Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ODS slibuje daňové prázdniny živnostníkům

ODS odkrývá další plány, kterými si chce získat hlasy voličů v červnových volbách. Patnáct slibů, které mají pomoci živnostníkům, představí dnes v programu "Živnostenská patnáctka". ODS mimo jiné na tiskové konferenci drobným podnikatelům slíbila i rok daňových prázdnin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karoten

Opravdu Děsné Svině....
0/0
24.3.2006 16:15

Odborar

http://www.odborar.webzdarma.cz
0/0
24.3.2006 14:13

Odborar

Některé věci přímo smrdí populismem..ostatní jsou pro OSVČ a živnostníky dobré.
Populismus: Roční daňové prázdniny- jsem OSVČ a přesto pro ně nejsem v téhle formě. Roční prázdniny ano, ale v prvním roce podnikání, tam je třeba nejvíce investic, aby se začínající podnikatel nepoložil. Pak opakovaně kdykoli začne začne zase podnikat, ale jen u jedné živnosti a předchozí živnost musela tvat alespoň deset let. Myšleno podniká, zkrachuje, přeruší,Trvalo předchozí podnikání deset let,znova zahájí, ano daňové prázdniny rok.Neplatí pro souběh živností. Kupříkladu někdo spostí druhou, třetí, čtvrtou živnost. Vždy se bude brát jen ta nejstarší. Zrušení povinnosti odepisovat jen pro malé firmy, které nemusí platit DPH.U ostatních odpisy.Snížení počtu kontrolujících institucí-Vágní fráze používaná všemi stanami, nic neříkající, nezavazující.Omezení platnosti zákoníku práce opět jen pro firmy, nepodléhající platbě DPH.
Se vším ostatním souhlas, čím dříve, tím lépe. www.odborar.webzdarma.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.odborar.webzdarma.cz"> ww
0/0
24.3.2006 14:13

Berňák

podvodníci a imbecilové=ODS
Podivuhodné výpočty ani výlevy desítek náctiletých imbecilů-voličů zlodějů z ODS na iDnesu nezmění nic na faktu, že většina živnostníků neplatí 15 let na daních z příjmů ani floka, zatímco desetitisíce z nich si ze ,,ztrátových" peněz kupují a staví nové domy. Program ODS je blamáž, protože kalkulačky těchto hochštaplerů nikde nezohledňují platby u zubařů keš, ani u doktorů a platby léků keš v lékárnách. ,,Ekonomický" program anarchie ODS je výplodem, jak neplatit daně a zároveň na vše dostat a neřeší, jak se do státního rozpočtu dostanou potřebné stovky miliard Kč ročně, o které stát přijde. Větší populismus by nevymyslela ani KSČ. Bývalý soudruh Tlustý a Říman jsou opravdu odborníci! Nechť ODS raději uhradí 900 miliard Kč z vykradených bank v první polovině 90 let!!!!!
0/0
24.3.2006 12:48

Jack

Re: podvodníci a imbecilové=ODS
A proč jsem tedy včera v lékárně doplácel 545 Kč, když mi stát krade 60% příjmů, aby bylo zdravotnictví atd zadarmo ?  
0/0
24.3.2006 14:04

Odborar

Závistivý blbe, je vidět, že jsi nikdy nepodnikal...
Někdy si to zkus a uvidíš, že s daněmi neunikneš, pokud nechceš skončit v base....
0/0
24.3.2006 14:15

jouda

to je narez
chci videt, kdo potom bude nejake dane platit....uz zbyva jen navrh, ze se bude vyplacet zaporna dan ze ztraty
0/0
24.3.2006 12:45

good_luck!

