Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Remízu jsme nečekali, zoufají byznysmeni

Zmatek a zklamání. To je nejčastější reakce tuzemských byznysmenů a manažerů na volební pat. "Ze všech možností nastala ta nejméně šťastná," říká například Martin Jahn, bývalý vicepremiér Paroubkovy vlády, nyní člen představenstva Škody Auto, největší firmy v zemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

masinfira

Paroubek ma pravdu

Se nedivim Paroubkovi, ze nema rad novinare zejmena z Mlade fronty DNES, kdyz stale poukazuji na to, ze volit komunisty a CSSD je spatne. Opravdu,pred volbama i po volbach pise jen clanky o tom, co CSSD udelala spatne a jak ji vetsina lidi nebude volit. akorat ze se pozapomnela zeptat tech nezamestnanych a nizkoprijmovych. Ale chapu, ze to neni jeji cilova skupina...

0/0
7.6.2006 17:51

Otaznik

Re: Paroubek ma pravdu

A co udelala CSSD tak dobreho? Idnes nepise, ze vsechno udelali spatne, to prehanis.;-)

0/0
7.6.2006 21:40

lenek

JSEM NAŠTVANÝ

VELICE MNE NAŠTVAL ČLÁNEK, ŽE TOPOLÁNEK TYTO 4 ROKY SE BUDE SNAŽIT UDRŽET VE VLÁDĚ A REFORMY BUDE DĚLAT AŽ DALŠÍ VOLEBNÍ OBDOBÍ. Pokud to myslel vážně, tak příští volby stoprocentně nevyhraje a dokazuje tím, že jim šlo jen o koryta a funkce.

Přes 35% lidí je volilo právě kvůli reformám, které slibovali. (deregulace nájemného, rovná daň, školné na VŠ atd.) KDYBYCH TO VĚDĚL ,TAK BYCH MODRÝ PTÁKY JIŽ NEVOLIL !!Rv;-O>-

0/0
7.6.2006 15:18

Gulde

Dle mého uškodí

Jelikož už je vidět slábnutí kurzu koruny vůči euruRv:-/

0/0
5.6.2006 16:33

Otaznik

Re: Dle mého uškodí

Slaba koruna je lepsi pro export.

0/0
7.6.2006 17:19

xmian

Zcela jiné řešení

Myslím, že by bylo nejlepší politiku privatizovat. Zní to možná divně, ale ve skutečnosti je to velmi férové pro všechny. Všechny strany by byly vládní, pouze s tím rozdílem, *komu* by vládli. Nevím, proč to tady už dávno nikoho nenapadlo. Není to o nic složitějšíí, než třeba zdravotní pojišťovany či banky. Také má každý jinou, také platí různé poplatky a paušály a taky to funguje. Tak proč nenchat pravici, ať si od svých příznivců vybírá rovnou daň, a naproti tomu levice ať je bez boháčů, když po tom tak volá a přerozděluje... Byl by klid.

0/0
5.6.2006 12:42

X

Re: Zcela jiné řešení

To zni velmi rozumne, zvlaste kdyz by z lidi kteri se ted povazuji za stredne bohate ci chude se diky odchodu "bohatych" pod pravicovou vladu stali lide Bohatsi a stedne bohati.

Tim by vlastne levice vytvorila dalsi bohace, kterym by mohla davat vyssi danove sazby a samovolne by prechazeli k pravici.

A finale by bylo, ze by pod levici zustali poue nezamestnani a bezdomovci, kteri by ze svych nulovych primu museli odvadet dane aby jim mohli Paroubci vladnout

0/0
5.6.2006 13:06

redy

Re: Zcela jiné řešení

Tak si to tak procitam a musim rict, ze jste bud genius nebo silenec, zatim jsem se nerozhodnul, kde Vas zaradim.

0/0
5.6.2006 14:34

xmian

Re: Re: Zcela jiné řešení

Zřejmě kousek od obou ;-) Ale vážně, copak je v 21. století ještě možné, aby miliony lidí neměly vůbec žádnou svobodu a volbu jen proto, že u moci je zrovna druhá názorová skupina, a ta jim pak roky bude diktovat zcela opačnou životní filozofii? Proč, proboha?

0/0
5.6.2006 17:55

Karel

uvaha

Tem skutecne schopnym je tento vysledek a pripadna budouci vlada pravice, ktere bude levice vse shazovat pod stul vicemene jedno. At uz pomocny delnik, remeslnik, zdravotni sestra nebo manager vsichni lidi jsou schopni si najit praci v cechach i zahranici teda krome uredniku statni spravy (tech mame skoro 1.000.000 ve vsemoznych uradech). Vsichni zamestnavatele vymeni neschopneho zamestance schopny.Nejdulezitejsi je chut pracovat a prestat spekulovat o tom, zda je pro me lepsi stravit mesic praci a dostat o 2000 vice nez na podpore, kde si prece ty 2000 vydelam na cerno za dva dny. A pokud tady nebude mit prevahu "rude konado" alespon se to nezhorsi jeste vice.

