Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravci se rozhodli zlepšit reputaci tiráků

Kamiony jsou na silnicích zlo, myslí si devět z deseti Čechů. Vyplývá to z průzkumu agentury STEM/MARK, kterou si zadali sami dopravci. Kamiony podle lidí moc zatěžují dopravu a měly by se výrazně omezit. Sdružení dopravců Česmad Bohemia chce reputaci tiráků zlepšit kampaní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tom

tri kamiony
pokud ve stoupani u aralky (motorest nahac) smerem na brno jedou osmdesatkou tri kamiony vedle sebe, neni to nic jineho nez bezohlednost, nehlede k tomu, ze tam neni rovinka, tudiz absolutne nemohou za sebe videt. Byl jsem na dovolene shodou okolnosti s ridicem kamionu a pomerne dlouhy cas jsme travili debatou o celem problemu. Pochopil jsem jeho argumenty, ze pokud jede plne nalozeny, znamena kazde pribrzdeni v kopci ztratu rychlosti, ktera v konecnem dusledku znamena ze na horizontu jede takrka krokem. Nicmene priznal, ze spousta jeho kolegu blokuje ostatni schvalne, nebot je to pro ne rozptyleni pri dlouhych cestach, dokonce vypravel o expertech kteri si na dalnici za jizdy strihaji nehty na nohou. Jsou to extremy ale staci par takovych jedincu a maji nalepku vsichni. kazdopadne tu jejich praci jim nezavidim.
0/0
9.3.2006 16:40

chroustík

Pane Starosto a vy ostatní s povídačkami o nemožnosti
převést dopravu na železnici pro automobilky, kecáte a nemáte pravdu. Velká část dopravy převést jde. I ta níže diskutovaná trasa trasa Jihlava - Mladá Boleslav. Jenže chce to stanovit řádnou logistiku této dopravy. Samozřejmě nechtějte uskutečňovat přepravu během dopoledne a odpoledne. Mohu Vás ovšem ujistit, že od 20 hodin nejede z Jihlavy na HB a Kolín jediný osobák, trať je volná pro náklady. Takže co chybí: dohoda všech stran (ministerstvo dopravy, automobilky, České dráhy), oprava vleček a už to frčí. Jihlava - Mladá Boleslav podle IDOSu za 3 h 48 min (z toho část osobkáme, tři přestupy), čili noční přepravou nákladu v pohodě za 3:30. A tak to bude všude. Jenom se musí chtít, zřídit nákladní expresy a motivovat podniky k železniční přepravě. A to třeba i tím, že policisté začnou řádně usměrňovat kamiony o víkendech, kontroly řidičů, odstavování přetížených atd.
0/0
9.3.2006 16:26

matysek-k

Re: Pane Starosto a vy ostatní s povídačkami o nemožnosti
jistě,všechno jde, jen malé děti se musí nosit.Otázkou je zda je to oboustraně výhodné,pro železnice jistě, jen by musely být pružnější.Další hledisko je ekonomické,ale to už zde bylo diskutováno a pak dopravci by neměli co žrát
0/0
9.3.2006 16:38

Admin_

Re: Re: Pane Starosto a vy ostatní s povídačkami o nemožnosti
, Můžu tě ujistit, že Boschům i Škodě je úplně jedno, kdo pro ně vozí. Jde jim jen rychlost, spolehlivost a nízkou cenu. Je ale zřejmé, že místo just-in-time by museli ve Škodě přejít na sure-it-will-come-once. Možná to většina netuší, ale na dráze mají přednost osobáky před náklaďáky, rychlíky před osobáky, vlaky vyšší kvality před rychlíky. Takže náklad občas klidně na půl dne zamrzne někde na trati. To nevadí například při velkoobjemové chemické výrobě, kde není problém mít zásobu materiálu na pár dní, nebo týdnů. PS: Co přeprava chleba, ta by se taky dala hodit na koleje, ne? Tak si ten betoňák prostě doma rozpečete, no. Aspoň ubude tlusťochů.
0/0
9.3.2006 18:18

