Diskuze

Na Ruzyni se valí cestující, omezí se příjezd k terminálu

Pražským letištěm v Ruzyni letos projde podle odhadů 11,5 milionu pasažérů. To bude proti loňsku zhruba o 700 tisíc cestujících více. Sílící provoz ale začíná komplikovat situaci před budovami terminálu. Vedení letiště proto muselo přistoupit k dopravním omezením.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cvaeva@seznam.cz

3. 7. 2006 13:53
Mapa nové dopravní situace

Taková mapa je pro ty, co nejezdí na Ryzyň, na HO·W·NO!!! Chybí tam směr přijezdu a odjezdu.

0 0
možnosti

kyselina sírová

3. 7. 2006 13:57
Re: Mapa nové dopravní situace

Přehlednější mapa se dá najít na http://www.mapy.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.mapy.cz.

0 0
možnosti

Homer1

1. 7. 2006 20:27
Chcete vidět ten nejhorší taxikářský ksindl?

...zajeďte si na Ruzyni a okamžitě uvidíte!

0 0
možnosti

german

1. 7. 2006 20:42
Re: Chcete vidět ten nejhorší taxikářský ksindl?

R^a ste na ne hrdy !! neco jako kdo nekrade, vokrada rodinu ;-D;-D nejni nad cesky frky R^;-D

0 0
možnosti

Verstappen

1. 7. 2006 9:33
Ruzyně

já to vyřešil tak, že na dovolenou jsem letěl z Frankfurtu a na celou Ruzyní se můžu vy(Y). Jsem tam autem za 5 hodin, a parkování mne stojí okolo 100 EUR na měsíc.

0 0
možnosti

Zpřesňovatel

1. 7. 2006 17:35
Re: Ruzyně

Skvělý nápad. Pět hodin cesty (spíš víc) po ucpané dálnici tam, pět hodin cesty zpět, spálený benzín/nafta za cca 150 EUR plus parkovné 100 EUR (zapomněl jsi ale dodat, že je to na Holliday Parkingu, cca 6 km od terminálů. Parkování v dochozí vzdálenosti od terminálů je za 182,50 EUR).

Alternativou je Ruzyně s parkováním na měsíc za 2700 Kč (tedy cca 100 EUR) a nebo třeba Zličín zadarmo a pak BUS č. 100. A máš to jak v tom FRA :-)

Tebe bych si najal na logistiku.

0 0
možnosti

Pinouk

1. 7. 2006 1:48
nedomyslena zmena

Muze mi nekdo vysvetlit co budu delat kdyz priletim na Ruzyn v zime za deste a bude me mit znamy vyzvednout? To budu behat po parkovisti v desti se zavazadly a shanet kde je? Kdo to vymyslel?

0 0
možnosti

Chytrakzhospody

30. 6. 2006 16:52
nevim

Na letiště Ruzyně jezdím strašně rád, protože miluji horory. Kdo to tam nezná, ten určitě zabloudí a díky novému bodovému systému hned něco vyfásne.

0 0
možnosti

Zpřesňovatel

1. 7. 2006 17:17
Re: nevim

Až budeš příště přijíždět, koukni nahoru. Na portálech jsou značky s uvedením kam který jízdní pruh vede.

0 0
možnosti

Emil

30. 6. 2006 14:42
Letiste Ruzyne

Hlavni problem spociva v dopravni obsluznosti letiste, neni tu prakticky zadna hromadna doprava na patricne urovni (autobusy 100 a 119 opravdu nejsou to prave). System organizace taxisluzby je mi take zahadou. Situace se bude, podle meho, i nadale zhorsovat. Letiste se pristavuje cim dale, tim vice chaoticky a je na nem jasne patrno, ze plany rozhodne nepocitaly s takovym poctem cestujicich. Takze by mel nekdo rict, ze ten prostor na Ruzyni dosahl sveho limitu a ne se snazit rozsirovat kapacitu at to stoji, co to stoji.

0 0
možnosti

Zpřesňovatel

1. 7. 2006 17:15
Re: Letiste Ruzyne

Souhlas, že strašně chybí koleje. Mluví se o nich již přes daset let a stále nic. Hřebíčkem do rakve je poslední rozhodnutí magistrátu Prahy 6 o budování metra. Je to tak ukrutně nákladný projekt, že je nereálné postavit ho před rokem 2020. Rychlodráha by byla mnohem rychleji a levněji, ale sloužila by hlavně leteckým cestujícím na na tom se moc bodů v komunálních volbách nenažene. Ale na mediální kampani za virtuální metro ... to je jiný kafe.

