Diskuze

Nový šéf Makra chce zachránit večerky

Velkoobchodům Makro se dosud v Česku dařilo jako žádnému jinému obchodnímu řetězci. Loni jim však poprvé klesly tržby. Nový šéf Martin Dlouhý proto chystá mohutný útok, aby dobyl ztracené pozice a získal nové.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cipísek

21. 3. 2006 8:20
dobÝvat
...Dlouhý proto chystá mohutný útok, aby dobyl ztracené pozice ...
Makro považuji za nejhorší obchod u nás, bojím se koupit nějaké průmyslové zboží, protože téměř vždy reklamuji, takže už kupuji jen potraviny nebo zboží, které bych mohl koupit i jinde. Většinu oblečení (i boty) snad vozí z nějakých frců ze západu, co by tam nikdo nekoupil atd. Pivo už nekupuju, protože vozit lahve někam na druhou stranu obchodu je ztráta času. ... o přístupu k zákazníkovi  ani nemluvím, nevím kdo má o koho stát, jestli zákazník o obchodníka nebo naopak?Jediné dobré je, že to mám blízko a zboží se dá vrátit.
0 0
možnosti

polibtesi

20. 3. 2006 22:17
.
nyní už jen cenový shit
0 0
možnosti

Johny

20. 3. 2006 9:27
Fayn
Uz se moc tesim az z makra vypanou ti, co jen cuci, pletou se pod nohy a nic nekoupi
0 0
možnosti

jmx

20. 3. 2006 6:44
Značka jako každá jiná
Pakliže by někteří diskutující dříve než tu něco plácnou vzali do ruky dva druhy stejného zboží s tím, že jedno má značku Aro tak by zjistili, že se jedná složením nejen o stejnou kvalitu jako u jiných výrobků toho druhu, ale mnohdy i o stejného výrobce, který do jiných obchodů dodává to samé zboží pod svým výrobním názvem. Aro je značka pro zboží s běžnou kvalitou a ta nízká cena je dána tím, že má výrobce garantovaný předem nasmlouvaný odběr v rámci síte Makro/Metro. Pokud tu chce někdo zboží vyšší kvality tak může zvolit také firemní značku Metro Quality (tu nakupují zejména hoteliéři). Pokud vím tak své značky používá více řetězců a je to úspěšný trend dnešní doby. 
0 0
možnosti

Al-neser

20. 3. 2006 10:30
Re: Značka jako každá jiná
Výrobce je možná stejný a fabrika taky, ale je otázkou co se skutečně do těch flašek, plechovek apod. vůbec rve. Je všeobecně známo, že výrobci, pokud vyrábějí neznačkové výrobky pro řetězce, tak použijí jiné suroviny ( méně kvalitní ), případně je nahradí Ečkama. Rozhodně není pravda, že je to stejná kvalita.
0 0
možnosti

ouagadougou

20. 3. 2006 1:58
Co je to ARO?
Aro je vlastní značka naší společnosti (rozuměj Makro), speciálně vyvinutá především pro naše zákazníky, kteří se zabývají dalším prodejem zboží. Aro zaručuje našim zákazníkům dobrou kvalitu za nejnižší možnou cenu. Zboží je baleno právě s ohledem na další prodej.
0 0
možnosti

Tacud

25. 4. 2006 13:51
Re: Co je to ARO?

Takovéhle výrobky, u krerých se maximálně tlačí dolů cena, kromě toho že díky podřadným surovinám a náhražkám škodí zdraví, škodí také životnímu prostředí. Výrobce si zpravidla neláme hlavu jak byly potraviny vyrobeny, zajímá ho pouze cena. Tím tlačí zemědělce k používání různých chemikálíí, a třeba u chovu drůbeže i k velmi krutému zacházení se zvířaty. To je ale firmám, typu macro, nebo McDonald samožřejmě jedno, protože jim ti jsou v první řadě posedlí tím jak co nejvíc expandovat. O to udělat něco užitečného nebo hezkého jim jde až dlouho po tom, a to jen v případě že se to vyplatí.

0 0
možnosti

Zuzana

19. 3. 2006 18:58
:))
Velká success story:)) A proč ne rovnou "big success story"? Ušetřil byste dvě písmenka a byl byste ještě světovější, Mr. Dlouhy
0 0
možnosti

Vlad

17. 3. 2006 17:11
Makro = Bazar
Z Makra se stal prachobyčejný bazar. Každy koho znám, tak musel zboži z Makra reklamovat. No a ceny, ty jsou vyšší než v okolních hypermarketech. K tomu připočítám nevhodné chování vůči zákazníkům.
0 0
možnosti

Uzovka12

20. 3. 2006 13:24
Re: Makro = Bazar
Souhlasím taky jsem tam proto přestal chodit. Na Čerňáku mi to tam navíc smrdí...
0 0
možnosti

jakub

17. 3. 2006 16:22
prodej v cechach je o cene ne o sluzbe
makro je v teto podobe na ustupu protoze politika kartickoveho systemu je nakonec jen komplikaci ktera uz neprinasi potrebne vyhody.. a jestlize sef kolosu ktery funguje na nizke cene zacne mluvit o tom ze cena neni nejdulezitejsi... tak je to cesta do pekel.. tise prevezme jeji roli lidl a dalsi jsou levni a nepotrebuji zadne smlouvy,karticky a pod...  navic je makro v obchodnim rejstriku vedeno jako maloobchod... takze karticky jsou jen takova psychologicka hra.... 
0 0
možnosti

Jerry

17. 3. 2006 13:38
Proc k malemu obchodniku
V okamziku, kdyz uvidim u sveho oblibeneho obchodnicka v regalech plechovky s napisem Aro, tak u me skoncil. Kdyz budu chtit low-end potraviny, muzu si prece zajet do hnusne hypernovy.
0 0
možnosti

Pitrs

17. 3. 2006 14:03
Re: Proc k malemu obchodniku
Když bůh naděloval rozum,tak ty jsi chyběl.ARO není podřadné zboží.
0 0
možnosti

pocukrované čipsy s marmeládou

16. 3. 2006 20:42
ajg-
Jsem machr to ještě nevíte hohoho  afLGFŮ  chachá smrdíte a mooooooooc to byl ftip hehé všechny vás prokleju nepíšící tužkou  ahg-laůoi nesmrďte fuj fuj fuj  padejte do odpadu vy fracci líní máte štěstí, že jsem tu já vidláci hgůiasdl prd prd prd 3 prdy chachachacha
0 0
možnosti