Xenon

Re: Re: Re: Pane Starosto a vy ostatní s povídačkami o nemožnosti
S tou předností nákladních před osobníma jseš trochu vedle. Za vnitrostátním rychlíkem je v pořadí mezinárodní nákladní expres (Nex), hned za ním je Nex pro dopravu pošty. Pokud vím, pošta si nestěžovala, že by zásilky dorazily pozdě, tak ani ten chleba by nebyl takový problém. Nehledě na to, že takových termínovaných přeprav je na železnici hodně a jsou sledované dispečerským aparátem.
0/0
9.3.2006 18:48

Admin_

Re: Pane Starosto a vy ostatní s povídačkami o nemožnosti
, Jistě, není problém vypravit denně jeden vlak o třech vagonech, že? Efektivita je pro Chroustíky vedlejší, hlavně že se ušetřily 2 kamiony denně v relaci Jihlava - Boleslav. A kolik nám přibude tolik potřebných míst, že? Už jen stavba vlečky k Boschům.... A že stát místo 60i miliard korun na spotřební dani vybere jen 20? Nevadí, zavede se daň z přepravy nákladu po železnici a bude.... Nechápu, proč se zelení pitomové nevezmou za ruce, nebo za co, a neodkráčejí směr střední Afrika. Tam je to všechno tak zelené, hezké, nezkažené, ekologické. Pracovat se tam nemusí, může se přednášet do libosti. Kvůli vám idiotům, už se v Čechách nebudou vyrábět ani velké zalomené hřídele, protože se nedají dopravit. Ze silnic je vyrazíte a na elektrifikovanou železnici jsou příliš velké. Časem v ČR zbude výroba mávátek, hřebíků a větrníků. Budeme je vozit i do Číny.
0/0
9.3.2006 18:08

Ajvn75

vivat demagogicti "ekologove"
A ze vseho nejlepsi jsou ekologove. Ty potvory se mnozi .. aspon kdyz to tu ctu. Kazdy druhy tu miluje nas prirodni fond, bojuje tu proti nakladakum, ale at tihle ekologove hodi kamenem, jestli se vzdy chovaji sami tak ekologicky. Jako nejvic proti globalizaci remcaji ti, kteri se domlouvaji pri protiglobalizacnich meetincich vydobytkem globalizace, tedy mobilem, na nohach maji obuv a na sobe mikiny svetoznamych globalizatoru, tak podobne je to tady s odpurci kamionu na silnicich. Ti se tu pro zmenu ohani zeleznici. Ale zadny z tehle lidi nema v sobe tolik soudnosti, aby priznal jednoduchy zaver z jednoducheho pozorovani. Stoupnete si podel nektere z nasich dalnic ... a pocitejte. Zjistete si frekvenci nakladaku za nejakou casovou jednotku. A pak si tenhle nikdy nekoncici had vozidel zkuste poslat na preradiste, tam travte cas nakladanim vozu na zeleznici, vypravenim takoveho vlaku .. predstavte si, jak by musela byt dimenzovana nase sit zeleznic, protoze by to v dusledku znamenalo, z
0/0
9.3.2006 14:28

Ajvn75

Re: vivat demagogicti "ekologove"
..., ze po nasich zeleznicich se budou prohanet stovky a tisice taznych lokomotiv (mame je? kdo je zaplati? a z ceho?) v nekoncicim strudlu vagonu po zeleznici .. je to vubec uriditelny proces, pokud vlaky dnes bouraji v promilovych objemech oproti takovym uvazovanym? Kdo bude zajistovat spravu zeleznicniho svrsku, ktery bude pod tim naporem odchazet rychlym tempem? Budou tak vznikat vyluky, ktere zastavi dodavky vseho zbozi. Kdo a z ceho zaplati ty mnozstvi pracovniku na drahach, ktere by s tim souviseli? Budete pak spokojeni, ze se vsechny tyhle naklady chte nechte promitnou v konecne cene produktu, ktery kazdy z nas kupujeme v obchodech? Opravdu mi prijde, ze tu ctu prispevku ze sletu utopistickych vynalezcu perpeta mobile, kazdy vi jak na to, ale nikdy to nikdo nevidel.
0/0
9.3.2006 14:28

