- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a nepotrebujem ku stastiu ziadne zaprdene vlaky ci autobusy. Jazdia v tom len zufalci.
zufalec si ty,.. ferdo jeden. Předpokládám, že si v tom svém sqělém prasátu při řízení taky zdřímneš, přečteš noviny, několik zajímavých knih, děláš si práci na notebooku a učůráváš za jízdy.
bratia Slováci. Víte o tom, že Vlado Hrozný plánoval na Slovensku síť rychlostních tratí s rychlostí až 240 km/h. Pak z toho sice sešlo, ale na papíře to už existovalo. Problém byl ve financích.
Vlado Hrozný plánoval aj metro v Blave a Košiciach. Tiež to už bolo "na papieri"... Tiež chýbali pachy. Naštastie.
Mě v té diskuzi spíš pobavilo jak se Šimonovský nedokázal vylhat z toho, že sám podepsal možnost jízdy kamionů i v neděli, říkal, že je to tragédie, ale když mu moderátor ukázal jeho vlastní podpis na pozměňovacím návrhu, který to umožnil začal točit, že to ne on ale Schling(poslanec-bývalý ministr dopravy). Byl fakt trapný, když už to podepsal měl si za tím stát.Pak začal slibovat, že hned jak to půjde prosadí pozměňovací návrh. Myslím, že o tomto návrhu rozhodla lobby autodopravců - na lidi se vykašlali.
jj taky me to hned napadlo, spravny nadpis je "Pendolina už brzy dojedou na Slovensko"
A co je to platný většině lidí když s tím ty pitomci skoro nikde nezastaví, a to ani v tak důležitejch uzlech jako je Kolín. Jinak proti pendolínům nic nemám...spíš o sestavování JŘ od stolu v pražským kanclu.
já teda spíš vítám, že Pendolino nestaví v každý díře, ostatně ten vlak není o jízdě lidí z kotěhůlek do Prahy, ale rychlém spojení Brna, Prahy, Ostravy a v budoucnu zahraničí
Je to trochu skoda. Myslim ze nezrekonstruovane puvodni rychlikove vozy s kozenkou a 8 misty v kupe by na Slovensko stacily. Cesi stejne do Bratislavy nejezdi a slovenska a ukrajinska chamrad je zvykla na kozenku.
Plne s tebou souhlasim. At jezdi do Nemecka a Rakouska.....ale na Slovensko............to by byla skoda.......jsou tam uplne v prd.li!!!
Už aby to pitomé pendolíno jezdilo mimo naši vlast a pletlo se pod kola jiným vlakům jiných národů!
IC Brněnským drakem Břeclav - Praha (pokud tedy zrovna nejede náhradní souprava..) a řekl bych, že jsou ty soupravy v čím dál horším stavu. Posledně sem jel soupravou 002 a některé panely v ineteriéru už nedrželi pořádně na svých místech a hlavně neustále hučelo něco na podvozku. A to ta souprava jezdí s lidma asi půl roku. Sem zvědavý, jak to bude vypadat za rok, dva. Jinak s komfortem jsem docela spokojený (rozdíl mezi rychlíkovýma vagonama tam přeci jenom je), jezdím na studentskou slevu, takže to není ani o moc dražší než normálně.
Jinak je pravda, že mají slováci lepší vagony jako my. I na vlacích IC a EC. ČD mají sice skvělé nové vagony pro rychlost 200 km/h, ale je jich málo, a hlavně jezdí do Německa a jak sem si všiml tak na novém EC do Slovinska. Na Vídeň jezdí rekonstruované vozy, které však nemají klimatizaci.
Jen pro dokreslení pokračující tragédie společnosti České dráhy
2. prosince 2005: Příští neděli začne platit nový jízdní řád železnice. Začnou platit i nové ceny jízdenek a čtyřikrát denně mělo začít jezdit Pendolino na trase Břeclav - Praha. To se nepodaří. Do hlavního města a zpět se cestující svezou rychlovlakem jen dvakrát za den. Další dva spoje Pendolino, se kterými České dráhy počítají, mají totiž konečnou stanici ve Vídni. A rakouské úřady s vydáním osvědčení pro rychlovlak otálejí.
"Počítáme, že potřebné dokumenty budou hotovy na přelomu února a března. Pak už bude Pendolino jezdit i do Vídně," uvedl mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský.
Jízdní řád s komplikací nepočítal. Doba, za niž mají cestující dorazit z Břeclavi do Prahy, je v něm vypočítána podle vysoké rychlosti Pendolina. "Vlaky Eurocity a Intercity nejspíš do cílové stanice dorazí asi s dvacetiminutovým zpožděním," přiznal Šťáhlavský.
víden chápu ale proč máme si sem vozit a ještě super vlakem tu sklovenskou chamrad co jedine co umi je se zadluzovatkrast chlastat a sukat.zavíst jim víza a nedavat jim je takovou svološ tu nepotřebujeme