Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Student Agency vyrazí na linku do Bratislavy

Žluté autobusy Student Agency v pondělí vyjedou na novou trasu. Společnost od 13. března zavádí linku do Bratislavy. Slovenské hlavní město se tak vedle Košic stane druhým cílem společnosti v této zemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Volejnik

Stačí jedná havarie a zjistí se, že nejsou pojištěni
ochraňuj Vás bůh !!
0/0
13.3.2006 7:28

LLV

Re: Stačí jedná havarie a zjistí se, že nejsou pojištěni
Btw. parkrat jsem s nima jel a musim rict ze ridici s tim autobusem jezdi jak prasata, a to i za fakt spatnyho pocasi. Stesti ze se zatim nic nestalo.Mimoto taky se mi stalo ze mi s pohode prodali listek ackoliv ten spoj kterym jsem mel jet uz byl plny (bez upozorneni) a dalsi autobus pro tyhle lidi co byli podvedeni prijel az po 40 minutych, tj. az po dalsim radnym spoji SA. Az priste pojedu z Prahy tak radsi ECckem, clovek se muze v pohode projit, ma dost mista a ty noviny co mi daji v SA si koupim sam - nejsem socka.
0/0
13.3.2006 9:08

Jirka

Re: Stačí jedná havarie a zjistí se, že nejsou pojištěni
Je pravda a to se neda SA uprit, ze konecne dokazala v CR rozhybat konkurenci a ukazat ze se i hromadnou dopravou da jezdit pohodlne. Jenze kdyz se podivam na jejich autobus do Blavy, tak pro me vede vlak. Na ISIC to stoji stejne a nemluve o tom ze vlak nabere cestujici s Kolina, Pardubic Hradce, Cesky Trebovy, zastavi vam v Breclavy a obvykle veze cestujici s Nemecka. Vsem temto cestujicim je bus SA k nicemu. Proto se mi neliby kdyz by nekdo vlaky rusil ze jsou nekonkurenceschopne apod. CR neni jenom Praha a Brno kde SA jezdi. Napr rychliky praha-brno pres Brod jezdi plne, protoze ten vlak obslouzi cely kraj vysocina, bus SA tudy jenom projede. I ten rycklik ktery to jede pres 3 hodiny ma sve opodstatneni, zkuste jet treba do Prahy s Tisnova nebo Zdaru, vlak je bezkonkurencni.
0/0
13.3.2006 10:20

chromozom

Pračka?
Kdepak asi bere SA peníze, když při logickém uvažování jasně prodělává?
0/0
12.3.2006 11:25

Alf

Kde prodelava?
Neustale tu nekdo rika, ze SA prodelava. Muzete to prosim nejak konkretne dokladovat?
0/0
12.3.2006 12:29

zsikl

Cestování s SA nejen do Bratislavy...
Je to zajímavé čtení o SA a aktivitách této firmy v oblasti silniční veřejné dopravy jak tuzemské tak zahraniční. Firmě SA upřímně fandím a rozhodně nejsem z těch, kdo by služby SA vychvaloval "až do nebes", viz http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=1763www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=1763
0/0
12.3.2006 11:16

Marx

SA
Student Agency fandim :o) Za sve penize chci odpovidajici standart. Poprve jsem do Britanie vyrazil s nimi, ted uz si troufnu na vlastni pest ;o)
0/0
11.3.2006 22:24

pp

To Vam to nedochazi!
Vazeni a mili spoludiskutujici, to jste vazne takovi prostackove? Sefik SA ziskal jakysi titul "Podnikatele roku" (pred nim napr. Saudek, Mil, Fischer, snad Zelezny a dalsi -kde dnes jsou? ) a tohle je proste pouze jeho dalsi PR a reklama!!! Vsadim sve posledni boty, ze Student Agency tu do 2 let nebude resp. bude patrne transformovana na firmu "New Student Agency", kdy po te puvodni zbyde tak 200 - 500 mega dluhu u bank a leasingovych firem ....
0/0
10.3.2006 22:29

Alf

To ale neni muj problem
To mne ale opravdu nezajima, pokud za nimi zustane dluh u bank nebo leasingovych firem. Jde o soukrome spolecnosti, tak at si to vyridi mezi sebou. Ja si zatim mohu jako jini prostacci uzivat levnych a kvalitnich sluzeb.
0/0
10.3.2006 22:35

