Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nový zákon nás zničí, tvrdí cestovní agentury

Nenápadný odstavec, který prošel v novele zákona o živnostenském podnikání, může dost výrazným způsobem zahýbat pozicemi na trhu cestovního ruchu. Novela totiž s platností od 1. srpna prodejcům zájezdů nakazuje, aby zveřejnili i jméno cestovky, jejíž zájezd prodávají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Janna

14. 7. 2006 16:31
Některé opravdu zničí

Soouhlasím s tím, že ne všechny zničí, hlavně se to týká nás, kteří působíme ve větších městech, kde velké cestovky, kterým provizně zájezdy prodáváme, mají svá zastoupení. Část klientů odpadlo díky internetovému prodeji, neboť bývají se slevou, část odpadne nyní, kdy budou přesně informování kdo je pořadatelem zájezdů. Týká se to především nabídek Last moment, protože  jinak (alespoň u nás) si klient vybírá z katalogů, takže ví o jakou cestovku se jedná.

Janna Brno

No uvidíme.

0 0
možnosti

Jiri 007

1. 6. 2006 18:50
info pro nás - klienty

o jakou provizi se u tech CA vlastne jedná ? o kolik procent se vlastne jedná ? díky za info

0 0
možnosti

xxx

2. 6. 2006 13:03
Re: info pro nás - klienty

Výše provize je různá, je určena většinou procenty ze zakl. ceny. Zjednodusene lze rici, ze je to mezi 5 - 10%. Je to ale zavisle na mnoha vecech - za last, za dite, za dite zdarma.... Konečna cena pro zakaznika je ale stejna (zjednodusene: CK nema ze zajezdu zisk 1000,- ale jen 800,- protoze 200,- je provize za prodej pro CA). Vyjde to levneji, nez mit sve vlastni pobocky v kazdem meste

0 0
možnosti

Atwa

1. 6. 2006 10:18
Nemám s tím problém

Mám cestovní agenturu po přečtení pár příspěvků musím reagovat.

1 CA musí mít stejné ceny jako CK nemůžou si přihazovat marži jak uznaj za vhodné dostanou provizi od CK.Navíc některé CA poskytují služby třeba jako my naše stálé kilenty zdarma vozíme na letiště.

2 Je to věc názoru ale v CA máte větší výběr protože prodáváme více CK.Ja si nemůžu dovolit prodávat CK které nemají dobrý servis ja si nemůžu dovolit poslat klienty do nějakého hotelu o kterém vím že není kvalitní ale vím že stojí hodně peněz a vydělal bych na tom.Protože ti lidi se vrátí nespokojení a už ke mě nepříjdou a nedoporučí mě známým takové velké CK to je jedno.V městě které ma 40 000 obyvatel to tak prostě chodí.Aby jste fungoval musíte poskytnout kvalitní služby aby se k vám klienti vraceli a doporučili Vás známým.

0 0
možnosti

Atwa

1. 6. 2006 10:18
Re: Nemám s tím problém

Jediný kdo z toho má možná starosti jsou prodejci přes internet jako invia atd ale moc si to nemyslím protože pokut si zájezd objednáte přes internet musí Vám CK poslat smlouvu kde je jasně napsám pořadatel zájezdu takže to že se to dozvíte u podpisu je blbost.My na našich stránkách nemáme kdo pořádá jaký zájezd je to práce navíc to tam dopisovat ale každý kdo třeba zavolá že tam našel zájezd a od jaké CK to je mu to ihned zdělíme nemám s tím žáden problém to zdělovat protože jak jsem napsal prodáváme to za stejné peníze jako CK takže tohle mě vůbec nevadí dnes je to o službách o tom co jim povíte o zemi a hotelu který si vybrali co jim doporučíte atd aby se vrátili spokojení a přišli znova

0 0
možnosti

Hyundaikápuszta

31. 5. 2006 20:27
Šmelina

V současné době jsou agentury pouze příživníci a paraziti. V podstatě se jedná o šmelinu, za levno nakoupím, draho prodám a rozdíl je můj zisk. Takhle podnikání agentury zaplatí zákazník. Vhodnější model z pohledu zákazníka je, že cena zájezdu je stejná v agentuře, jako v cestovní kanceláři a agentura dostane od cestovní kanceláře provizi.

