- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Který by byl velmi dobře připraven a dostal by prioritu č.1. V tom může velmi pomoci ředitelství silnic a dálnic. Na silnice by se dala převážná většina peněz z EU vyčerpat, netříštily by se projekty a bylo by možno celou investici zafinancovat i ze státních zdrojů, ani v případě neschválení by to nebyly vyhozené peníze.Tam je velké pole působnosti, EU to nemůže brát jako nedovolenou podporu jako například třeba u oprav paneláků, kde si může vždy něco vymyslet, aby peníze byly vráceny. U silnic to nehrozí.http:/http://www.odborar.webzdarma.cz
Například Paroubkova pravá ruka Přikryl, který do vlády přišel přímo z SBD Pokrok by rád přispěl družstvům miliardami na výstavbu družstevních bytů. Aby zabránil odchodu nespokojených novokolchozníků, pro jistotu jim ho zákonem znemožnil. Ale stačí to soudruhům kolchozníkům? Nestačí, tak tady máme program na odstraňování vad panelové výstavby a revitalizaci sídlišť. Škoda jen, že ta zlá EU povoluje dotace jednomu subjektu bez schválení jen do výše 100 tis. EUR. Kradlo by se kradlo, ale ani z EU to nejde tak lehce, jak si Paroubkovi hajzlíci představují.
Bravo, platíme vysoké daně na tisíce zbytečných úředníků za to, že nám dovolí za naše vlastní peníze postavit silnici. Hlavně že vedle ní instalují za další tisíce ceduli Investice z fondů EU. Že jsme ty fondy nejdřív museli sami naplnit, už se tam nepíše.
Bruselští úředníci nás přijdou na zlomek toho, na kolik nás přijdou ti naši papaláši. Díky vstupu do EU jsme dostali přístup na trhy, který jsme nikdy v historii státu neměli. Fakt důvod k hysterickým záchvatům ála zlá EU zničí naši krásnou Bémn.
shrnme si to - dotace nejses schopen ceprat, tedy jsi naprosto neschopny a nekompetentni ministr