Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Policie obviní manažery Nomury z tunelování

V nejznámější kauze zkrachovalé IPB, akci České pivo, padne v nejbližších týdnech další obvinění za pokus o tunelování. Policie by měla obvinit Randalla Dillarda a Davida Thirska, dva vysoké manažery českého zastoupení japonské Nomury, která měla v IPB téměř padesátiprocentní podíl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Admin_

ODS pilně pracuje pro zloděje

Hádejte, pro koho se pan Benda tak narychlo snažil vyhodit zneužití informací v obchodním styku z trestního zákoníku? http://aktualne.centrum.cz/domaci/clanek.phtml?id=65559&tro792_0_0 Je jistě jen náhoda, že ODS vždy stála na straně Procházkovců a Nomury. Je jistě jen náhoda, že si za peníze z IPB ovládl velký přítel ODS Pojišťovnu, stejně tak, jako že IPB půjčovala ODS i na holý zadek. Prostě všechno jsou to jen naprosté náhody a tak se můžeme těšit, až ODS po červnových volbách získá všechnu moc v zemi. S ODS a zloději na věčné časy.

0/0
7.4.2006 15:40

ygg

Re: ODS pilně pracuje pro zloděje

...to jako pro socdemáky;-D?R^

0/0
7.4.2006 15:42

ČeStNý PřEdSeDa

Re: Re: ODS pilně pracuje pro zloděje

Pro ty kteří zapomněli jak to bylo !

http://www.prefer-statement.wz.cz/a0009.htm

0/0
8.4.2006 21:10

i

Re: ODS pilně pracuje pro zloděje

Ano, teorie spiknutí jsou stále velmi populární - mezi komouši, nacisty, socialisty a podobnou vebeží.

0/0
7.4.2006 15:42

i

Re: ODS pilně pracuje pro zloděje

Být komoušem a zároveň majitelem činžáku, který má zájem ma maximálním možném ždímotu nešťastníků vydaných vám na pospas, to je docela schizofrenní pozice, viďte?! Jak to zvládáte?

0/0
7.4.2006 15:48

ygg

Re: Re: ODS pilně pracuje pro zloděje

Čistě obecně....být komoušem a ždímat kohokoli jiného než jsem já sám není ale vůbec schizofrenní;-D...naopak..dalo by se říci, že se jedná o pozici zcela klasickou;-)

0/0
7.4.2006 22:13

baka

Nomura

Nomura ma zakazanou financni cinnost uz skoro po celem svete akorat nasi chytrolini asi za tucny obolus, je sem pustlili. Podobnou vec uz nekolikrat udelali, staci se podivat na jejich financni historii...

0/0
7.4.2006 9:50

merkbar

Re: Nomura

Nějaký link?

0/0
7.4.2006 9:52

baka

Re: Re: Nomura

Link neznam,ale mam tu informaci od Japoncu, kteri byli strasne udiveni, proc jsme si je sem pustili. Urcite jsou za tim nejaci "americti" manageri!

0/0
7.4.2006 9:56

merkbar

Re: Re: Re: Nomura

Takže bezcenné - jedna pani žbrdolila....;-)

0/0
7.4.2006 9:57

baka

Re: Re: Re: Re: Nomura

Dost hloupa reakce! Kolikrat se stydim za to co musim tem Japoncum prekladat. A v Japonsku se nam smejou, ze jsme takhle nalitli!

0/0
7.4.2006 10:01

merkbar

Re: Re: Re: Re: Re: Nomura

Mimochodem, umíte Japonsky, Anglicky, Německy? Či jak se vlastně s těmi vašimi Japonci, co jim překládáte idnes fóra, domlouváte?:-D

0/0
7.4.2006 10:02

baka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nomura

Normalne na tyto fora nereaguji, ale toto je tema, ktere mi Japonci primo v japonsku nekolikrat predhazovali. Ano, mluvim i mimo jine i japonsky.

0/0
7.4.2006 10:06

merkbar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nomura

Tak schválně. Náhodou umím Japonsky počítat. Naučila mě to japonská kámoška z Nagoya city. Napište mi foneticky japonsky třeba 136.;-) (Foneticky myslím nějak takto - např. 1-iči, 8-hač).

