Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČTÚ zkritizoval služby České pošty

Nedostatek motivace, špatná kvalita služeb, často neochotný personál - Český telekomunikační úřad si v souhrnné zprávě o plnění povinností České pošty nebral servítky. Nedostatky našel v péči o zákazníky, poskytování informací i v dodržování poštovního tajemství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

g.kral

Věnujte prosím pozornost našemu blogu

Věnujte prosím pozornost našemu blogu:

http://ceskapostazahubicku.blog.cz/

0/0
17.4.2006 22:50

kenx

Praha 12 - zkušenosti

Také se podělím o zkušenosti ze života.Ve schránce najdete výzvu k vyzvednutí balíčku (dobárka, std. či obchodní balík) či doporučeného dopisu.Je tam napsáno "Dům uzamčen" přestože jste v uvedený den byli zrovna celý den doma,zvonek máte jasně čitělně označený shodným štítkem jako je adresa,bohužel pracovníci pošty asi neumí číst. Překvapí Vás že výzva se objeví ve vaší schránce až 2-3 dny poté co

je datum že u Vás byli,tomuhle říká pošta doručení do 24 hodin? Česká pošta LŽE !!Jdete si tedy večer na poštu,ale ouha,fronta na půl hodiny čekání,obsluhuje JEDNO okénko zatímco dalších jsou sice pracovníci pošty,ale balíček vám rozhodně nevydejí a odkáží vás na to jedno přetížené. Hrůza a ostuda Rv

0/0
13.4.2006 12:36

qasnice

Pošta?

Kterou historku chcete, tu o zničeným obsahu balíku, nebo o buzeraci s provázkama, nebo o pořadovém systému a "nároku" pracovnice 40 minut další číslo nezavolat?

Horší zkušenosti než s poštou a chováním jejích zaměstnanců, jinde skutečně těžko uděláte.Rv

0/0
13.4.2006 12:09

SAS

Re: Pošta?

tu o těch provázkách....

0/0
13.4.2006 13:04

qasnice

Re: Re: Pošta?

Dobře.

Přivezeme s kolegou do Hybernský asi tucet balíků a čků do Anglie. Je to zabaleno jako obvykle, do 2 vrstev papíru a vícenásobně přelepeno. Prostě profibalík. Mladá, krásná, nasraná za okénkem se rozhodne, že dneska se na někom povozí. Požaduje zavázat každou krabici i čku provázkem - tak zní prý předpis, jinak ať vypadnem a hned bere dalšího. Já na to, že chci ten předpis vidět. Ona nic, dělá že neslyší. Já že chci ten předpis, nebo vedoucího pošty. Začne řev, ona že není povinná tahat těžký balíky bez provázku a já zas, že na poště pracuje přece dobrovolně. Trvá na předpisu a funí jako nosorožec. My se ale nehnem a blokujem provoz (ochranka se pro jistotu přiblízí a dívá z okna). Tak co bude, ptám se? Provázky!! Řve ta dobře živená dívčina. Já chci toho vedoucího. Už jsme na řadě 15 minut.... Vedoucí nakonec neochotně přijde a rozhodne se podřízenou zamračeně podpořit. Marně. Chci ten předpis totiž vidět.

0/0
19.4.2006 9:30

qasnice

Re: Re: Pošta?

pokr.

Po dalších asi deseti min. pak pan vedoucí houkne do haly, že to nemůže najít, ale že má pravdu! Za dalších 5 minut přichází ke slečně posel v podobě kolegyně a diskrétně jí sdělí nějakou závažnou skutečnost. Po té se ta nasraná dívka prudce zvedne a se slzou v oku stejně prudce zmizí. její posel špatných zpráv usedne na její propocenou židli a vyřídí bez průtahů naši věc. Doprovodí ji ovšem smířlivými kecy o tom, jak se nemáme divit a že je pošta benevolentní jen v tomhle mimořádném případě - platíme totiž asi 24´000 Kč za to, že těch několik balíků bude za 3 týdny v Anglii.....možná....

