Diskuze

Vyplavené už pojišťovna nechce

Česká pojišťovna je kvůli velké vodě opatrnější a zpřísnila lidem uzavírání smluv. Kdo měl nebo dnes má doma velkou vodu, toho už největší česká pojišťovna proti škodě neochrání. Tuto změnu firma ohlásila v pátek, ještě ve čtvrtek byla pravidla jiná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mpixel

3. 4. 2006 10:21
Já s pojišťovnami co se týká neuzavírání smluv souhlasím.
Proč bych měl já prostřednictvím své pojistky dotovat lidi co si postavili svůj dům v záplavové oblasti?
0 0
možnosti

baronfonlempl

2. 4. 2006 21:59
Pojišťovnám nefandím, nestoudně obchodují s lidským strachem.
Ale: Vyplavené bych pochytal, zavřel pro blbost a chaloupky jim úředně zbořil. Jediná cesta k nápravě.
0 0
možnosti

P3P4

2. 4. 2006 22:11
Re: Pojišťovnám nefandím, nestoudně obchodují s lidským strachem.
A co jako podle tebe udelali za blbost?
0 0
možnosti

merkbar

2. 4. 2006 12:13
Ad ziskovost či neziskovost pojišťoven.
Dnes naštěstí žijeme v docela svobodné společnosti, která svým občanům umožňuje realizovat své sny a tužby.
Cítí-li tedy kdokoliv, že na českém trhu chybí nezisková pojišťovna, může se pokusit pro svůj nápad nadchnout skupinu dalších, obdobně smýšlejících spoluobčanů, a mohou spolu založit neziskovku jejímž posláním bude pojišťovat i ta největší rizika (blížící se statisticky jistotě) s tím, že případné ztráty takovéto pojišťovny budou dorovnávat ze svých financí, příp. z charitativních sbírek. Jistě by jim v takovémto kroku nikdo nebránil.
Takže, nespokojenci! Nereptejte a už se domlouvejte na na založení neziskové pojišťovny. A pak mi dejte vědět. Když budete mít dobré podmínky, tak se u vás třeba i sám nechám pojistit.
0 0
možnosti

baronfonlempl

2. 4. 2006 22:00
Re: Ad ziskovost či neziskovost pojišťoven.
Pojistit se může pouze blbec.
0 0
možnosti

merkbar

2. 4. 2006 11:36
Mimochodem, vy co tady tak srdceryvně pláčete nad tím, že vás ČP nechce pojistit.
Tak běžte ke konkurenci! ČP přece není zdaleka jediná pojišťovna, která na českém trhu působí! VČR podniká velké množství různých pojišťoven. Tady máte jejich seznam:
 
 
Tak si sjednejte pojistku jinde. Určitě po vás jiná pojišťovna ráda chmátne a na ČP můžete dělat dlouhý nos a usmívat se tom, že svou hloupostí přišla o bonitního klienta.
0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

2. 4. 2006 11:46
Prehled podle produktu
Pro snadnejsi orientaci tem, co bez znalosti veci CP nadavaji, prikladam odkaz na prehlednejsi rozdeleni podle produktu: http://www.cap.cz/produkty/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cap.cz/produkty/
Tito "chytrolini" asi pomaleji chapou, tak mozna tabulka podle produktu a s barvickami pochopi snadneji.
0 0
možnosti

Pepa

2. 4. 2006 9:23
Reakce na příspěvky Jerryho, Michala, ............
Vážení,
již dlouho jsem se tak nezamyslel nad pojišťovnictvím, jako dnes. Vaše názory a úvahy jsou super. Ale co se týká kroku ČP, musím uznat, že já s tím naprosto souhlasím. ČP má, mimo jiné, povinnost zajistit nás, akcionáře a nám, akcionářům, vytvářet zisk, který je každoročně připisován na vrub našich pojištění. S tím, doufám, souhlasíme všichni. Já totiž neznám žádnou normální firmu, ani státní, ani soukromou, která by podnikala s tím, že NECHCE vydělávat a vytvářet pro své pracovníky a akcionáře zisk. Pokud si někdo myslí něco jiného, tak nevím, jestli je to úplně v pořádku. Co se týká výše pojistného za diskutované pojištění, je pravda, že pokud by se mělo vypočítat, úměrně výši rizika, byla by jeho výše, pro nás, klienty, asi nepřijatelná. To bychom řvali, že jsou zloději a já nevím, co ještě. A co hůř, pojištění v těchto oblastech za normální ceny, by bylo na ú
0 0
možnosti