Re: to je narez
zaměstnanci přece
0/0
24.3.2006 16:16

zdena85

ODS - usmívající lupiči
No tak se nám ODS zase ukázala jak je hodná na lidi. Ukazuje kalkukačky kolik budeme brát ale už neukazuje kolik budeme platit.Ono když se DPH zvedne z 5% na 15% to už se vybere pěkně více za rohlíky a další zboží a hlavně služby. Třeba za dálkové topení pane Topolánek.Bydlím na střední moravě a tady kolují od vaší strany poplašné letáky že lékarny se budou rušit . Jeden příklad za všechny lékarna  v Brodku je malá ale majitelka si jezdí fárem za milion a její manžel má v Olomouci další dve lékarny a ještě prodává léčiva pro dobytek. Jestli zavřou tak sním svůj klobouk . Mluvte na rovinu a nelžete národu jak je máte rádi máte rádi ale jen někoho a hlavně své kapsy nadité od prebend: Čekám od vás reakci  na svůj příspěvek a vězte že rád s vámi diskuzi povedu.
0/0
24.3.2006 8:31

powers

Re: ODS - usmívající lupiči
To je typicky komunistické myšlení a dokazování. Ne že bych věděl, kde na všechny svoej reformy chce ODS vzít. Ale když už máte internet, tak se na jejich kalkulačku podívejte. Tam je počítáno i s efektem DPH a je tam moc pěkná hračka, kde si můžete počítat, kolik platíte DPH dnes a kolik potom. Navíc topení, milá paní, milý pane, budete mít v 19 procentech do konce roku tak jako tak, všechny ostatní energie tam už dnes jsou.
0/0
24.3.2006 9:37

Jack

Re: ODS - usmívající lupiči
Nezáviďte a něco dělejte ať máte fáro za 2 mega ( třeba si otevřete lékárnu )
0/0
24.3.2006 10:35

zdena85

Re: Re: ODS - usmívající lupiči
Vážený pane koukněte jak vaše vláda v roce 1990 udělala legislativu pro restituci lékaren. A potom mluvte o nějakých mega.. Má babička vlastnila v Ostravě dvě !!!!!! Komouši jí vyvlastnili za nějakých 2500 za obě a vaše vlada s Kladou v čele to udělala tak že na tyto provozovny se restituce nevztahovali. A ted mluvte vy mluvko. A co tak odpovědět na ten leták kolik je tam pravdy!!!!!!  Nebo jenom samé předvolební žvásty. 
0/0
25.3.2006 1:07

zdena85

Re: ODS - usmívající lupiči
No komunistické myšlení nemám ani trochu z vaší strany jsem čekal trochu vstřícnosti a slušnosti ale jak je patrno jste opravdu strana nafoukanců kteří dokážou akorát utíkat od tématu ale na přímo neřeknou vůbec nic. Zamyslete se nad tím co chcete pro lidi a né co by jste chtěli ještě urvat pro své kamarády. Kteří vám dávají na kampan nějaké grošíky. Je zajímavé že vás zajímá má přezdívka taky taková berlička jak utéci od tématu vždyt je svoboda slova tak že si tam mohu napsat co chci nebo né ???? To soudruhy před 89 hodně drásalo že si člověk nesměl nic přečíst a zahraniční časopis to byl uplný dábel. Takový Der Spiegel to byl ale nehorázný plátek a přitom tam skoro nic nebylo a vy se chováte jako oni je mně z vás smutno.Jsem zvědav v jakém duchu odpovíte jestli vlastně odpovíte.
0/0
25.3.2006 1:01

Ftipnejj

Danove prazdniny
Danove prazdniny dostavaji bohate zahranicni firmy, proc by je nemohli mit i nasi podnikatale ???
0/0
24.3.2006 7:43

molim

Re: Danove prazdniny
A proč by je nemohli mít i naši zaměstnanci?
0/0
24.3.2006 8:33