0/0
5.6.2006 11:34

Karel

Nechápu

proč pořád fňukají jako malé děti? Stále čekají na nějaké úlevy, výhody atd. Vždyť ale začali podnikat za danných podmínek, s kterými tím pádem souhlasili. Ne dobrý podnikatel dokáže podnikat v každém prostředí. Čína je toho příkladem.

0/0
5.6.2006 11:33

Karel

Re: Nechápu

Problem je ten, ze podminky ktere pro podnikani byly pred rokem jsou jine nez ted. (danovy system, odvody,...)

Druha vec je, ze jsou u nas dve skupiny podnikatelu delenych z hlediska dotaci. Ti prvni maji vyhody a dostavaji vsemozne prispevky a podpory (Hyundai,Philips) ktere dostavaji dotace ve stovkach tisic na zamestnance narozdil od tech mensich kteri dostavaji o to vetsi dane. Myslim, ze vetsina ceskych zamestnavatelu by za 1.000.000 dotace na hlavu klidne podepsala, ze je na 10 let zamestna, na to nepotrebujeme "zahranicni investory" nebo spise business many

0/0
5.6.2006 11:42

melkor

Re: Re: Nechápu

Achich ouvej! A tohle ze ma byt ta (j)elita naroda?

Kdyz si to ani nedokaze precist podminky pro ziskani dotaci ... ;-(;-(;-€

0/0
5.6.2006 12:30

M

Re: Re: Re: Nechápu

A proč vůbec mají být nějaké státní dotace? K získání financí snad slouží banky a privátní investoři, ne?!

0/0
5.6.2006 12:48

VYMÍTAČ BOLŠEVIKŮ

Re: Nechápu

Čína je dobrým příkladem? To těžko, protože i když to je příští ekonomická velmoc, tak jejich životní úroveň je velmi nízká. A k čemu by nám byl v ČR dobrý činský podnikatelský model, kde 14-16 leté děti dělají 6 dní v týdnu 16 hod. denně a dostanou za to 2500 Kč měsičně?! Vzpamatuj se, Čína má 1,2 miliardy obyvatel, tak samozřejmě, že je dnes vše made in china, ale život tam není žádná výhra, pokud tedy nejsi zrovna velkopodnikatel.

0/0
5.6.2006 17:00

F_Durst

coze

Jsou mi nekde naky investori, chci vedet jak se me bude 4 roky zit s cistym platem 15tisic, nejsem manazer abych penize nepocital...proto jsem sel volit a ne abych mel misto mesicne 100 000 jen 98 000....stejne asi jako vetsina lidi v tyhle zemi.!

0/0
5.6.2006 10:48

Karel

Re: coze

jen aby ti tech 15000 nekdo dal, kdyz z teto zeme diky premrstenym danim postupne odejdounadnarodni firmy, ktere muzou stejne dobre produkovat zisk i v mongolsku, pokud tam bude vetsi snaha lidi zamestnat

se zavedenym systemem pridavku a podpor CSSKCM az z casti odejdou nejvetsi prispevatele dani (podnikatele) budou muset brat penize jinde a to bude zvysenim tvych dani.

0/0
5.6.2006 11:03

1

Re: Re: coze

Obzvláště mě děsí představa, že odsud odejde Ringier a bude produkovat svůj zisk v Mongolsku.

Ach jo (bez laskavého svolení 1)

0/0
5.6.2006 11:11

Corwin_x

Re: Re: Re: coze

Neni to nahodou Blesk?

0/0
5.6.2006 11:41

X

Re: Re: Re: coze

A myslis si, ze je tak slozite zavest vyrobu v zahranici a v cechach jen prodavat?Kdyz bude pro ne levnejsi vozit noviny z bavor tak to udelaji.

0/0
5.6.2006 11:52

smazka

co jste cekali?

Fakt se smeju. Co jste cekali? Ze pred modrejma ptakama padnou vsichni na p*del a pujdou volit je s Polenem v cele? Kazdej soudnej clovek mohl takovej vysledek cekat. Kdyz na nasi politicky scene neexistuje jedina strana ktera by navrhovala reseni starosti beznych lidi, tak co chtej. Jediny co me prekvapilo, ze slo "tolik" lidi vubec volit.

0/0
5.6.2006 10:32

Liberal

Re: co jste cekali?

