- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
At si producenti novych kramu nevyskakuji. Zemekoule vzkazuje: kazdy kram, kdyz uz jednou byl vyroben je treba vyuzit az do posledniho zachvevu funkcnosti!!
Poraďte mi prosím co mám uděla a jak postupovat pří koupi auta v zahraničí např.Itálie.Co musím udělat za kroky a co vše k tomu patří a jestli s tím mohu jet po vlastní ose.Díky moc napište mi prosím na email. stana.cerny@seznam.cz ježtě jednou díky.
KDO CO válcují KOHO CO nebo KOHO CO válcují KDO CO
Původně jsem začal ten článek číst jako senzaci, že nová auta (kdo, co) začínají válcovat ojetiny (koho, co)
Nevíte někdo jaká legislativní pravidla platí pro dovoz auta ze Švýcarka? Co všechno musím splnit a také následně v ČR zaplatit, když si chci dovézt starší auto ze Švýcarska? Realizuje se takovýto dovoz stejně, jako dovoz ze zemí EU, nebo je to jinak, protože Švýcarsko není členem EU? Platí se nějaké clo, DPH, atd...?
Díky předem za info.
Plati se DPHcko a clo u vozidel nevyrobenych v EU.
JESLI CHCETE PRODAT OJETINU-VRAK,SLEPENOU BOURAČKU,APOD.DÁVÁM TIP AUTOBAZAR V MALEŠICÍCH A.HO.PRODAL JSEM TAM ASTRU SLEPENOU ZE 3 AUT.ODJINUD NÁS VYHODILI TADY VKOUPILI ZA SUPER CENU
Bez ohledu na jednotlivá pro a proti je na vyznění tohoto článku jasně vidět, že výrobci a prodejci nových aut proinzerují v MFD a spol. podstatně více peněz než autobazary, jakkoli se aaa taky činí...
http://www.mobile.de" target="_blank" rel="nofollow">http://www.mobile.de
to je ale novinka... navíc to je celá Evropa stejně jako autoscout24
ale ja bych urcite radsi sel to auta jako BMW, Mercedes stareho 3 roky z Deutschlandu, nez si za stejne penize koupit nove auto, ktere je o nekolik trid nizsi.