Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vládě pomohl silný ekonomický růst

Osm let už je ve vládě sociální demokracie, z toho čtyři roky se o moc dělí se dvěma dalšími stranami. Čechům slibuje jistoty a prosperitu. Protože už ale určitou dobu drží kormidlo, mohou občané o svém hlase pro tuto stranu rozhodovat nejen podle slibů, ale i podle toho, co už dokázala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pernik

volby se blíží, idnes mlží

Trochu tendenční článek, jak je tu ostatně zvykem. Samozřejmě, že nebýt pobídek, nepřišli by sem zahraniční investoři (jako za ODS) a o růstu bychom si mohli nechat jenom zdát.

0/0
9.5.2006 15:17

gogo.

.

smolaři z ODS se povezou na vlně sestupu:-D

0/0
9.5.2006 8:45

babacek

To co se povedlo

(pokud tedy vůbec něco ) tak je to jistě zásluha Paroubka a ČSSD.To co se nepovedlo je zásluhou ODS Havla a Klause.Nebo je to snad i jinak?:-/

0/0
8.5.2006 15:22

Totedyne

Re: To co se povedlo

Toho Havla bych vynechal, ale jinak souhlas.

0/0
8.5.2006 17:12

babacek

Re: Re: To co se povedlo

Havla vynechat nemohu neboť byl součástí politiky v době kdy ODS vládla a na kterou se všechno špatné svádí.:-/

0/0
9.5.2006 5:04

volič

Vláda se chlubí cizím peřím.

Vláda socanů se chlubí cizím peřím,protože hospodárský růst není dílem ani jednoho vládního bafuňáka socanské bandy, darmožroutů naších daní.Stačí si udělat rozbor kdo vlastně hospodárský růst vede a zjistítě,že jedině prací zahraničních společností zneužívajících neskutečných výhod podnikání v naší zemí,včetně daňových prázdnin, kritizovaných ze všech koutů Evropy.Přitom domácí ekonomika a společnosti ve vlastnictví státu chátrají stát do nich "cpe" čím dál více financí.Proto se vláda doslova veze na úspěchu,ale ne svou prací vládních bafuňáků a darmožroutů.

0/0
8.5.2006 6:47

babacek

Re: Vláda se chlubí cizím peřím.

Vláda ? Především ten co v čele vlády dnes stojí a který nevzešel z řádných voleb.

0/0
8.5.2006 15:24

Totedyne

Re: Re: Vláda se chlubí cizím peřím.

To jsou mi novinky, předseda vlády ČR je volen občany?

0/0
8.5.2006 17:13

babacek

Re: Re: Re: Vláda se chlubí cizím peřím.

Předeseda vlády není volen občany ,ale měl by mít mandát poslance a ten již volen občany je.:-)

0/0
9.5.2006 5:06

aljav

Re: Re: Re: Re: Vláda se chlubí cizím peřím.

souhlas

0/0
9.5.2006 12:10

Totedyne

Re: Vláda se chlubí cizím peřím.

Skutečně růst ekonomiky táhnou zahraniční společnosti, které vláda přilákala pomocí úspěšného programu podpor investic. Samozřejmě tomu taky pomohla proevropská politika a vstup do EU.

Že by ale domácí ekonomika chátrala, to není nijak vidět. Na rozdíl od konce 90.let, kdy tu byl jeden krach za druhým.

Taky kapitálovému trhu se velmi daří.Třeba index PX50 se od února 2004 zdvojnásobil !

0/0
8.5.2006 17:26

bufik

Re: Re: Vláda se chlubí cizím peřím.

kapitalovy trh vynech, v CR neni porad jeste urcujicim faktorem. To jeste par let potrva. Rust byl zpusoben zejmena masivnim prilivem kapitalu ze zahranici v dobe, kdy bylo cerne na bilem ze toho a toho dne vstoupime do EU, kdy zahranicni fondy si pouze matematicky upravili riziko pro CR, cimz se znicehonic polovina spolecnosti stala vyrazne podhodnocenna. Ceny akcii zacaly rust bez vyraznych zmen v hospodareni. PROTO vyrazny nesouhlas s odmenami pro manazery CEZu zalozenymi na rustu akcii, protoze jejich vliv na to byl MINIMALNI.

0/0
9.5.2006 10:24

Totedyne

Re: Re: Re: Vláda se chlubí cizím peřím.

To chcete říci, že investoři se vstupem do EU předem nepočítali?

Jinak celkem souhlasím s tím nesouhlasem co se týče motivačního programu ČEZu.