Příští a další mise jsou pak jako ty předešlé, nudné, bez provázků a bez vzrušení....:-)

Fakoff, ček poustofisRv

0/0
19.4.2006 9:36

Vašek

Monopol

Je to jednoduchý. Neni potřeba stanovovat nějaký komise a administrativně to řešit. Stačí zrušit monopol České pošty a pustit do odvětví konkurenci.

0/0
13.4.2006 9:56

VitaminS

Masakr

Měl jsem předplatný Score (s CD). Jednou byl časopis přeložený a CD na kusy ve schránce - i tak se doručují časopisy poštou.

0/0
13.4.2006 9:51

oddTom

Re: Masakr

Jste si jist, že ten časopis doručuje Česká pošta, a ne nějaká soukromá distribuční společnost?

0/0
13.4.2006 10:10

VitaminS

Re: Re: Masakr

Ano, tenkrát ještě doručovala pouze pošta (je to asi 3 roky zpátky)

0/0
13.4.2006 10:18

LK

Re: Re: Re: Masakr

Ale pošta časopisy nedoručuje už asi devět let.

0/0
13.4.2006 17:02

QT1

Re: Re: Re: Re: Masakr

Ale doručuje, samozřejmě že ne všechny a automaticky a často ani není tím, kdo doručování řídí, ale působí jako fyzický doručovatel pro agentury, které mají smlouvy s vydavatelstvím a s koncovými zákazníky a pro doručení si najímají různé služby. Velmi často právě ČP, protože dokáže nabízet velmi nízké ceny (je otázkou, jestli odpovídají nákladům nebo ne...)

0/0
17.4.2006 12:36

VitaminS

Re: Re: Re: Re: Masakr

možná ve městě, ale na vesnici ještě před pár lety ano (teď asi 3 nebo 4. rok roznáší mediaservis a 100% spokojenost - doručení do 7:00)

0/0
18.4.2006 10:35

wiky

Na to není co dodat..

Kolegyně z práce chodí s firemní poštou a můžu říct že pokaždé přijde rozhádaná s nějakou pracovnicí, už jí dělají i naschvály, že když je na řadě, přepážku uzavřou.....(Y)Rv

0/0
13.4.2006 9:40

Ceassaro

statni podnik co cekat

Je to statni podnika ktery ma garantovany monopol na nektere sluzby. Jinymi slovy at chcete nebo ne, modry pruh bude dodavat posta, protoze to nikdo jiny delat nesmi. Ne ze neumi, ale nesmi.

Tedy hupky supky pred volbama poptat se kandidatu, jak to chteji resit. Omezeni podnikani je dano zakonem ne na trhem.

0/0
13.4.2006 9:25

Mates

Dům uzamčen

jsem firemním zákazníkem ČP. Tolik příhod co mám s ČP to má opravdu málo lidí. Za dobu působení firmy jsem vystřídal 3 pošty ve dvou městech. Nejhorší pošta co jsem zažil je pošta Praha-Záběhlice. Vřele doporučuji navštívit. Tam se totiž může stát: ve schránce máte oznámení, že máte uloženou zásilku, i když jste celý den na firmě. A na oznámení je napsáno: "Dům uzamčen", musím dodat, že schránka je za vstupními dveřmi.  atd. Ono to bude taky tím, že pracovníci nejsou motivovány a jestli vezme 10 balíků nebo 100, má pořáda stejně, tak proč by si komplikovala život. 8-o

0/0
13.4.2006 8:43

Danny_Kay

Ceska posta...

rozhodne neni nejkvalitnejsi a mel jsem s ni par problemu,ale kde se hrabe na Telecom...to je totalni katastrofa, pouzivaji klamne reklamy a "nikomu" to nevadi...At uz je podnik statni ci privatni, CTU by mel zasahnout!

