Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stávka potrvá půl hodiny, rozhodli strojvůdci

Čtvrteční stávka strojvůdců proti novému zákoníku práce začne v pravé poledne a bude trvat půl hodiny. Pendolin se protest nedotkne, pojedou podle jízdního řádu a strojvůdci v nich cestujícím jen přečtou prohlášení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cd

0/0
16.3.2006 4:24

malaloginka

Jako obvykle - zpoždění
Nic zvláštního se nestane. Jen 1/2 hodinové zpoždění jako vždy nebo obvykle. Vzpamatujte se .
0/0
15.3.2006 23:07

Cenda

Jak toto mohou CD tolerovat?
Kdo vlastne protestuje proti komu? To uz jsme skoro stejni jak Francouzi. Tam se taky kvuli kazde blbosti stavkuje. Pokud to neni stavka odboroveho svazu versus CD , nechapu tak liknavy pristup CD. Jak toto muzou vubec tolerovat? Ta stavka nema sebemensi duvod! At si panove odborari daji pres drzky, kdyz se nedokazi dohodnout a neotravuji ostatni lidi. Zrovna tak si muze nejaky jiny odborovy svaz napr. z CSA vzit na paskal cestujici a letadla proste nepoleti. Nu, coz, pul hodinove zpozdeni nic neni. Byt sefem te spolecnosti, stavkujicim by mela byt udelena financni sankce. Nekdy si fakt pripadam spise jak v kocourkove!!!
0/0
15.3.2006 20:32

malaloginka

Re: Jak toto mohou CD tolerovat?
Já si tak ani nepřipadám, získávám smutnou jistotu, že tam žiji v kocourkově.
0/0
15.3.2006 23:08

karpus

gdg
Pracoval jsem nekolik let na CD,sice jen jako radovy delnas,ale tohle je uz opravdu moc,kvuli Tem sobeckym firuuum jsem o tu praci prisel,kvuli jejich hamiznosti a vychcanosti,kdyz chteli vic penez nez je zdravo a na ukor ostatnich zamestnancu,to jim pripadalo spravne a strasne normalni,ted budou delat to same,ale na ukor cestujicich!!!!! Takze privatizaci Ceskych Drah ZDAR!!! Snad se potom panum Cechakum a jemu podobnym rozsviti,az budou delat v soukromem sektoru,ze si nevazili toho co meli za vymozenosti!!!!
0/0
15.3.2006 19:27

ufon

co to je za ŠAŠKY ?
to je hukot teda, půlhodinová stávka. sice vůbec nevim o co jim zrovna de a ani mě to nezajímá, ale takováhle trapárna je možná jenom u nás. kdyby stávkovali až do splnění jejich požadavků (třeba měsíc), tak to beru, ale tohle ? to je teda hustý.
0/0
15.3.2006 17:06

petr;

.
Co tem ajznbonakum porad vadi? vlak maji zadara, jejich rodina ho ma zadara, plno vyhod (dovolene atd.), ja byt jima, tak drzim hu*u, vetsina pruvodcich prijemna, jak osina v zadku a o zpozdeni a cistote radeji nemluvit.
0/0
15.3.2006 14:38

Podnikatel

Stávkuji -
moji zaměstnanci dostanou kulový.
0/0
15.3.2006 13:57

Mak1

A kdo si při známé dochvilnosti vlaků
půlhodinové stávky všimne ?
0/0
15.3.2006 12:47

Robos

Re: A kdo si při známé dochvilnosti vlaků
Půl hodinky si jistě nikdo nevšimne... to je skoro norma ;-)
0/0
15.3.2006 13:48

jajaja00

Re: Re: A kdo si při známé dochvilnosti vlaků
Absolutně NEJSEM fandou ČD, ale přece jen musím přiznat, že jezdí daleko normálněji, než v dobách budování rozvinuté socialistické společnosti. ČD využívám poměrně hodně, celorepublikově.
0/0
15.3.2006 13:58

Gigi

Re: Re: Re: A kdo si při známé dochvilnosti vlaků
Mno kdyby alespon jezdili jako v Japonsku... Ale tady si te stavky nikdo nevsime... tak si lidi reknou, to boze zas to ma 30 minut.... Vemte si ze EC za ktery se plati priplatek ma skoro denne zpozdeni alespon 20 minut... Tak nevim na co teda stavkujou a jeste k tomu kdyz pendolino pojede... Zda se mi to docela nesmyslne.. nejdriv rikaji hodinu a pak nakonec 30 minut, jako kdyby meli strach.. pche
0/0
15.3.2006 16:48

jajaja00

Re: Re: Re: Re: A kdo si při známé dochvilnosti vlaků
Ale s tím já přece souhlasím. Pouze trvám na tom, že kvalita a přesnost spojení je teď podstatně vyšší než v době oficiálního bolševika.
0/0
15.3.2006 17:17

WWWFlash

Re: Re: Re: Re: A kdo si při známé dochvilnosti vlaků
nechvalte den před večerem, nikdo nemůže s jistotou tvrdit, že pendolina pojedou :-))
0/0
15.3.2006 17:47