Jirka

Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
Jenze vyhoda zeleznicniho svrsku je, ze lze snadno a levne opravovat. Dosypani sterku a podbijecka, jestli to neznate. Kdezto znicena silnice se muze jedine od zakladu prestavet. A druha vec jsou rostouci ceny ropy a nafty - zajimalo by me co do tech kamionu za 30 let budete lejt aby jeli, mozna tak vodu z potoka!!!
0/0
9.3.2006 14:41

Ajvn75

Re: Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
Nic neni tak snadne. Ve financnim porovnani treba ano, ale zatimco lze na dalnici, na bezne okresni silnici udelat odklon trasy po paralelni soubezne silnici, uzavrit jeden pruh a poustet to druhym, zkratka je tu nejaka variabilita, pokud bychom uvazovali stav, kdy po zelenici svisti jedna souprava za druhou, mame typicky dvoukolejne koridory, kam ty vyluky budeme pri neustalych opravach odklanet? Budeme to posilat cik cak na semafor kvuli oprave 100 nebo 1000 metru zeleznice? Budeme kvuli tomu instalovat dodatecne vyhybky, signalizacni zarizeni a logiku k nemu? Vite, kolik spotrebuje elektricka masina pri rozjezdu soupravy na cestovni rychlost? A ona by byla nucena kvuli podobnym vylukam stat "na kazde dvacate mezi". To by vedlo ke kolapsu a k dramatickemu narustu havarii na zeleznici. Ale tim to nekonci. Musela by se stavet nova rozsahla depa, kde by se ve vetsi mire musely provadet pravidelne opravy a kontroly lokomotiv, musela by se stavet nove odstavne plochy pred preradisti (js
0/0
9.3.2006 15:00

Jirka

Re: Re: Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
Kazdy druh dopravy je zranitelny a pokud jde o objizdne trasy treba kolem dalnic, jen vyjimecne je mohou vyuzit kamiony, protoze diky sve hmotnosti na vetsinu vedlejsich silnic nemohou. Kdykolv je na dalnici nehoda, kamiony zustavaji v kolonach na nani a nikam je nepousteji. A pokud popisujete ono absurdni vytizeni zeleznicni trati, v pripade stejneho obsazeni dalnice by pri vzniku nehody zkolabovala uplne stejne!! A ty 4 soupravy, to je jenom zlomek toho co po zeleznici jezdi a problem by to nebyl. Stavet rozsahla depa kvuli 4 lokomotivam je nesmysl.
0/0
9.3.2006 15:09

Ajvn75

Re: Re: Re: Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
Tady se ted smesujou dve rozdilne situace. Oprava svrsku a kalamita v dusledku havarie. Oprava svrsku na zeleznici sebou v takovych objemech provozu znamena kolaps. Oprava svrsku na D1 casto zpusobi kolony, ale nikoliv kolaps a doprava jede dal. A moznost presmerovani kamionove dopravy na okresky je pochopitelne realita a fungujici, ikdyz sebou nese velkou zatez pro danou oblast. Driv, kdyz dalnice nebyly, ty same tezke kamiony jezdivaly taky, ale prave po tech okreskach. Nechapu cislo tech 4 souprav? To mluvite o tech Nosovicich? Nebo obecne, ze 4 masiny staci na pokryti cele CR, to asi ne ;-) Ja mluvil o celku, coz sebou takove stavby nutne doprovazi.
0/0
9.3.2006 15:31

