Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pendolinem se už svezlo 150 tisíc lidí

I přes četné problémy s provozem je vlajková loď Českých drah oblíbeným spojem. Od prosince, kdy Pendolino začalo jezdit mezi Prahou a Ostravou, už se v něm svezlo 150 tisíc lidí - mezi nimi manažeři, turisté, studenti i prezident.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ing. Radovan Burkovič

Z deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 7

Z deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 7Kočka za pultem se zatvaři jak semetryka když ji sdělim, že jdu k sobě a až to připravi, tak mi to donese. S vyrazem co nepřipušťa dyskuzy odchazim středem. A za chvilu doraži i semetryka s krabicami jak od čiňana. jen se v nich misto hromady nudli schovavaji 2 dětske parečki. S 3 deckama čepovanych Krušovic za 65,-. Tož v Praze je draze, budem tam za pul hodinky. Moh sem tež vul pojest už ve Svinově do foroty, bylo by to za naše............

Pro upřesnění dodávám : Ostrava-Svinov Praha Holešovice Út 21.2.2006 odjezd 13:52, zpátky Čt 23.2.2006 18:46

0/0
6.4.2006 10:29

Ing. Radovan Burkovič

Z deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 6

Z deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 6

....Na dotaz řika, že tlačitko neni nikam propojene, jen tak sviti a jak on de kolem, tož se toho všimne. U mě mu to jaksi nevyšlo. Chcu pojezt a donest jidlo až ke mě na stolik. To ale narazim, bo tady šlo zase jen o reklamu. Tak musim do jidelňaku po svych. No kurňa jidelňak na stojaka, horši jak naše zavodka. Aji v Ostravanu blahe paměti to byl oproti piňodilinu luxusni restaurant. Nabidka jidel jak v nadražackem bufetu - řyzek s chlebem, jakasi polivka atak. Tož se poručim frajerske palačinky, snad jedine teple jidlo. Nejsou, bo nejde mražak. Chvilu hledam logiku mezi mražakem a teplu palačinku, ale pak si řeknu, že je maju asi hotove z Makra a že o nic nepřijdu. Asi stejně hnusne jak ty male placky. A ja už si kurňa myslel, že jak funguje topeni a nebereme cestou stopaře na naraznik, bude to v pohodě. Neni. Beru za vděk parkem s chlebem jak na Prvniho maje. Kočka za pultem se zatvaři jak semetryka když ji ....

0/0
6.4.2006 10:28

Ing. Radovan Burkovič

Z deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 5

Z  deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 5

.....Za chvilu dojiždi pikolik s občertvenim v ceně jizdenky. No, taky peň se těžko hleda, co ide rano bez objeda. Dobře že sem poobjedval. Bagetka s uzenym se ztraci v dlani, džusiku je 2 decky, kafča ani decka, k temu ta mala dětska tatranka. Tož na 3,5 hodiny jizdy žadne palivo.

Idu se zrobit misto v břichu na ten hodokvas a čučim. Dobra knajpa se pozna podle hajzlu. Tož tady je to jasne. Takove male nic, hrozně humpolacky zrobene, jak jste detektiv tak aji najdete osušovač na ruky. A kupodivu, přestože ve vagoně to lehce pluje, tady to haže jak na bobove draze. Tož nevim chlapi jak vy, ale střelbu na cil sem nakonec zvladnul bez ztraty desitky. Enem sem se leknul při splachnuti, bo to byl zvuk jak když Ryplejova vycucne vetřelca podlakem z kosmicke lodi. Holt moderni italska technika.

V Pardubicach sem hladny jak po šestnastce. Tak mačkam tlačitko na pikolika. Ten prochazi kolem - nezajem. Na dotaz řika, že ... ...

