Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lesbičky v práci orientaci tají, gayové jsou otevřenější

Diskriminace kvůli sexuální orientaci je zakázaná. Přesto ale homosexuální zaměstnanci cítí, že je lepší se se svým zaměřením v práci nesvěřovat. A jak zjistila londýnská poradenská skupina Blomfield, lesbičky jsou mnohem větší tajnůstkářky ohledně sexuality než gayové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jajaja00

Dotaz:

Dá se odhadnout za kolik let se budu stydět za to, že jsem normální ?

0/0
16.7.2006 22:18

Jane

Re: Dotaz:

Otázka je, jak dlouho bude normální být normální;-D Já bych to neřešila, každý jsme, jaký jsme, nač z toho dělat vědu...

0/0
17.7.2006 13:23

jajaja00

Re: Re: Dotaz:

Tato reakce mi nějak nekoreluje s tvou předchozí. (Také na mne.)

0/0
17.7.2006 16:08

Denis

Re: Dotaz:

Ty by ses měl spíše stydět za to že jsi debilní! :-/

0/0
28.4.2007 9:27

jajaja00

Re: Re: Dotaz:

Jsem a stydím se, jako každý, kdo má doma legitimaci MENSA ČR.

0/0
28.4.2007 17:20

Si0

Mám nadváhu

a dotaz: můžu z toho taky vytřískat nějakou diskriminačku?

0/0
13.7.2006 16:12

Denis

Re: Mám nadváhu

Když máš nadváhu tak nežer a nechlastej R^

0/0
28.4.2007 9:28

Robin Ood

Co je tohle za stupidní anketu?

jasně že by mi vadilo pracovat s gayem, pokud by to byl flákačskej lempl co neplní sliby, jenže to samé platí o heterosexuálovi také...

přesněji by to mělo být něco jako "měl by fakt, že váš spolupracovník je homosexuál, nějaký vliv na jeho hodnocení"

0/0
12.7.2006 14:45

trotlX

castecne je chapu

Pracovat s gayem nebo lesbickou by mi nevadilo, protoze je to jako pracovat s nekym jinym. Pokud by mi ale nekdo v praci delal navrhy, pripadne by mel potrebu svou sexualni orientaci davat prilis najevo, tak by mi to asi vadilo. Sexualita patrci do loznice, na kuchynskou linku, do parku, do vytahu, do auta, do toalet v letadle.....ale ne do prace.

Dost dobre ale chapu, proc maji gayove nebo lesbicky problem v praci sdelovat svou orientaci. Ja bych si taky pripadal blbe, kdybych prisel do kancelare a vsem hrde oznamil: "Jsem heterosexual" - mam pocit, ze by se na me vsichni divali jako na idiota a tezko si predstavit, ze by to presli bez sarkastickych poznamek.

0/0
12.7.2006 14:29

ant.

Re: castecne je chapu

R^R^R^

0/0
13.7.2006 14:22

Dean

Re: castecne je chapu

no mezi nami - nejvic navrhu dela heterosexualni muz svym kolegynim....

0/0
14.7.2006 14:15

Jane

Re: castecne je chapu

R^

0/0
17.7.2006 13:24

Kyklop

Nesnáším buzeranty.

Nesnáším buzeranty, prostě jsou mi odporní. Hmus když chlap leze po chlapovi ...

0/0
12.7.2006 14:02

RodoDendron

Re: Nesnáším buzeranty.

Tak po chlapech neloz a nečum jiným do ložnice.;-)

0/0
12.7.2006 14:10

ant.

Re: Re: Nesnáším buzeranty.

:-):-)

0/0
13.7.2006 14:22

jajaja00

Re: Nesnáším buzeranty.

Souhlas. Prostě to není normální, je to úchylka, ať si říká kdo chce co chce. Ať jsou vděční za toleranci a šmytec.

0/0
16.7.2006 22:20

Jane

Re: Re: Nesnáším buzeranty.

No zrovna ty jsi tolerantní až na půdu;-D

0/0
17.7.2006 13:24

Pindik

Je to JEHO firma

Jenže tenhle problém je podle mě oboustranný. Když je to moje firma (jakože Moje teda není :-P), tak je snad moje věc, koho ve svojí firmě chci a nechci. A kriteria, podle kterých vybírám (ať už barva pleti, schopnosti, zkušenosti, sex.orientace, pohlaví či věk) jsou pouze MOJÍ záležitostí.