0/0
7.4.2006 10:17

baka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nomura

hyaku sandzhu roku

0/0
7.4.2006 10:18

merkbar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nomura

No, buď jste navštěvoval/navštěvujete kurzy karate, kde se toto také učí, nebo Japonštinu opravdu ovládáte. ;-) Já mluvím, bohužel jen Anglicky, Německy a Franouzsky. Japonština je pro mě polem neznámým, takže dál vás testovat jaksi neumím.:-P

Škoda, že není večer, - zkusil bych connectnout tu svou kámošku přes ICQ....:-P

Mimochodem, bez ohledu na naši znalost Japonštiny, je-li Nomura celkově tak prohnilým podnikem, jak prezentujete, tak

1) Proč se o tom nikdy nic nenapsalo třeba v NYtimes a CNN, bbc.uk?

2)Proč s nimi proboha ten Tošovský tu smlouvu podepisoval a konečné podmínky dohodoval? Copak to nevěděl?

0/0
7.4.2006 10:31

merkbar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nomura

....bez ohledu na vaši znalost ....:-P

0/0
7.4.2006 10:32

baka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nomura

V americe maji zakazanou financni cinnost uz hodne dlouho, hned jak jim to zakazali v Japonsku. V Japonsku se preskupili do jineho slozeni a puvodni organizace se vydala do sveta. Taky je mi zahada proc to zde nikdo nevedel, kdyz v Japonsku toho byly plne noviny! Asi tam slo o velke prachy.

0/0
7.4.2006 10:36

merkbar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nomura

No, mě jen vadí ty spiklenecké teorie, které se kolem českého působení Nomury kupí, což jsem trochu vycítil i z vašich prvních příspěvků. Zneužívání problému Nomura k házení špíny na politické oponenty. Jestli je Nomura spolek mafiánů a podvodníků, tak nechápu proč s nimi Tošovský uzavíral smlouvu - a je hloupost, že musel. Samozřejmě, že nemusel, kdyby nechtěl. Nechť to celé tedy policie řádně vyšetří a nechť případní skorumpovaní politici klidně třeba zhebnou v base - bez ohledu na stranickou příslušnost. Ale jen v celém případu kydat hnůj na ODS, to je pekelná demagogie.

Ale jinak, je jasné, že Nomura asi není zrovna spolek nějakých sympaťáků, protože si jako mluvčího najali Jiřího Hrabovského, který je známým a těžce profláknutým bolševickým zpravodajcem. Je tak profláknutý, že ho, mám dojem, po sametu nikdo nechtěl zaměstnat...až Nomura....

0/0
7.4.2006 10:49

baka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nomura

Me prispevky byli apoliticke. Ono to vychazi skoro nastejno kdo tam nahore je. Jako lingvista se obcas nachomytnu k temto debatam a je mi pak z toho smutno.

0/0
7.4.2006 10:53

merkbar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nomura

Tak to se vám omlouvám za hloupě a nesmyslně drzý tón, který jsem z počátku použil....:-P

0/0
7.4.2006 11:07

baka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nomura

V pohode.

0/0
7.4.2006 11:43

ygg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nomura

..jen k tomu Hrabovskému....ten dělal pro kde koho..a není v tom výjimkou...a má se dobře....já si pamatuju Škodovku a pak investora do TV Galaxie..ale bylo toho víc, jen to z hlavy nevím. V tom co dělá je dost dobrý. Jinak ho neznám, takže nesoudím, možná je hajzl, možná fajn chlap.

A k té Nomuře.....celá kauza IPB je průser za průserem a pokoušet se to po prorané arbitráži nějak kašírovat tímhle způsobem...to je ubohost. Můj názor.....

0/0
7.4.2006 15:41

Huffnagell

POZOR CENZURA !!!!!!!

www.homr.cz - cenzurováno státnímy úřady!!!

0/0
7.4.2006 9:48

qasnice

Stále skvrny?

Ano. Protože je špína zažraná. Používejte savo ke každému praní, stačí 2 odlívky do rozprašovače a před zahájením praní, nastříkejte pazdrátovi do očí. Uvidíte, že praní pak už bude zbytečné.....ani k němu nemusí dojít;-D

0/0
7.4.2006 9:38

Bajeasar

Hrabovský...

Co je to za lidi, ti mluvčí těhle sebranek. Není to taky trestný? Copak můžu dělat mluvčího komukoli...?

