Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Airbus měl vyrábět letadla s místy pro stání

Mysleli jste si, že let bez svačiny a pití zadarmo je strašlivá zkušenost? To jste ještě netušili, že může být hůř. Napříště si v letadle nemusíte ani sednout. V úterý se objevila informace, že evropský výrobce letadel Airbus chce údajně začít nabízet letouny s místy pro stání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Kaspar

na co mista k stani?

Mne v Airbusu vzdycky stoji, nepotrebuju na to specialni misto:) staci se podivat na letusku ... 

0/0
26.4.2006 16:58

kasavaros

kdyby se to používalo pro lety mezi japonskými ostrovy,

tak bych doporučil doponit službu ještě partou našlapávač z tokijského metra8-o

0/0
26.4.2006 10:08

kasavaros

Re: kdyby se to používalo pro lety mezi japonskými ostrovy,

doplnit, já to dokonil.

0/0
26.4.2006 10:09

kasavaros

kdyby se to používalo pro lety mezi japonskými ostrovy,

0/0
26.4.2006 10:06

briza

Kachna

Na takove letadlo by jim tezko kterykoliv z uradu, ktere maji na starosti leteckou bezpecnost vydal certifikaci.

0/0
26.4.2006 9:42

honza

Ale nápad je to dobrý

Náhodou nápad je to dobrý. Kdyby se část míst dala na stojáka část na ležáka ušetřilo by se místo a ještě by bylo na výběr.

0/0
26.4.2006 9:37

Zdenda

Nemyslim si ze je to zas az takova blbost

Spousta lidi by 2 hodky postala, kdyby letenka stala polovic...

0/0
26.4.2006 6:50

jakopetr

clanek je blbost - na stojaka jako na lezaka

...kdyz uz by se melo pristoupit k necemu takovemu, jako ke zmene polohy pasazeru pro usporu mista, tak bych uvital moznost po celou dobu letu lezet, samozrejme klasicke obcerstveni by se muselo zmenit v jistou verzi toho pro kosmonauty, kteri maji taky problem s prostorem a hlavne s pobryndanim. V klasickem letadle navrzenem pro sedici by mohly byt i tri vrstvy lezicich, kteri by se na dalkovych letech pohodlne vyspali, ovsem pri navsteve toalety by byl potiz s prelezanim nebo buzenim souseda... Vsadim se, ze na lezaka by letala spousta lidi radsi nez v economy nebo dokonce radsi nez v business class. Osobne bych si radeji sel na deset hodin lehnout nez sednout bez moznosti poradne si natahnout nohy a jeste bych v leze nejspis zaplatil i mene. Chce to jen trosku myslet pani novinari a pani konstrukteri a hlavne mile letecke spolecnosti ;-)

0/0
26.4.2006 5:54

Iniciativa "Za lehatkova letad

Re: clanek je blbost - na stojaka jako na lezaka

Naprostý souhlas! I mě pěkně vytáčí, že nejsou k dispozici lehátková letadla! Nevadilo by mi lézt na střední nebo horní postel (jako ve vlaku), protože bych přitom nemusel budit spolucestující, což bohužel musím, když na dálkovém letu sedím u okýnka a musím na záchod. Ve vlaku si to někdy zkuste, pokud je tam žebřík a nevrže, fakt toho pod/nad sebou nebudíte.

0/0
26.4.2006 10:06

el_salamo

Re: clanek je blbost - na stojaka jako na lezaka

Ty jsi teda pan inženýr, koukám... a jak bys řešil kupř. přístupové cesty? A v širokým letadle, kde jsou 3-4 sedadla vedle sebe, to by byla fakt radost být na kraji a pořád někoho pouštět na záchody...

0/0
26.4.2006 10:08

cb

Re: Re: clanek je blbost - na stojaka jako na lezaka

To by vyresila hadicka, pripadne misa.:-D

0/0
26.4.2006 10:14

jakopetr

Re: Re: clanek je blbost - na stojaka jako na lezaka

reseni pristupovych cest je proste, teoreticky by se dalo lezet jakoby kolmo k oknu, takze ze sve "rakve" by se kazdy vysoukaval primo do ulicky, v rakvi by melo byt mista dost na otoceni se. Z ulicky by to pak vypadalo jako kralikarna ;-D

0/0
26.4.2006 13:44

lou

A380?

nevim odkud cerpa autor clanku, ale airbus A380 ma maximalni kapacitu se sedackami!! kolem 880 mist - vsechno economy samozrejme; pokud by "na stojaka" mel jenom kolem 850, tak by se to asi moc nevyplatilo Rv

0/0
26.4.2006 2:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.