Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Soukromé rychlíky nabírají zpoždění

V prosinci se mají rozjet první soukromé rychlíky, ale dosud není jasné, kterou firmu stát na koleje pustí a za jakých podmínek. Ministerstvo dopravy se už přes půl roku nemůže o dvou zkušebních tratích rozhodnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JBetak

Zdá se

že opět postupujeme osvědšenou cestou eliminace cest k cíli nevedoucích.

Možná jim začínají docházet i takové novinky, že k postavení optimálních turnusů pro lidi i techniku, na provoz a opravy, je dobré mít nějakou minimální velikost provozní jednotky.

Někdo si představoval třeba tohle: Soukromý dopravce si koupí dvě zbrusu nové provozní soupravy, třetí soupravu bude držet jako záložní. A to celé bude lacinější než staré motoráky ČD, které můžou podle potřeby předisponovat odkudkoliv kamkoliv.

0/0
15.4.2006 15:58

V. Spinka

Re: Zdá se

Problém je spíš v tom, že ČD chtějí jezdit s dávno odepsaným šrotem a do navržené ceny nedávají odpisy. A až se ty 810 rozpadnou, nebudou už jezdit s ničím.

0/0
18.4.2006 10:55

Roman

Re: Re: Zdá se

Budou chtít dotaci od státu, že mají starý vozový park ještě z éry komunismu a že jim stát na nové soupravy dát peníze musí...

0/0
18.4.2006 14:29

Eriksoňák

Žádný soukromník

Fakt nechápu, proč tam chtěj puštit nějaký soukromý vlaky 8-o.

Je sice super, že tam bude jezdit desiro, ale jestli za dvojnásobek oproti ČD, tak tím nikdo nepojede a ČD ty svoje rychlíky bude muset zrušit. A to se ještě nedávno Connex chlubil, že oproti motorákům 854 maj jejich vlaky nižší spotřebu tak i nižší cenu.

854 s lepšíma vagónama forever R^:-D

0/0
15.4.2006 10:50

drevak_patlak

Re: Žádný soukromník

Když tak za dvojnásobné dotace, ne za dvojnásobné jízdné. Vzhledem k tomu, že tržby jsou pro dopravce podstatné, nemůže si dovolit vyhnat cestující z vlaku nepoužitelnou cenou. Connex, Railtrans i Viamont jezdí ve svých současných vlacích na území ČR za jízdné, které je srovnatelné s jízdným, na které u ČD potřebujete kartu Z...

0/0
15.4.2006 19:04

purdey

mimo misu

zajimave...ani slovo o projevu papeze Benedikta...doufam ze kazdy z vas si najde chvilku a poslechne si nebo si precte jeho velikonocni projem...zamyslete se nad slovy tohoto inteligentniho muze...

0/0
15.4.2006 8:01

zapvit

opravdu jsi mimo misu

proc sem tlacis takove kecy nejakeho tipka ktery byl zvolen papezem a tedka bude mlit o mu napisi na papirek

0/0
15.4.2006 9:12

HTB

Re: mimo misu

v.o.l.e!8-o

0/0
15.4.2006 20:22

kasavaros

Re: mimo misu

Tak jsem si poslouchal vigilie a při papežově projevu všichni až na výjimky spali.

0/0
16.4.2006 0:23

Roman

Re: mimo misu

O inteligenci toho člověka mám své mínění, ostatně jako o celé katolické církvi. Pro mě za mě, pokud se tento spolek vůbec nedostane do tisku, televize a rozhlasu, aby kázal tu svou propagandu, tak mi to ani vadit nebude. Právě naopak. Je tragédie sednout k televizi a při přepínání programů zjistit, že tam běží nějaká mše.

0/0
17.4.2006 17:16

ppetr1

ministerstvo - zrusit !!!

Simonovsky otálí - biodet by ne.to by mu uz zbyly jen dalnice a kdyz vezme je soukromy sektor do ruky,tak MUZEM ZRUSIT JEDNO MINISTERSTVO ;-D;-D

jenze toho se asi nedockame,jelikoz si zase vymysli,ze musime udrzovat chodniky a ciklostezky do Horni Dolni ;-D;-D;-D

0/0
15.4.2006 6:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.