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: A kdo si při známé dochvilnosti vlaků
Včera (ve středu) již jedno nedojelo a mluvčí ČD to vysvětlil naprosto kouzelně: "Pravděpodobně šlo o provozní záležitost, která občas nastává v rámci intenzívního provozu." Klobouk dolů, Jára Cimrman by sbalil kufry a zahanbeně odešel.
0/0
16.3.2006 9:13

malaloginka

Re: Re: Re: A kdo si při známé dochvilnosti vlaků
Je mi to líto, ale mi to připadá, že je to čím dál horší. Za minulých časů jich bylo všude moc a stejně nejezdily vlaky na čas. Dnes se navíc zhoršuje technický stav všeho co je kolem drah
0/0
15.3.2006 23:10

jajaja00

Re: Re: Re: Re: A kdo si při známé dochvilnosti vlaků
Přestož nejsme fandou ČD (viz. mé žblebty výše), tvrdím, že jezdí líp. Možná je to i nižším počtšm spojů, ale opravdu je využívám často a mohu tedy posuzovat.
0/0
16.3.2006 9:16

modem

.
Federace se snaží opět se zviditelnit,neboť oni se řídí příslovím "já jsem strojvůdce,kdo je víc".Za totáče byli silně protěžovaní.Ti pitomci si nevidí na špičku nosu.Nikdo jim sice neupírá jejich bezpochyby náročnou a zodpovědnou práci, ale jsou i jiné důležité profese. Počínaje výpravčími a konče vozmistry. Ty paka totiž se cítí jako králové a na ostatní kolegy se dívají z patra. Chtěl bych vidět strojvůdce,jak maká jako traťový dělník za každého počasí. Nebo jako strojník na autom.stroj.podbíječce.Tam si ti vysoce kvalifikovaní strojníci užijí hluku,prachu,vybrací, celotýdenní odloučení od rodin.Spí jen v obytných vagonéch.Takových lidí si vážím mnohem víc,než rozmazleného strojvůdce,který imrvére řve,jak ho málo platí atd.
0/0
15.3.2006 12:42

Hans

Re: .
souhlasím - ovšem nic to nemění na tom, že produktivita na drahách je víc než malá
0/0
15.3.2006 12:45

Platebni doklad SIPO 14.364 Kc

Re: .
co to meleš, proč by měl strojvůdce makat , jako traťový dělník....v každém podniku je kastace.
0/0
15.3.2006 13:17

modem

Re: Re: .
Jak co melu? Strojvůdce má pochopitelně jinou náplň práce, než kopat ve štěrku. I když také se musí starat o svou mašinu.Hlavně musí ovládat návěstní předpisy. Tato kasta,která se neustále povyšuje nad ostatní a dělá z ostatních plebs,se má chovat jako každý jiný zaměstnanec.Nemají právo se povyšovat nad ostatní.Jen strojník na podbíječce má mojí úctu za to,co dělá a jakým úsilím toho dosáhne.Kolikrát musí při poruše na výluce makat do noci,aby byla výluka včas a kvalitně dokončena.Jinak ten slavný strojvůdce se svou mašinou může vykolejit,kdyby ti dělníci na trati svou práci odflákli.
0/0
15.3.2006 14:18

malaloginka

Re: Re: .
Kolik je ti let ty kasto. Vy jste sami mezi sebou dělali  kasty a povyšovali se ??? To koukám. Vzpamatujte se vy.V každém oboru se musí učit čím dál víc a stále, to není nic neobvyklého, to je skutečnost. Nikdo to nemá jednoduchý ani ten traťový dělník.
0/0
15.3.2006 23:14

malaloginka

Re: Re: .
Kastace v tom vašem podniku je největší. Pak se nedivím lidem, kteří jsou bohatí , co myslíš a jak koukají na tebe. Neví ani co je to vlak. Až to bude v soukromých rukou tak uvidíš jak se budeš mít.Stávkovat ---- tak můžeš jít.Tak to chodí v jiných podnicích.
0/0
15.3.2006 23:17

Tom

Duvody
Jak ja hajzlbonzaky moc nemusim, tak tentokrat jim fandim i kdyz jim jde jen o ne. Nejsem v zadnych odborech a nechci mit s temi vyzirky nic spolecneho. Problem je v tom, ze dovoleni dohodnout se jen s nejvetsi odborovou organizaci je pak platne nejen pro ostatni organizace, ale pro vsechny zamestnance. I ty, kteri v odborech nejsou a s danou dohodou nesouhlasi. To je jak Mnichov!
0/0
15.3.2006 12:36

Hans

Re: Duvody
odbory by měly být ze zákona zakázány, neboť jenom škodí
0/0
15.3.2006 12:42

Franta Koudelka

1/2 HOD STAVKA = ŽADNA STAVKA
to běžný cestující nerozpozná od zpoždění.
0/0
15.3.2006 12:29