Přijde mi, že za chvíli nýám bude stát diktovat, abychom jedli více zeleniny, protože konzumací masa zeleninu prostě diskriminujeme !!!

Ale nemyslete si, že jsem rasista, sexista.. nebo cokoliv.

Mě ty lidi vůbec nevadí, ale když je něco moje, tak je to moje.. a nikdo mi do toho nemá co kecat ;-€

HOWGH

0/0
12.7.2006 13:12

V2kt0r

Re: Je to JEHO firma

No podle zakona je jedinym kriteriem, ktere smis zohlednit, schopnost vykonavat pozadovanou praci. Pohlavi, vek ani barva vlasu tam nehraje roli. Resp. pokud ano, brzo budes svuj part procvicovat u soudu.

0/0
12.7.2006 16:30

Pindik

Re: Re: Je to JEHO firma

No právě. Co mi má stát co kecat do toho, koho přijmu do mojí firmy. Nebo komu naleju ve svý hospodě!! Chápu když se tohle bude týkat státních firem a institucí, ale do soukromých firem...

0/0
13.7.2006 9:26

jajaja00

Re: Re: Re: Je to JEHO firma

Od určitého počtu zaměstnanců (číslo nevím z hlavy) je prakticky KAŽDÁ

firma POVINNA zaměstnávat invalidní spoluobčany. Pokud to nedělá,

odvádí velké peníze, tuším Škromachovi. A naopak, pokud firma tyto lidi

zaměstnává, tak jí Škromach prašulky posílá. Dá se na tom dobře

vydělávat.

0/0
16.7.2006 22:29

Si0

Re: Re: Je to JEHO firma

To by mi taky mohl stát za chvíli kecat do toho, u koho si mám objednat zakázku nebo s koho mám mít jako společníka.

0/0
13.7.2006 16:14

V2kt0r

Re: Re: Re: Je to JEHO firma

To jsou dve uplne odlisne veci. Mimochodem - pokud budes streategicky vyznamna firma, i do toho ti kecat zkusi. Nicmene zakaz diskriminace pracovniku podle irelevantnich kriterii je veci rovnosti sanci a rovnopravnosti, kterou zajistit proste je v zajmu spolecnosti...a proto to dela.

0/0
13.7.2006 16:21

jajaja00

Re: Re: Je to JEHO firma

Od určitého počtu zaměstnanců (číslo nevím z hlavy) je prakticky KAŽDÁ firma POVINNA zaměstnávat invalidní spoluobčany. Pokud to nedělá, odvádí velké peníze, tuším Škromachovi. A naopak, pokud firma tyto lidi zaměstnává, tak jí Škromach prašulky posílá. Dá se na tom dobře vydělávat.

0/0
16.7.2006 22:27

Vodic

Re: Je to JEHO firma

Presne s tebou souhlasim. Kdyz budu na frontdesk prijimat novou pracovni silu a prijde mlada hezka blondynka a stara skareda baba, tak tu babu nesmim odmitnout kvuli veku. Co to je za blbost ? Preci tam tu babu nemuzu soupnout, aby odehnala vsechny zakazniky. Tyhle zakony jsou postavene na hlavu...

0/0
14.7.2006 12:43

Dean

Re: Je to JEHO firma

rasista a xenofob jednoznacne jsi - hitler by z tebe mel radost

0/0
14.7.2006 14:14

loginname

Re: Re: Je to JEHO firma

Já z něj mám radost taky :-);-P

0/0
14.7.2006 16:06

jajaja00

Re: Re: Re: Je to JEHO firma

já také

0/0
16.7.2006 22:23

jajaja00

Re: Je to JEHO firma

Bohužel se mýlíš. Od určitého počtu zaměstnanců (číslo nevím z hlavy) je prakticky KAŽDÁ

firma POVINNA zaměstnávat invalidní spoluobčany. Pokud to nedělá,

odvádí velké peníze, tuším Škromachovi. A naopak, pokud firma tyto lidi

zaměstnává, tak jí Škromach prašulky posílá. Dá se na tom dobře

vydělávat.

