- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mne v Airbusu vzdycky stoji, nepotrebuju na to specialni misto:) staci se podivat na letusku ...
tak bych doporučil doponit službu ještě partou našlapávač z tokijského metra
doplnit, já to dokonil.
Na takove letadlo by jim tezko kterykoliv z uradu, ktere maji na starosti leteckou bezpecnost vydal certifikaci.
Náhodou nápad je to dobrý. Kdyby se část míst dala na stojáka část na ležáka ušetřilo by se místo a ještě by bylo na výběr.
Spousta lidi by 2 hodky postala, kdyby letenka stala polovic...
...kdyz uz by se melo pristoupit k necemu takovemu, jako ke zmene polohy pasazeru pro usporu mista, tak bych uvital moznost po celou dobu letu lezet, samozrejme klasicke obcerstveni by se muselo zmenit v jistou verzi toho pro kosmonauty, kteri maji taky problem s prostorem a hlavne s pobryndanim. V klasickem letadle navrzenem pro sedici by mohly byt i tri vrstvy lezicich, kteri by se na dalkovych letech pohodlne vyspali, ovsem pri navsteve toalety by byl potiz s prelezanim nebo buzenim souseda... Vsadim se, ze na lezaka by letala spousta lidi radsi nez v economy nebo dokonce radsi nez v business class. Osobne bych si radeji sel na deset hodin lehnout nez sednout bez moznosti poradne si natahnout nohy a jeste bych v leze nejspis zaplatil i mene. Chce to jen trosku myslet pani novinari a pani konstrukteri a hlavne mile letecke spolecnosti
nevim odkud cerpa autor clanku, ale airbus A380 ma maximalni kapacitu se sedackami!! kolem 880 mist - vsechno economy samozrejme; pokud by "na stojaka" mel jenom kolem 850, tak by se to asi moc nevyplatilo