Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dopravci se rozhodli zlepšit reputaci tiráků

Kamiony jsou na silnicích zlo, myslí si devět z deseti Čechů. Vyplývá to z průzkumu agentury STEM/MARK, kterou si zadali sami dopravci. Kamiony podle lidí moc zatěžují dopravu a měly by se výrazně omezit. Sdružení dopravců Česmad Bohemia chce reputaci tiráků zlepšit kampaní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tom

9. 3. 2006 16:40
tri kamiony
pokud ve stoupani u aralky (motorest nahac) smerem na brno jedou osmdesatkou tri kamiony vedle sebe, neni to nic jineho nez bezohlednost, nehlede k tomu, ze tam neni rovinka, tudiz absolutne nemohou za sebe videt. Byl jsem na dovolene shodou okolnosti s ridicem kamionu a pomerne dlouhy cas jsme travili debatou o celem problemu. Pochopil jsem jeho argumenty, ze pokud jede plne nalozeny, znamena kazde pribrzdeni v kopci ztratu rychlosti, ktera v konecnem dusledku znamena ze na horizontu jede takrka krokem. Nicmene priznal, ze spousta jeho kolegu blokuje ostatni schvalne, nebot je to pro ne rozptyleni pri dlouhych cestach, dokonce vypravel o expertech kteri si na dalnici za jizdy strihaji nehty na nohou. Jsou to extremy ale staci par takovych jedincu a maji nalepku vsichni. kazdopadne tu jejich praci jim nezavidim.
0 0
možnosti

chroustík

9. 3. 2006 16:26
Pane Starosto a vy ostatní s povídačkami o nemožnosti
převést dopravu na železnici pro automobilky, kecáte a nemáte pravdu. Velká část dopravy převést jde. I ta níže diskutovaná trasa trasa Jihlava - Mladá Boleslav. Jenže chce to stanovit řádnou logistiku této dopravy. Samozřejmě nechtějte uskutečňovat přepravu během dopoledne a odpoledne. Mohu Vás ovšem ujistit, že od 20 hodin nejede z Jihlavy na HB a Kolín jediný osobák, trať je volná pro náklady. Takže co chybí: dohoda všech stran (ministerstvo dopravy, automobilky, České dráhy), oprava vleček a už to frčí. Jihlava - Mladá Boleslav podle IDOSu za 3 h 48 min (z toho část osobkáme, tři přestupy), čili noční přepravou nákladu v pohodě za 3:30. A tak to bude všude. Jenom se musí chtít, zřídit nákladní expresy a motivovat podniky k železniční přepravě. A to třeba i tím, že policisté začnou řádně usměrňovat kamiony o víkendech, kontroly řidičů, odstavování přetížených atd.
0 0
možnosti

matysek-k

9. 3. 2006 16:38
Re: Pane Starosto a vy ostatní s povídačkami o nemožnosti
jistě,všechno jde, jen malé děti se musí nosit.Otázkou je zda je to oboustraně výhodné,pro železnice jistě, jen by musely být pružnější.Další hledisko je ekonomické,ale to už zde bylo diskutováno a pak dopravci by neměli co žrát
0 0
možnosti

Ajvn75

9. 3. 2006 14:28
vivat demagogicti "ekologove"
A ze vseho nejlepsi jsou ekologove. Ty potvory se mnozi .. aspon kdyz to tu ctu. Kazdy druhy tu miluje nas prirodni fond, bojuje tu proti nakladakum, ale at tihle ekologove hodi kamenem, jestli se vzdy chovaji sami tak ekologicky. Jako nejvic proti globalizaci remcaji ti, kteri se domlouvaji pri protiglobalizacnich meetincich vydobytkem globalizace, tedy mobilem, na nohach maji obuv a na sobe mikiny svetoznamych globalizatoru, tak podobne je to tady s odpurci kamionu na silnicich. Ti se tu pro zmenu ohani zeleznici. Ale zadny z tehle lidi nema v sobe tolik soudnosti, aby priznal jednoduchy zaver z jednoducheho pozorovani. Stoupnete si podel nektere z nasich dalnic ... a pocitejte. Zjistete si frekvenci nakladaku za nejakou casovou jednotku. A pak si tenhle nikdy nekoncici had vozidel zkuste poslat na preradiste, tam travte cas nakladanim vozu na zeleznici, vypravenim takoveho vlaku .. predstavte si, jak by musela byt dimenzovana nase sit zeleznic, protoze by to v dusledku znamenalo, z
0 0
možnosti