Krom

Re: Re: Danove prazdniny
Zaměstnanec nevytváří žádné hodnoty, jen dělá to, co mu druhý přikáže. Živnostníci a podnikatelé vytvářejí pracovní příležitosti a hodnoty. Když odpustíte zaměstnanci daň, nic se nestane, ale když podnikateli, může vytvořit další 3 pracovní místa.
0/0
24.3.2006 11:09

barbudo

Re: Re: Re: Danove prazdniny
... když zaměstnanec nevytváří hodnoty, proč mu zaměstnavatel platí?
A když bude spolupracovat na živnosťák, potom bude hodnoty vytvářet?
... hehe ...
0/0
24.3.2006 11:39

Admin_

Re: Re: Re: Danove prazdniny
, Uklízečka, která je OSVČ vytváří hodnoty, kdežto uklízečka, která je zaměstnankyně hodnoty nevytváří. Podobně zedník... Zaměstnanci jsou jen idioti, kteří nic neumí a OSVČ živnostník je vede za ručičku. Věřím, že tomu tak je - ve vašem případě. Idiot si najímá ještě větší idioty než je sám, aby vyniknul. A protože jinak nemůže konkurovat na trhu, požaduje úlevy a dotace.
0/0
24.3.2006 11:40

eso-v-rukavu

Re: Danove prazdniny
danove prazdniny jako soucast investicnich pobidek mohou dostavat i ceske firmy. pri udelovani investicnich pobidek se nerozlisuje zda firma je zahranicni nebo ceska... takze jsi mimo.
0/0
24.3.2006 10:05

martin

ODS
banda nezodpovednych, populistickych, falesnych , sobeckych a materialistickych pablbu. 
0/0
24.3.2006 7:40

.

Re: ODS
...řekl hošan s rudou jiskrou v oku!
0/0
24.3.2006 9:06

Krom

Re: ODS
Ty toho asi moc nemáš, viď???
0/0
24.3.2006 11:10

jouda

tak to je
sila... sem zvedavy, co z jejich programu vyjde najevo az po volbach, protoze doted jsou to jen nepodlozene populisticke zvasty
0/0
24.3.2006 6:42

Vendula

Jak s jistotou vyhrát v Čechách volby
malé a střední podnikání (ty vexláky) zakázat úplně, stanovit veškerým "zápaďákům" přísnou vízovou povinnost, dát do ústavy, že VŠICHNI vládní činitelé musí mít v CV estébáckou a komunistickou minulost (protože ti jediní "umí"). Poté by to chtělo uzákonit právo na práci, maturitní vysvědčení jako dar všem novorozencům. Navázat ještě pevnější přátelství se zeměmi, které jsou nám kulturně blízko (Putinova Rus, Čína). Pozavírat lidi (např. novináře), kterým jsou naše socialistické úspěchy proti srsti. No a obehnat to znovu celé  plotem by rovněž nebylo od věci. S takovýmto programem a s nějakým pokrokovým intelektuálem, jako s. Ransdorf, v čele strany by vypálila ODS Paroubkovi rybník - národ by šílel blahem    
0/0
23.3.2006 20:49

K-Leo

Re: Jak s jistotou vyhrát v Čechách volby
Vendulo, nechci ti radit, ale vemsi teplomner a na telefon uz si natukej cislo na zachranku. Jestli se to jeste zhorsi, staci jen zmacknout to zelene tlacitko.
0/0
23.3.2006 21:11

rudolf_hess

Jsemn nadšen,
konečně se v tomhle státě taky dělá něco pro nás obyčejné a věčně socialisty utlačované podnikatele. ODS je nejlepší strana a až vyhrajeme tak nám tady konečně začně život v Evropském standardu.
0/0
23.3.2006 20:04

roman

Re: Jsemn nadšen,
Člověče, nezdá se ti, že ty už nám taky kázali utáhnout opasky? Takonec je to všechno na....a jen a jen pro ně, ale mi žejeme teď a leta ubývaj. 21 století a budem svítit svíčka a petrolejkama, pokud nezdraží i petrolej a topit v kamnech, koupat se celá rodina v sobotu a pak s tím spalchovat hajzl, v obci mít svýho šamana..a..No, nevím. Už vyzkoušeli snad všechno, všichni.
0/0
23.3.2006 20:57