Radka80

Re: To Vam to nedochazi!
Studuju, tak dokonaĺe ocením jejich služby, a jestli tu nebudou, nebo zrujnují jiné...co, žijem v tržní ekonomice...
0/0
10.3.2006 23:42

p_m

Re: To Vam to nedochazi!
Žádný Míl či Saudek apoud tento titul nezískali, informace získávejte z relevantních zdrojů a ne ze své fantazie. Stačí se třeba podívat na stránku www.podnikatelroku.czNevím nic o tom že by krachovala např. firma Linet, která vyváží zdravotnické postele do celého světa a je ve svém oboru světovou špičkou. Zkrátka nemáte rád podnikatele, přiznejte to. Nemusíte autobusy SA jezdit, třeba do Prahy jeďte starou karosou za 200, ale neházejte špínu na někoho o kom nic nevíte.
0/0
11.3.2006 16:26

danny44

Re: To Vam to nedochazi!
Nezbude, naopak ta firma tu bude stále, protože jejím cílem není vytvářet ziska, ta je tu kvůli čemusi zcela jinému....
0/0
11.3.2006 21:55

Alf

Kvuli cemu tu je?
Kvuli cemu tu ta firma je? Porad slysim nejake spekulace, ale dukazy nikdo nepredlozi...
0/0
11.3.2006 22:30

Tom-77

Kdo umí ten umí.....
0/0
10.3.2006 21:51

iv2

dobry tah
SA prinesly kulturu do cestovani a ostatni firmy muzou jen zavidet. Jsou totiz tak 8 let pozadu...
0/0
10.3.2006 19:57

Alf

Ano, zvysili kulturu cestovani
Mate naprostou pravdu. Znicehonic si i ostatni spolecnosti uvedomuji, ze o cestujici autobusem by se melo radne pecovat. Dokonce i Ceske drahy to zjistily driv, nez ruzna regionalni CSAD.
0/0
10.3.2006 20:22

Jirka

Re: Ano, zvysili kulturu cestovani
To mate recht, treba praha ostrava jsou CD tvrdym konkurentem. Zaplat panbuh za SA. To bysme jinak jezdili mnohne na drevenych sedackach. To ze je konkurence je znat i na vlacich Praha-Brno, obcas jezdim a zmenilo se to dost. I obycejne rychliky jezdi s modernimy vagony a 4x jezdi i pendolino, na banku za 180Kc, jizdni doba 2:23 nekdo rad bus nekdo vlak, SA ale na ceskem trhu byla potreba jak sul, ono se pak i ty CD zacly snazit
0/0
13.3.2006 10:26

Petr

Jizdenky
Takova moderni firma a jizdenky prez internet si u ni nekoupite. Potreboval jsem si booknout jizdenku PHA BRNO ze zahranici a bez osobni ucasti na pokladne je to neprustrelne ... asi teda pujdu pesky :(
0/0
10.3.2006 19:34

danny44

Re: Jizdenky
Hlavně nechoď na nádraží s tím, že si koupíš jízdenku, sedneš do busu a pojedeš - nejmín dvě hodiny předem, a to ne kvůli tomu, že by bylo vyprodáno... Nebo koupit jízdenku u řidiče - to se u SA nenosí.
0/0
11.3.2006 21:56

Indepriest

dik SA
Přínos SA je opravdu nesporný :-) Díky ní zkrachovali na lince Pha-Brno 2 dopravci a třetí omezil spoje, takže teď všechny busy jezdí nacpané jak dobytčáky a v pátek vůbec není šance splašit lístek... takže zlaté vlaky, které teď díky zrušení relačky jezdí úplně prázdné :DDDD
0/0
10.3.2006 19:05

redwasp

Re: dik SA
to je sice pravda, ale myslim ze to je docasny stav a taky proto jezdi bile, neznackove, o desetikorunu levnejsi spoje. Zrejme nestihaji dodavat nove autobusy. Btw. ve spicce jezdi 3 busy praha-brno kazdou pulhodinu...
0/0
11.3.2006 17:55

Bestiator

Bradavice na Dunaji
Dostane nove spojeni. Snad si tam SA neznici autobusy v tom bordelu za hranicema. A jeste nam sem naimportuje levnou a linou pracovni silu z vychodu. Jako by nestacily Kosice.
0/0
10.3.2006 14:54

