Diskuze

Drahám přibyli cestující a ubyli zaměstnanci

První čtvrtletí letošního roku bylo na dráze ve znamení více cestujících, ale zároveň méně zaměstnanců. Ještě před třemi lety na železnici pracovalo 80 tisíc lidí, nyní jich je 60 tisíc a dráhy se chystají rozloučit s dalšími.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bart

31. 5. 2006 16:22
ČD

jel jsem po několika letech vlakem (SC Pendolíno) do Ostravy. Služebně takže 1.třídou. Objektivně je to zlepšení proti běžnému vlaku. Výpravčí byli docela příjemní. Ale jinak to má spoustu much. WC bylo špinavé už při odjezdu z Prahy v 6h ráno. Hráli si na letadlo takže rozváželi malé občerstvení. (pidi čaj, pidi kafe + nějaké keksy) Ovšem zapomněli že v letadle to posbírají a uklidí. Takže měl každý kolem sebe každý za chvíli pěkný bordel. Nějsou tam pořádné odpadkové koše jen takové schránky na sedadlech kam se vejde jeden kelímek. Když jsem se večer vracel, měl jsem hlad a tak jsem bláhově navštívil bistro vůz. Z jidelního lístku (kde beztak skoro nic není) už neměli téměř nic. Podle mě je jediná šance to celé privatizovat jinak se to nezlepší

0 0
možnosti

Tom

31. 5. 2006 18:28
Re: ČD

Zase další chytrák

0 0
možnosti

klegap

31. 5. 2006 16:02
Přibývají???

Jezdím vlakem uz nejaky ten rok a vzdy cekam na novy jizdni rad.Vzdy mi zrusi jeden nebo dva spoje.TAkze kdyz zrusi 2 spoje myslite ze se to nezvedne ty lidi??

0 0
možnosti

JTB

31. 5. 2006 21:47
Re: Přibývají???

No roste-li absolutní počet cestujících, tak to s rušením spojů nemá co společnýho. Mimochodem, i spojů přibývá a ve srovnání s počátkem 90.let jich jezdí dokonce snad i víc. Jen se přesunují tam, kde mají šanci...

0 0
možnosti

keiser_franz

31. 5. 2006 15:53
socialisticke drahy

Drahy se sice zmenily - navenek. Maji hezci vlaky, reklamu, Miss CD je fakt kocka :) a i ostatni pruvodci v Pendolinu jsou stabajzny, ale uvnitr jsou to stale ty stejne socialisticke drahy. Vetsina lidi se nepretrhne,ty co jednaji s lidma neumi cizi jazyk,vlaky stare a spinave, nepruzny system rezervaci, atd...

0 0
možnosti

otrokar

31. 5. 2006 15:05
Je logicky, ze pendolinu

cestujicich pribyva, cim dele bude jezdit, tim sveze vice lidi v celkovym poctu.i kdyby sedel v kazdy souprave jeden clovek, tak je to prave o toho jednoho cloveka vic.zrovna tak stejnym zpusobem bude pribyvat cestujicich kdejakymu osobaku, letadlu, nebo autobusu na lince.TO MUSELO DAT HODNE PRACE VEDENI DRAH ZPLODIT TAKOVOUTO HOVADSKOU VETU.

0 0
možnosti

anders22

31. 5. 2006 13:29
socialismus CD

CD propousti zamestnance. tito pracuji v nove vznikle firme za timto ucelem zalozene. jinymi slovy - nic se nezmenilo. takova restrukturalizace jr hodnocena jako uspech? proc ne, kdyz i pendolino je uspech8-o8-o8-o soudruzi, soudruzi, koho tim oblafnete?

0 0
možnosti

keiser_franz

31. 5. 2006 15:50
Re: socialismus CD

Pokud ta dceřinka je v zisku a neleje do ní ČD jenom prachy, tak mi to nevadí.

0 0
možnosti

kenx

31. 5. 2006 13:27
nákladní doprava - dotaz

V článku se píše "Firma se pochlubila, že se jí dařilo i v nákladní dopravě, kde o deset

procent stoupl objem přepraveného zboží a o pět procent tržby.". Mám takový dotaz, o kolik stoupl objem přepraveného zboží u nákladní automobilové dopravy ?!

0 0
možnosti

JTB

31. 5. 2006 21:52
Re: nákladní doprava - dotaz

Každý rok to bývá meziročně zhruba o 5-10%, drahám naopak výkony dosud klesaly každoročně zhruba o 3%. Bohužel.

(pramen: czso.cz)

0 0
možnosti

Buldog

31. 5. 2006 13:20
Jen počkejte

ODS Vás zprivatizuje a to pak budete muset opravdu pracovat. Chápu, že železničáři ODS nevolí

0 0
možnosti

pedr64

31. 5. 2006 13:01
část zaměstnanců se přelila

do za tímto účelem uměle vytvořené dcery, tak jaká úspora?

0 0
možnosti