0/0
6.4.2006 10:26

Ing. Radovan Burkovič

Z deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 4

Z  deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 4

.... Vytahuju sluchatka, bo ty se nepujčuji (partyja krade jak straki) a picham je do ďury u sedaku, že si poslechnu to radijo. No to musel byt inženyr, co to naprojektoval zrovna tam ! Ďura pod prdelu. Ale po chvilce liteho boja je to uvnitř a cely nažhaveny mačkam čudle. Kanal 1 neteče vubec (podle prospektu na stoliku važna hudba), kanal 2 dysko sračky prokladane divnym pipnutim co 20 sekund (podle prospektu na stoliku rock a pop), kanal 3 naše a slovenske dysko (podle prospektu na stoliku jazz a folk), kanal 4 vzdalene ozvěny (podle prospektu na stoliku nic). Tak nevim, to jaksi nevyšlo.

Čekam na čerstvy denni tisk, jak slibuje reklama. Furt nic. Tak volam pikolika. Pry se nyni nedodava, že to mam reklamovat na nadraži. Moh řict rovnu v lamparně. Ostravak je ale připraveny a znaly planych volebnich slibu, tak vytahuju svoje nakupene a čitam, co se zas kde podělalo. Za chvilu dojiždi pikolik s občerstvenim .......

0/0
6.4.2006 10:22

Ing. Radovan Burkovič

Z deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 3

Z  deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 3

...........  Tož mam dobry tank, tak jsem prorazil jednu barieru a misto si zrobil.

Čekarna pro prvaky (co se placnu přes kapsu a jedu prvni třidu) ve Svinově jak na sviňu tež eště neni. Bo je ve vystavbě. Tak klepeme kosu v te pro pracujici lid. Enem pro istotu se kuknu na řazeni vlaku, ať neběham s kuframi po peroně sem a tam. Tož ja, je to dobre, vuz čislo 2 je hned na začatku, zastavi vedle schodu. Spokojeny jdu s kuframi jak na špacyr, ale iha. Před schodami vuz čislo 7. Kerysi debil zapomněl na cedulu napsat, že do Prahy to stoji opačně. A už sprint se zatěži, bo 2 minuty zastavky u perona neni nic moc. A to nebudu komentovat, že celu dobu chodim po tym sviňskym stavenišťu bez přilby na vlastni nebezpeči. Spoceny jak lemra zapadnu do sedadla. A už to svišti. Jizda pěkna, no cele je to jakesi stisněne, nohy neni kam narvat, stolek překaži, sedadlo jezdi dopředku, kufer se sotva vlez navrch, divne.

Vytahuju .......

0/0
6.4.2006 10:21

Ing. Radovan Burkovič

Z deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 2

Z deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 2 

...... Mějte strpeni, čekame na česke turisty, co se zapoměli na trajektu. A jak jsme šli vlakem do sveho vagona, tak nam v každym voze tleskali. Atrakce z vychodniho bloku, co v životě nejela trajektem. No do smichu nam moc něbylo, bo každa sranda cosi stoji, že. Kupodivu nas nestala nic, asi stačilo že sme tam vystupovali jako opice zdarma.

 

Ale to odbočuju od piňdolino. V Ostravě Svinově zima jak sviňa. Slavne nadzemni garaže stoja už třeti měsic, no furt ještě nezkolaudovane a nefunguju. Šak sem si dobře myslel, že jak dojel ten Šimonovsky s Pablbkem střihat pasku, že to je jak za komanču. Slavy plna prdel a skutek utek. Enem to ustřihli a nacpali si panděra na oslavě, sedli do limuzin a odfičeli do Prahy. No a chlapi ve vaťakach se vratili zpatky ku svoji robotě, cestou kolem přestřižene pasky, michat maltu a betonovat. 3 parkoviště narvane k prasknuti a sněha všude 3 prdele. Tož mam dobry tank.................