Hlína

Re: Bradavice na Dunaji
No tak mam dojem zes tam od doby otevreni dalnice do Bratislavy asi nebyl ... jinak bys vedel ze rozdil mezi ceskym a slovenskym usekem D2 Brno - Bratislava neni ZADNY.
0/0
10.3.2006 15:08

cocoloco

Re: Re: Bradavice na Dunaji
jel jsem cestu PRG-Blava (a dál) za poslední rok čtyřikrát (den i noc) a pokaždý sem si nejvíc cestu užil mezi Brnem a Blavou.
dálnice jednoznačně lepší než D1 mezi práglem a brnem, aut míň, provoz menší = člověk může jet rychleji a bezpečněji
asi takhle: radši pojedu 10x do Bratislavy než jednou do Ostravy
0/0
10.3.2006 17:24

prez

Re: Bradavice na Dunaji
Pozyvam ta na prehliadku. A aj ti ukazem tu linu pracovni silu co tu robi. A mozem ta aj pozvat na pivo, ak by si nahodou neutiahol ceny.
0/0
10.3.2006 16:37

tofi

Re: Re: Bradavice na Dunaji
Ja se ti divim, ze se s takovym ubozakem vubec bavis....
0/0
10.3.2006 19:40

prez

Re: Re: Re: Bradavice na Dunaji
ani neviem, ale mas pravdu skoda slov
0/0
11.3.2006 17:05

Ralf

Re: Bradavice na Dunaji
Boze ty jsi ale magor... Z ceho mas takove mindraky? Ze jsi se nedostal dal nez 10metru ze skolky? Nebo uz chodis do zvlastni skoly?
0/0
10.3.2006 19:26

Bajeasar

Konkurence
Stejně je to typický příklad toho jak je ideologie konkurence(schopnosti nedokonalá. Dejme tomu, že někdo má systém jak dopravovat lidi z jedné díry v republice do druhé. Má promyšleno, kde bude mít zisk a kde to bude muset dotovat. A pak přijde nějak vyčúránek se super busama a pěkně si vybere ty nejlepší spoje...
0/0
10.3.2006 14:18

eMan

Re: Konkurence
No a co? To se ma jezdi otacet nekam do Kotehulek kvuli 3 lidem? Tak to asi v Kotehulkach budou muset resit jinak, efektivneji...
0/0
10.3.2006 14:24

Bajeasar

Re: Re: Konkurence
No to dost záleží na tom, jestli sám jseš z Kotěhůlek nebo ne.  Já sice nejsem, ale soucítím s Kotěhůlskými...
0/0
10.3.2006 14:27

eMan

Re: Re: Re: Konkurence
jsem z mesta. Coz ma jiste nevyhody oproti cistemu venkovskemu prostredi Kotehulek, ale na druhou stranu i sve vyhody (dopravni obsluznost napr.). A stejne jako lide z Kotehulek neresi me problemy napr. se smogem, kriminalitou, hlukem, ja odmitam resit (platit) jejich problemy s dopravou... At si Kotehulky poridi obecni mikrobus a maj po problemech...
0/0
10.3.2006 14:32

Bajeasar

Re: Re: Re: Re: Konkurence
typickej priklad jednoduchyho a samozrejme neekonomickyho uvazovani. jedna karosa je samozrejme levnejsi nez 15 mikrobusu pro kazdou vesnici. A hlavne proc by si to mely dotovat vesnice, spravne by jim to mela zadotovat Student Agenycy, ktera (mozna predbiham udalostem) zpusobila, ze zkrachovaly lokalni "csad"...
0/0
10.3.2006 14:38

eMan

Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence
no, a prave proto jsem rad, ze uz jsou bolsevici nejaky ten patek v loji a melou ty svy nesmysly jen obcan na internetu...
0/0
10.3.2006 14:41

Bajeasar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence
hochu nejsem bolsevik, na druhou ale nejsem sobeckej individualista. ver mi ze existuje jeste spousta lidi mezi tim...
0/0
10.3.2006 14:42

Bajeasar

Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence
jo kazdej podnikatel musi nest nasledky... je mi jasne ze ta odpovednost se spatne vycisluje - kdby to bylo jednoduche, tak by CEZ nemohl mit takove zisky... zajimalo by me nakolik nas vsechny CEZ pojistil pre katastrofou treba v Temeline... Zrovnatak i Student Agency musi nest nasledky (zase predbiham) za to, ze po krachu lokalnich "csad" nebudou moci lide v dirach jezdit autobusem...
0/0
10.3.2006 14:41

eMan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence
ne ne, ty vubec nejsi bolsevik ;-)))
0/0
10.3.2006 14:46