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
To jsem myslel ty Nosovice. Tyto stavby by nebylo nutne stavet (depa a opravny), protoze z dob socialismu, kdy se vozilo temer vse po zeleznici, byla infrastruktura jiz davno vybudovana. K dnesnimu stavu CD sesrotovaly stovky lokomotiv pro nadbytecnost, ktere mely svoje depa. Takze v pripade navratu urcitych objemu na zeleznici by dochazelou k minimalnimu narustu zaboru pozemku, protze ty uz zeleznice davno vlastni, jenom nejsou pouzivany a musely by se modernizovat. A modernizace depa na pozemku ktery uz je k tomu davno urcen a pouzivan stoji rozhodne mene nez vystavba novych silnic. Ja se tu s vami nechci prit o kazdy prevezeny pytel brambor, jenom tvrdim, ze zreleznice by mohla byt vyuzita mnohem vice. Nektere prepravy po silnici uznejte jsou absurdni a patri na zeleznici, viz nektere prepravy uhlí po dálnicích a podobne.
0/0
9.3.2006 15:41

Ajvn75

Re: Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
...(jsou vubec takove plochy k dispozici v pozemkovem fondu na danych mistech?) .. na takove reseni se navaluji spousty problemu, ktere by se velmi slozite a hlavne nakladne musely resit.
0/0
9.3.2006 15:01

Jirka

Re: vivat demagogicti "ekologove"
Jenze nikdo tu netvrdi, ze zeleznice kamiony 100% nahradi, jsou to dva druhy dopravy a kazdy ma sve opodstatneni, vyhody i nevyhody. To co tu popisuje a zesmesnujete ale muze fungovat ale je nutne tento system zpruznit a modernizovat. Vysledek by mel byt asi takovy - primo ve firme se nalozi kontejner, ten na aute dojede na prekladiste, kde je prelozen(prelozeni kontejneru trva radove sekundy max. minuty) na ucelenou soupravu, ktera odjede do jineho centra, kde nasleduje cely postup opacne. Samozrejme ze nebudu nakladat kontejner kdyz jede 20km do vedlejsiho mesta, ale pokud posilam pravidelne do Nem. ci Francie, nevidim problem proc by to neslo. Ono spis dnesni silnicni lobby dela vsechno proto aby to neslo, rotoze prece si nebudou podrezavat vlastni vetev!!!
0/0
9.3.2006 14:37

Ajvn75

Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
zeleznice samozrejme svou funkci ma, mela a mit bude, ale diky sve urcite latentni nepruznosti, ktera je ji prirozene vlastni a kterou lze tezko prevratit v opak (to neni vytka, to je prirozeny fakt dany zpusobem fungovani takove dopravy, ze ktereho se musi vychazet), bude jen doplnkem k vetsinove nakladni doprave silnicni. Pochopitelne, ze bych radeji videl fungujici zeleznicni koridor mezi Nosovicemi a Slovenskem, ktery ma sve logicke opodstatneni, ale to je drobny zlomek celkove silnicni nakladni dopravy. Ta je natolik rozmanita ve svych potrebach (objemy, vzdalenost, cas, cena), ze to vede k realite, se kterou se musime naucit zit, pokud se svet ve svem zivotnim stylu a potrebach nechce vratit o desetileti nazpet. Podle meho jedine smysluplne reseni je rozsirit stavajici sit rychlostnich komunikaci a republikovou paterni nejvic zatezovanou sit dalnic rozsirit na tri pruhy v kazdem smeru. Trend bude stale rostouci objem prepravy, nema cenu doufat, ze tomu tak nebude, priznejme si re
0/0
9.3.2006 14:50

Ajvn75

Re: Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
..., priznejme si realitu a vcas delejme takova opatreni, ktera nebudou hodinu po dvanacte.
0/0
9.3.2006 14:50