0/0
9.5.2006 12:45

Kapo

Kdo je "ta Horská"

Buď modrá slepice, nebo sodružka z ÚV mafieODS. Ale nejspíš platí obojí současně. TO se ta mafie klepe-kupóny, další Kožení, Krejčířově, Kočárníkův olej, vybílené banky. Jistě pořádný hlt zbude i na soudružku pravou Horskou. Článek MFD tak na ideové školení mafieODS. Ne pro lidi, kterým to myslí.

0/0
6.5.2006 19:53

Datel

Re: Kdo je "ta Horská"

Zajimavy ze nejvetsi blaboly vzdycky vypoti ti, kdo jsou presvedceni ze jim to mysli :-D

0/0
6.5.2006 20:33

nebydlící

Re: Kdo je "ta Horská"

Vybílené banky - máte na mysli IPB?

A co vytunelovaný pozemkový fond Zgarbou, vytunelovaná liberta Svobodou, Grossův byt, kakaový Bob Kraus, a další a další poctiví, slušní socánci.... spása naší republiky!

0/0
6.5.2006 23:58

Kapo

Re: Re: Kdo je "ta Horská"

A co ukradených 500 milionů z ČKA za vedení Tlustého pravicového soudruha?  Mimochodem, ty převody pozemků JSOU trestně stíhány? Jestli ne podejte podnět! Ale mohu vás ujistit, že plácáte nesmysly. Podíleli se na tom restituenti dle zákonů z 90. let "udělanýh" odeeskou.

0/0
7.5.2006 19:25

Lída

Re: Re: Re: Kdo je "ta Horská"

Tak já zase můžu ujistit, že restituenti byli ti, kdo ostrouhali. Vezli se na tom podvodníci typu JUDr. Červenka a jemu podobní. Taky Pozemkový fond v tom jistě není nevinně. Jaký máslo má na hlavě Zgarba to se snad ani nedozvíme. S tím rozhovorem s Červenkou je Idnes trapná. Dělá ze sebe chudáka a zatím vesele podával žaloby na všechny restituiovaný pozemky, které si nejdříve pronajal a pak se s podobnejma podvodníkama jako je sám soudně napadal.Nevím, jak mu můžou dávat ještě prostor k vyjádření v tisku. Taky bych se moc nedivila, kdyby se odtud vytratil jako Krejčíř a další. Peněz má dost na to, aby začal v klidu někde venku. A určitě toho taky hodně ví na lidi, kerým by mohl býát nepohodlný. Takže Váš příspěvek vážený, pokud o tom nic nevíte je zcela mimo mísu.

0/0
9.5.2006 8:15

Kapo

Blábol odeesáckých tupolánků

Spíše slušné podmínky vytvářené vládou způsobily onen růst hospodářství. Nebo snad za zlodějskou a bankrotářskou vládou ODS Václava Klause byl nějaký růst hospodářství? Nebyl, a to byl tehdy stát futrován stovkami miliard (mizejícími bůh ví kde) za "tzv. privatizaci".

0/0
6.5.2006 19:11

slepý

Re: Blábol odeesáckých tupolánků

KAPO, budeš asi pěkný trubec. Urban suvereně prohláší, že jako ministr nemůže  ovlivňovat rozhodnutí CEZ o navýšení cen energií a stát vlastní 67 % akcií. Je to normální? CEZ vydělává miliardy, které potom investuje do nákupu elektráren na balkáně. A blbý čecháček to platí. Milý KAPO, dřív než budeš o něčem mluvit, bylo by možná lepší něco znát a umět. Protože jinak budeš za hlupáka. Pokud jím ostatně již nejsi.

0/0
6.5.2006 23:51

Kapo

Re: Re: Blábol odeesáckých tupolánků

Hle, jací negramoti "kopají" za modrý bolševický klub mafieODS! Opravdu tupohlavý výkvět.

0/0
7.5.2006 19:27

aljav

Re: Re: Re: Blábol odeesáckých tupolánků

výborná odpověď. A co třeba nějaký"argument" ?, Místo obyčejného nadávání, ve stylu vašeho idola Paroubka. Nebo Ratha ???

0/0
9.5.2006 12:13

nebydlící

Re: Blábol odeesáckých tupolánků

A největší zásluhu na hospodářském růstu má zajisté socanský ministr financí Svoboda ;-D

0/0
6.5.2006 23:56

babacek

Re: Blábol odeesáckých tupolánků

Kápo, zkus se trošinku zamyslet,vážně to nebolí!!