0/0
7.4.2006 9:20

dromid

V tomhle pripade

ma asi pravdu Hrabovsky. Opravdu jde o hrabani na malem ceskem pisecku, kdyz se tahneme s ostudou z prohraneho velkeho mezinarodniho sporu. Neni to nic hezkeho a pravdepodobne na to opet vsichni danovi poplatnici doplatime. Ale na druhou stranu, pokud jste nekdy na zacatku arbitraze cetli rozhovor s Paulsonem, ktery zastupuje Nomuru, ten tam rikal - bude jeste nekolik takovyhhle prohranych arbitrazi, ale to je dobre, protoze tim se podnikatelske prostredi v Cechach vycisti, stat se vykaze do rozumnych koleji a riziko zeme klesne na prijatelnou miru :-D

0/0
7.4.2006 8:58

uz

Není už trochu pozdě?

Proč až po nějakých šesti letech?

0/0
7.4.2006 8:53

pavel

ODS a jeji kamaradi opet proti statu

Jiří Weigl, kancléř prezidenta Klause, radil v minulosti japonské Nomuře, s níž se nyní stát pře o desítky miliard kvůli pádu IPB.Weigl v devadesátých letech působil coby zástupce státu v dozorčí radě Investiční a poštovní banky. Letitý blízký spolupracovník Václava Klause po vstupu zástupců Nomury do IPB fungoval i coby poradce japonské společnosti. Weigl se tyto nové informace nejprve pokusil popřít. "Já jsem byl poradcem generálního ředitele IPB, ale nikdy jsem nebyl poradcem Nomury," vyvracel původní informaci Weigl. Když jej deník Akuálně.cz informoval, že o jeho poradenství pro Nomuru má v ruce písemné dokumenty, Weigl nakonec připustil, že japonské společnosti skutečně pomáhal.

0/0
7.4.2006 8:11

uz

Re: ODS a jeji kamaradi opet proti statu

A?

To chcete naznačit, že pomáhal tunelovat? Pokud ano, tak doufám, že také Wiegel je za toto stíhaný.

0/0
7.4.2006 8:55

Admin_

Re: Re: ODS a jeji kamaradi opet proti statu

Kdepak tunelovat. Zachraňovat hodnoty.

0/0
7.4.2006 15:42

i

Re: Re: Re: ODS a jeji kamaradi opet proti statu

Být komoušem a zároveň majitelem činžáku, který má zájem ma maximálním možném ždímotu nešťastníků vydaných vám na pospas, to je docela schizofrenní pozice, viďte?! Jak to zvládáte?

0/0
7.4.2006 15:47

Nofear

popularita V.Klause kvuli IPB vzroste na 89%

bohuzel da se to ocekavat, az MFDnes a LN spusti kampan proti CSSD a nucene sprave v IPB. Pritom kazdy by mel vedet, ze to byl gerade Klaus ktery v roce 1993 spustil zcela umyslen cachry v IPB, aby rozjel sve totalne devastacni ekonomprojekty, ktere skoncily v bankrotu v 19978-o

0/0
7.4.2006 9:11

merkbar

Re: popularita V.Klause kvuli IPB vzroste na 89%

ČSSD je banda mafiánů a snad i vrahů. Proti nim není třeba žádnou kampaň spouštět. Ono úplně stačí jen o nich nezaujatě informovat.

0/0
7.4.2006 9:18

Nofear

vase naivita mne neprekvapuje

ale otevrete si newspaper z 90.let, otevrte domestic prilohu nebo cernou kroniku  a uvidite kolik kde bylo ekonomickych  popr. politicky propojenych vrazd... At zije ceska blbost..jste krasny muster:-D A vrazi CSSD? Kde jste to cetl..snad u Tlusteho  na skoleni, kdyz pripravoval tunel IPB od Nomura?

0/0
7.4.2006 9:31

merkbar

Re: vase naivita mne neprekvapuje

No právě - a tak všude zjistím, že o vraždách se hovoří vždy takřka výhradně ve spojistosti s bossy z ČSSD.

Viz. třeba z úplně poslední doby - vražda podnikatele  Mrázka, která, jak začíná vyplouvat na povrch, souvisí s nelegálními kšefty s biolíhem ve kterých jela/jede řada socdem bossů.

0/0
7.4.2006 9:36

Nofear

okay tak jaci bossove CSSD jedou v biolihu?

mozna je to pravda, mozna ne. Krome 1 clanku snad v LN (muzete mne opravit) jsem nikde nic jineho nevidel. Ale jelikoz jsem krestan  tak nechci se moc divat back do 90.let, ale tenkrat byli noviny plne clenu oDS,ODA na regionalni popr. namestkovske urovni spojenych s korupci, zlocinem etc... Zadny system neni dokonaly, ale ten co totalne zklamal by se uz nikdy nemel vratit - tzn. Komunisti a prevleceni komunisti ODS

0/0
7.4.2006 9:39

merkbar

Re: okay tak jaci bossove CSSD jedou v biolihu?