Jirka

Re: Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
No to je rozumnejsi rec. Zeleznice vzdy bude oproti silnicni doprave mene pruznejsi. Problem je v tom ze dnesni nepruznost je zcela katastrofalni a zdaleka by takova byt nemusela, čimž by se svymi podminka priblizila vetsimu mnozstvi preprav. Ony dve automobilky jsou ale zarni pripad toho, kde zeleznice ma sve opodstatneni a preprava po silnici je nesmyslem, presto preprava po silnici zvitezi!! Nemluve o tom, ze pokud by ste si chtel firmu pripojit na zeleznici vleckou, ta na vas vlitne drazni urad a bude vas buzerovat milionem norema nesmyslu, samozrejme ze kazdy couvne. Chyba neni v zeleznici samotne, ale system kolem ni je zkostnately a odrazuje zajemce. Dnesni zeleznicni koridory maji ohromne rezervy a tech je nutne vyuzit.
0/0
9.3.2006 14:59

Admin_

Re: Re: Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
, Můžeš mi nějak srozumitelně popsat kdo je ta "silniční lobby" a kdo ji platí? Pro tvou informaci, silniční doprava je neuvěřitelným způsobem rozdrobená, největší hráči mají na trhu několik málo procent. Na rozdíl třeba od energetického quasi monopolu ČEZu budou tedy těžko něco prosazovat, protože se těžko domluví a dají dohromady finanční prostředky potřebné k přesvědčení neúplatných poslanců. Všichni máte plná ústa ekologie, ale skutek? Kdybyste všichni jezdili po železnici a autobusem, jak vám to ekologický cit velí, těžko by vám kamiony tolik vadili, protože autobus se do kopce na dálnici táhne úplně stejně.
0/0
9.3.2006 18:30

drevak_patlak

Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
Tak ani přeložení kontejneru netrvá sekundy, protože se musí např. upevnit. Nicméně máte samozřejmě pravdu, že je to rychlé. Budoucnost patří kombinované dopravě a tu je třeba výrazně podporovat. Volná kapacita železnice tu je (hovoří se ještě o 50%, tj. by mohlo jezdit klidně 2x více vlaků), pro případ výluky/havárie mají všechny významné tratě objízdné trasy.
0/0
9.3.2006 14:50

Albert Nerom

Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
 Toto je rozumný názor. Škoda jen, že to takto nevidí i naše exekutiva. A o té silniční lobby je to také pravda. Teď se např. snaží prosadit, aby v souvislosti s novelou nějakého jiného zákona (jak je to u nás obvyklé) byl ze zákona o provozu na pozemních komunikacích "nenápadně" vypuštěn zákaz předjíždění kamiónů na dálnici ještě před tím, než začne platit, tedy od 1.7.2006. S tím lobbováním je to ostatně u nás problém obecně. Např. lobby dovozců ojetých automobilů se podařilo výrazně změkčit omezení dovozu ojetin a výsledkem je takový průměrný věk vozidel na našich silnicích, který odpovídá spíše rozvojové zemi, než členské zemi EU, jak bylo nyní zveřejněno. Toto jsou přímo ekologické zločiny. Nyní zase lobbují potulní čerpadláři (nechápu proč, když je u nás benzinek jak nasr....), aby se jim umožnilo za co nejjednodušších podmínek provozovat mobilní čerpací stanice. Jsem přesvědčený, že korupce začíná lobbováním v parlamentu.
0/0
9.3.2006 15:59

NeAlbert NeNerom

Re: Re: Re: vivat demagogicti "ekologove"
Velice "chytry" prispevek. Zkousel jste premyslet co bude pro ridice osobaku znamenat v pravem pruhu na dalnici nekolik kilometru dlouha rada kamionu jedoucich za pomalou dodavkou a v levem pruhu rada pomalych skodovek, ktere se nemaji kam zaradit do praveho pruhu?
0/0
10.3.2006 9:00