0/0
13.4.2006 8:26

risa

Ceska posta

:-(:-/;-(Rv

0/0
13.4.2006 8:25

Aleš

Má zkušenost

Jako každé vánoce jsem posílal balík s dárky mé sestře a neteři na Moravu. Jelikož jsem pečlivka, celý balík jsem předpisově a ukázkově zabalil a ještě pro jistotu vycpal novinama, aby se nic nerozbilo. Samozřejmě jsem ho nechal pojistit a označit příslušnýma nálepkama "křehké" apod. Jaké bylo zklamání když balík dorazil rozmasakrovanej na hadry v nějakém pytli, protože z něj teklo všechno možné, asi není třeba prozrazovat. Když má sestra žádala částku na kterou byl balík pojištěn,  s úsměvem na rtu jí  pracovnice pošty oznámila, že  byl balík špatně zabalen a nárok na pojistné plnění tak zaniká.  Samozřejmě bych mohl vyprávět dál, co se špatných zkušeností s naší slavnou poštou týče, ale má to cenu? (Y)

0/0
13.4.2006 7:40

MonikaX

Re: Má zkušenost

Já myslím, že oni s těmi balíky jen tak ze srandy mrskají o zeď nebo co, já posílala do Německa jako dárek knížku, zabalenou do  speciálního papíru na balíky, přelepeného izolepou ... Knížka  došla ze všemi rohy ohnutými a  špinavá - v náhradním papíru, do kterého ji zabalila německá pošta - A to přitom poštovné stálo pomalu víc než ta (nijak levná) knížka!!!

0/0
13.4.2006 8:53

abc

Re: Má zkušenost

A předpokládám, že jsi na to mávl rukou s tím, že to je vlastně jedno, že se až tak moc nestalo, a že kvůli jednomu balíku se svět nezboří. Jestli je tomu tak, tak si to plně zasloužíš.

Pokud by Češi nebyli pohodlní a důsledně vyžadovali za své peníze adekvátní služby, hned by se tu žilo lépe. Já bych třeba (a opravdu to tak dělávám) za tím šel jak honicí pes, nechal bych si zavolat vedoucí, tu pracovnici bych tam znemožnil, když je tak drzá a samolibá, psal bych stížnosti, vyhrožoval soudem; tak bych jim znepříjemnil život, že by ještě rádi zaplatili škodu. Co mám totiž zkušenosti, nikdy se nedá bojovat s institucí tím, že se používají neurčité a neosobní výrazy typu "bylo mi řečeno", "nebylo splněno", ale vždycky "paní XY bezdůvodně odmítla", "paní XY zanedbala"... To se pak ti konkrétní lidé ohánějí jinak, když vědí, že se jedná o nich a že o tom jejich nadřízení ví...

0/0
13.4.2006 8:55

Aleš

Re: Re: Má zkušenost

Á zase jeden pan perfektní.

Evidentně jsi se do podobné situace v životě nedostal když tak blbě kecáš a to tvé "bych" si strč do p*dele ty chytrolíne!

Jestli jsi takové povahy si k*rvit Vánoce lítáním po soudech a hádáním se na přepážkách pak ti gratuluju ty magore!!!Rv

0/0
13.4.2006 12:05

Frankenstein

Re: Re: Re: Má zkušenost

...nic mi do toho nejni, ale svou reakci jsi se docela shodil. Ve skutecnosti jsi asi zadny balik neposilal, hadam te na takovych 13-14 let a deti baliky posilat nesmeji... Rv

0/0
13.4.2006 12:53

Aleš

Re: Re: Re: Re: Má zkušenost

Nepracuješ ty čistě náhodou u České pošty? Ani by mě to nepřekvapovalo když takhle blbě kecáš. Myslím, že tahle diskuze není od toho aby jsi tu rozdával svou vlastní blbost, tak se raději zdrž komentáře když k tomu nemáš co věcného říct. ;-)

0/0
14.4.2006 8:49

regazzi

Re: Re: Re: Re: Re: Má zkušenost

A nějaký argument, jak podobné situace řešit bys neměl ?:-)

0/0
14.4.2006 10:17

Killer

Jo, ještě něco

na hlavní poště v Brně se mi stalo, že mi mladá madam sdělila, že 15 dopisů mi na přepážce nevazme a mám je hodit dole do schránky. No čučel jsem jak puk. To je prostě vrchol!!! Ty *uráky za managementu je třeba vyhodit na minutu na dlažbu. Je to banda lemplů. Shrnuto, pošta rozdělit a po částech zprivatizovat. Ať už nikdy nevznikne takový moloch. Nemám s nimi snad jednu příjemnou zkušenost.(Y) 

0/0
13.4.2006 7:32

Bzuk

Rychlost

Nejlépe jsem si potvrdil rychlost pošty při objednání věcí z Anglie. Přes internet jsem si objednal zboží. Ten samý den bylo dle průvodního lístku expedováno a druhý den ráno jej Královská pošta dala do letadla. V Praze po proclení ještě ten den balíček čekal 5 dní na naší poště, než se ta rozhoupala ho vůbec poslat na pobočku v mém městě.