0/0
8.5.2006 15:26

Hlas_rozumu

Taktika ČSSD

Přesně tak. Nechat reformy na ODS, ta si jimi znechutí voliče a pak může ČSSD v příštích volbách zase v klidu zvítězit. Vyčůranost Paroubkovská neuvěřitelná!

0/0
6.5.2006 11:51

Datel

Re: Taktika ČSSD

Jako myslis ze se Paroubek chysta zaludne prohrat volby? :-D

0/0
6.5.2006 19:30

slepý

Re: Taktika ČSSD

Hlase rozumu, uvažoval jsi o tom proč nikdo nechce udělat reformy o kterých se mluví? Protože to čecháčkové neunesou psychicky. Kdyby to bylo tak jednoduché, už dávno by byly provedené. Zatím se nenašel nikdo, kdo by řekl uděláme to. Nikdo to za nas neudělá. I socdem party to ví a bojí se toho jako čert kříže. Mají jen trochu jiné řečičky. Zatím je stále co prodávat. Ale až nebude, tak se tento stát posere. Ono rozdávat z cizího umí každý blbec. Ale něco vytvořit a rozvíjet to už není tak jednoduché. Co jsi vytvořil ty Hlase rozumu, že tak skvěle kecáš o druhých?

0/0
7.5.2006 0:01

Kapo

Re: Re: Taktika ČSSD

modroslepý, o jakých reformách to pořád blábolíš? MafieODS za své vlády neudělala NIC na nějakých reformách, pokud mezi reformy nepočítáme masivní rozkradení a zničení hospodářství, Koženého a Krejčíře-olej Kočárníka. Nemel hlouposti, strany typu ČSSD vládnou v celé EU. ČSSD reformy pozvolna, proti odporu mafieODS, protlačuje,

0/0
7.5.2006 19:31

Totedyne

Vysvětlí mně to nějaký pravicový znalec fungování ekonomiky

I když jsme ke konci 90.let minulého století ještě nebyly členem EU, hranice se již otevíraly a česká ekonomika toho tenkrát nijak nevyužila. HDP nerostl. Jakto ?

0/0
4.5.2006 10:29

petyo

Re: Vysvětlí mně to nějaký pravicový znalec fungování ekonomiky

Pro zboží se hranice otevřely až vstupem do EU.

0/0
4.5.2006 21:50

Totedyne

Re: Re: Vysvětlí mně to nějaký pravicový znalec fungování ekonomiky

To snad nemyslíte vážně.

0/0
4.5.2006 22:47

Wolf

Re: Vysvětlí mně to nějaký pravicový znalec fungování ekonomiky

Tak mi soudruhu rekni, cim jsme tenkrat mohli konkurovat, kdyz tu 40let stal vyvoj? Vyvozem Skody 120? :) Nebo snad barevnymi TV, ktery mely sotva dalkovy ovladani, kdyz na zapade uz byl trinitron? Vypocetni technikou s JZD Slusovice? Nas prumysl se musel nakladne transformovat. Bylo potreba rozhybah stare molochy, zavrit ztratove provozy, investovat do technologii...

0/0
5.5.2006 1:06

Totedyne

Re: Re: Vysvětlí mně to nějaký pravicový znalec fungování ekonomiky

Nejsem soudruh. Na rozdíl od mnoha modrých jsem vystudoval za minulého režimu, jako nečlen SSM. Právě že když ODSáci přebrali tak zhuntovanou, nekonkurenceschopnou ekonomiku, mohla již po 7 letech růst. Stačilo jen přilákat investice a nenechat toho tolik pravicově volně a svobodně vytunelovat.

0/0
5.5.2006 21:42

Wolf

Re: Vysvětlí mně to nějaký pravicový znalec fungování ekonomiky

Zemedelec at pestuje repu, ekonom hodnoti ekonomiku a soudruh Paroubek, at taky dela jen to, cemu rozumi... ted me ale nenapada, co by to mohlo byt....

0/0
5.5.2006 1:10

Totedyne

Re: Re: Vysvětlí mně to nějaký pravicový znalec fungování ekonomiky

Nevěděl jsem, že tato diskuze je uzavřená jen pro ekonomy.

Proč se vlastně k ty ekonomice vyjadřujete vy?

Nebo to měla být nějaká narážka na tvůrce ekonomického programu ODS ?