Bibos

Re: vivat demagogicti "ekologove"
Konečně nějaká rozumná řeč.
0/0
9.3.2006 14:45

Jirka

???
Jenze on je pes zakopan jinde. Pokud se napr. postavi Hyunday v Nosovicich, tak se budou rozsirovat dalnice silnice a nevim co vsechno na Slovensko i na Zapad. Kde je proklamovana politika podpory zeleznicni doprave a co dela ministerstvo zivotniho prostredi??? Vzdyt Nosovice budou mit vlecku a Toyota v Ziline lezi na zeleznicmim koridoru. Proc neni misto rozsirovani silnic vytvoren zeleznicni kyvadlovy most mezi automobilkami??? Obe lezi pobliz zeleznicniho koridoru, ktery se modernizuje za miliardy a jezdi po nem velky prd. Jizda vlaku by netrvala vic nez 3 hodiny, masina na jedne i druhe strane a jezdilo by se se 3 - 4 souprava sem a tam a na silnici by nemuselo jet ani kolo. Pri takove frekvenci, kterou koridor diky sve kapacite ani nepociti, by behem par dni prevez celou automobilku na Slovesko i zpatky. Jenze dnes ma silnicni navrch lobby , tak se budou nesmysle rozsirovat silnice i my se budem dusit ve smradu!!!
0/0
9.3.2006 14:10

juleg

Re: ???
za vse muzou penize
0/0
12.3.2006 22:54

steevee007

at tahnou
kam chtej a jak chtej / ale ze silnic pryc - kdyz se neumej chovat a nepremejslej
0/0
9.3.2006 13:16

Admin_

Nejěžší hřích kaminonů je...
, Nejěžší hřích kaminonů je, že skrze daň z PHM a DPH zvyšují významně příjmy státního rozpočtu, takže lemlové nemusí tolik dělat. Tím, že méně dělají a dostávají za to více peněz, mají více času vymýšlet pitominy, jako například komu by se dalo co zakázat a zda by nešlo vozit všechno po železnici. Jistě, vše by šlo vozit po železnici. Takže z Jihlavy by do Mladé Boleslavi by dodávka putovala místo 6i hodin tři dny (když by byly vagony a nestávkoval by ajznbón). V Boleslavi by museli držet větší zásoby a přistavět halu (polí je dost) a v ní by museli topit. Celkové náklady na Škodu by se brzo dostali na nekonkurenceschopnou úroveň. Ale nevadí, můžeme přece osobáčky dovážet a místo do Škodovky chodit na pracák, tam se vejde lidí! Hlavně, že budem mít tenhlecten, čistej vzduch. Skoro jako v Albánii.
0/0
9.3.2006 12:50

hbf

Re: Nejěžší hřích kaminonů je...
Je vidět, že pán je znalec ...
Nikdo netvrdí, že by šlo vše vozit po kolejích. Především u tranzitu by ale s převedením na koleje nebyl až takový problém.
Váš příklad s Jihlavou: Nejobyčejnější jednorázová zásilka jde vlakem z Jihlavy do MB před bránu Škodovky 17hod 31min. Pokud by se však jednalo o pravidelné přepravy, nebyl by problém, dostat se na čas kolem 8 hodin.
Navíc Just-in-time je něco trochu jiného, než Za-každou-cenu-nejrychleji.
I u nás existují železniční přepravy na vzdálenosti kolem 30 km. A vzhledem k tomu, že mnohé z nich zajišťují soukromé firmy, řekl bych, že to nebude jen zhmotnělá láska ke kolejím, ale normální kšeft.
A nakonec čistý vzduch je mi o něco milejší než tahlencta laciná Škodoffka.
0/0
9.3.2006 13:25

Alf

Asi ridic kamionu?
Soude podle neznalosti oborovych zakonitosti a ceskeho pravopisu budete patrne ridicem kamionu, ze? Mimochodem, ja rozhodne mam o cisty vzduch zajem.
0/0
9.3.2006 13:28

JTB

Re: Nejěžší hřích kaminonů je...
Ten mluvčí z Česmadu chodí i na idnes???
 
