Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oskara v reklamě si odnesla převrácená evoluce od Guinnesse

Ve francouzském Cannes se v sobotu večer rozhodovalo o Oskarech v oblasti reklamy. Vítězný spot ukazuje retrospektivní cestu trojice milovníků piva Guinness od jejich půllitrů zpět do dávné minulosti, až k dinosaurům a dále do pravěkých vod, kde sedí v bahně coby prarybky. "Na dobré věci se vyplatí počkat," konstatuje spot.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M...

co?

"Je to spot, který oslavuje pravdu o pivu překvapivým způsobem, je zábavný, vizuálně dokonalý a troufalý," JAKOU PRAVDU O PIVU? CO JE NA TOM ZABAVNEHO? poustel jsem si tu reklamu porad dokola a s pivem nema nic spolecneho?! Vubec jsem tu reklamu nepochopil! Vysvetli mi to nekdo?

0/0
27.6.2006 16:30

JIPO

Dva nebo tři milovníci piva

Pustil si autor vůbec tu reklamu? Na začátku jsou totiž tři chlapi u baru (asi aby to nebylo tolik gay). A já myslel, že MF Dnes mají mezi sebou profíky.

0/0
27.6.2006 10:23

Mirco1

Mimochodem...

... ta "prarybka" je dnešní normální australská rybka lezec (Periophtalmus) a je pravda, že tráví víc času na suchu než ve vodě.

0/0
27.6.2006 8:05

roba21

funkční video

Tady to funguje

http://video.google.com/videoplay?docid=1306020314406403208

0/0
26.6.2006 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.