0 0
možnosti

Bobb

31. 5. 2006 22:33
Re: Šmelina

Mily kapusto, ale ono to tak funguje! Zadne navyseni ceny u CA - ceny jsou STEJNE a my mame provizi. Jsme distribucni kanal, co je na tom spatne? Auto si kupujete taky primo ve fabrice v Mlade Boleslavi?

0 0
možnosti

Steepler

31. 5. 2006 18:08
On-line novela

Ahoj, nevíte někdo, kde se dá znění novely na netu stáhnout?

0 0
možnosti

hajzlbába

31. 5. 2006 18:39
Re: On-line novela

http://www.sbirka.cz/NOVE/06-214.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://www.sbirka.cz/NOVE/06-214.htm

0 0
možnosti

Roman Solny

31. 5. 2006 14:52
NESMYSLNA NOVELA

1. VETSINA Z VAS NEPOCHOPILA, ZE SAMOZREJME VITE I TED NEZ BUDE NOVELA ZAVEDENA JESTE PRED ZAPLACENIM S KYM JEDETE. ZAKON KE UPLNE ZBYTECNY.

2. NEVIM PROC BY CESTOVNI AGENTURY MELY DELAT CESTOVNIM KANCELARIM ZADARMO REKLAMU A NIC Z TOHO NEMIT

0 0
možnosti

Bobb

30. 5. 2006 18:55
Pohled z druhé strany

Jako jeden z těch, kteří mají internetovou CA bych chtěl pár lidem vysvětlit, proč existují a jaký mají přínos: na jednom místě máte desítky CK, aniž by jste je museli hledat po jednom. Plno z těch menších pak ani nemá dobré stránky a kvalitní data, takže by jste je 100% nenašli - a to jsou většinou specialisté na určitá místa či druh cest. My Vám jejich nabídku ukážeme, jinek by jste o ní ani nevěděli a zbyly by vám jen kolosy typu Exim a Čedok. Střední a malé CK si nás váží, nemají peníze na síť prodejen a my jim umožňujeme konkurovat velkým hráčům. Ve smlouvách se všemi CK navíc je, že prodáváme za STEJNÉ peníze jako samotné CK - vyloučeno, aby jste přímo u CK našli levněji (kromě pár podrazových akcí). Shrnuto: jsme pro CK cenný distribuční kanál a klientům umožňujeme vybrat si z lepší a bohatší nabídky, tudíž zvyšujeme konkurenční boj a ve výsledku na tom vydělají všichni.

0 0
možnosti

pepa

31. 5. 2006 8:26
Re: Pohled z druhé strany

no a když jste tak dobrý, proč se bojíte, že se řekne, kdo zájezd pořádá? Ať si lidi vyberou. Není seriózní neříkat to, až po zaplacení? Je!

0 0
možnosti

Pavel

30. 5. 2006 15:12
To je jedině dobře

Spousty zahraničních webů - internetových prodejců zájezdů to je již dávno uvedeno a taky normálně fungují a prosperují !

0 0
možnosti

Arnošt Matějka

30. 5. 2006 14:28
Hloupost....

Tento odstavecek mel by v zakone uz davno. Pokud je prodejce slusny tak nemam proti nemu vubec nic. Ale kdyz treba jako Net travel prodavaji zajezdy a nic o nich nevi... Neinformuji zakazniky o tom co je mozne a co ne... tak at si klidne zkrachuji.

Minuly rok jsem koupil pres Net travel zajezd do egypta a nikdy to uz neudelam. Neschopni dodat podminky, hlavne ze chteli penize co nejrychleji. Nakonec jsem jel s Blue Style a nemohu si stezovat, jen na to ze Net travel me mel informovat o podminkach koupe fakultativnich vyletu apod. To co mi rekl se diametralne lisilo od skutecnosti a podminek co informuje Blue Style.

0 0
možnosti

Smil

30. 5. 2006 13:19
ale nezničí

lidi jsou blbí, to by už nemohly existovat ani kamene hypermarkety s elekronikou. Na internetu lze vsechno sehnat levneji a kolik lidi to dela?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty

24. dubna 2024

Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...

Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice

24. dubna 2024

Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...

Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů

24. dubna 2024

Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!