- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že opět postupujeme osvědšenou cestou eliminace cest k cíli nevedoucích.
Možná jim začínají docházet i takové novinky, že k postavení optimálních turnusů pro lidi i techniku, na provoz a opravy, je dobré mít nějakou minimální velikost provozní jednotky.
Někdo si představoval třeba tohle: Soukromý dopravce si koupí dvě zbrusu nové provozní soupravy, třetí soupravu bude držet jako záložní. A to celé bude lacinější než staré motoráky ČD, které můžou podle potřeby předisponovat odkudkoliv kamkoliv.
Problém je spíš v tom, že ČD chtějí jezdit s dávno odepsaným šrotem a do navržené ceny nedávají odpisy. A až se ty 810 rozpadnou, nebudou už jezdit s ničím.
Fakt nechápu, proč tam chtěj puštit nějaký soukromý vlaky .
Je sice super, že tam bude jezdit desiro, ale jestli za dvojnásobek oproti ČD, tak tím nikdo nepojede a ČD ty svoje rychlíky bude muset zrušit. A to se ještě nedávno Connex chlubil, že oproti motorákům 854 maj jejich vlaky nižší spotřebu tak i nižší cenu.
854 s lepšíma vagónama forever
Když tak za dvojnásobné dotace, ne za dvojnásobné jízdné. Vzhledem k tomu, že tržby jsou pro dopravce podstatné, nemůže si dovolit vyhnat cestující z vlaku nepoužitelnou cenou. Connex, Railtrans i Viamont jezdí ve svých současných vlacích na území ČR za jízdné, které je srovnatelné s jízdným, na které u ČD potřebujete kartu Z...
zajimave...ani slovo o projevu papeze Benedikta...doufam ze kazdy z vas si najde chvilku a poslechne si nebo si precte jeho velikonocni projem...zamyslete se nad slovy tohoto inteligentniho muze...
Simonovsky otálí - biodet by ne.to by mu uz zbyly jen dalnice a kdyz vezme je soukromy sektor do ruky,tak MUZEM ZRUSIT JEDNO MINISTERSTVO
jenze toho se asi nedockame,jelikoz si zase vymysli,ze musime udrzovat chodniky a ciklostezky do Horni Dolni