Krom

Re: Re: Jsemn nadšen,
Snaž se vydělat víc a nebudeš řešit zdražování.
0/0
24.3.2006 11:18

modra_chudoba

haha
musim se smat......ta ODS je fakt desne blba, uz to maji v hlavach opravdu poradne vybrakovane,ale chcete-li: nemakat a brat penize, neplatit dane, nechat odpovednost za vas na state, volte ODS. A toto s cim prisli zase....je bez komentare......podnikatel nebude platit dane,ale zamestnanec pod timto podnikatelem ano.Ty vago to je čučo, se nestacim divit.
0/0
23.3.2006 19:56

petr

Re: haha
blbec jste vy !! zkuste podnikat a budete mluvit jinak.
0/0
23.3.2006 22:15

milan

Re: Re: haha
tak proč podnikáš, když nemáš na daně. Tuto už tak vysátou republiku vysávají JEN špatně podnikající podnikatelé(pardon podniavci), kteří si užívají v džungli našich perfektních zakonů.
0/0
24.3.2006 8:14

Mír@T

Re: haha
Jasně! Místo rozvoje podnikatelského sektoru v ČR sponzorujme co nejvíce formou daní Nomuru, pana Železného,...
Akorát pak nevím, kdo bude investovat do rozvoje nových pracovních míst!
Aby mohli zaměstnanci pracovat musí mít k dispozici pracovní nástroje, ochranné pomůcky, nemovitosti kde pracují, zaplacené pojištění,...
A kdo to vše předem musí zaplatit? Zaměstnanec???
0/0
23.3.2006 22:19

Krom

Re: haha
Kolik pracovních míst jste vy kritici vytvořili????
0/0
24.3.2006 11:21

barbudo

Re: Re: haha
... kdž nebylo podnikatelů, nebylo nezaměstnanosti ...
... podnikatelé nezaměstnanost nutně potřebují ...
0/0
24.3.2006 11:59

Nalim

Komu není rady, tomu není pomoci
Program ODS měl být zve řejněn až l. dubna 2006, protože je to APRÍL.
Tlustý a Říman jsou  buďto tak naivní, nebo tak prolhaní a rafinovaní politici.
Každý soudný člověk musí vědět,že
to co proklamují je neuskutečnitelné. Kde na to vezmou, to neřeší !!
0/0
23.3.2006 18:26

Admin_

Re: Komu není rady, tomu není pomoci
, No, ono by se dalo. Pokud zprivatizují ČEZ, lesy, železnice (bez závazku provozování osobní dopravy a s možností restrukturalizace prodejem po částech)... já myslím, že to na ty čtyři roky dá. A ještě zbyde takových 10 miliard na sponzorské dary.
0/0
23.3.2006 18:30

Admin_

Re: Re: Komu není rady, tomu není pomoci
, Taky jsem zapoměl na dálnice a silnice. Ačkoliv tam socblbáci se "stínovým mýtným" taky dokázali, že by uměli zatnout sekeru taky neviditelně. Ještě se dá privatizovat policie, soudy, parlament to všechno by mohlo fungovat na tržních principech, kdo víc dá. Jako v Somálsku. Ona by ta změna nebyla ani tak radikální, kolikrát by šlo jen o sladění zákona s dnešní skutečností.
0/0
23.3.2006 18:44

nebydlící

Re: Komu není rady, tomu není pomoci
Kde vezmou na co...  na podporu flákačům a lemplům, na přilepšení těm, co makají načerno, na sockodávky pro někoho kdo potřebuje na chlast a naházet to do automatu?
0/0
23.3.2006 19:38