Jinak naprostý nesouhlas s chaotickým přistavováním. Generální plán letiště byl zpracován ještě před zahájením výstavby a do dnes se více méně dodržuje. I proto není dochozí vzdálenost z parkovišť do terminálu nikde delší než 200 metrů. Takto kompaktní infrastruktura je mezi letišti naprostu unikátní.

0 0
možnosti

Ralf

30. 6. 2006 13:47
15 minut zdarma?

Hoši pravděpodobně vůbec nezměřili, jak dlouho trvá, než se do "nového parkoviště" i s bagáží dostanete a to vůbec nekomentuji, situaci, kdy letiště zpozdí přílety, vydávání zavazadel apod. To se zase jednou Pepíci vyznamenali... Rv

0 0
možnosti

Zpřesňovatel

1. 7. 2006 17:05
Re: 15 minut zdarma?

????? Je to asi 40 metrů, denně to chodím tak za 20 sekund. Opravdu nerozumím. Pokud ale někdo chce na někoho čekat déle než 15 minut, asi mu nezbyde nic jiného, než zaplatit těch ukrutnejch 50 korun. Pak si ale může užívat celou hodinu.

0 0
možnosti

Emil

30. 6. 2006 12:59
Letiste Ruzyne

Hlavni problem spociva v dopravni obsluznosti letiste, neni tu prakticky zadna hromadna doprava na patricne urovni (autobusy 100 a 119 opravdu nejsou to prave). System organizace taxisluzby je mi take zahadou. Situace se bude, podle meho, i nadale zhorsovat. Letiste se pristavuje cim dale, tim vice chaoticky a je na nem jasne patrno, ze plany rozhodne nepocitaly s takovym poctem cestujicich. Takze by mel nekdo rict, ze ten prostor na Ruzyni dosahl sveho limitu a ne se snazit rozsirovat kapacitu at to stoji, co to stoji.

0 0
možnosti

Tomas

30. 6. 2006 20:41
Re: Letiste Ruzyne

Nevim co by melo dosahnout limitu. Staci zbuldozerovat ty chodnicky a parkoviste pred letistem a vyasfaltovat poradne sirokou 5-6 proudou komunikaci, tak jak je to pred vsemi vetsimi americkymi letisti. To je ale pro ceske hlavy nevyresitelny problem. Copak letiste s 11 miliony pasazery je nejak prehnane velike? Co takhle letiste v Atlante s 90 miliony cestujicimi?

0 0
možnosti

krakra

30. 6. 2006 8:53
Co bych udělal

Co bych udělal co se týká dopravy ?

Udělal bych na to prázdném parkovišti stání mśito 15 minut zdarma 30 minut.

Jinak nic, je to tam podle mě v  pohodě.

Letiště to je pěkné.

0 0
možnosti

Zpřesňovatel

30. 6. 2006 11:27
Re: Co bych udělal

OK, ale výstavba všech parkovišť a silnic na letišti stála přes půl miliardy. Na rozdíl od Správy silnic a dálnic letiště je staví z vydělaných peněz. Kde je vydělá bude-li parkování zdarma?

0 0
možnosti

supergamer61

30. 6. 2006 8:21
Nevyplácet dividendy státu ... to snad ne ?

Vezměme 2 situace:

1) Letiště Praha je státní podnik, majitelem je stát. V případě problémů jako správný majitel stát poskytne finanční prostředky na vyřešení.

2) Letiště Praha je soukromý subjekt. V případě problémů majitel finančně vypomůže.

V případě 2 má majitel právo a samozřejmě očekává, že pokud bude Letiště Praha v zisku, tak z toho zisku alespoň část získá. Je to naprosto normální a nikdo se tomu nediví.

A v případě 1 se Letiště Praha odmítá dělit o zisk se svým majitelem (státem) ? Jakým právem ? A pokud to státní dozor nad touto firmou umožní, tak se nechová jako správný hospodář a dle mého názoru tím okrádá stát ...

0 0
možnosti

larrax

30. 6. 2006 8:26
Re: Nevyplácet dividendy státu ... to snad ne ?

8-o8-o8-o co se taháš dividendy?

0 0
možnosti