- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trochu mimo téma...pár chytrých dole tvrdí, že je na ČD přezaměstnanost. To je pro mě novinka. Většina provozních zaměstnanců jede na doraz a s velkými přesčasy.
Na ČD není přezaměstnanost dole, ale v managementu (bývalé OPŘ, vedení ČD v Praze, atd.).
zajímavé, že se soukromníky to je o několik milionu dražší, ale už vůbec navadí, že ČD jsou miliardami dotovány ze státního rozpočtu (Pendolino atd. atd.)
Právě že se soukromníky by to byly ty miliardy + desítky milionů navíc :) Pendolino je za peníze vydělané čd.
Nebojte modrá vláda vás jenom tak nenechá,ona je na okrádání a tunelování založená.
Co sem zase pletete politiku, Vladiku? Tohle je clanek o zeleznici. Jestli si chcet povidat o politice, utikejte na diskuzi k politickym clankum.
Jako já jsem rád, že dráhy udržely rychlíky. Všichni co řikáte ať žije soukromník, on to udělá levnější, on zlepší kvalitu.... Starou belu.
Desiro od naší 854 vypadá z venku modernějc, ale tím to hasne. Jeďtě v něm a už po hodině se v Desiru budete vrtět jak káča, páč si už nebude mít jak sednout. Ta souprava není na dlouhý cestování.
Moje řeč, Desiro je spíš pro příměsteské aglomerace a ne pro rychkíkové tratě, kdy jízdní doba je kolem tří hodin
Problém by byl s jízdenkami. A hlavně zapomínáte, že pronajmutí železnice stojí větší peníze, to není jako silnice. A hlavní věc. Nevadí vám, že soukromník chce jenom rychlíky, abych z nich vytřískal prachy??? A obyčejné osobní vlaky nechce, tím pádem by stát musel dávat větší dotace ČD, protože by neměli zisk z rychlíků...
Buď všechno(celou trať) nebo nic.
Soukromníci (převážně stejní) se účastnily jak výběrových řízení na rychlíky, tak na osobáky v Libereckém a Karlovarském kraji (jinde zatím výběrová řízení naproběhla).
1. odebral bych jim řízení provozu (ať to dělá nějaký 3. subjekt) včetně zaměstnanců. ČD by zůstala pouze doprava.
2. ČD budou stále tak špatné, dokud budou státní firmou.
v podání českého socialistického kocourkova. Nechť žije státem vytvářené monopolní konkurenční prostředí.
bude dál vesele pokračovat. Špína, smrad, pochcaný podlahy, neprůhledný okna, oslintaný sedačky. V 19.století takto přepravovali dobytek, v 21.století lidi. A z vůle lůzostátu tomu tak bude i nadále...
Vykydat jedním hadrem záchod, podlahu, sedačky, stolky a okna, mohou pouze soudružky uklízečky - odborářky z ČD. Vlakem jsem jel naposledy v roce 95 a koukám, že se nic nezměnilo.
Jak by mohli po nekom chtit, at s lidmi 32 hodiny stoji v Pardubicicich? A proc by to mel byt dopravce jen na rok, kdyz CD to ma i na 100?
Navic CD evidentne udelaji cokoliv, aby soukromnici vypaali drazsi presunem financi na ty trate, o kterych soutez jedna..Silenost..
http://www.privat-bahn.de/Desiro_Foto.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.privat-bahn.de/Desiro_Foto.html