0/0
6.4.2006 10:18

Ing. Radovan Burkovič

Z deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolino 1

Z deniku ineho ostravaka - Tož sem jel s tym piňdolinoTož sem jel s tym piňdolino. Bo Bůh je vysoko, Praha je daleko a smykat se autobusem možu aj po Ostravě. Tož Vam lude povim, nic moc. Jak se spomenu na rok 1992, když mě severni vitr zaval do Danska, tak tam mjeli take vlaky už davno, a lepči. Vice mista, na mapě blikalo kaj pravě sme, na dyspleju kolik to valime a kdy budeme na dalši nadražu, personal sladky jak med, dveře se všade otviraly samy, div to aji na hajzliku samo neutiralo zadek po srani. No parada, byli sme z teho všeci vyvaleni. Vrchol přišel na trajektu (bo cele Dansko je same moře a všude si musite zaplavat), kde sme se jaksi zapoměli na horni palubě a vlak odjel bez nas. Když nas objevil nadražak, přes počitač z plechove budy v přistavu vlak zastavil a dalši nadražak s nama sjel osobakem na přišti stanicu, kde nas dansky supercity poslušně čekal. Slavy kolem toho bylo mnoho, bo na dyspleju v každym vagoně furt dokola omilali : Mějte strpeni, čekame na .......

0/0
6.4.2006 10:17

nitramt

kolik jich dojelo

Kdyz si vedou statistiku poctu cestujicich mohli by udavat kolik jich dojelo vcas.

A hlavne kolik CD vydelaji na jednom pasazerovy.(Blbost chci vedet kolik prodelaji)

0/0
5.4.2006 19:50

SC 501 SC Pendolino

Pendolino v nedeli asi zase nedojelo

Protoze jsem kolem 17. hodiny videl projet v Ceskem Brode Pendolino do Prahy tazene Zamracenou, Bardotkou nebo tak. Proste rada 751. - Zazitek na celej mesic

0/0
5.4.2006 17:05

kladnyhrdina

Re: Pendolino v nedeli asi zase nedojelo

No, já nevím. Kdyby v neděli zdechlo pendolino, tak už se to dávno rozkřiklo. V Českém Brodě se mohlo už mnohokrát vidět pendolino, tažené motorovou lokonotivou, jedoucí do nebo z Velimi. Tam je celkem známý okruh, kde se dělají zkoušky. Taky to mohlo být pendolino, jedoucí na zkoušky do Rakouska - teď tam bude asi 2 týdny. Je pěkné, že jsi z toho měl vzrušující zážitek.

0/0
5.4.2006 19:18

Hlína

Velke stesti

Ten kdo tam dole srovnava Pind'olino s letadlem nema tak docela pravdu. Ja jsem kuprikladu stastny ze to letadlo neni [>-]. Tech 6 "nedoletu" za par mesicu - na to je nas [>-] malo ;-)

0/0
5.4.2006 16:18

Karl von Banhoff

Ostrava-Praha a zpět

Jel jsem za 4,5 hodiny z centra Prahy do centra Ostravy se Student Agency za 150 korun, dostal jsem kafe, noviny a ještě jsem se podíval na 2 dobré filmy. Totéž se opakovalo při jízdě zpět. A to byl venku třesknutý mráz a "Pendolino stalo kajsi ku Polomi".

Ať redakce nestranně porovná oba produkty veřejné dopravy...

0/0
5.4.2006 15:45

Kolař

Re: Ostrava-Praha a zpět

A to já jel z Červenky do Přerova, krásně jsem se svez, bylo teplo, těch piv co jsme vypili za 4 dny....

