- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Budme rádi, že prodej Skody Volkswagenu pripravily vlády pred predsednictvím Václava Klause. Jinak by Ceská republika nemela zadného tahouna. Kuponova rivatizace by ze desní Skody Auto udelala dalsí Liaz. V prípade primych voleb presidenta proto Klause nevolte!!!!
a zejmena i Dnes prichazi po tolika letech s tim ze proti byl dnesni prezident Klaus. Asi si nnechal poradit od toho pisalka co dnes napsal tak skvele pomlouvacny clanek.
Po valce je kazdy general. A kazdy si smi "hodit". Skoda ze nam en pisalek nenapsal co dokazal on.
Tak takovy bulvar - pomlouvacny a nesolidni se hned ta nenajde.
Kde je psano ze Nissan by byl horsi investor nez VW ?? Ktery navic ma dnes problemy sam...
S cenou ropy se budou postupne potapet vsechny automobilky ktere nemaji technologie na hybridy a rozpracovane technologie na palivove clanky..
Otazka ceny ropy nekde na 100 USD/barrel je jen otazka casu.(Ne jen Iranu).
Od tý doby co vykradli za války tatrovku a podle našich planů pak rozvinuli autovýrobu...(kastle na brouka) už mě nepřekvapuje vůbec nic.
Můžeš mi říct, co mají společného jakákoliv tatra s volkswagenem?
Odpovím sám: Nic!
Ve čtyřicátých letech se robily dvě osobní tatry - T57b a T87, výroba T97 byla zastavena údajně na pokyn samotného Führera. Jenže srovnávat T97 (1937) a VW Käfer (1936) je stejné jako srovnávat Š120L (1976) a Trabant 601L (1965).
Mimochodem jízdní vlastnosti T97 a Š120 jsou téměř identické
Stát vydělal. FV vydělal. A kdo teda prodělal? Zákonitě my všichni, kteří tím jezdíme.
Bóže můj, to teda je názor.
Kdo Tě proboha učil, že když někdo vydělá, musí zákonitě někdo jiný prodělat??? Kdy se někteří lidi naučí, že na něčem někdy můžou vydělat všichni? Samozřejmě každý jiným dílem, ale to snad nevadí!
A jestli Ti to opravdu vadí, nikdo Tě nenutí v té škodovce jezdit, trumbero!
Skodovka je jeden z mala podniku, ktery se Klausovi nepodarilo zprivatizovat kuponovou privatizaci a nasledne nechat rozkrast ceskymi hlavami. Bohuzel na obzoru je dalsi experimentator Tlusty Komunista, ktery zavede rovnou dan, prispevek 4000 Kc, zrusi duchody, "snizi" dane, zrusi socilani prispevky, zrusi investicni pobidky, zrusi dotace do zemedelstvi, cimz celou zemi rozvrati a zbyde zde opet spalena zeme, kterou jina vlada bude zase pracne 10 let davat dohromady.
Taky to modří bolševici nemohli Vrbovi s Pithartem zapomenout a omejvali jim tím hlavu až do půle devadesátých let. Tenkrát Soudek z Plzně velel Tatře i Liazu a s kladenským ocelářem se přepláceli na dražbách ZILů. Za úvěry z KB a hlavně stranické IPB.
Buď věříte tomu, že cinkání klíčů je nejmocnější zbraň na světě, nebo vás musí napadnout, že nejméně ta první parta nebyla náhodně vybraná. A hele, ono to do sebe krásně zapadá.
Ach jo (bez laskavého svolení 1)
Pří námluvách VW a Škody chybí jedna drobnost. VW se o škodovku ucházel hlavně kvůli tomu, že v Boleslavi uměli už tehdy dělat hliníkový motory.
Ale to je šum a fuk, hlavně že automobilka jede a táhne průmysl.
a to je jako nějaká věda? to už uměli kdekoliv v civilizovaném světě před 100 lety.....