0/0
5.5.2006 21:46

Kapo

Re: Re: Vysvětlí mně to nějaký pravicový znalec fungování ekonomiky

Jo, To už měl dělat Klaus-jen to, čemu rozumí-to jest nic, a ne vše nechat rozkrást a vytunelovat. Kde by tento stát mohl být nebýt Klausova holocaustu ekonomiky! Všechny soušasné dluhy byly založeny za panování mafieODS - Obecně Defraudačního Spolku.

0/0
6.5.2006 19:17

Paroubek

Hitler byl stejný

;-(Ahoj lidi, podívejte se na to prase bardavičnatý a poznáte co je zač. Pokud jste viděli jeho plamenný projev na ÚV (ČSDAP), pak jste pochopili, ŽE SE CHOVÁ TAK, jak se choval Hitler. Volte ho a poznáte.  

0/0
3.5.2006 15:37

pinklik1

Re: Hitler byl stejný

Kecy - Tupolánek je mafián a ty jeho poskok.:-DRv

0/0
3.5.2006 15:42

Thyronx

Re: Hitler byl stejný

Ty už jsi fakt vymatlaný - aby ses z té svojí ODSky neposmolil.Rv

0/0
3.5.2006 15:42

DJMilion

Re: Hitler byl stejný

ODS to projede! :-D:-D:-D

0/0
3.5.2006 15:43

daimonion

Re: Hitler byl stejný

Komunisté, nacisté i ta banda kolem BULDOZERANTA Paroubka mají společné to, že to jsou socialisté ... a koneckonců: kdyby si BULDOZERANT Paroubek nechal narůst knírek pod nosem, od Adolfa by se již moc nelišil ...

0/0
4.5.2006 16:16

Kapo

Re: Hitler byl stejný

Ano stejný jako Klaus - ten zničil zem jako po atomovém bombardování. Kožený, Vostrý. Nyní se provalilo, že za panování Tlustého soudruha mu pod rukou zmizelo z ČKA 500 milionů, zase do toho Švýcarska, odeeskou tak oblíbeného. Co vy na to, mafieodeesáku?

0/0
6.5.2006 19:20

DJMilion

Volič levice nerozumí, proto tleská...

Je to směšné a smutné zároveň, že stejně jako jejich vůdci ani drtivá většina voličů levice nerozumí nebo nechce rozumět zakladním pravidlům fungování ekonomiky (naší i světové).

To se to pak vykřikuje a mele kraviny o tom jak to socánkové vylepšili... Pravda je, že to sou poserové, kteří dokázali jen přidávat na dávkách, zdražovat, podplácet pobídkami cizí firmy aby je do voleb dotáhla země a to i na úkor podpory menších a středních českých firem, které zaměstnávají přes 60% lidí.

Člověk znalý ekonomických principů a souvislostí jim růst na vrub rohodně nepřipíše. Spíše jen kroutí hlavou jak nezodpovědně mrhají s kapitálem a ekonomickou situací, která se dala velmi rozumně využít pro naprosto nezbytné reformy.

ODS => ta prav8 volba R^

0/0
3.5.2006 14:34

pinklik1

Re: Volič levice nerozumí, proto tleská...

Výborné ekonomické výsledky máme hlavně díky vládě sociální demokracie, to se nedá popřít - ti jsou hlavními aktéry tak vysokého hospodářského růstu naší země.R^R^R^ Chraň bůh naši zemi před ODS.

0/0
3.5.2006 15:26

DJMilion

Re: Re: Volič levice nerozumí, proto tleská...

Přesně tak.R^

0/0
3.5.2006 15:26

pinklik1

Re: Re: Re: Volič levice nerozumí, proto tleská...

Díky, aspoň někdo tu souhlasí.R^

0/0
3.5.2006 15:27

chimenez

Re: Re: Volič levice nerozumí, proto tleská...

Máš recht.R^

0/0
3.5.2006 15:27

afanasiepropanbutanovna

Re: Re: Volič levice nerozumí, proto tleská...

Souhlas.R^R^R^ODS je hnůj.

0/0
3.5.2006 15:28

Thyronx

Re: Re: Volič levice nerozumí, proto tleská...

ODS prohraje volby, takže je to v klidu, jedině ČSSD udrží to tempo růstu. Budu je volit. A kdo jste normální, udělejte totéž.R^

0/0
3.5.2006 15:32

pinklik1

Re: Re: Re: Volič levice nerozumí, proto tleská...

Já je budu volit zcela určitě. Je to jediná normální politická strana v této zemi. Fašouny z ODS volí zase jenom fašouni.R^

0/0
3.5.2006 15:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.