- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Muze jit dost dobre o spekulativni vyrok Kerkoriana, jehoz jedinym cilem muze byt kratkodobe podporit cenu akcii GM.
Kerkorian dobre vi, ze spekulace o moznem nakupu akcii GM ze strany Renaultu zvysi cenu akcii GM. No a protoze Kerkorian techto akcii vlastni cely balik, jeho vlastni vyjadreni mu jen nahraje do kapsy.
Graf vyvoje ceny akcii GM je tady: http://www.gm.com/company/investor_information/stock_perf/index_stock_chart.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.gm.com/company/investor_information/stock_perf/index_stock_chart.html
Krachující GM se chce vetřít (nechat se spolknout) do partnerství s ve F1 úspěšným Renaultem a s Japonci.
Pokud opravdu chce Renault nakoupit podíl v GM, těžko říci, co ho k tomu vede. Renault, pokud vím, zatím na americkém trhu nepůsobí. Možná mu jde o tento trh.
není žádnej prosťáček a z GM znovu udělá profitabilní společnost - ano, může to bolet a klidně je to může stát post světové "jedničky", ale z červených čísel vyjedou, jako všechny podniky, kam tenle starý pán vkročil
plus viagru, zaopatrene manzelky, ulevy na auto, skoleni a studie zadarmo, lukrativni penzi. Hledate partnera ktery vam pomuze s for - o - van - kej
no pouštět se do nějakých svazků s tak nepružnou a ztrátovou firmou jako je GM by mohlo Nissan a Renault pěkně finančně vysát...
No, sice zlata nemecka auticka, jenze Renault a Nissan na rozdil od vsech Opel/GM, VW a dalsich rozumne vydelavaji.
Po tom co Carlos Cistic Ghosn udelal poradek v Nissanu a pokud Buh da udela ho i Renaultu se privazat na jeden provaz s molochem jako GM?
na Thyronxe a jeho blaboly o tom kolik bere ve Fordu penez a jak je v US jina kvalita a jina konkurence