Teď vážně-kdyby se do železnice investovalo jen to, co se investuje do oprav silnic poškozených kamiony, tak to bude po kolejích stejně rychlé, ne-li rychlejší. Ty údaje, které říkáte jsou naprostá demagogie. Ucelené soupravy jsou v mnoha logistických centrech každodenním hostem a v mnohých relacích jsou dokonce rychlejší, než kamiony. A automobilky taky lifrují auta především po kolejích.
0/0
9.3.2006 13:53

Jirka

Re: Re: Nejěžší hřích kaminonů je...
Presne tak, o tom to je. Na jedne strane si stezujem na kamiony, ale dalnice pro ne stavime o 106. Investice do zeleznice jsou minimalni a je jasny, ze trat do ktere se 40 let neinvestovalo, nemuze dnesnim silnicim konkurovat. Nemluve o tom, ze diky slavne dopravni politice dnesni vlady, platite mito na zeleznici jako blazen a nejenom na koridoru ale i na lokalce s horni do dolni, kdezto po dalnicich se kamiony u nas prohanej zahubicku. Tak se potom nedivme
0/0
9.3.2006 14:18

Raff

Re: Nejěžší hřích kaminonů je...
Cest, soudruhu ... tak uz vam v domove duchodcu zavedli internet, taky ?
0/0
9.3.2006 23:49

sf2

Vynalozene penize
Kdyby radsi misto vynalozenych penez do kampane pouzili na vystavbu a rozsireni nasich silnic a dalnic, tak by udelali lepe. Porad Simonovsky a jeho particka roštáků si stezuje ze nejsou penize na vystavbu dalnic a opravu silnic, ale co je na tom nejdrazssi? Material, ci prace lidi? myslim si ze to asi bude prace lidi. A reseni? Vzdyt se nam po veznicich vali pres 20 tisic lidi, kteri nemaji co delat a nudej se a vymysleji ptakoviny. Nejucinejsi trest a svuj prohresek se da splatit praci pro verejnou spolecnost.
0/0
9.3.2006 11:48

Admin_

Re: Vynalozene penize
, No za pár set tisíc až milion by ČESMAD vystavěl a rozšířil tak maximálně jednu postranní ulici v malém městě. Proč vězni? Oni dopravu nepotřebujou, oni jsou furt na jednom fleku. Proč ne ty? Místo televize v týdnu brigádička, v sobotu brigádička a je to, ne?
0/0
9.3.2006 12:42

sf2

Re: Re: Vynalozene penize
No pekne jsi to napsal, proc bychom to vlastne meli delat, kdyz za to je jen jedna mala ulice? To mi pripomina, proc mas dnes jist, kdyz zitra budes mit zase hlad? Protoze silnice a dalnice jsou proste potreba a stat musi hledat levne dostupne prostredky na jejich udrzbu? A jak toho docilit nejlevnejsi variantou? No musi zacit u sebe a jelikoz jsou vezeni statni zarizeni tak je to presne jasne? Maji se za nase prachy valet vezni na kavalcich, anebo maji udelat neco zasluzneho pro nas vsechny? A ver tomu ze i ti vezni by byli za to mnohdy vdecni, protoze jim ten trest lepe utika. Samozrejme dalsim možna ucinnym resenim by bylo aby ridici nedodrzujici silnicni predpisy misto pokut dostavali alternativni tresty v poctu X hodin praci na silnici. Ja klidne bych sel, ja se prace fakt nebojim, a to bez ohledu jestli je vikend, ci ne. Kapisto pane mistr? Nebo jestli mas lepsi alternativu, tak sem sni..
0/0
9.3.2006 13:39

1panipovidala

Já tvrdím,
že parchantů je daleko, ale opravdu daleko víc za volantem OA.
0/0
9.3.2006 11:24

micronimus

něco se přeci jenom zlepšilo
Nedávno jsem viděl kamion který měl vzadu na korbě ceduli kde bylo napsáno: "V případě že se Vám moje jízda nelíbí či Vás nějak ohrožuji podejte zprávu na tel č....." . Pak je jasné že takový řidič jezdí ohleduplněji , protože je jasné , že takou ceduli si tam nedal řidič ale přeprace a telefonní číslo je na zaměstanvatele.
0/0
9.3.2006 11:04