Smažko, jdi si radši něco píchnout...to jste přesně vy, co akorát čekaj, že za vás nějaká vláda vyřeší vaše problémy. Vláda může jen ovlivnit podmínky, svoje problémy si musíš vyřešit sám.

0/0
5.6.2006 16:16

Koncepce

Re: co jste cekali?

R^ Souhlas...je to přesně jak říkáš.Žádná strana nedovedla vytvořit to co by se zamlouvalo většině.Většina sou obyčejní pracující lidé je jedno v jaké sféře.

0/0
5.6.2006 16:48

algra

Re: Re: co jste cekali?

Ze sousloví "obyčejní lidé" se mi chce blítRv

0/0
5.6.2006 18:48

OPčan

Seznam šibalů.

Stalin, Mussolini, Hitler, Gottwald, Brežněv, Castro, Mao-Ce-Tung, Causescu, Lukašenko, Paroubek

0/0
5.6.2006 10:32

Karel

Re: Seznam šibalů.

Doporucuji oficialni stranky CSSD

(Praha, dne 13. května 2006)  Česká strana sociálně demokratická považuje vládní spolupráci s Komunistickou stranou Čech a Morava vzhledem k její současné politické orientaci za nepřijatelnou a zavazuje se, že po letošních volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky s ní nevytvoří vládní koalici, bude-li ČSSD pověřena sestavením vlády.

http://www.volbycr.cz/novinky/a1138.html

toto znamena, ze komunisti nebudou minstri, ale ze vladnou prostrednictvim paroubka klidne muzou. Alespon je videt, jak to vsichni nasi Socani "mysli uprimne"

T

0/0
5.6.2006 11:06

OPčan

Definice premiéra.

Paroubek je typ fašistického diktátora.

0/0
5.6.2006 10:29

itučňák

Re: Definice premiéra.

Po jeho vystoupení, že by sestavil 101 vládu s komunisty, panovala u zahraničních investorů nejistota.  Zahraniční investoři se nejvíce bojí vlády, kterou by podporovali komunisté. To je ale Paroubkovi jedno, tomu jde jen o svoje ego a koryto. U sociálních demoratů je proto, že ho po 89 nevzali do OF pro jeho kádrováckou minulost.  

0/0
5.6.2006 11:08

Lon

Re: Re: Definice premiéra.

Paroubek je fírer... o tom není pochyb. Hitlerovo dvojče... ;-€

0/0
5.6.2006 11:41

Hans59

co za problém?

nebude dost k nažrání. Dieta je zdravá.

0/0
5.6.2006 9:57

jorbl

Re: co za problém?

Ty vole! Ale pro nikoho!

0/0
5.6.2006 10:20

Steigerwald

Je to spravedlive ?

!!!!Když hlas daňového poplatníká, který ročně odvede státu 20 mil. ma stejnou váhu jako hlas nezaměstnaného horníka ?

0/0
5.6.2006 9:51

eidos

Re: Je to spravedlive ?

Rakousko-Uhersko, zasedani po kuriich. Nebo jeste lepe Francie 18. stoleti - stavovský systém ;-D

0/0
5.6.2006 9:55

filip

Re: Je to spravedlive ?

Za kˇazdych 100.000,- jeden hlas !:-)

0/0
5.6.2006 9:58

Bogan

Re: Je to spravedlive ?

Není - měl by totiž mít i právo první noci a  neomezenou moc - protože prachy jsou prachy - šašku

0/0
5.6.2006 10:01

filip

Re: Re: Je to spravedlive ?

A je pravedlive, aby nezamestnanej rozhodoval o tom jako rychle se prezere to, co jiny vydrel ????

0/0
5.6.2006 10:07

Bogan

Re: Re: Re: Je to spravedlive ?

Pak by ovšem neměla být demokracie, ale totalita kapitálu, neb jen ten kdo má prachy - od nějaké výše má právo rozhodovat -  aby pak takovýho filipa nepřivázali na staromáku k Husovi, protože se na Ŕáďu Krejčíře křivě dívá.

0/0
5.6.2006 10:16

Hans59

Re: Je to spravedlive ?

Jistěže není. Je potřeba přerozdělit hlasy podle podílů na HDP. S hlasy by se mělo obchodovat na burze a dávky pobírajícím osobám by se hlasy započítavaly do mínusu, který by se mohl po získaní práce splácet, a to přednostně před ostatními platbami. Banky by mohli zavést půjčky a hypoteční úvěry na hlasovací práva.

0/0
5.6.2006 10:03

RPS

Re: Re: Je to spravedlive ?

NAPROSTEJ SOUHLAS !!!!!!

0/0
5.6.2006 10:10

Corwin_x

Re: Re: Re: Je to spravedlive ?

