Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lašák: Do černých čísel se ČSA dostane v roce 2008

Zaměření na klientelu z byznysu, rozšíření dálkových spojů a také propouštění. To jsou nosné pilíře nové strategie Českých aerolinií, která má firmu dostat z půlmiliardové ztráty, do které se dostala během minulých měsíců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

Manažeři z ministerstev

Tady je vidět, jaký to jsou kabrňáci !!! Na ministerstvu se z rozpočtu vylobuje jedna dvě tři miliardy navíc a všechno OK kromě státního dluhu. Jenže když pak maj řidit společnost, tak se jim na konci roku ukáže výsledek !!! Socani za.rany takhle říděj i stát, dluhy a dluhy nic jinýho neuměji.

0/0
14.6.2006 16:18

push the button

a az budou v + tak se vrati tvrdik :-)

a konecne mozna dostane ten titul manazer roku;-D

0/0
14.6.2006 12:44

Mark

Výsledek činnosti dalších socdem koumesů.

Tentokrát rakouských:

http://www.novinky.cz/ekonomika/bankrot-banky-bawag-muze-ovlivnit-rakouske-volby_87942_62acm.html

0/0
14.6.2006 12:34

Mark

Lašák? Pchééé!

To Tvrdík, to byla jinčí klasa, troufám si říct - přímo pro ČSA prda! Jak ten dokázal ČSA zvednout z prachu, to se jen tak nevidí!;-D

0/0
14.6.2006 9:45

miss boeing

airbus??? never ever!!!

The airbus is bigest piece of shit under sun!!!!!!!!!

0/0
14.6.2006 4:04

Ghort

Re: airbus??? never ever!!!

nejdriv se nauc anglicky, mysaku ;-P

0/0
14.6.2006 9:33

Thyronx1

Tvrdik si tam natahal socany

A az teprve dopis odboru v CSA Paroubkovi jim pomohl od tak "skveleho manazera" Tvrdika. Z miliardoveho zisku je dosta do vice nez pul miliardove ztraty, vyplatil desitky milionu Kc ruznym "poradenskm" firmam a konecne vypadl. Jako po kazdem soanovi po nem zustala dira. Co si prat vice? Volit opet komunisty a jejich verzi CSSD at se to konecne zhrouti cele. Pul naroda jim uz hlasy dalo. Statni dluh je rekordni, a vse deti i vnoucata budou o to vic jednou platit za politicke presvedceni svych rodicu a prarodicu.

0/0
14.6.2006 2:08

Spam

CSA jsou fajn

CSA jsou mnohem lepsi nez Lufthansa nebo Austrian. Letaji vetsinou nacas, kdezto u Lufthansy je zpozdeni pravidlem u Austrian dosti caste. CSA maji mnohem lepsi jidlo a mnohem prijemnejsi personal. A kdyz jsme u odbavovani, tak odbavit se na Heathrow v nedeli odpoledne byl hodinovy adrenalinovy zazitek... Prumerne stari letadel je rozhodne mensi nez u zapadoevropskych spolecnosti. Planovane zmeny urcite posunou CSA jeste k vetsi kvalite a jako cestujici se na ne tesim.

0/0
13.6.2006 23:35

Danny_Kay

Ja osobne si na CSA nemuzu stezovat!

Letadlem letam pomerne casto (pristi tyden letim zase) a s CSA mam pomerne dobre zkusenosti, respektive jsem zazil s Alitalii a Air France takove problemy, ze CSA je proti tomu extratrida!

0/0
13.6.2006 22:09

HZD

Nic noveho pod sluncem

Jo, jo, Svycari pumpovali miliony do sveho Swissairu, az zkrachoval. Predpovidam stejny osud CSA.

0/0
13.6.2006 17:31

azzazello

Kdopak to tam.....

Kdopak to tam vedl poslednich  par let?Ze by nekdo z CSSD?A to chtej i do vlady a ridit takhle cely stat?Dekuji,nechci(Y)!!!Hezke odpoledne. :-)

0/0
13.6.2006 15:18

m123m

Re: Kdopak to tam.....

Ukázka "talentů" ČSSD. Sobotka zadlužuje stát, Tvrdík zadlužil ČSA, Gross se spojil s mafií, Paroubek dělá ostudu Rv ! Rv !! Rv

0/0
13.6.2006 17:26

Danny_Kay

Re: Kdopak to tam.....

Jses uplne mimo a ekonomice zjevne vubec nerozumis...Dam ti ale jeste sanci....Nejen CSA ale vetsina svetovych aerolinii (vcetne tech nejvetsich) ma posledni leta problem s rozpoctem...Cim to asi bude?! Ze by CSSD zasahovala i do pusobeni americke Delta Airlines??? Zkus si procist ekonomicke magaziny z posledniho roku a mozna te neco i napadne...

0/0
13.6.2006 22:13

azzazello

761002

0/0
13.6.2006 15:14

contraC

Co takhle to prodat Vlastoj Tlustýmu...?

