Diskuze

Růst slovenské ekonomiky loni předstihl Česko

Slovenská ekonomika nakonec loni rostla přeci jen rychleji než česká. Slovenský statistický úřad zpřesnil údaje o růstu HDP z dosud uváděných šesti procent na 6,1 procenta. České hospodářství loni vykázalo šestiprocentní zlepšení, i ČSÚ ale může ještě přistoupit k revizi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lomikar

4. 5. 2006 20:56
Žabomyší války dvou malejch zakomplexovanejch národů

Co takhle kriminalita, živ.rpsotředí apod ? HDP je pro statistiky a prognostiky.

0 0
možnosti

Mark

4. 5. 2006 20:26
Jo, a k tomu Slovensku.....

Vsichni kritici!

Nez spustite sve litanie o tom, kterak  to ta slovenska pravice vede spatne, ze Slovensko roste jen o neco rychleji nez CR, tak si laskave  uvedomte, ze priblizne 15% vsech slovenskych obcanu tvori Romove!!! Nerad bych pusobil jako predpojaty rasista, ale rad bych videl ten rust a miru nezamestnanosti u nas, kdybychom byli ve stejne situaci jako Slovensko, co se ethickeho slozeni tyce.......

0 0
možnosti

suskal

4. 5. 2006 20:53
Re: Jo, a k tomu Slovensku.....

ti se ale rychle množí, ještě včera jich tam bylo 10%, zítra už to bude asi 50% ;-D;-D;-DRv

Jděte se bodnout rasisti, romové před revolucí pracovali, dělali pomocné práce, v lese atd. Měli dost času jim najít zaměstnání.

0 0
možnosti

Mark

4. 5. 2006 20:18
Tohle je sice hodne off-topic, ale kdyz me to neda....;))

Jiste vam nikomu neuniklo, ze Rath s Paroubkem vsude stale vyrvavaji, ze ODS chce rozkrast nemocnice a proto je napr. stredocesky kraj (momentalne pod vedenim Bendla z ODS) prevadi na akciovky. Dnes ale Bendl Rathovi navrhl (videl jsem to na vlastni oci), aby se dotycne nemocnice prevedly zase zpet na stat. Pokud s tim Rath bude souhlasit, tak pry hned poda takovy navrh na rade kraje.

Fakt divne, Rath spolu s paroubkem stale vsude rvou o tom, ze ODS chce rozkradat nemocnice a Bendl pritom navrhne aby si stat dotycne nemocnice vzal zpet. Fakt divny rozkradani.

0 0
možnosti

Erik

4. 5. 2006 19:05
souhlasím s Klausem

že češi se na tom mají nejlíp protože v dovbě transformace měli nejchytřejší vedení. Podívejme se třeba na Poláky, jsou za náma, Rumuni taky. A vždy je lepší v čele státu světově uznávaný profesor ekonomie, než nějací experimentátoři na Slovensku. Proto buu volit Topolánka, Němcovou, Tlustého, protože jsou to lidi s čistým štítem a myslí to s lidma dobře.

0 0
možnosti

hombre

4. 5. 2006 19:51
Re: souhlasím s Klausem

LOLO to si robis srandu, nie? Toho svetovo uznavaneho ekonoma myslis Vaclava? To je nieco podobne, ako ked minule tu niekto basnil o tom, aky ma ceska koruna vo svete cveng a meno :-D:-D:-D

0 0
možnosti

Walter Sobchak 1

4. 5. 2006 18:29
procenta

Mala poznamka pro chlapce z VSE. Chlapci! Vim, ze mate matematiku jenom 1 rok, a ze neumite spocitat poradne nic krome sveho platu, ale musim se zastat Slovaku a jejich poctu. Uvedu jeden,pravda nerealny,priklad. Zeme A - HDP v roce 0 je 100, zeme B v roce 0 HDP je 200. Absolutni rozdil je 100. Rust A je 6.1 %, rust B je 6 %. Situace v roce 100: HDP A je 35142, HDP B je 64019 a rozdil nam vzrostl na 28878. Zajimave ze? Zde nas ekonom odklada kalkulacku a jsa uspokojen svou genialitou, nehodla se jiz timto trivialnim problemem jiz dale zabyvat. Jenze ejhle. V roce 737 mame HDP A 8.4435E+20 a HDP B je 8.4362E+20 cili jak vidime slabsi souper predstihl puvodne silnejsiho. K dohnani staci pouze vyssi rust. Zaklad pokud je kladny a nenulovy nehraje zadnou roli v otazce jestli dobehne nebo ne. Cili pro chlapce z VSE: pouze si to pamatujte, protoze si nedelam iluze, ze jste schopni to pochopit.:-/

0 0
možnosti

ddo

4. 5. 2006 17:41
Tak takle ne, soudruzi!

... nenecháme ze zahanbit a taky zpřesníme údaje :-)

0 0
možnosti

ferdapytlik

4. 5. 2006 20:32
Re: Tak takle ne, soudruzi!

:-) R^

0 0
možnosti

chemba

4. 5. 2006 17:38
diskuze na téma růst HDP je nezbytně zbytná

Věřím tomu , že pro Slovensko před volbami má pomyslné vítězství před volbami určitý půvab.Pokud se bude sledovat jeden zavádějící údaj a to procentuální růst HDP, tak proč ne. Pokud se bude sledovat poctivější údaj a to vytvořený HDP na obyvatele tak ten mají zase Češi větší o cca 40%. Ale to je jen jiný úhel pohledu.Jde jen o to co se mediím momentálně hodí a co předhodí prosťáčkům k diskuzi.

0 0
možnosti

jirka86_europe

4. 5. 2006 18:28
Re: diskuze na téma růst HDP je nezbytně zbytná

Problém je ten, že i když zvítězí ve volbách Smer (levice), tak se rovná daň v SK nezruší, protože většina stran ji bude nadále podporovat, protože přináší pozitiva. Dokonce ji momentálně chtějí snížit v letech 2006-2008 na 17% a v roce 2009-2010 na 15%.

0 0
možnosti

jirka86_europe

4. 5. 2006 17:15
Slovakia

Já si taky myslím, že to bude tak jak už bylo řečeno. O Irsku se taky stále hovořilo, že nikdy nedožene Velkou Británii a Britové se jim stále smáli. Podle mě to bude to samé i o Česku a Slovensku. Češi budou stále jen ti, co furt jen kritizují a vysmívají se, ale za 10 let to bude vypadat úplně jinak.

0 0
možnosti

kouc

4. 5. 2006 16:14
To není pravda.

To není pravda.Věřte mi.Váš Paroubek

0 0
možnosti

AA

4. 5. 2006 14:35
Předstižení česka slovenskem

Pro ty velkohubé čechy co si myslí že jsou lepší na věky než slováci bych připomněl případ Irska kterému se Angláni vysmívali ještě před deseti lety a dnes jsou na tom Irové téměř ve všem lépe než Angláni. A začalo to tam stejně jak na Slovensku - zmenšováním daní. Paroubek v Česku jde přesně opačným směrem a pak je jasné že i při velkém růstu bude velká nezaměstnanost protože bere živnostníky jako třídního nepřítele. Přeji Slovákům aby jim to šlo a ukázali nám nabubřelým Čechům jak se to dělá správně. Možná že se pak něčemu naučíme.

0 0
možnosti

everlast1

4. 5. 2006 14:42
Re: Předstižení česka slovenskem

Az prestanou tady hromadne pracovat tak uverim, ze jsou na tom lepe. Ale takhle zatim ta jejich snizena nezamestnanost je akorat na ukor prace v Čechach.

0 0
možnosti