Ajvn75

9. 3. 2006 14:28
Re: vivat demagogicti "ekologove"
..., ze po nasich zeleznicich se budou prohanet stovky a tisice taznych lokomotiv (mame je? kdo je zaplati? a z ceho?) v nekoncicim strudlu vagonu po zeleznici .. je to vubec uriditelny proces, pokud vlaky dnes bouraji v promilovych objemech oproti takovym uvazovanym? Kdo bude zajistovat spravu zeleznicniho svrsku, ktery bude pod tim naporem odchazet rychlym tempem? Budou tak vznikat vyluky, ktere zastavi dodavky vseho zbozi. Kdo a z ceho zaplati ty mnozstvi pracovniku na drahach, ktere by s tim souviseli? Budete pak spokojeni, ze se vsechny tyhle naklady chte nechte promitnou v konecne cene produktu, ktery kazdy z nas kupujeme v obchodech? Opravdu mi prijde, ze tu ctu prispevku ze sletu utopistickych vynalezcu perpeta mobile, kazdy vi jak na to, ale nikdy to nikdo nevidel.
0 0
možnosti

Jirka

9. 3. 2006 14:10
???
Jenze on je pes zakopan jinde. Pokud se napr. postavi Hyunday v Nosovicich, tak se budou rozsirovat dalnice silnice a nevim co vsechno na Slovensko i na Zapad. Kde je proklamovana politika podpory zeleznicni doprave a co dela ministerstvo zivotniho prostredi??? Vzdyt Nosovice budou mit vlecku a Toyota v Ziline lezi na zeleznicmim koridoru. Proc neni misto rozsirovani silnic vytvoren zeleznicni kyvadlovy most mezi automobilkami??? Obe lezi pobliz zeleznicniho koridoru, ktery se modernizuje za miliardy a jezdi po nem velky prd. Jizda vlaku by netrvala vic nez 3 hodiny, masina na jedne i druhe strane a jezdilo by se se 3 - 4 souprava sem a tam a na silnici by nemuselo jet ani kolo. Pri takove frekvenci, kterou koridor diky sve kapacite ani nepociti, by behem par dni prevez celou automobilku na Slovesko i zpatky. Jenze dnes ma silnicni navrch lobby , tak se budou nesmysle rozsirovat silnice i my se budem dusit ve smradu!!!
0 0
možnosti

juleg

12. 3. 2006 22:54
Re: ???
za vse muzou penize
0 0
možnosti

steevee007

9. 3. 2006 13:16
at tahnou
kam chtej a jak chtej / ale ze silnic pryc - kdyz se neumej chovat a nepremejslej
0 0
možnosti

Admin_

9. 3. 2006 12:50
Nejěžší hřích kaminonů je...
, Nejěžší hřích kaminonů je, že skrze daň z PHM a DPH zvyšují významně příjmy státního rozpočtu, takže lemlové nemusí tolik dělat. Tím, že méně dělají a dostávají za to více peněz, mají více času vymýšlet pitominy, jako například komu by se dalo co zakázat a zda by nešlo vozit všechno po železnici. Jistě, vše by šlo vozit po železnici. Takže z Jihlavy by do Mladé Boleslavi by dodávka putovala místo 6i hodin tři dny (když by byly vagony a nestávkoval by ajznbón). V Boleslavi by museli držet větší zásoby a přistavět halu (polí je dost) a v ní by museli topit. Celkové náklady na Škodu by se brzo dostali na nekonkurenceschopnou úroveň. Ale nevadí, můžeme přece osobáčky dovážet a místo do Škodovky chodit na pracák, tam se vejde lidí! Hlavně, že budem mít tenhlecten, čistej vzduch. Skoro jako v Albánii.
0 0
možnosti

