- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyz Vas zajima, kde vzal Ing. R.J. penize na reklamu, tak si laskave vzpomente na petiletou non stop reklamu v nasi verejnopravni CT. Tam se za reklamu normalne plati dlouhe miliony, ale takova petileta "skryta reklama", to byl fakt vejvar! Jak z toho byla asi placena DPH? Je to podobny priklad, jako flaska "Korunni" ve "Volejte siditeli". Zakon o regulaci reklamy uz ale nove "skrytou reklamu" vyslovne zakazuje! Jinak delam v reklamce...
Od počátku jsem Pendolinu hodne fandil a jezdíval s ním pravidelně1. třídou. Na trase Ostrava - Praha stále neexistuje lepší možnost. Čekal jsme na Railtrans, ale nedočkal jsem se. Věřím, že Jančurova Student Agency zaznamená velký úspěch. Proč? Po srpnové dovolené jsem cestoval domů do Ostravy vlakem EC na trase Vídeň - Varšava. Seděli jsme v kupé 2. třídy, které je vybaveno přípojkou 230V a samostatnou klimatizací. Požitek z jízdy je naprosto stejný jako v Pendolinu i servis občerstvení je až do kupé. A cena?O více než polovinu méně. Kdo se vydá podobnou cestou, zajistí Pendolinu brzký důchod. Pavel Němec - Ostrava.
;o))) Brno-Břeclav ECčkem 136kč, Pindolínem 300kč ;o)
A věřím že sežene daleko levnější a možná modernější vlak, než je stávající Pendolino ČD.
Malé, úzké sedačky, málo místa nad hlavou, nemožnost se na sedadle nasvačit ani vylézt si třeba na záchod, to vše mluví proti Pendolinu - dráhy, zamluvte si jej na šrot!
Líbí se mi chuť pana Jančury na vstup do žel. dopravy i přes to, že dobře ví, jak je tato doprava proti silniční diskriminovaná (platba za použití želeniční dopravní cesty - silnici má zatím téměř zadarmo, tedy z našich daní). Na druhé straně dobře vidí možnosti železnice v rychlé a komfortní přepravě mezi centry aglomerací.
Názor, že vlak musí být dostatečně levný pro ty, co peníze nemají, a dobrý pro ty, co je mají, by si měli dát na vedení ČD, jelikož neumí vyjít vstříc ani jedné skupině. Pro tu první jsou drazí a pro druhou mají jen pár "lepších" vlaků + to pendolino, jehož nástup byl poznamenán nabubřelou kampaní a následujícím zklamáním. Teď jezdí pendolino perfektně (jezdím s ním často), ale"lepší" klientelu si bude teď jen pomalu získávat.
Rovněž ve smyslu vozových tříd má p. Jančura narozdíl od ČD jasno. U ČD jsou vozy 1. třídy často starší a v horším stavu, než 2.tř. Z Plzně do Prahy si radši koupím 2.tř místo 1. a cestuji v jídelním voze, který však není na všech vlacích.
Malá editace: druhý odstavec za ČD doplň "zarámovat".
A můj závěr: Zatímco úspěch autobusových linek je kromě skvělých manažerských schopností dán i celkem pochopitelným legálním zneužíváním naší dopravní politiky, která téměř bezplatným podnikáním na silnicích pečuje o naše plicní sklípky i klidný spánek, na železnici se ukáže mnohem víc, co v panu Jančurovi dřímá. Věřím, že to zvládne a pak si zaslouží svůj titul dvojnásob. Ke žlutým autobusům mám kontroverzní vztah, ale Žlutým vlakům jednoznačně FANDÍM!!!
Inu tak se dělá marketink, žádné cizí peníze, to je jen reklama (z čeho se ta reklama asi platí???) stačí vzít kalkulačku a počítat jízdné minus nafta, řidič, leasink, pojištění, známka, vjezd na nádraží ...... vydělá na to provize z nízkých cen letenek
Jak to tak pozoruji, tak pan Jančura je naděje na probuzení Českých drah, tak doufám že nezklame.
Milý Zsikle, vím že to myslíš dobře, ale nech se u pana Jančury zaměstnat a potom si povíme víc. Pan Jančura zatím neprozradil co je skutečný důvod jeho úspěchu. Jsou to zaměstnanci, které si vybírá na základě psychotestů, aby se jednalo o takový typ, který bude houževnatě pracovat za nízký plat. Věřte nebo ne, funguje to. Jakým způsobem si zjišťoval jaké linky má rozjet na začátku také ještě nikde neuveřejnil úplně. Určitě by jste se divili. Jestli někdo obdivuje osobnost pana Jančury, je to jen proto, že ho osobně nezná.
Pokud si vybral pracovniky, co makaji jako o zivot za nizkou mzdu, tak mu mohu jen gratulovat. Je proste schopny. Jake linky rozjet na zacatku, na to opravdu neni potreba velke inteligence: prece ty na nejsilnejsich trasach (napr. Praha-Londyn, Praha-Brno-Ostrava). Na to opravdu zadny zvlastni vyzkum nepotrebujete.
...ne ze uz to je, nekdo to uz dela, ale jit o krok dal a udelat to o kousicek lepsi. bezpecnejsi,pohodlnejsi..vlaky ktere jezdi dlouhe streky do zamori by mely mit jeden nastup pro invalidy, a jedno socialni zarizeni s dostatkem mista pro 2 a vozejk..mozna ze uz to tyto vlaky maji, a potom se za svou hloupou pripominku omlouvam...
jak muze vlak jet do zamori? jako pod vodou?
Pan Jančura by si měl dávat pozor aby nedopadl jako pan Fischer. Taky budoval impérium a nehleděl na peníze. Sám přiznává, že autobusy vyjma pha-brno nejsou nijak zvlášť výdělečnou činností a jsou spíše reklamou. Pokud mu k tomu ještě přibude vlak SA a letadlo SA, tak jej to může položit.