a ty manzelce staci aygo za 250 ktera se ji libi tak 10x vic nez fabie o 30 tisic levnejsi.
0 0
možnosti

lolek77

2. 3. 2006 19:12
Nevím čemu se kolínští managoři diví.
Za takovou cenu to v Česku těžko prodají. Až se dostanou k 220 t. dá se o tom uvažovat. Všichni diskutující, přátelé Loganů a Thalií by si měli uvědomit, že C1 ujede 200 Km za množství benzínu, které sežere logan na 100 km. A vo tom toje.
0 0
možnosti

geroc

2. 3. 2006 21:00
Re: Nevím čemu se kolínští managoři diví.
.. a taky vo tom co naložím do Loganu,Thalie, Fabie, Getze, Punta a co naložím do C1. 
0 0
možnosti

Admin_

2. 3. 2006 17:24
Česká absurdita
, Je absurdní, že v Čechách z firemních daní dostávají podíl obce podle sídla firmy. Takže například Praha dostává peníze z daní ČEZu, ačkoliv elektrárny čoudí v Severních Čechách a Temelín je potenciálním nebezpečím pro Jižní Čechy. Podobné je to s TPCA - sídlo má společnost v Kolíně, ale výrobní závod je v Ovčárech. Ještě lepší absurdita je, že se takto nesmyslná data používají pro vykazování HDP. Praha tak vychází velmi dobře, ačkoliv se v ní maximálně navrhují formuláře státních úřadů. Hloupé je, že nikdo nebude mít vůli to změnit. Přitom nepříliš složitým způsobem by bylo "rajonizovat" HDP podle místa výkonu pracovníků, nejlépe se zohledněním jejich mzdy. Ale statistika slouží zcela jiným účelům, než věrnému zobrazování reality.
0 0
možnosti

ekonom

3. 3. 2006 13:54
Re: Česká absurdita
Je absurdní, že v Čechách z firemních daní dostávají podíl obce podle sídla firmy. Takže například Praha dostává peníze z daní ČEZu, ačkoliv elektrárny
 
To je naprostý nesmysl.
 
Míto takovéhohle tupého plácání si to blb@čku prostuduj.
 
 
 
 
0 0
možnosti

4848

2. 3. 2006 17:13
nevnucuju se, ale
koukněte na logan kombi. jestli tak budou vypadat a budou mit naftu, smekám!      jinak samozřejmě by všechno nové mělo jesdit na něco jiného, než je ropa. howgh
0 0
možnosti

Admin_

2. 3. 2006 17:28
Re: nevnucuju se, ale
, Jasně, třeba na vodu, ta je zadarmo :===) Kam vy na ty kraviny chodíte, vašnosti. Ropa nemá v současnosti alternativu a zřejmě ji dlouho mít ani nebude. K výrobě vodíku, nebo k provozu na jiné akumulační médium je potřeba elektřiny. A tu je možné krom fosilních paliv spolehlivě vyrábět jen z "jádra".
0 0
možnosti