0/0
16.7.2006 22:30

Filip

Já jsem Gay a nikdy jsem s tím problémy v práci neměl

0/0
12.7.2006 12:57

Zuzana.

?

Myslím, že sexuální život zaměstnance by neměl zaměstnavatele vůbec zajímat... Proč by měl řešit to, co dělá jeho zaměstnanec v posteli??

0/0
12.7.2006 12:36

Kyklop

Re: ?

Nejde ani tak o to CO dělá, jako s kým TO dělá ...

0/0
12.7.2006 13:58

Robin Ood

Re: Re: ?

a proč by o to mělo jít?

0/0
12.7.2006 14:46

Pindik

Re: Re: Re: ?

No když to bude dělat se šéfem, tak je to nefér vůči ostatním, ne ;-D

0/0
13.7.2006 9:27

Denis

Re: Re: ?

Ty to děláš s babou! Fuj!!!! Mě je to odporné!!!

0/0
28.4.2007 9:30

RodoDendron

Milchamův problém

Milchama tvrdí, že hmsx ovlivňuje pracovní výkonnost a morálku stejně jako drogy. Nabízím mu příměr s autem, kde si dovoluju tvrdit, že milchama je daleko nebezpečnější jako řidič než řidič gay, protože je přeučený levák a auta jsou konstruovány pro praváky.

0/0
12.7.2006 10:22

szewa

szia

Pracujem v Budapeste, a som gay...minuly rok som to povedala v praci v obchode, a odvtedy je vsteko tak ako to bolo predtym!Sefkou nad tym aj zazartujeme...sefkana to povedala ze dolezite je to ze ako sa spravam, a ako pracujem , ani ze aku mam sexuélnu orientaciu!

0/0
12.7.2006 1:11

pitris

Hey

Jsem gay,a představte si,že mně šéf nevyhodil.Podpořil mně.

0/0
11.7.2006 21:30

Jerry Seinfeld

Podpora sefa

Myslim, ze uplne nejlepsi by bylo, kdyby sef rekl, ze mu to je uplne jedno.

0/0
11.7.2006 21:56

milchama

Re: Podpora sefa

Pokud mu bude jedno, že si jeho zaměstnanec po pracovní době píchá drogy a na pracovní výkon to nemá druhý den viditelný vliv, tak mu může být jedno i toto...:-/

0/0
11.7.2006 23:08

RodoDendron

Re: Re: Podpora sefa

Zkus řídit auto pod vlivem drogy...;-D Srovnáváš nesrovnatelné;-D, (řidičák mám).

0/0
12.7.2006 10:08

Ludek_II

Re: Hey

Pozitivni diskriminace ?

0/0
11.7.2006 22:31

slichtaj

Re: Hey

A není šéf náhodou taky gay? ;-)

0/0
12.7.2006 11:41

belgian chocolate

a koho to zajímá?

zaměstnanec je od toho, aby odvedl práci, ne aby diskutoval své ložnicové záležitosti

0/0
11.7.2006 20:50

POWSTALEC

Mno

Me by wadilo pracowat s lesbičkou. Tu bych asi nesbalil.

0/0
11.7.2006 18:04

pitris

Re: Mno

Ona by tě asi určitě nechtěla.

(Y)

0/0
11.7.2006 21:28

Denis

Re: Mno

tak pracuj s gayem, toho sbalíš a aspoň přijdeš nat o, co je opravdový ;-Osex

0/0
28.4.2007 9:32

Olda

Priznali se?

Podíl těch, kteří přiznali svou homosexualitu, přitom rok od roku narůstá.

Priznali? Copak je to neco k cemu se musi clovek priznat? Pokud se lide priznavaji, tak je to vetsinou k necemu spatnemu. A uz i zakon rika ze to spatne neni, tak proc se priznavat?

Nebo ze by byl autor clanku IDIOT?

0/0
11.7.2006 16:34

milchama

Re: Priznali se?

Ale ono to špatné je...

0/0
11.7.2006 23:05

Pindik

Re: Re: Priznali se?

šmarjáá, další panbíčkář... kdy už se konečně všichni ukřižujou...

0/0
12.7.2006 13:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.