Zlo

tak co Zdeněk Škromach,
přijde i tentokrát podpořit stávkující řehtačkou?
0/0
15.3.2006 12:05

vlk-Honzi

Re: tak co Zdeněk Škromach,
Tomu je to jedno - většina stávkujících jsou stejně jeho voliči, takže ať si tu půlhopdinu slávy užijou ...
0/0
15.3.2006 12:16

malaloginka

Re: tak co Zdeněk Škromach,
0/0
15.3.2006 23:19

Mark

Víte proč nádražáci musí stávkovat minimálně 3 dny?
No, aby si lidi nemysleli, že se jedná o běžné zpoždění.
0/0
15.3.2006 12:02

nefederant

Ano soudruhu Čecháku !
Máte ho většího než Dušek . Je to zde černé na bílém.
0/0
15.3.2006 12:00

karel

a co jako?
mě ty trotlové nezajímaj
0/0
15.3.2006 11:58

Helmut_Zazvorka_von_Troppau

Re: a co jako?
Zajímali tě celý život, ale když jsi si před rokem koupil 15 let starýho Pežota 405, tak vlakem nejezdíš. Bo ted máš auto.
0/0
15.3.2006 12:03

karel

Re: Re: a co jako?
když me tak dobře znáš, tak mi teda řekni, jaká je moje oblíbená značka piva.
0/0
15.3.2006 12:09

Helmut_Zazvorka_von_Troppau

Re: Re: Re: a co jako?
Ty pivo nepiješ. Jen víno. Značky velbloudí moč.
0/0
15.3.2006 12:13

karel

Re: Re: Re: Re: a co jako?
sakra, vopravdu mě znáš!
0/0
15.3.2006 12:29

genta

Je mně
55 let aa ještě nikdy jsem nejel vlakem, který by vyjel, jel či dojel na čas.Nechápu,kde berou drzost stávkvar lidé, kteří odvádějí nekvalitní práci.Pokud by jako ČD fungoval kterýkoli jiný podnik tak se brzo položí.
0/0
15.3.2006 11:57

Ludek_II

Re: Je mně
nesmis sedat do pendolina
0/0
15.3.2006 11:59

_Pete

Re: Je mně
Nebude to tím, že vám šly blbě hodinky?
0/0
15.3.2006 12:07

Hans

Re: Je mně
nelze než souhlasit - ten moloch by se měl od základu změnit
0/0
15.3.2006 12:43

_Pete

půl hodiny je k ničemu
Vládne tady připos*anost. Všichni stávkující (a nejen strojvůdci) by si měli vzít příklad z Francie, kde se všechno zastaví na několik dní a pak to k něčemu je. Půlhodina je směšná
0/0
15.3.2006 11:55

sHImi

Re: půl hodiny je k ničemu
Ještě je v tom podporuj....
0/0
15.3.2006 11:56

_Pete

Re: Re: půl hodiny je k ničemu
Vidíš někde mou podporu? Jen říkám, že když chce někdo stávkovat, ať to dělá pořádně a nedělá ze sebe většího šaška, než je.
0/0
15.3.2006 12:01

vlk-Honzi

Re: půl hodiny je k ničemu
správně - nejlépe na měsíc, aby se podnik položil a oni museli jít pro dávky, nebo hledat jiné zaměstnání.
Stávku bych pochopil za lepší pracovní podmínky - ale za paragraf zákona? To budou odbory diktovat zákonodárcům práci?
Prosím tímto všechny odboráře (sám nejsem) ať zváží, jestli tohle opravdu chtějí a případně to svým bossům dají najevo - ať už podporou, nebo nepodporou. Tohle je stávka organizovaná pár šmudlama v centrále, kterým hrozí ztráta moci, nikoliv řadových odborářů - ti jsou použiti jen jako figurky.
0/0
15.3.2006 12:06

RidicTatry613

Koukejte makat
kundy nadrazacky. Pozirate miliardy dotaci a jeste budete kafrat.
0/0
15.3.2006 11:52

sHImi

Aspoň
"Symbolický charakter stávky příliš neovlivní plynulost železniční dopravy a nebude mít zásadní dopad na cestující," Aspoň že ty vlaky na sebe nečekají... jinak by se to zpoždění (budu to nazývat správným výrazem) táhlo až do zejtra.
0/0
15.3.2006 11:51

fery

jak dojedu
jak to bude s vlaky ktere vyjedou v 11,30 a maji dojet do cile ve 14, to zastavime nekde v poli? nebo aspon nekde na zastavce?
0/0
15.3.2006 11:46

Ludek_II

Re: jak dojedu
vlaky dojedou do nejblizsi stanice, pro nastup a vystup cestujicich. Vice informaci na netovych strankach Federace strojvedoucich. www.fscr.cz
0/0
15.3.2006 11:52

LA07

TK
TELEFONNÍ KARTY - MARTIN NOVÝ
0/0
15.3.2006 11:44

sHImi

Re: TK
Halvně že je to k tématu... :-/
0/0
15.3.2006 11:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.