Takže cesta z Anglie do Prahy trvala asi 1,5 dne a cesta z Prahy ke mě domů 6 dní :-/

0/0
13.4.2006 7:32

LK

Re: Rychlost

To ale bylo ještě před vstupem do EU, viď. Něco proclívat mezi členskými zeměmi? Opravdu to ještě funguje?

0/0
13.4.2006 7:52

das

Re: Re: Rychlost

za komoušů to šlo, když se něco posílalo na slovensko známým, tak to tam byl za dva dny, po  - resp. před vstupem do EU, jak říkáš, to i trvalo 14 dní....

0/0
13.4.2006 9:04

Killer

Neznám podnik,

který by tak intenzivně pracoval na špatné pověsti jako je Česká pošta. někdy mám pocit, že si na negativní reklamě zakládají. Čest výjimkám, ale hlavní pošta v Brně, to je katastrofa. Je jen jediné řešení, uvolnění konkurenci a privatizaci pošty, a to do rukou Penty. Ta by jim zvedla mandle, *urvám!!!!;-€

0/0
13.4.2006 7:28

xindl

pošta

ještě  se stalo, že jsme něco posílali do Blanska, akorát jsme napsali jiný PSČ, paní na přepážce to vzala a za dva dny to přišlo zpátky, že je špatné PSČ, tak proč to do prd...e neopravili na správný!!!!!!!;-€

0/0
13.4.2006 7:13

clara

různá okénka není problém

bydlím v dvojměstě Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, v části, kterou si místní pošty "rozdělily".Naše soukromé balíky jsou uložené ve Staré Boleslavi, firemní v Brandýse nad Labem. Jak poznají soukromý od služebního nechápu, na lístečku stojí: vyzvedněte si na pobočce pošty v Br. n. L. - St. B. Doporučené dopisy v Brandýse a cenná psaní většinou kolují po sousedech. Pošťačka "nezastihla" adresáta, když budova firmy má vrátnici se stálou službou a podatelnu. 

0/0
13.4.2006 0:02

Pavel Juhász

Nekvalitní služby

Naše firma a já osobně máme negativní zkušenosti. Především:

1. Několikrát jsme posílali dopis doporučeně na adresu klienta. Přesto se dopis vrátil s tím, že ne uvedené adrese je adresát neznámý! Klient adresu potvrdil.

2. Katalogy, které rozesíláme se nám vrací z České pošty i přesto, že zákazníci nám volají, že katalogy nedostali přitom v zásilce katalogů byli.

3. Čekačky jsou nehorázné. Špatná organizace práce???

Ovšem nejhorší jsou nedoručené zásilky, za což dostane pošta přesto zaplaceno!

0/0
12.4.2006 23:18

kikiryky

pošta

Mě zase minulý týden naprosto šokovalo, že doporučený balík či dopis může převzít kdokoliv z baráku a pokud  nemáte slušné sousedy nebo vám aspoň pošťačka nenapíše vzkaz-máte poštu u paní XY- nikdy se nemusíte dozvědět, že Vám něco přišlo. Jediné řešení je zajít na poštu a písemně toto zakázat. Protože se mi ztrácela pošta i docela cenná musela jsem to udělat. Jsou drzí a opravdu využívají svého monopolu.Rv

0/0
12.4.2006 21:44

Jerry Seinfeld

Diky za tip

Dekuji za tip. Zrovna pred nekolika tydny jsem poslal na mou dorucovaci postu doporucene zadost o totez, a nejak mi "zapomneli" odpovedet. Zastavim se tam a udelam vse na miste. Bohuzel, budu muset z prace driv. :-/

0/0
12.4.2006 23:37

Doktor

Re: pošta

no ono je fakt trapas, když pošťačka nechá u sousedů zásilku s erotickými pomůckami ....:-D

0/0
17.4.2006 22:27

redy

jak se da komunikovat s urady bez ceske posty?