Psala o tom nejen idnes.cz, ale psaly o tom dokonce i  neobolševické novinky.cz

Mimochodem, vy nejste křesťan, ale pouhý trouba.:-)

0/0
7.4.2006 9:42

merkbar

Re: okay tak jaci bossove CSSD jedou v biolihu?

Mimochodem - ad hloupá a nepravdivá floskule - "Komunisti a prevleceni komunisti ODS"

Členská základna ODS je bývalými bolševiky tvořena z pouhých 2%!! (a to vás komouše patrně nejvíc s.re, že?!;-) ) Naproti tomu členskou základnu ČSSD tvoří postbolševici z celých 30-ti%! Celá třetina všech členů ČSSD jsou bývalí komouši! (A to je vám, kamoušům právě sympatické, že?!;-)) A v parlamentu je to ještě daleko horší - tam ČSSD zastupují bolševici ze dvou třetin!!

0/0
7.4.2006 9:49

qasnice

Re: Re: okay tak jaci bossove CSSD jedou v biolihu?

Pohleďte, modrý zaslepenče, uvažujete poněkud primitivně. Členství v organizaci zvané KSČ, nemělo pro většinu lidí žádný ideový podtext. Byli tam, protože chtěli profesně a platově nahoru. Jsou to navlas stejní prospěcháři, kteří se hlásí k idejím pravice. Nemají přitom o pravicovém životním postoji ani páru. Vy, jste jedním z nich. Nadutý, arogantní, hloupý, protože cítíte v zádech tu organizaci. Sám byste své myšlenky obhájit nedokázal.(Y)

0/0
7.4.2006 9:56

merkbar

Re: Re: Re: okay tak jaci bossove CSSD jedou v biolihu?

Nicméně, v ČSSD je jejich zalezlých 15x tolik než v ODS. A, mimochodem, sklerotický troubo, s poukazováním na členství v bolševické partaji jste přišel vy, nikoli já. - Když jste stižel tak těžkou sklerózou, tak si aspoň po sobě vždy přečtěte co jste před chvílí napsal. Nebudete pak za směšného oslíka, oslíku.;-)

0/0
7.4.2006 10:01

jumboi

Re: Re: Re: okay tak jaci bossove CSSD jedou v biolihu?

No ty musis bejt BLB to nemá chybu!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
7.4.2006 12:59

qasnice

Re: Re: vase naivita mne neprekvapuje

Jste bohužel příliš mladý a příliš ambicozní vynášet obecné soudy....Vás by prezident soudcem opravdu jmenovat neměl. Každá věc má své historické kořeny, což Vám zřetelně uniká.

0/0
7.4.2006 9:42

merkbar

Re: Re: Re: vase naivita mne neprekvapuje

Co je to za blábol?

Ještě před tím, než něco někam vyplknete, tak si aspoň utřiďte myšlenky ve své hlavě, jste-li tohoto procesu schopen. Nebudete pak vypadat jako osel. Děkuji.:-)

0/0
7.4.2006 9:43

qasnice

Re: Re: Re: Re: vase naivita mne neprekvapuje

Nemáte zač, modrý imbecilisto:-)

0/0
7.4.2006 9:48

ČeStNý PřEdSeDa

Re: Re: popularita V.Klause kvuli IPB vzroste na 89%

http://www.prefer-statement.wz.cz/a0009.htm

0/0
8.4.2006 21:19

zberanek

Nomura

Chyba se stala ihned na začátku privatizace. Nejdříve měly být zprivatizovány banky a pak se teprve měly privatizovat další podniky. Nomura se chovala čistě podnikatelsky, zadarmo přišla k velice pěkné investici, tak toho využila.

 

0/0
7.4.2006 7:01

Vlada

Re: Nomura

A kdo za to muze? Klausova vlada s svymi deravymi zakony... takhle spackanou privatizaci mohl provest jenom velky jesita. ;-O

0/0
7.4.2006 7:58

Re: Re: Nomura

No a hlavně pak někajý nejmenovaný "vajgl", ...(Y);-€

0/0
7.4.2006 8:08

uz

Re: Re: Nomura

Nomuře IPB dala Tošovského vláda a udělala to s posvěcením Zemana.

0/0
7.4.2006 8:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.