Ať Karel z Nádraží nestranně porovná benefit:-P

0/0
5.4.2006 15:54

Hlína

Re: Re: Ostrava-Praha a zpět

To je v p*deli - ja jel z Lomnice do Moravskeho Berouna a zadnej film nam tam nepustili :-(

0/0
5.4.2006 16:24

Karl von Banhoff

Re: Re: Ostrava-Praha a zpět

Čtyři dny z Červenky do Přerova, to blahopřeji! Dodal bych jen, že Student agency jezdí "žlutými autobusy" - je to sice zřejmě méně ekologické než vlak, ale pořád lepší plně obsazený autobus než auto obsazené 1 nebo 2 pasažery. Na druhé straně je pravda, že na kolejích zima nevyhlodala díry jako na vozovce :-)

0/0
5.4.2006 16:29

Kolař

Re: Re: Re: Ostrava-Praha a zpět

Tak tak, každému co jeho jest. Plně obsazený autobus je lepší v čem, pro koho? Pro mne je lepší poloprázdný rychlík.

0/0
6.4.2006 10:08

kladnyhrdina

Re: Ostrava-Praha a zpět

Z Plzně do Ostravy můžu jet:

a) se student agency za 255 Kč, cca 7 hodin, jeden přestup.

b) vlakem za 280 Kč, (mám KMB)cca 6,5 hodiny, jeden přestup (nebo v noci bez přestupu). Pha-Ova vlakem IC. Měřím 192 cm a rád si zajdu do jídelního vozu.

Je to subjektivní volba. Jestli někdo tvrdí, že buď autobus, nebo vlak je lepší pro všechny, tak kecá.

0/0
5.4.2006 16:48

komentator-1

tak zvaně spoj pro manažery

Ale v celé soupravě jediný vagon 1. třídy většinou z poloviny obsazený policajty a pracovníky ČD (o zaplňování 1. třídy ajznboňáky by se daly psát romány prakticky u všech spojů).

0/0
5.4.2006 15:22

kladnyhrdina

Re: tak zvaně spoj pro manažery

V Pendolinu jsou dva vozy 1. třídy. Na rozdíl od Tvvých poznatků se mi právě líbí, že tam nebývá moc zaměstnaců ČD, protože k režijce si musí na Pendolino koupit příplatek, a to se jim nechce.:-)

Režijky jsou do nebe volající přežitek, zejména pro rodinné příslušníky, kteří je s oblibou zneužívají. ZRUŠIT!!!

Jinak to, že běžnými rychlíky (nenpendolinem)  musí jezdit zaměstnanci ČD ve službě (nebo i do/z práce) považuji za normální. To mají jezdit služebním autem? Nebo pokud lokomotivní nebo vlaková četa skončí službu 100 km od místa, kde službu nastoupila, tak má jít s brašmani na autobus? Důležité je jen to, aby se chovali ve vlaku slušně, před nastoupením se umyli a netvářili se jako něco víc, než cestující. Je to totiž naopak.

0/0
5.4.2006 15:38

komentator-1

Re: Re: tak zvaně spoj pro manažery

moje zkušenost je přesně opačná (jezdím tak jednou až dvakrát týdně Zlín Praha a ne každá souprava má dva vozy 1. třídy). Pracovníci drah ať si vlakem jezdí, klidně i pendem, ale ne na režijku 1. třídou. Pak mi do kupé přisedne pět špinavců v monterkách ČD, kteří s prominutím smrdí a dělají hluk, kvůli tomu za jedničku neutrácím, potřebuji ve vlaku pracovat.

Šohaj, který jede před pátou ráno směr Praha má dost často plný právě jenom vagón 1. třídy a to převážně drážníky, přičemž dvojka je prázdná.

Problém je v tom, že ty příplatky po nich personál vlaků nikdy z kolegiality nevyžaduje, takže i klasika Přerov Olomouc se jezdí 1. třídou.

0/0
5.4.2006 15:49

kladnyhrdina

Re: Re: Re: tak zvaně spoj pro manažery

Měl jsem za to, že je řeč o Pendolinu. Tam jsou vozy první třídy vždy dva. Zaměstnanci se tam téměř nevyskytují a pracovat se tam dá. V Šohaji to je možná jiné, ale za míň peněz.