Bajeasar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence
ne ne, ty vubec nejses sobeckej individualista :-)))
0/0
10.3.2006 14:47

Hlína

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence
No tak to by me ale silne zajimalo jake "nasledky" tady mas na mysli. Myslis jako ze je "nebudes mit rad"? Ale ono se najde spousta takovych, kteri s nimi budou jezdit protoze to bude pro ne nejlevnesi reseni ... Fakt nevim - jaky nasledky by SA mohla nest???????
0/0
10.3.2006 15:04

hbf

Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence
Promiňte, ale plácáte nesmysly. Linková doprava je u nás rozdělena na dotovanou a nedotovanou.
Linky do Kotěhůlek si na sebe nevydělají, ale protože některé jsou zapotřebí k zajištění základní dopravní obslužnosti, kraj dopravci hradí prokazatelnou ztrátu z těchto linek (dotuje je).
Naopak linky mezi velkými městy na sebe vydělávají samy a nikdo je nedotuje.
No a to nejlepší nakonec - dopravce NESMÍ ziskem z jedné linky dorovnávat ztrátu jiné své linky.
Takže zavedením nedotovaných linek St. Ag. žádný dopravce na dotovaných linkách nepřišel ani o haléř.
0/0
10.3.2006 15:03

Hlína

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence
Nesmi - ale "muze". Cetl jsi Svejka? Tam je krasne napsano co se "nesmi" ale presto "muze".
0/0
10.3.2006 15:05

pp

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence
"dopravce NESMÍ ziskem z jedné linky dorovnávat ztrátu jiné své linky." Mohl byste tuto větu blíže osvětlit? Nerozumím, co dopravce konkrétně nesmí. A dále dotaz, zda kraj uhradí dopravci z provozování ztrátové linky kromě prokazatelné ztráty i přiměřený zisk. Děkuji.
0/0
10.3.2006 16:14

Bajeasar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence
Takže chcete říci, že ani SA není dotováno? To je přece nesmysl...
0/0
10.3.2006 16:27

Bobr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence
SA není dotováno, ale zisky, které by mohly jít např. ČSAD by snížily potřebné dotace. Doufám, že co nejdříve bude zavedeno mýtné pro autobusy a kamiony. To pak bude cena úplně někde jinde (např. ČD platí za použití dopravní cesty pro osobní vlak asi 10 Kč/km - nechce se mi přesně vypočítávat, závisí na hmotnosti vlaku)
0/0
10.3.2006 16:41

Landy

Re: Re: Re: Re: Re: Konkurence
SA  za to nemohou, protože lokální spoje dotují obce a kraj
0/0
10.3.2006 15:15

Alf

Nesmyslne uvazovani
Tak at se 15 vesnic spoji a koupi si tu Karosu. Student Agency by nemela dotovat nic. Ztratove linky do vesnic by mely primo dotovat primo ty vsenice a nikoliv skryte dotovat cestujici na vydelecnych linkach typu Liberec-Praha.
0/0
10.3.2006 20:21

Jirka

Re: Konkurence
Zaplať panbůh za ty vyčůránky.
0/0
10.3.2006 15:13

cocoloco

Re: Konkurence
solidní demagog, budiž ti je marxova teorie fungování státu v zemi lehká...
0/0
10.3.2006 17:25

Alf

Konkurencni boj je pomerne dokonaly
Naopak, to je prave priklad toho, jak konkurencni boj funguje efektivne. Vydelecne linky prosperuji a linky, o ktere neni zajem, se nebudou provozovat (popr. se budou provozovat, ale at si je dotuje ten, kdo o ne ma zajem). Ten vami popisovany "system", to muze fungovat tak maximalne u nejakych socialistickych ekonomik. A takto "natvrdo" vymysleny system stejne byva velmi neefektivni.
0/0
10.3.2006 20:25

mbutata mbebe

Re: Konkurence
a proc by si nemohl vybrat ty spoje, ktere jsou pro ne lukrativni ? on nekdo nekoho nuti jezdit zrovna sa ? nekdo zakazuje obsadit csad i ty lukrativni linky ? kdo chce podporovat lokalni dopravce, at se sa nejezdi, kdo preferuje cenu, at nejezdi lokalnimi dopravci.
0/0
10.3.2006 22:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.