Alf

Dobra vec
Ano, tohle je dobra vec. Myslim, ze to pouzivaji napriklad v logisticke firme Hopi (www.hopi.cz). Je fakt, ze takto oznacene kamiony jsem zatim nevidel jezdit bezohledne. Ale je jich zatim jen malo. :-(
0/0
9.3.2006 11:06

juleg

Re: Dobra vec
v hopi se mozna jezdi slusne, ale na modry kolecka
0/0
12.3.2006 23:00

steevee007

Re: něco se přeci jenom zlepšilo
tak  do toho by meli investovat a do vychovy ridicu tech tezkotonaznich zbrani hromadnyho niceni   do jejich stavu.......
0/0
9.3.2006 13:19

jumbomen

Luza2
Ok, nechtel jsem jmenovat primo delniky, to by nebylo fer, sam znam par sikovnejch a dobrejch lidi. Slo mi o to, ze kdyz to obcas vidite co vyleze na parkovisti z tech trucku tak to stoji za to. Slyseli jste nekdy na CB10 jak mluvi? Proto je to luza
0/0
9.3.2006 10:49

Alf

Luza, luza, luza...
Neslysel jsem, jak se na CB10 bavi, a radeji to ladit nebudu. :-)
0/0
9.3.2006 11:01

Admin_

Re: Luza2
, Neslyšel, ale co dokáží hovada v osobáku je stěží překonatelné. Bohužel ne hubou, ale jízdou.
0/0
9.3.2006 12:56

Alf

Chyby kamionu ohrozuji vice
Za volanty osobnich i nakladnich vozu jsou i horsi ridici. Jenze ti v osobacich zpusobi v pripade problemu daleko mene skod.
0/0
9.3.2006 13:30

hbf

Re: Chyby kamionu ohrozuji vice
Důležité je, že existuje univerzální "viník". Jinak by si totiž někdo musel připustit, že chyba je i v něm ...
0/0
9.3.2006 13:41

juleg

Jezdete ohleduplne, bez nervu a tolerujte se navzajem, nikdo neni meomylny
Tak sem se tady dneska celkem zasmal. Jdu brázdit D1
0/0
9.3.2006 10:41

JTB

A teď vážně...
s těmi rychlostmi na dálnicích jste mne pobavili. Koukám, samej znalec...
a)maximální rychlost pro osobní vozy na dálnici je 130km/h
b)pro vozidla nad 3,5 tuny (?) je to jen 80, vyjma autobusů.
c)v zákoně je ustanovení, že pokud není vozidlo schopno na rovině dosáhnout rychlosti 80km/h, musí jí neprodleně na nejbižším exitu opustit. Žádná minimální rychlost neexistuje, ale dalo by se aplikovat ustanovení o "bezdůvodné pomalé jízdě"...
0/0
9.3.2006 10:40

Alf

Zakon
Jo, nize uz jsem to citoval. Odkaz na cele zneni prisluneho zakona: www.mdcr.cz/cs/Legislativa/Legislativa_CR_silnicni
0/0
9.3.2006 10:43

JTB

Mmch...
Pokud vím, kamiony smí jezdit po dálnicích jen 80, vysvětlí nám tento mýtus infokampaň Česmadu stejně objektivně?
0/0
9.3.2006 10:36

sdvsdsdv

dsfsd
no taky byste mel vedet, ze prestup je to, ze ridic musi dodrzovat plynulost provozu, takze jestlize jede pet aut za sebou 130 v levem pruhu nemuze kamion tam v letnout 80. atd atd... kamioni jsou bezohledni a tom nezmeni ani 10000000 billboardu...
0/0
9.3.2006 10:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.