- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...a to se za ni stydí,když neuvádíte,od jaké firmy ji kopili? o délce autobusu ještě nebylo rozhodnuto? když vidím ty prázdné karosy,jezdící v létě a o víkendech po dědinách,tak se asi není o čem rozhodovat,že?
Problem je, ze cena a provozni naklady autobusu pro 25 a pro 45 cestujicich se lisi jen velmi malo. Takze koupi mensiho autobusu (zvazuji-li stejneho vyrobce) usetrite jen malo.
Vazeni... pamatuju dobu kdy v male vesnici Vycapy na Trebicsku jeden blazen jmenem Jelecek ,Pripojil k plynove trubce motor z Favoritu a nastartoval ho .Sem tam se u nas mihlo par Italu a jinak se nic nedelo!!! A ted.. !!!! Klobouk dolu co ti normalni lidi dokazali vybudovat ...Vidim vse z odstupu protoze jsem par let mimo republiku ! Je to o lidech ne o velkych slibech politickych stran(slibem neublizis)Hodne stesti Nam vsem rozsmil@yahoo.com
alespon tak mi to prijde rozumny. Vidim diru na trhu, tak zacnu diru zacelovat vlastni produkci.
Z NH hlediska je to vstup dalsiho podnikatele na trh, rust odvetvi. A soucasne s tim, pan pecina, musi hlidat, aby nahodou nekdo nemel dominantni postaveni.
Pana pecinu jsem viděl včera v reportáži o tunelování ABA. Škoda slov o tomhle člověku...
Ja jsem z Trebice. Zrovna se tu stavi ta nova montazni hala. Tyhle autobusy jezdi nejen v Liberci, ale i v Brne. Nebudu se vyjadrovat k propojenosti firmy TEDOM a Trebicskych zastupitelu. (Kamarad kamaradovi, pro kamarada, za kamaradskou cenu, zvlast, kdyz je z ODS). Ale jinak drzim firme palce, doufam, ze se plany naplni a v Trebici bude konecne nejaky vetsi podnik (krome CEZu a dcerinnych firem).
To se říkalo (před privatizacemi), že na celém světě přežije jen pár největších výrobců autobusů. Tak teď tu máme už tři na tak malou zemičku a co? Ekonomové se nestydí, dál hlásají své poučky a berou pěkné peníze bez jakékoliv odpovědnosti. Můžete to srovnat s pokladní v hypermarketu. Má pár šupů plat a plně odpovídá za obsah své pokladny.
Ach jo (bez laskavého svolení 1)
Nejak jste si nevsiml, ze Karosa patri prave do jednoho z onech 3 nejvetsich (Irisbus). Stejne tak madarsky Ikarus sel pod kridla Irisbusu. Dalsi vyrobci na svete se slucuji jeden za druhym. Sor Libchavy a tento trebicsky vyrobce jsou jen drobounci producenti, i s Karosou nesrovnatelni. Oni ekononomove, o nichz mluvite, meli pravdu. Vy jste jen kecal.
Tak tenhle podnik investicni pobidku asi nedostane. A to si dovolim tvrdit, ze jeho vliv na ceskou ekonomiku je priznivejsi nez vliv nejakych tequillovych vyrobcu hliniku v severnich Cechach