Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Praha bude vybírat mýtné

Podle londýnského střihu se bude zřejmě brát míra na kabát zavedení mýtného v Praze. Obě metropole spojil stejný důvod. Stejně jako pražský magistrát také londýnské radní vyprovokoval k zavedení poplatků při vjezdu do centra města neúnosná dopravní situace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ufi

24. 4. 2006 14:56
ať jdou k šípku

přes prahu musím projet i když nechci, hlavně díky chybějícímu okruhu od březiněvse. když chci zaparkovat na odstavným parkovišti v ládví, tak se nečapu, takže stejně musím odskákat v koloně do holešovic, kde je taky občas posledních pár míst se štěstím. snad to letňany zlepší, až budou hotový.

takže jestli chtěj vybírat mýtný, tak by byla nejdřív slušnost dobudovat zbytek. a mám strach že severozápadní část okruhu v tu dobu asi nebude hotová. jenže ty komiky akorát zajímá jak nahrabat, aby se zakryly chybějící prachy po "zajímavých" prodejích a pronájmech baráků v centru.

0 0
možnosti

Christo

24. 4. 2006 15:24
Re: ať jdou k šípku

no nevim odkad jsi, ale centrem Prahy nemusis projizdet v zadnem smeru. Ze Severu muzes vyuzit pro cestu na jih na vychod prumyslovou a jizni spojku. Na zapad to je dost horsi, bud to muzes objet opet jizni spojkou (coz je brutalni zajizdka) nebo to vezmes pres Holesovice na Letnou a pak dal dle libosti... Jinak okruh by se mel dovybudovat uz jen kvuli barandaku a jizni spojce, ale driv nez 2015 to stejne nebude..

0 0
možnosti

Týpek

24. 4. 2006 14:16
aha

Možná kdyby to mýtné investovali do silniční dopravy, tak by se něco zlepšilo.Lidé v autech nechtějí jezdit sockou z mnoha důvodů. Zkuste to pochopit!

0 0
možnosti

Auggiecz

25. 4. 2006 13:02
Re: aha

Já když nutně auto nepotřebuju, tak jezdím do centra raději metrem. Obvykle je to podstatně rychlejší než se tam snažit procpat autem a pak hledat místo na zaparkování.

0 0
možnosti

Marek Staněk

24. 4. 2006 12:49
Jestli tomu citátu v článku rozumím správně ...

... tak se bude vybírat mejdlo i za průjezd po severojižní magistrále, protože na severozápadním sektoru není hrábnuto. Takže velká část dopravy bude jezdit přes Čakovice, Jenšejn, Radonice, Zeleneč, Klánovice, Koloděje a Uhříněves na Průhonice. Už vidím, jak jejich obyvatelé pořádají na Mariánském náměstí děkovnou demonstraci :-)

0 0
možnosti

ja

24. 4. 2006 10:22
Praha :-(

Me by jen stacilo, kdyby sla Praha normalne obejt a pri ceste z Varu do Ostravy jsem pres ni nemusel projizdet ;-(

0 0
možnosti

Christo

24. 4. 2006 15:13
Re: Praha :-(

Pri ceste z Varu do Ostravy nemusi do centra vubec zajizdet... a az na usek na Barrandove to je porad po okruhu..

0 0
možnosti

petr

24. 4. 2006 8:13
co cekat kdyz vcele jsou gauneri z ODS

ODS strana sobcu.

0 0
možnosti

MYTHOS

22. 4. 2006 15:52
ne 2008 ale nejlip od cervence 06

KONECNE!udelat se to melo uz davno,neni proc s tim cekat do roku 2008.auta tech co nebydleji v centru nemaji co delat,zasobovani to musi stihnout do6 rano jinak at platej taky,at je tu pekne cisto a klid.MHD by pak mohla klidne zlevnit.neni duvod aby se tu prohaneli sidlistnaci nebo prespolni kdyz v kazdym aute sedi jeden.a mytne pekne jako v norsku,aby si tenprujezd kazdej rozmyslel.a jeste i tak to limitovat treba na 4 prujezdy mesicne.v centru proste musej stacit MHD a taxiky-a ty by meli mit elektropohon.

0 0
možnosti

kenx

23. 4. 2006 9:40
Re: ne 2008 ale nejlip od cervence 06

Bude to mít za následek jediné, že se z centra přesune na okraj i ten zbytek velkých firem co tam ještě zbyl. Tím ti zmizí z centra velká část zákazníků mnoha obchodníků kteří se budou muset za svými zákazníky přestěhovat do velkých nákupních center na okrajích. Lidská sídliště, nákupní centra, kultura, zaměstnání ... to vše bude na okrajích města. Centrum zůstane jen turistům, člověk z okraje už tam nebude mít důvod jet, vše co potřebuje bude mít ve svém okolí. Praha už nebude tím co byla. Byl jsem v mnoha evropských městech a tohle je přesně to co se mi tam nelíbilo, to umělé centrum připomínající cirkus či skanzen. Byl jsem šťastný že Praha je jiná, že obyvatelé Prahy se stále v centru ještě pohybují. Ale to teď přestane :-( Rv

0 0
možnosti

Lojza

22. 4. 2006 9:22
mýtné u nás na dědině

Tož u nás taky zavedem to mýto. Pražáci za průjezd kilo, za příjezd k lesu kvůli sběru hub a jiným činnostem 500.

0 0
možnosti

Prazak

22. 4. 2006 12:40
Re: mýtné u nás na dědině

Prestoze jsem Prazak, tak s tebou souhlasim. Proc by mela vybirat jen Praha?

Ostatne obcim, pres ktere jezdi tisice kamionu, se divim, ze to neudelali jiz davno. Kdyby kamion za prujezd vesnici zaplatil 1000Kc, byl by klid.

A co se Prahy tyce: co kdyz nebydlim v centru, ale na okraji. A co kdyz v centru pracuji. A co kdyz tam ani nemam kancelar, ale jen vsechny klienty? To se jako mam podelat?  Nebo vsechno tahat sockou? Proplati mi snad magistrat uspineny oblek z metra? Jak mam prevazet notebook, dokumentaci a dalsich 10 veci, ktere ssebou potrebuji?

Byrokratum jde jen o prachy. Az bude okruh, do centra nepojede nikdo, kdo nebude muset. Ani ted tam nejede nikdo jen tak pro srandu kralikum - ja tedy z pleziru v zacpach netvrdnu.

0 0
možnosti

vlakno

21. 4. 2006 21:37
x

prujezd oslem stoji 2,5 eura

kolik by stal stret tady v diskusi?

0 0
možnosti

regazzi

21. 4. 2006 14:45
!!!!

Jdete s mytnym do hajzlu. Dokud nebudu mit jistotu, ze kdyz zaparkuji na odstavnem parkovisti u metra, tak vecer najdu auto v poradku a nevykradene, nebo ukradene, tak mytne je proste jen dalsi vydirani.!! Proboha, uz aby ta ruzovorudooranzova luza sla od valu.....!!

0 0
možnosti

lou

21. 4. 2006 14:39
ha

"Stavba se teprve rozbíhá, ale dá se předpokládat, že za pár let bude provozuschopná." - nebylo by od veci, kdyby stavba za xy milionu Kc byla provozuschopna. jen ten horizont "za par let" je mirne nejasny.

tak uz se i na prazskem magistratu naucili rict vse a vlastne nic(Y)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty

24. dubna 2024

Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...

Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice

24. dubna 2024

Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...

Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů

24. dubna 2024

Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!