- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevšiml jsem si, že by na našich úsecích, kde už zákaz předjíždění je, došlo k zablokování dálnice (ale taky jsem si nevšiml, že by to kamiony dodržovaly). Jenže ony se dálnice neblokují ani v Neměcku nebo Rakousku, kde takové zákazy také platí (byť taky ne celoplošně). Takže se chytráků z Česmadu ptám: to blokování platí od určité délky úseku a počtu kamionů, nebo je to obecné? Máte pro to nějaký matematický výpočet? Neměl by první řidič, který dojedu tu první Avii, která na dálnici stejně nesmí, zavolat PČR?
No a i kdyby se zablokoval pravý pruh kamiony (což je v praxi nemožné, jde to dokázat i matematicky), tak radši pojedu v obsazeném pruhu rychlostí 130 km/h než za kamionem 91 km/h.
i minimalni rychlost? Aviatik splhajici ctyricytkou do kopce, ktereho musi kazdy predjizdet je daleko nebezpecnejsi a potencionalne vice "pruseroidni" nez nejaky manazirek v A8 jedouci pres 200 ...
tak to jsi asi ještě nejel po dálnici vidláku, určitě je bezpečnější někdo kdo kolem mě prosviští 250 a mám ho z krku než tirák, který ti před čumákem začně předjíždět posraného aviatika. A úplně nejnebezpečnější jsou rádobypolicajti, kteří se nacpou do rychlého pruhu a diví se proč ostatní na ně troubí, když oni jedou 130 a nikdo stejně jet rychleji nemůže.
"A kdo dnes potřebuje jet o víkendu, sežene si výjimku pro rychle se kazící zboží," říká generální tajemník Česmadu Martin Špryňar.