Mimochodem, z těch dvou vozů první třídy doporučuji kupovat místenky do vozu č. 2, kde je vetšína sedadel proti sobě s pevnými stolky mezi nimi. Ve voze č. 1 jsou sedadla vetšinou za sebou a se sklápěcími stolky, jako v nějakém autobuse.

0/0
5.4.2006 16:27

komentator-1

Re: Re: Re: Re: tak zvaně spoj pro manažery

ten šohaj byl jenom doplnění. Ne všechny soupravy mají 2 vozy první třídy (místenky bez uvedení čísla vozu 1. třídy, které to dokládají, mám v účetnictví) a na často značné obsazenosti 1. třídy ajznboňáky rovněž trvám.

0/0
5.4.2006 16:41

kladnyhrdina

Re: Re: Re: Re: Re: tak zvaně spoj pro manažery

Šmárjájósef!!! Znovu. Pendolino má vždy 2 vozy 1. třídy. Nedají se ubrat ani přidat. Ostatní vlaky mají různý počet vozů první třídy.  Proto bývají na nádražích vyvěšené plány řazení. Učetnictví doporučuji uschovat pro Paroubka, mne až tak nezajímá.

0/0
5.4.2006 18:59

pp

Cena

300 Kč za cestu z Prahy do Pardubic (100 km)?? ČD se asi zbláznily. I při jízdě osobním automobilem v jedné osobě je to výrazně levnější...

0/0
5.4.2006 15:14

kladnyhrdina

Re: Cena

Pendolino není určeno pro jízdu do Pardubic. Tam se dá těch 100 km ujet za hodinku normálním rychlíkem podstatně levněji. Pendolinem může jet ten, kdo chce být v Praze rychleji, levněji, bezpečněji a pohodlněji, než taxíkem.

Proti subjektivnímu názoru pardubičáka Ti postavím svůj subjektivní názor: Já jezdím Pendolinem do a z Ostravy S. a jsem rád, že nás, dálkové cestující v už tak dost plném vlaku neobtěžují místní cestující tak, jako v běžných IC. Regulace počtu cestujích Praha - Pardubice je podle mne rozumná, jezdí tam levných vlaků dost.

0/0
5.4.2006 15:25

pp

Re: Re: Cena

Nejsem z Pardubic, ani z jejich blízkého okolí. Že pendolino není určeno pro cestu okolo 100 km je tvůj subjektivní názor. Z Ostravy běžných rychlíků do Prahy jezdí také mnoho. V jízdním řádu zastávka Pardubice existuje, v ceníku je pásmo 0 - 150 km také. Pojem "dálkový cestující" je také dosti subjektivní, neboť např. autobusy jezdící na trase okolo 100 km se jako dálkové označují zcela běžně, i mezinárodní autobusy obsluhují takové vzdálenosti zcela běžně bez žádných skrytých zásadně znevýhodňujících poplatků. Já jen konstatuji objektivní fakt, že dráhy nabízejí nehorázně předraženou službu. Oproti jiným vlakům je navíc na zmíněné trase Pendolino stejně rychlé a dále přináší snížený komfort v podobě absence rozumného prostoru na zavazadla či absence síťových zásuvek.

0/0
5.4.2006 16:17

kladnyhrdina

Re: Re: Re: Cena

Ano, psal jsem, že je to můj subjektivní názor. Bylo by lepší, kdyby Pendolino Pardubice projíždělo. Je tam fakt dobré, rychlé a levné spojení spoustou jiných vlaků. Kdyby to bylo levné, cestující do Ostravy pak neseženou místenku, protože si je přes internet vykoupí studenti, kteří v Pardubicích vylezou a zbytek cesty bude jejich místo prázdné. Není normální jezdit Pha-Pardudice pendolinem, proto není normální ani cena. Přijde mi to logické.

0/0
5.4.2006 16:35

jirka

Re: Re: Re: Re: Cena

musim Vam dat za pravdu, jet pendolinem jednu stanici, kdyz je to jeste ke vsemu jen o par minut rychlejsi je nesmysl, pak to misto jede zbytek trasy prazdne. Takhle cloveka aspon neobtezuje co pul hodiny neustala migrace poloviny vagonu na nastup a vystup.

