Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražské nádraží se začne měnit už na jaře

Pro cizince, kteří přijedou do Prahy například z Vídně vlakem Eurocity, je to jako rána mezi oči. Místo čistého nádraží a slušných restaurací na ně čeká neútulná hala, skupinky žebrajících bezdomovců a neuspořádaná změť stánků, u nichž je možné koupit maximálně párek v rohlíku a zlevněné oplatky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David Kabele, Praha 7

pokračování
pokračování: ...to, že na horní galerii nad hlavní novou halou není jediný cestující, lébrž skupina společensky nežádoucích, až nebezpečným osob, takovému stavu nepomůže "rekonstrukce" nádraží. Tomu pomůže jen a jen důslednost strážníků MP a příslušníků PČR. Navím, ačkoliv mám železniční dopravu celkem rád, nedělám si iluze, že je v současné době v tomto státě potřeba na hlavním nádraží "luxusních" restaurací. Nejsem natolik naivní, abych se pana architekta nezeptal, kolik lidí, kteří běžně navštěvují "luxusní" restaurace, dnes jezdí vlakem. A podobně též, kolik lidí si půjde pouze odpočinout, nebo naobědvat se do luxusní restaurace na nádraží. Proto bych se dovolil pozastavit nad záměrem vybudovat z Fantovy "kavárny" přepychový restaurační podnik. Na závěr však znovu zadeklaruji, že jsem všemi deseti pro rekonstrukci nádraží, avšak dokonce všemi dvaceti pro změnu přístupu organizací i osob ve věci činných.
0/0
24.3.2006 20:34

eliska

Re: pokračování
nejdulezitejsi je pocit bezpeci a cisty   00...nejake obcerstveni, napojeni  na internet, moznost koupit kartacek, noviny, naplast, acilpirin, plastenku, tricko, cerstvy jegrovky...posbirat povalece, odvest je na ambasadu a  devet z deseti zadatelu razitko dostane ..
0/0
29.3.2006 5:05

David Kabele, Praha 7

rekonstrukce ano, ale...
Úvodem svého příspěvku ke článku musím podotknout, že jsem rád, že se konečně s hlavním pražským nádražím něco děje. V současné době je "Wilsoňák" nedůstojnou branou do moderního evropského města. Avšak, kladu si otázku, zdali je opravdu největším problémem a zakopaným psem současného nádraží jen ta "nemodernost" či "zastaralost". A odpovídam si záporkou ne. Když přijedu třeba ze zahraničí na hlavní nádraží, první co mne praští do nosu a očí není to, že nádraží nehýří barvami, sklem a butiky, hrozivá je tu spíše špína & neudržovanost. Ta však nepramení z doby vzniku nějakého objektu, ale z přístupu jeho vlastníka neb provozovatele. To, že slušný člověk se doslova bojí projít podchodem, halou a následně předparkem není vina nádraží, ale osob, které se zde pohybují (mnohdy také nepohybují, ale co když...). Nedávno jsem si čekání na vlak zkrátil poněkud značně dobrodružnou "procházkou" po prostorách pražského hlavního nádraží. A opět se budu opakovat; to, že na horní galerii nad hlavní
0/0
24.3.2006 20:32

sonaki

Už jsem viděl nějaká nádraží...
Už jsem viděl nějaká vlaková nádraží a musím konstatovat, že takové Keleti P.A. v Budapešti není o nic lepší a Berlin Lichtenberg také žádná sláva. Toaleta za 0,50€, voda studená a obchodníci ve stáncích nepříjemné tváře. Jsem pro, aby se konečně hlavní nádraží v Praze zmodernizovalo. Minulý týden jsem při přechodu z Fantovky do nové haly viděl několik již podstatných chyb... zatékalo jako v jedné nejmenované reklamě do církevní stavby...  
0/0
21.3.2006 22:48

lopenik

hm...
new hall? co to je? zasnu...
0/0
21.3.2006 3:58

Christo

...
loul: new hall, co na to soudruh jakes?
0/0
20.3.2006 22:53

Bajeasar

Díval jsem se na animaci...
Ty kosmetické úpravy by se měly vejít do 5 milionů. A k tomu připočetm penále za Pendolina....hm, takže by nám měli Italové za rekonstrukci zaplatit 20 milonů?
0/0
20.3.2006 15:20