Dobry den,

je nejaka moznost obejit ceskou postu pri komunikaci s urady? Myslim tim internet atd...

predem dik za odpovedi

0/0
12.4.2006 20:50

Stíhací vzducholoď Karel

Re: jak se da komunikovat s urady bez ceske posty?

Můžeš obejít Českou poštu a dojít si to na úřad vyřídit osobně. :-D

0/0
12.4.2006 20:54

monarchista

Re: Re: jak se da komunikovat s urady bez ceske posty?

asi tak ;-DR^

0/0
12.4.2006 21:36

Stíhací vzducholoď Karel

doporučený dopis

Docela naštve, když jste celý den doma a pak najdete ve shcránce lístek o doručené zásilce s poznámkou "nezastižen", protože se pošťačka nenamáhala ani zazvonit na domovní zvonek. Člověk pak musí druhý den na poštu (ten den je brzo) a pak tam čeká jak kretén hodinu u okýnka, protože je před ním 6 lidí. No a někdy dokonce pošťačka ani ten lístek do schránky nedá a pak člověk zjišťuje, že ta očekávaná zásilka už leží týden na poště.;-O

0/0
12.4.2006 20:22

Simir

Re: doporučený dopis

Bohužel musím konstatovat, že mám stejnou zkušenost. A pokud naleznete lístek, že zásilka je uložena u někoho ze sousedů, tak doufejte, že pošťačka není dislektik. Já luštil asi půl hodiny ke komu, že ten dopis dala - pak sem to vzdal a vzal to dveře po dveřích. Moc prima!!!

0/0
12.4.2006 20:50

Tribos

Re: doporučený dopis

U mě stejna zkušenost s balikem a navíc ... zavolal jsem na poštu, jak je to možné, ... baba mi zdělila, že ona za to nemůže, že mi to teda doručí do bytu znovu, ale ten další rozvoz už si budu muset zaplatit. ...  To už mi hlava nebere! >-

0/0
12.4.2006 21:20

Bajeasar

Re: doporučený dopis

Někde jsem slyšel, ale že to má takhle pošta domluvený z těma firmama, který to zasílaj... (teda bavím se třeba o nakupování přes internet)...

0/0
12.4.2006 22:52

Bajeasar

Re: Re: doporučený dopis

jsem unavenej - sxz

0/0
12.4.2006 22:52

ctu idnes

Re: doporučený dopis

Pokud v Dobříši u přepážky požaduji svoji poštu (na oznámení ve schránce) tak se musím prokázat občankou. To je naprosto v pořádku.

Ovšem když doručovatelka občas z pohodlnosti lístek nevypíše a můj dopis předá jen tak náhodné sousedce bez ověření osoby, tak na moji stížnost mají jedinou odpověď: Předpisy České pošty to umožňují.!!8-oABSURDISTÁN

0/0
12.4.2006 23:05

paďour

Re: doporučený dopis

to je normální, chodím vybírat poštu pro firmu skoro denně, každej den se ptám tý baby na přepážce, jestli tam pro nás něco je, ona řekne, poslední tři dny nic a další den  máme v boxu papír, že tam něco leží týden....(Y)

0/0
13.4.2006 7:03

rojko

hmm

A ono uz neco statniho nekdy dobre fungovalo?

0/0
12.4.2006 20:08

Tomáš Marný

Re: hmm

Třeba Státní Bezpečnost, naprosto perfektně. Bejvalej kapitán Státní Bezpečnosti je předsedou OBD Kladno, a jak to družstvo funguje (Y)

0/0
12.4.2006 20:27

LK

Re: hmm

Třeba GESTAPO, ale to bylo za války, podle nicku s tím určitě budeš mít ty správné zkušenosti.

0/0
13.4.2006 17:06

Jarda

Sluzby posty jsou na hrozne

Provozuji internetovy obchod a ze sluzeb posty vylozene silim. Takovy laxni a neefektivni pristup se jen tak nevidi.

0/0
12.4.2006 19:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.