0/0
5.4.2006 20:57

Antabus

Re: Cena

To chce vydržet, dálnice je před dokončením, Student Agency už se chystá na Hradec a Pardubice. A jestli narvaným rychlíkem Praha - Pardubice za 75 minut nebo pohodlným autobusem za 90 minut, to radši pojedu o těch 15 minut víc. O Hradci ani nemluvě, tam ČD prohrávají už dnes.

0/0
5.4.2006 23:41

david

A kolik jich dojelo do cile ?

0/0
5.4.2006 12:51

kladnyhrdina

Re: A kolik jich dojelo do cile ?

Zatím skoro všechna. Z asi 1300 jízd Praha - Ostrava od začátku prosince bylo asi 6 případů, že cestující museli pro poruchu přestupovat do jiné soupravy. Jestli dobře počítám, tak to je koeficient 0,00461. Vzhledem k tomu, že všechna podobná vozidla mají v prvním půlroce provozu vyšší poruchovost, to není tak špatný výsledek.

0/0
5.4.2006 15:00

Vlada

CD

CD je socialisticky podnik plny lenochu, imbecilu a komousu. Neuvazuji vubec ekonomicky a hospodarne, protoze jejich ztratu jim stat vzdycky zamazne.

0/0
5.4.2006 12:34

Buldog

Re: CD

R^R^R^R^R^R^R^

0/0
5.4.2006 13:42

kladnyhrdina

Re: CD

Se stejnou logikou se dá říct, že tento web je plný lenochů, imbecilů a komoušů. Nemyslí nejen ekonomicky, ale vůbec, protože tady si může každej boševik pleskat játra, nejlépe k tématům, o kterých nic neví, a nenese za svá slova žádnou odpovědnost. To je supr, viď, Vlado? Čest Tvé práci, soudruhu.

0/0
5.4.2006 15:17

Bivoj

No jo to je hezke, ze vezlo ...

No jo to je hezke, ze vezlo Pendolino vezlo 150000 lidi. Kolik dovezlo, to be me zajimalo.(Y)

0/0
5.4.2006 12:28

JBetak

Denní proběh

"Každá ze souprav Pendolino veze zákazníky denně dvakrát z Prahy do Ostravy a zpět. Najede tak zhruba 1430 kilometrů za den, což už je vytíženost srovnatelná s letadly."

Rozumí se ale každá z těch tří, které jsou zařazeny do příslušného turnusu. Ne ze všech sedmi.

0/0
5.4.2006 12:24

A.

Re: Denní proběh

tak to by musela byt letadla provozovana CD, aby naletala jenom cca.1400 km/den

0/0
5.4.2006 12:57

jan.A

Re: Re: Denní proběh

presne tak, pri mem letu z Pekingu pristalo letadlo z Franfurtu, vylozilo/nalozilo se, dotankovalo, nastoupili jsme a za dve hodky se uz zas frcelo zpet do Frankfurtu...

0/0
5.4.2006 14:46

butter_fly

Zajimava cisla...

Pred tydnem v sobotu sem pocital lidi v Pendolinu v Pardubicich a vyslo mi cislo 14. V nekterych vagonech sedeli cestujici po jednom...

0/0
5.4.2006 11:38

jirka

Re: Zajimava cisla...

nektere spoje jezdi opravdu skoro prazdne, treba ranni spoj do ostravy, ale v opacnem smeru jedou pendolina rano skoro vyprodana, v nedeli vecer jezdi s Ostravy vyprodane uplne cele. Myslim ze by CD meli tarif v mene obsazenych spojich snizit, jak je to bezne v zahranicnich spojich, ve spicce drahe, v sedlovem case levne. Jinak jsem jel pendolinem v patek z brna do prahy za 2:16 min!!! Nema chybu.