leoxx

krasny
Nápad je to krásnej.. ale kam potom půjdou všichni ti dnešní "obyvatelé" hlaváku ?? Už vidim jak se jim ti houmlesáci a štětky a ostatní verbež narve do tý jejich luxusní restaurace mezi ty businessmany..
0/0
20.3.2006 15:19

asd

ach ten cestin...
"zlevněné oplatky" to jsou oplatky pro levaky???
0/0
20.3.2006 15:11

dsa

Re: ach ten cestin...
je to spravne
0/0
20.3.2006 15:37

milan777

in your dreams
i kdyby se to náhodou povedlo, tak bezďáci tu novou atmosféru opět budou "oživovat" původním prvkem kentusu
0/0
20.3.2006 15:01

nevím

Re: in your dreams
co proti nám máte.Spinkám na lavičce jako nemluvňátko.
0/0
20.3.2006 15:24

mr. Young

Re: Re: in your dreams
Tjn a smrdite jako p*srane nemluvnatko.
0/0
20.3.2006 17:24

mfg

Italska mafie
Tak to teda uvidime jestli to bude v roce 2009 hotove - nechapu, proc vsechny strategicke zakazky ceskych drah jdou na italske firmy, ktere jsou zname svou nespolehlivosti a neprofesionalnim pristupem, jako kdyby nebylo dost stavebnich firem v Cechach.
0/0
20.3.2006 14:03

pilař

Re: Italska mafie
pokud vim, tak podle puvodnich planu to melo byt hotove letosni rok...
0/0
20.3.2006 14:40

Brňák

Nejen pražské nádraží je ranou mezi oči
A pokud někdo přijede na brněnské nádraží, tak ho rovnou vynesou na márách....  ...ovšem my nezačneme na jaře... my nezačneme nikdy!!!!
0/0
20.3.2006 13:05

libienski

Re: Nejen pražské nádraží je ranou mezi oči
Oni by nezačali nikdy ani v Praze, kdyby ten Hlavák chtěli přemístit do Vršovic:-))))))))))
0/0
20.3.2006 13:25

ix22

Re: Nejen pražské nádraží je ranou mezi oči
Radši nikdy, než realizovat naprosto šílený přemisťovací projekt.
0/0
20.3.2006 14:53

performer

dokud bude přibývat dieselů, můžeme na bulvár zapomenout
dieselové křápy promění každou ulici v plynový tunel......
0/0
20.3.2006 11:25

Hlína

Kdyby byly v p..... ryby
Bylo by pěkné, kdyby se magistrála změnila na klasický městský bulvár jako v Barceloně či Paříži. BYLO BY BYVALO, ale to by Grandi Stazioni museli totalne prekopat dopravni system v Praze !!!
0/0
20.3.2006 11:00

karoten

Re: Kdyby byly v p..... ryby
Ten se už překopává. Jak bude dokončen dálniční (vnější) okruh, magistrála zúží a zpomalí. BUDE.
0/0
20.3.2006 11:16

vlákno

Re: Re: Kdyby byly v p..... ryby
naletěl jsi Bürgermeisterovi?
0/0
20.3.2006 11:19

bigo

Re: Re: Kdyby byly v p..... ryby
nn, jen drobnost - ta regulace magistrály bude navazovat na dostabu vnitřního (městského) okruhu v jeho západní části (ty tunely od malovanky přes letnou do tróje)protože po magistrále dneska jezdí hlavně vnitroměstská doprava, tranzit á sever-jih a spol. (trasy E)jezdí přes "průmyslovej polookruh" což je přes hloubětín...
0/0
22.3.2006 9:00

Helmut_zazvorka_von_Troppau

Tam bych se chtěl procházet
"Bylo by pěkné, kdyby se magistrála změnila na klasický městský bulvár jako v Barceloně či Paříži. Aut by tam mohlo jezdit stejně jako dnes, ale pomaleji a přechody se semafory by umožňovaly chodcům bez rizika přejít na druhou stranu," soudí architekt Kotas.
0/0
20.3.2006 10:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.