No ja bych to asi zas tak neprehanel, nicmene system - platis dane? Vydelavas? Fajn, mas hlas a posdilej se na rizei zeme u voleb. Jsi socka? Bares davky? Nemakas? Taky fajn, ale nepocitej s volbama...

0/0
5.6.2006 11:44

sipecek

Re: Re: Re: Re: Je to spravedlive ?

Napis petici a ja ti ji z fleku podepisu.R^

0/0
5.6.2006 14:42

lucian_krutomluv

Re: Je to spravedlive ?

Souhlasím s tím, že není spravedlivé, že hlas člověka, který platí daně = hlasu, kdajakýho cigoše, který krade kde může, nebo jiného póvlu. Nicméně, kde vzít měřítko, když i hodnotový žebříček každého člověka je jiný? Pak se jeví rovnost hlasů asi jako nejlepší kritérium. Buďme zkrátka disciplinovanější voliči a nejen před volbami. Já osobně alespoň píši politikům, když se mi něco nelíbí. Nemyslím, že by to mělo nějaký vliv, ale aspoň jim zaneřádim email, tím co se jim nelíbí.

0/0
5.6.2006 10:06

redy

Re: Je to spravedlive ?

Je to spravdlive.

Muzu se zeptat jaky je Vas bussines?

0/0
5.6.2006 10:20

EDV_Entwickler

Re: Re: Je to spravedlive ?

Proč je to podle vás spravedlivé?

0/0
5.6.2006 11:25

redy

Re: Re: Re: Je to spravedlive ?

Spravedlnost neexistuje. Tedy jen opravim.

Proc to tak byt musi? Tak by mela otazka znit, nebudu se zde ohanet ustavou nebo lidskymi pravy.

Pro me vysvetleni mi bude stacit pouze historie a vyvoj spolecnosti. Preskocime dobu od doby kamene do doby stredoveku. Zde se podeleli na vlada slechtici a kral. Proc to sem pletu? Bohata vrstva si bude stanovovat zakony ve svuj prospech. Ne, neskonci to tak, jako ve stredoveku. Pouze vzniknou min. dve tridy obyvatel. Ti co prava maji a ti co ne. Ti co ty prava mit nebudou se budou bourit. A prave v te chvili padne i Vami prosazovany "spravedlivy" system.

0/0
5.6.2006 15:17

realista

Mám rád Paroubka a jeho manželku - Jirka -jediná cesta k prosperitě

Myslím si. že v Česku se pomalu vytváři Afgánistán nebo Irak. Za Sadáma byly sociální jistoty a vše mělo své pevné normy. Toho je třeba nyní znovu i u nás. A jedině Jirka ma tu ochotu, nadání a sílu chytit tento uvolněný národ konečně znovu do pevných opratí a určit mu správnou cestu kupředu. Že k tomu používá silných slov je omluvitelné a správné. Náš národ byl až na vyjimky za komunismu spokojenější než dnes. Měli jsme důchody, práci, byty a rodiny byly zázemím.

0/0
5.6.2006 9:50

realista

Re: Mám rád Paroubka a jeho manželku - Jirka -jediná cesta k prosperitě

Jirka je jediný schopný člověk aby se Sobotkou a Škromachem vládl silnou rukou. A proč ne s pomocí komunistů ? - když posloucháte Filipa, posloucháte rozumného mírného, člověka. A podívejte se na paní Paroubkovou - žádná fiflena a celebrita, jak je to dnes zvykem ale žena jako každého z nás, pevně stojící na zemi a hlavně za svým mužem. Kombinace mládí a dynamičnosti Sobotky, umírněnosti a blízkosti k lidu Škromacha a síly, pevné vůle a chytrosti Jirky je jediná cesta, jak se národ sjednotí v prosperitě a sociálním smíru.

0/0
5.6.2006 9:50

realista

Re: Re: Mám rád Paroubka a jeho manželku - Jirka -jediná cesta k prosperitě

Jirka je řešením pro nás všechny!!!>->->-

0/0
5.6.2006 9:51

lucian_krutomluv

Re: Re: Re: Mám rád Paroubka a jeho manželku - Jirka -jediná cesta k prosperitě

Jirka je kupa hnoje a o Paroubkový ani nemluvě, to vidí každej. Škromach je bl*ec, to zas pozná každej průměrně vzdělanej člověk.

0/0
5.6.2006 10:10

Lon

Re: Re: Mám rád Paroubka a jeho manželku - Jirka -jediná cesta k prosperitě

:-) Ve světě podle Jirky není pro slušné lidi místo. .... jinak dobrá ironie :-D

0/0
5.6.2006 11:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.