Honza

Re: Komu není rady, tomu není pomoci
POLITICI TO PŘECE NEŘEŠÍ VŮBEC
 
ani ČSSD neřeší, kde na to vezme...
0/0
24.3.2006 11:15

Krom

Re: Komu není rady, tomu není pomoci
Ve chvíli, kdy vláda nebude mít peníze, začne to řešit. Dokud je má - hahááá - to se to rozhazuje  Že Paďourku?
0/0
24.3.2006 11:23

Totedyne

populizmus ODS
, Uvidíme kolik lidi se na tento totální populizmus nechá nachytat.
0/0
23.3.2006 18:06

merkbar

Re: populizmus ODS
A kolik lidi se nechá nachytat na totální populizmus ČSSD?
0/0
23.3.2006 18:10

Admin_

Re: Re: populizmus ODS
, IMHO je ODS v populismu mnohem lepší, než ODS - radikální snížení daní, zvýšení důchodů, 20 státních miliard do zdravotnictví ročně navíc, tisícovku důchodcům, živnostníkům modré z nebe a zároveň snížení státních schodků.
0/0
23.3.2006 18:28

jakub

ha
volím toho, kdo náz zbaví nesmyslné minimální daně, pro kterou natáhne stát ruku před soc. a zdrav. pojištěním i před vlastním výdělkem živnostníka, který za účelem obživy podnika, protože tento stát mu práci nezajistí, ale profitovat by chtěl.
0/0
23.3.2006 18:05

Admin_

Re: ha
, Jasně, jako správný vychcánek volíš toho, kdo peníze na léčení tvé rodiny, rodičovskou pro tvou ženu, peníze na tvůj důchod a tvé zajištění pro případ, kdyby ses stal invalidou vytáhne z cizích kapes. Pokud toužíš po zajištění práce, stěhuj se do KLDR.
0/0
23.3.2006 18:24

jakub

Re: Re: ha
Nikdo, tady neříká neplatit daně. Je míněno, že ti méně solventní mají problém, který každý nevidí, ti kteří jsou rádi, že jsou rádi, protože ne každý umí nebo dovede podnikat ve velkém businnesu, nebo ne každý je zloděj. 
0/0
23.3.2006 21:05

Krom

Re: Re: Re: ha
Jakube, souhlasím s tebou
0/0
24.3.2006 11:25

Admin_

Re: Re: Re: ha
, Pokud máš problém zaplatit minimální daň, odvody na sociální a zdravotní, tak podnikáš blbě. V liberálních USA by tě nenutil platit minimální pojistné stát, ale riskoval bys, že tebe ženu a děti ošetří na dluh jen v městské nemocnici ne zrovna nejvyšší úrovně. Ošetření bez pojištění by pro tebe mohlo taky znamenat, že přijdeš o auto, dům. A kdo si na penzi nenaspoří, ten ji mít nebude. V sedumdesáti na ulici by ti možná došlo, že jsi fakt mohl raději něco dělat.
0/0
24.3.2006 11:53

VYMITAC BOLSEVIKU

Pryc s rudou chatrou!
Snad uz se volici proberou a nedopreji socanum a jejich bratrum komousum, aby tu v pristich letech pokracovali ve sve aroganci.
0/0
23.3.2006 17:15

Admin_

Re: Pryc s rudou chatrou!
, Jasně, zvolí ODS a dají jí tak do ruky veškerou moc ve státě. ODS přidá důchodcům tisícovku, dá 20 miliard ročně ze státního rozpočtu do zdravotnictví, sníží daně a zároveň rozpočet změní na přebytkový. Železný za zásluhy zprivatizuje ČT, Kožený se po zrušení paragrafu "zneužití informací v obchodním styku" vrátí, aby pomohl příteli Václavovi provést radikální penzijní revormu a všichni budou spokojeni. Další volby už budou zase manifestační. Socblbáky nevolím, ale to neznamená, že budu volit modré bolševiky.
0/0
23.3.2006 17:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.