0/0
5.4.2006 11:50

helmut_zazvorka_von_troppau

Re: Re: Zajimava cisla...

"Myslim ze by CD meli tarif v mene obsazenych spojich snizit," ;-D;-D;-D

Ty jsi z Marsu nebo odkud? ČD a chovat se racionálně? ;-D;-D;-D

0/0
5.4.2006 12:11

Wolf

Re: Re: Re: Zajimava cisla...

:o) Treba na to soudruzi ale nakonec take prijdou :o)

0/0
5.4.2006 12:16

jirka

Re: Re: Re: Zajimava cisla...

..z Marsu ne, ja clovek - Zeme. Proc ten vysmech, me se libi jak jsou vsichni vzdycky chytri. Byl nastaven nejaky tarif, protoze se jednalo o zcela novy produkt a cekalo se na jeho reakce. Celkove je pocet prepravenych cestujicich dobry, chce to vychytat ceny v urcitych spojich, jak to chcete zjistit driv nez po case provozu?? Podivejte jak mobilni operatori meni sve tarify podle aktualni poptavky zakazniku - stejne to bude i u pendolina - prave zacina novy marketingovy pruzkum ve vlacich.

0/0
5.4.2006 12:19

fanda

Re: Re: Re: Re: Zajimava cisla...

Opravdu...??? Jsem z Pardubic - úspora času 3min.oproti EC/IC cena o 200,-Kč vyšší (při knize jízd- jinak 70,-) - výsledek - vypadly mi jen potencionální spoje - a bude hůř - jezdí zatím jen 4 denně.

0/0
5.4.2006 15:09

puppy

Re: Re: Re: Re: Re: Zajimava cisla...

jestli jezdíš často, kup si kilometrickou banku. na pinďolíno je nanic, ale budeš moci jezdit ic/ec bez příplatku.

0/0
5.4.2006 15:14

puppy

Re: Re: Re: Re: Zajimava cisla...

myslím, že pro čd musí bejt po desítkách let provozu ohromná záhada, kdy asi tak bejvá špička/útlum. názorně to ukazuje např. trvalá neschopnost posílit páteční spoje v kombinaci s předlouhými poloprázdnými vlaky např. v sobotu odpoledne.

0/0
5.4.2006 15:12

jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Zajimava cisla...

No on ten sobotni dlouhy vlak je kvuli tomu, ze v patek jeli posilove vozy jednim smerem, v sobotu se vezou zpet aby v nedeli mohli cestijici vezt zase naopak, kdyz ma nejaky vlak odnekud vyjet kolego, musi tam nejprve prijet!!! A o tom ze nejsou posilovany vlaky neni pravda, na trati Praha ostrava jede dokonce nekolik celych vlaku!! ktere jezdi jenom v nedeli a patek.

0/0
5.4.2006 21:02

jiřík

Re: Re: Re: Zajimava cisla...

Ale třeba jo taky mezi Prahou a Brnem zavedli relační slevy.

0/0
5.4.2006 12:37

vlákno

Re: Re: Zajimava cisla...

autem?

0/0
5.4.2006 14:51

kladnyhrdina

Re: Zajimava cisla...

Pendolinem občas jezdím z Prahy do O. Svinova a bývá dosti obsazené. (Zažil jsem i vyprodané). Je pravda, že ráno bývá plné do Prahy do Ostravy je obsazené výrazně méně, zatímco odpoledne je to naopak, ale ty soupravy se prostě musí vracet a "odpojit pár vozů" u pendolina nejde. Řešení by byl nižší tarif pro méně obsazené vlaky.

butter_fly mi připomíná jednoho pána u sedačky ve špindlu, který se ptal vlekaře, proč na tom druhém laně má puštěné sedačky dolů, když tam nikdo nejezdí, zatímco on musí stát ve frontě.

0/0
5.4.2006 15:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.