Culeto

2. 4. 2006 9:51
Re: Reakce na příspěvky Jerryho, Michala, ............
Dovolím si nesouhlasit. Podle mého je podstata pojištění v tom , že jde o krytí rizika a dovolím si předpokládat, že oboustraně výhodné.To jak rozumíš vytváření zisku je tak z doby kolem roku 1848.
Chápu, že když se stane něco podobného, že riziko je větší.Otázkou však zůstává,nakolik pojištěnec v době rozhodnutí o tom, že si postaví právě v tom místě, které je TEĎ v záplavové zóně zvýšil to riziko.Aby jsi mi rozuměl, lidé kteří jsou 50 m od vodního toku a maximálně 5 výškových metrů o tom riziku asi měli přemýšlet.Co mají ovšem dělat ti, jejichž situace se změnila, např vykácením lužních lesů, težbou stěrku apod?
Krok ČP ,beru jako ,,manažerské řešení´ tedy rychlé a chybné.
0 0
možnosti

Karel

2. 4. 2006 0:57
Nějak to nechápu?
Z mého pohledu lze říci,že ČP ruší pojištění proti povodni jako takové. Toto pojištěni má význam jen pro ty kteří byli v uplynulých 10 letech zaplaveny, jinak řečeno maji nemovitosti u nějaké vody. My co bydlíme na kopci nebo na "poušti" se asi těžko pojistíme proti povodni. 
0 0
možnosti

Tubajfor

3. 4. 2006 1:48
Re: Nějak to nechápu?
Mam dojem, ze tam psali, ze je to opatreni jen docasne. Jde o to, ze hodne lidi aby usetrilo se nejspis nepojistilo,  a nyni, kdy hrozba zaplaveni je velika (ci jista), rychle se bezi pojistit. Tyto lidi pojistovna nyni nepojisti. Po skonceni povodni se asi pojistit mohou a vyse pojistky jiste bude zaviset na vysi rizika.
0 0
možnosti

Totedyne

2. 4. 2006 0:21
pojištění ve zdravotnictví
Pokud by se uplatnil ultraliberální přístup ve zdravotnictví, pak by o rizikové klienty (důchodce, dlouhodobě nemocné, často nemocné ...) taky žádná komerční pojišťovna nestála.
0 0
možnosti

merkbar

2. 4. 2006 1:08
Re: pojištění ve zdravotnictví
To snad někdo navrhuje? Kdo konkrétně?
Takový systém samozřejmě není aplikován vůbec nikde v žádné vyspělé zemi a ani v ČR to nikdo nenavrhuje.
0 0
možnosti

lolek77

2. 4. 2006 0:20
Jak čtu tu diskuzi
tak vidím, že ČP by měla zrušit povinné ručení (protože je pro ni rizikové) a úplně nejlepší by bylo, kdyby je zrušily všechny pojišťovny. No a my řidiči, do kterých nikdo nenabourá, bychom ušetřili.
0 0
možnosti

Petr

1. 4. 2006 23:23
Českou pojišťovnu zrušit !
Taková pojišťovna je k ničemu, měli by ji zrušit.Kočárník ať jde k vodě.
0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

1. 4. 2006 23:30
Rusit soukromy podnik?
Petr, vy jste poslednich 16 let asi spal, ze? Jak chcete RUSIT soukromy, a mimochodem velmi prosperujici, podnik? Jeho majitele, a nikoliv ruzni kecalkove jako vy, si budou urcovat, co s nim chteji udelat. A je to tak dobre..
0 0
možnosti

Aldrin

1. 4. 2006 23:08
No tak
Tak dobre. Pojistovny puvodne vznikly z uplne jineho duvodu, nez vytvaret zisk. Takze pujdeme dal. Tak co Ufo - nejsi mrzak, nebo slaby na plice. To by se Ti taky mohlo stat, ze Ti vypovi zdravotni pojistku. Ja preci nebudu ze sveho stotisicoveho platu prispivat na nekoho, kdo to ma za par. Nezpusobil jsi v posledni dobe nehodu? No pokud ano, tak pojistka taky slus a modli se, aby jsi to do nekoho nenacoudil a nedej boze mu neco udelal. Solil by jsi az do konce svyho zivota. Pojistka na auta ma taky vytvaret zisk a co ji ma stat co poroucet, no a jeste k tomu, aby byla povinna. Nemate nahodou v okoli pyromana, no to by vam taky mohli vypoveddet pojistku proti ohni, nebo pokud mate hasicarnu dale jak 5 Km = dlouhy dojezdovy cas = barak v cudu. Mas pravdu, ze tady bude spousta veci trvat dost dlouho, ale touhle cestou to tedy asi taky nepujde. A nesnaz se na me tahat socializmus apod. To by jsi u me tvrde narazil.
0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

1. 4. 2006 23:41
Naprosta neznalost
Opravdu nevim, proc by u vas mel nekdo narazet se socialismem, kdyz prave takove mysleni je vam zjevne vlastni.
Odmitnuti pojistky rizikovemu klientovi je velmi spravnym krokem, motivaci k zodpovednosti. Kdyz bouras, priste budes mit daleko drazsi pojistku. Kdyz si stavis barak u vody, priste si skody zaplatis sam.
Pojistovny jsou tu proto, aby vytvarely majitelum zisk.
0 0
možnosti