Diskuze

Šéf Student Agency: Kamiony by měly platit víc

Je asi všem jasné, že kamiony na našich silnicích jsou a vždy budou součástí našich životů. Někdo nám ty rohlíky z pekáren a televize do supermarketů přivézt musí. Je však třeba nastavit pravidla, aby i kamion na silnici byl Čechy pozitivně vnímán přinejmenším v rovině "nutného zla".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Albert Nerom

10. 4. 2006 19:24
Pan Jančura je úspěšný podnikatel.

Navíc dokázal, že když to člověku myslí, může být i v Česku úspěšným, aniž by byl podvodníkem či tunelářem. A mám dojem, že když už mu to myslí, je schopný se vyjádřit i k jiným věcem, než jen k oboru svého podnikání. A to je právě případ i p. Jančury. Problémy kolem dálnic a kolem kamionů pojmenoval dobře. Jsem také přesvědčený, že tak učinil nejen proto, že přeplněné dálnice a havárie pirátů za volanty kamionů způsobují zbytečná zpoždění i cestujícím v jeho autobusech. Mě totiž (a věřím, že i spoustě jiných) ty kamiony štvou a ohrožují také. Jezdím velmi často po dálnici a není dne, kdy bych nazažil nějakou doslova infarktovou situaci. Někdy mám dojem, že si tím někteří řidiči kamionů zpestřují nudnou a monotónní jízdu. A čím je jich více, tím větší pocit nadřazenosti mají a jsou drzejší. Cítí se jako novodobí Hunové, kteří převálcují vše, co jim přijde do cesty. Musí se to řešit. Dálnice přece byly stavěny proto, abychom se bezpečně a co nejrychleji dostali tam, kam potřebujeme.

0 0
možnosti

mafrahajzl

11. 4. 2006 13:02
Re: Pan Jančura je úspěšný podnikatel.

Dneska havaroval další pirát dálnic...autobus SA ;-D

0 0
možnosti

prosecky

10. 4. 2006 15:33
Příklad z USA

Jednim z resenim jak ukaznit ridice kamionu muze byt priklad z USA: tam maji na zádi nápis s otázkou, zda-li kamion jede bezpecne a dle predpisů. Pokud ne, jsou ostatni ucastnici provozu vyzivani, aby zavolali na zelenou linku zamestnavatele a nahlasili ID cislo kamionu. "Udany ridic potom muze pocitat s pokutou od vyhazovem od zamestnavatele.

0 0
možnosti

Realista

10. 4. 2006 15:14
Já myslel, že Student Agency se rýpe ve studijních pobytech?

A jak koukám, oni dělají do všeho a vyjadřují se všeobecně k dopravě. Možná za pár let budou připravovat pro vládu dopravní koncepci ČR? To jsou veletoče sakra..:-DR^Třeba za rok vznikne stejnojmená politická strana...kam se bude hrabat ten pytel blech Zelených.;-D

0 0
možnosti

lolek77

10. 4. 2006 12:34
Vsadím se s Vámi,

že kdyby pana Jančuru pustily ČD na koleje byl by schopen zorganizovat tranzitní přepravu kamionů. Jde o organizaci práce a rychlé odbavení a na to jsou ČD neschopné.

0 0
možnosti

sipecek

10. 4. 2006 11:06
...

Kazdy den clanek o Student Agency? By me zajimalo kolik to stoji?;-)

0 0
možnosti

Jirka

10. 4. 2006 11:04
částečný nesouhlas

1) Majitel dopravní společnosti nemá prospěch z toho, že nemá klid ani o víkendu. Zákazníci budou tlačit, aby se o víkendu převezlo to, co se nyní vozí přes pracovní dny.

2) V pátek v 17,00 zůstane trčet řidič na parkovišti a bude muset dojet v noci. Obdobně stojí v sobotu dopoledne a v neděli odpoledne.To je nějaká výhoda? Navíc řidič musí mít týdenní odpočinek souvisle 45 hodin...

3) Proč lidé nejezdí vlaky a autobusy ? Rychle jedoucí os.auta ucpávají dálnice :-)

4) Spotřebitelé jsou koneční plátci jízd kamionů. Je to společenský problém. Železnice není konkurencí v rychlosti přepravy. Zdanění kamionů nakonec povede k vyšší ceně v obchodě a vozidel  méně nebude. Nebo  snad si koupíme méně zboží?

0 0
možnosti

Molok

10. 4. 2006 11:28
Re: částečný nesouhlas

problém není v kamionové dopravě, ale v tranzitní kamionové dopravě. Když se aspoň z poloviny eliminuje "tranzit", bude se nám všem lépe dýchat. Způsobů je několik, ale nejvíce pravděpodobné jsou dva...

A. na hranicích kamióny naložit na vlaky (zde je otázka nastavení poplatku, když bude vlak max. o 10% dražší než mýtné po cestě, vyplatí se ten vlak). Otázkou je infrastruktura, ale když se nebude naslouchat lobby, neměl by to být problém.

B. Vytvořit distribušní centra, do kterýchvy vlaky vozily výrobky z továren a z těchto center by už kamióny vozily zboží do obchodů... = úbytek tranzitních kamiónů, ale velké nároky na sklady.

V konečném souštu, stačí jen chtít a nebýt moc úplatný. :-/

0 0
možnosti

pJenik

10. 4. 2006 10:41
Řidiči hovada

Řidiči těch žlutých autobusů musí asi dostávat bonusy za to, když dorazí dříve než mají. Jel jsem z Olomouce do Ostravy a v místech kde byla 50ka si to rval ten hňup s plným autobusem 80kou. Už ať je ten bodový systém a častější kontroly...Rv

0 0
možnosti

Spacedave

10. 4. 2006 10:09
Souhlas

Bravo, nemohu než souhlasit, opravdu velmi výztižně a trefně napsáno. Ty reakce jsou zvláštní, vůbec se nedotýkají článku, ale Vaší firmy, o které není ani zmínka v článku. Jsme v Čechách, které jsou ozářeny komunistickou totalitou  jako Černobyl radiací. Jen težko a  dlouho se budeme zbavovat tohoto ozáření, i přesto jsem přesvědčen, že to není ta pravá česká povaha, jak je nám často podsouváno. Ješte jednou děkuji za trefné popsání situace v naší zemi. R^

0 0
možnosti

performer

10. 4. 2006 9:38
ZDRAŽIT NAFTU JE TŘEBA!

DIESELOVÉ MOTORY SMRADÍ! smradí více než benzinové. Protože potřeba zvýšit spotřební daň z nafty, aby byly negativní externality naftových smradičů náležitě oceněny. Současná situace, kdy je benzin zdeněn více než nafta je na hlavu postavená....... 

0 0
možnosti

Humuss

10. 4. 2006 9:33
Nektere navrhy nejsou spatne.

Soucasna situace na silnicich je tristni a stupidni bodovy system nam akorat odboura ty, pekare, ktery chca nechca, musi nekolikrat denne stat, kdyz ne v zakazu, tak aspon tak, ze nezbydou 3m na pruh. Asi tak nejak.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů

25. března 2024  18:42

Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...

Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat

28. března 2024  12:31

Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...

Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově

28. března 2024  12:17

Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...

Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman

28. března 2024  11:32

Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...

Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů

28. března 2024  10:58

Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!