hbf

9. 3. 2006 13:25
Re: Nejěžší hřích kaminonů je...
Je vidět, že pán je znalec ...
Nikdo netvrdí, že by šlo vše vozit po kolejích. Především u tranzitu by ale s převedením na koleje nebyl až takový problém.
Váš příklad s Jihlavou: Nejobyčejnější jednorázová zásilka jde vlakem z Jihlavy do MB před bránu Škodovky 17hod 31min. Pokud by se však jednalo o pravidelné přepravy, nebyl by problém, dostat se na čas kolem 8 hodin.
Navíc Just-in-time je něco trochu jiného, než Za-každou-cenu-nejrychleji.
I u nás existují železniční přepravy na vzdálenosti kolem 30 km. A vzhledem k tomu, že mnohé z nich zajišťují soukromé firmy, řekl bych, že to nebude jen zhmotnělá láska ke kolejím, ale normální kšeft.
A nakonec čistý vzduch je mi o něco milejší než tahlencta laciná Škodoffka.
0 0
možnosti

sf2

9. 3. 2006 11:48
Vynalozene penize
Kdyby radsi misto vynalozenych penez do kampane pouzili na vystavbu a rozsireni nasich silnic a dalnic, tak by udelali lepe. Porad Simonovsky a jeho particka roštáků si stezuje ze nejsou penize na vystavbu dalnic a opravu silnic, ale co je na tom nejdrazssi? Material, ci prace lidi? myslim si ze to asi bude prace lidi. A reseni? Vzdyt se nam po veznicich vali pres 20 tisic lidi, kteri nemaji co delat a nudej se a vymysleji ptakoviny. Nejucinejsi trest a svuj prohresek se da splatit praci pro verejnou spolecnost.
0 0
možnosti

Admin_

9. 3. 2006 12:42
Re: Vynalozene penize
, No za pár set tisíc až milion by ČESMAD vystavěl a rozšířil tak maximálně jednu postranní ulici v malém městě. Proč vězni? Oni dopravu nepotřebujou, oni jsou furt na jednom fleku. Proč ne ty? Místo televize v týdnu brigádička, v sobotu brigádička a je to, ne?
0 0
možnosti

1panipovidala

9. 3. 2006 11:24
Já tvrdím,
že parchantů je daleko, ale opravdu daleko víc za volantem OA.
0 0
možnosti

micronimus

9. 3. 2006 11:04
něco se přeci jenom zlepšilo
Nedávno jsem viděl kamion který měl vzadu na korbě ceduli kde bylo napsáno: "V případě že se Vám moje jízda nelíbí či Vás nějak ohrožuji podejte zprávu na tel č....." . Pak je jasné že takový řidič jezdí ohleduplněji , protože je jasné , že takou ceduli si tam nedal řidič ale přeprace a telefonní číslo je na zaměstanvatele.
0 0
možnosti

Alf

9. 3. 2006 11:06
Dobra vec
Ano, tohle je dobra vec. Myslim, ze to pouzivaji napriklad v logisticke firme Hopi (http://www.hopi.cz). Je fakt, ze takto oznacene kamiony jsem zatim nevidel jezdit bezohledne. Ale je jich zatim jen malo. :-(
0 0
možnosti

jumbomen

9. 3. 2006 10:49
Luza2
Ok, nechtel jsem jmenovat primo delniky, to by nebylo fer, sam znam par sikovnejch a dobrejch lidi. Slo mi o to, ze kdyz to obcas vidite co vyleze na parkovisti z tech trucku tak to stoji za to. Slyseli jste nekdy na CB10 jak mluvi? Proto je to luza
0 0
možnosti

Alf

9. 3. 2006 11:01
Luza, luza, luza...
Neslysel jsem, jak se na CB10 bavi, a radeji to ladit nebudu. :-)
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

13. dubna 2024

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod

12. dubna 2024  17:58

Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě

19. dubna 2024

Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...

Česká pošta testuje nové stejnokroje. Dodá je do tří set poboček v Česku

19. dubna 2024  17:11

Zaměstnanci třech stovek z 2 900 poboček České pošty budou mít nové stejnokroje. Testování...

Investoři vyhlížejí půlení bitcoinu. Změnu jeho ceny teď odhadují jen stěží

19. dubna 2024  16:26

Investoři do kryptoměn s napětím očekávají sobotní tzv. půlení bitcoinu, takzvaný halving. Při něm...

To si děláte legraci. Mobilní operátor naúčtoval Američanovi tři miliony

19. dubna 2024  13:20

Nemilého překvapení se po návratu do Spojených států dočkat muž z Floridy, který se loni v létě...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!