0/0
13.6.2006 14:27

perulda

Jen male porovnani...

p. Smetak - sef spol. H-system nespravnym manazerskym vedenim spolecnosti "utratil" 890 mil kc od klientu - dostal 12 let, kvalifikovano (a spravne jako podvod). P. Tvrdik prevzal CSA, kdyz mela zisk tusim cca 300 mil kc (nekamenujte me, lovim to z pameti), a odevzdava ji 500 mil v cervenych. A co dostal? 8 mesicni odstupne - proc - CSA je statni, tudiz ty penize jsou de facto jen obcanu. Zamrzi...

0/0
13.6.2006 14:16

abc

Kurňa, četl to autor vůbec po sobě?

Autor by si měl, alespoň co se týče pravopisu, zopakuvat studium ZŠ.

0/0
13.6.2006 13:59

abc

Re: Kurňa, četl to autor vůbec po sobě?

...má tam být zopakovat

Rýpaly předem upozorňuji, že je rozdíl mezi překlepy na jedné straně a hrubkami (případně jinými dalšími grmatickými chybami) na straně druhé

0/0
13.6.2006 14:01

socka

Re: Re: Kurňa, četl to autor vůbec po sobě?

Ty seš ale pako ;-P

0/0
13.6.2006 19:13

Petr

Zlepšit servis

ČSA by se měly zaměřit hlavně na zlepšení komplexního servisu. Zejména odbavneí na novém terminálu není nic moc. Málo otevřených přepážek na pasovou kontrolu, 2-3 otevřené rentgeny apod. Časté vystupování z přibl. modulu ne do haly, ale do autobusu, který je přistaven 1 na celé letadlo, tzn. všichni čekají až vystoupí i poslední cestující (samozřejmě v mnoha případech namačkáni, neboť autobus nestačí), dlouhá výdejní doba zavazadel apod. Toto vše je součástí služeb, za které si koupí letenky platím. Je mi jasné, že tyto služby nezzajišťuje přímo ČSA, ale ČSL, ale ti se musí spolu dohodnout, aby služby byly na úrovni. V řadě letů není provozován sky shop a o telefonickém odbavení ani nemluvím. Po jedné zkušenosti nikdy více. Telefon nebyl právě krátky, rovněž o potvrzení jsem si musel zavolat (i když jsem měl být kontaktován) a u přepážky jsem stejně čekal na vytištění letenky. Pokud se podaří toto napravit, cestující přijdou sami i bez bombastických akcí.

0/0
13.6.2006 13:47

Eda

Re: Zlepšit servis

Ty chceš servis jak v západní evropě,ale uvědom si,že zaměstnanci letiště pracují za čtvtinovou mzdu oproti letišti třeba ve Frankfurtu!Nároky si dělat to jo!!Ale zaplatit to ne!!

0/0
13.6.2006 18:49

HZD

Re: Re: Zlepšit servis

A co takhle nejdriv poradne delat a za odmenu dobre zaplatit? :-)

0/0
13.6.2006 21:20

Franta

Re: Zlepšit servis

Plne souhlasim, minuly tyden jsem letel s CSA do Amsterdamu - pral bych Vam videt pracovniky CSA na tranzitni prepazce pote, co CSA zrusilo let. Ze 4 zamestnancu byl pouze 1 alespon trochu kompetentni = byl schopny zmenit letenku v systemu. Na zpatecni ceste pro zmenu porucha letadla a zpozdeni 90 minut. Pokud to pujde, poletim vzdy s nekym mimo CSA

0/0
13.6.2006 20:50

Buldog

Zkušenost

Zkusil jsem si u ČSA koupit letenku s přestupem. První část s ČSA a druhou s Deltou. A výsledek? Není ve standardní nadbídce a tak radši letim s konkurencí

0/0
13.6.2006 13:24

dan

!

;-D Očekávání je pěkné, ale realita většinou jiná. Jedině rychlá privatizace může ten státní moloch ozdravit.!

0/0
13.6.2006 12:57

Letec Jenda

aha

Nechteji se chovat jako nizkonakladove ale vcera nam poprve flakli k veceri studenej sandwich ;) v dobytci tride samozrejme.

0/0
13.6.2006 12:51

LJ

Lašák

Lašák, jo to je manažerská kapacita. Ten chlapec má samý dobrý nápady.

0/0
13.6.2006 12:49

Jerry Seinfeld

Lasak je schopny

Proc ironie? Ja myslim, ze Lasak je docela schopny manazer...

0/0
13.6.2006 16:20

tommi77

??

S těma letedlama co mají se chtějí zaměřit na byznysmeny? To je ale špatný vtip.

0/0
13.6.2006 12:21

Letec Jenda

Re: ??

A co bys doporucil za stroje showmane ;)

0/0
13.6.2006 12:52

tommi77

Re: Re: ??

Rozhodně novější verze, interiéry jsou zastaralé, teď jsem letěl 737-700 s maďarským Malevem a ČSA jsou pěkně pozadu - jenom to české pivo na palubě jim hraje do karet.

0/0
13.6.2006 20:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.